eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomości › Publikacje
  • Czy polskie MSP są przygotowane na wejście do Unii Europejskiej?

    Czy polskie MSP są przygotowane na wejście do Unii Europejskiej?

    10:07 20.05.2003

    SAP Polska poinformowała o wynikach podsumowania pierwszego etapu badań dostosowania polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) do integracji z rynkiem Unii Europejskiej. Wynika z nich, że przedsiębiorstwa z sektora MSP optymistycznie postrzegają integrację gospodarczą z UE, choć ... WIĘCEJ

  • Reklama w Internecie

    Reklama w Internecie

    10:14 16.05.2003

    Dziś nikt już nie neguje tego, że Internet stał się równie ważnym dostarczycielem informacji, co "klasyczne" media – prasa, radio i telewizja. Od swych konkurentów przejął to, co najlepsze – możliwość wizualizacji informacji i natychmiastową ich aktualizację. Jego ... WIĘCEJ

  • Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem?

    Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem?

    10:43 14.05.2003

    Jeśli od razu nie pozbędziemy się kamienia, który wpadł nam do buta, zacznie nam sprawiać coraz większy ból, a po dłuższym czasie może nawet spowodować zranienie. Podobnie jest z niezadowolonym klientem - albo od razu rozwiążemy jego problem, albo rozmowa będzie coraz trudniejsza ... WIĘCEJ

  • Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2003

    Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2003

    13:40 12.05.2003

    Wiosna przyniosła poprawę koniunktury w naszym kraju; Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową podaje, że większość przedsiębiorców uznała, że w kwietniu poprawił się ogólny klimat gospodarczy. Choć nastroje przedsiębiorców co roku polepszają się wiosną, niewykluczone, że tym ... WIĘCEJ

  • Czy należy zatrudniać hakerów?

    Czy należy zatrudniać hakerów?

    01:26 12.05.2003

    Ostatnie wydarzenia wokół osoby Kevina Mitnicka wszczęły debatę na temat, czy firmy powinny zatrudniać hakerów z kryminalną przeszłością w celu testowania i zabezpieczania własnych sieci? WIĘCEJ

  • Etyka - coś więcej niż tylko uległość

    Etyka - coś więcej niż tylko uległość

    11:52 09.05.2003

    Naruszanie regulacji prawnych i naruszanie zasad etycznych to dwie różne rzeczy. Etyka i prawo są oczywiście powiązane ze sobą lub przynajmniej mamy nadzieje, że tak jest. Mylimy jednak te dwa pojęcia nie zauważając znaczących różnic. Co gorsza, zdarza się, iż często ograniczamy ... WIĘCEJ

  • Firmy IT zmierzają w kierunku  powiększania udziału w rynku outsourcingu sieci WAN

    Firmy IT zmierzają w kierunku powiększania udziału w rynku outsourcingu sieci WAN

    21:58 08.05.2003

    Liczba kontraktów na kompleksowy outsourcing usług transmisji danych stale rośnie. Kontrakty te jednak coraz częściej są dziełem integratorów IT a nie firm telekomunikacyjnych. WIĘCEJ

    Tematy: dfa
  • Polscy agenci ubezpieczeniowi w Unii Europejskiej

    Polscy agenci ubezpieczeniowi w Unii Europejskiej

    09:20 06.05.2003

    15 stycznia 2003r. weszła w życie dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Polska jak i kraje członkowskie Unii Europejskiej będzie miała 2 lata na dostosowanie prawa wewnętrznego do warunków dyrektywy. WIĘCEJ

    Tematy: printpol
  • CRM - czy to się opłaca?

    CRM - czy to się opłaca?

    00:04 05.05.2003

    CRM stał się modnym terminem, pojawiającym się często w prasie teleinformatycznej lub ekonomicznej. Reklamy w prasie obiecują "złote góry" firmom, które wdrożą system CRM. Co to tak naprawdę jest? Na to pytanie spróbuje odpowiedzieć ten artykuł. WIĘCEJ

  • Obsługa klienta - część 3

    Obsługa klienta - część 3

    11:32 03.05.2003

    Często nie mamy ochoty czytać o technikach zadawania pytań otwartych i zamkniętych, uważamy bowiem, że wiemy na ten temat dostatecznie dużo. Później jednak jesteśmy zdziwieni, że nie potrafimy w czasie rozmowy z klientem zebrać wszystkich potrzebnych informacji. WIĘCEJ

  • Telekomunikacja górą - Raport o operatorach telefonicznych

    Telekomunikacja górą - Raport o operatorach telefonicznych

    01:13 01.05.2003

    Niewielu Polaków korzysta z usług niezależnych operatorów telefonicznych. Dlaczego? Z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia wynika, że respondenci nie wiedzą jak z nich korzystać, bądź nie chcą wiązać się dodatkowymi umowami. WIĘCEJ

  • Co przegapił duży e-biznes?

    Co przegapił duży e-biznes?

    09:37 30.04.2003

    Przez ponad dwa lata obserwowałem rozwój elektronicznych publikacji w anglojęzycznej części internetu i aktualnie widzę wręcz niesamowita eksplozję w tym temacie. Ponieważ w Polsce na dobrą sprawę dziedzina ta jeszcze nawet się on nie zaczęła, postanowiłem przeszczepić ją na nasz ... WIĘCEJ

  • Kto kupuje wycieczki w sieci?

    Kto kupuje wycieczki w sieci?

    00:12 29.04.2003

    Travelplanet.pl wspólnie z Wirtualną Polską przeprowadziły badanie klientów dokonujących zakupu wyjazdów urlopowo-wakacyjnych za pośrednictwem internetu. Analizą objęto 1972 osoby, które za pośrednictwem powyższych serwisów zarezerwowały wycieczkę w okresie 01.06.2001-31.21.2002. WIĘCEJ

  • Oblicza Wi-Fi

    Oblicza Wi-Fi

    00:10 28.04.2003

    Wi-Fi to standard komunikacji bezprzewodowej bazujący na sieci radiowej, służący do tworzenia bezprzewodowych sieci lokalnych (WLAN), autonomicznych bądź jako uzupełnienie istniejącego już intranetu (LAN). Działa w paśmie ISM (2,4GHz), przy zakładanej prędkości transmisji 10Mb\s i ... WIĘCEJ

  • Promocja strony w sieci

    Promocja strony w sieci

    00:17 27.04.2003

    Artykuł opisuje i przedstawia najlepsze metody wypromowania strony WWW w Interecie. Autor wziął pod uwagę wyszukiwarki, katalogi, konkursy czt nawet wspomniał o współpracy z konkurencją... WIĘCEJ

  • Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów

    Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów

    00:05 26.04.2003

    ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło infolinii. WIĘCEJ

  • Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?

    Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?

    00:04 26.04.2003

    Na liście dyskusyjnej Polskiego Towarzystwa Informatycznego (http://www.pti.org.pl/listapti.php) co jakiś czas dokonywana jest wymiana poglądów na temat edukacji informatycznej. Najczęściej wywołuje to gorące emocje i zagorzałe spory. Również w marcu bieżącego roku dysputa na temat ... WIĘCEJ

  • Jak stworzyć biznesplan - część 1

    Jak stworzyć biznesplan - część 1

    00:56 25.04.2003

    Biznesplan przedstawia szczegółowo zarys planowanej działalności, lub biznesu. Niejako podsumowuje warunki gospodarcze i rynkowe. Mówi o wyznaczonych celach i środkach potrzebnych do ich realizacji. Zmusza do ciągłego myślenia, analizy własnych koncepcji. WIĘCEJ

  • Obsługa klienta - część 2

    Obsługa klienta - część 2

    00:06 24.04.2003

    Satysfakcja klienta zależy w większym stopniu od pracownika niż od charakteru działalności organizacji, a nawet jakości jej produktów i usług. W bezpośrednich kontaktach z klientem podstawowe znaczenie ma bowiem osoba pracownika. WIĘCEJ

  • Raport "Ubezpieczenia przez Internet"

    Raport "Ubezpieczenia przez Internet"

    13:17 22.04.2003

    Powstał pierwszy w Polsce raport dotyczący ubezpieczeń zawieranych z wykorzystaniem Internetu. Celem badania było określenie zainteresowania Internautów zawieraniem ubezpieczeń on-line jak również ustalenie czynników, które wpływają na chęć lub niechęć do tego typu transakcji. WIĘCEJ

  • A. Silberschatz, P. B. Galvin: "Podstawy systemów operacyjnych" - recenzja książki

    A. Silberschatz, P. B. Galvin: "Podstawy systemów operacyjnych" - recenzja książki

    20:47 21.04.2003

    System operacyjny to coś, z czym każdy użytkownik komputera - chcąc nie chcąc - styka się na co dzień. Co za tym idzie, problemy związane z działaniem i budową systemów operacyjnych dotyczą wszystkich - szczególnie zaś osób, tworzących oprogramowanie. Właśnie książka 'Podstawy ... WIĘCEJ

  • Obsługa klienta - część 1

    Obsługa klienta - część 1

    00:22 19.04.2003

    Z punktu widzenia klienta znaczenie doskonałej obsługi jest oczywiste. Klienci są dobrze obsługiwani nawet wtedy, gdy na to nie zasługują! Natomiast z perspektywy pracownika korzyści płynące z takiego działania nie zawsze są oczywiste. Istnieją jednak sposoby, aby praca osób ... WIĘCEJ

  • Czym jest marketing wirusowy?

    Czym jest marketing wirusowy?

    11:07 17.04.2003

    Określenie marketing wirusowy pochodzi od angielskiej nazwy viral marketing. W ostatnich latach marketing wirusowy staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych internetu. Ale pewnie zapytasz: "na czym to w ogóle polega?!" Pozwól że Ci to wytłumaczę. WIĘCEJ

  • Czy porażka może przynieść korzyść?

    Czy porażka może przynieść korzyść?

    00:16 16.04.2003

    Może to śmiała wypowiedź, lecz tak naprawdę to nasze sukcesy są uzależnione od tego jak odbieramy porażki. Czytałem gdzieś stwierdzenie, że tak naprawdę to nigdy nie ponosimy porażek, przynajmniej do chwili aż nie zaczniemy obwiniać o to innych. W jaki sposób je odbieramy i jakie ... WIĘCEJ

  • Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?

    Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?

    01:05 14.04.2003

    CRM - hasło pojawiające się w prasie informatycznej, marketingowej i portalach o tematyce biznesowej. Autorzy przytaczają dziesiątki definicji i trudno zarzucić, że są one ze sobą sprzeczne. Idea CRM - czyli jak przenieść mały sklepik warzywny do dużej firmy. Na poziomie strategicznym ... WIĘCEJ

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 70 71 72

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: