-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... z faktu, że współcześni konsumenci korzystają równolegle z kilku mediów równocześnie. Dominującym medium (pomijając TV) staje się internet. Potwierdzają to badania przeprowadzone na zlecenie ING Banku. Internet dla internautów jest głównym źródłem informacji, ważniejszym od telewizji, prasy i radia. Badanie jednak pokazuje, że internauci stali ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2009
... odnotowały wzrosty w zestawieniu – PKO BP z miejsca 4 na 3; mBank bez zmian na miejscu 8; ING z 11 na 10; BZ WBK z 19 na 11 i Pekao z 17 na 16 ... 19 w sierpniu). Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 939. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Wykorzystanie sieci IP 2009-2014
... urządzeń osobistych połączonych z sieciami mobilnymi — oraz kolejne miliardy węzłów m2m (ang. machine-to-machine), które pozwalają na wymianę informacji między urządzeniami. Wg badania w 2014 r. mobilne wideo będzie stanowiło 66% ruchu w sieciach mobilnych. Oznacza to 66-krotny wzrost w latach 2009-2014. To największy wzrost ruchu związanego ...
-
Social media w różnych branżach
... Polska. Media społecznościowe dotyczące medycyny/zdrowia Według badania przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu, Internet stanowi medium najczęściej wykorzystywane ... Instytucje finansowe posiadają miejsca na Facebooku i Twitterze (tj. mBank, ING). Na goldenline istnieje prawie 1000 grup dotyczących giełdy, finansów i inwestowania. Największe ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2010
... miejsce 4. Wzrost o cztery oczka w górę, z miejsca 14 na 10, odnotowała Grupa ING, natomiast o dwa oczka w dół powędrowała Grupa GG Network (19). Z zestawienia ... przetasowaniom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2010
... . Największy spadek dotyczy Grupy Google, która spadła z miejsca 8 na 13 oraz Grupy ING (z 10 na 14) Natomiast największy wzrost odnotowały Grupa Mbank (z miejsca 14 na ... 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2010
... 7 oczek odnotowała Grupa Play (z miejsca 16 na 9). Sporym wzrostem mogą poszczycić się również Grupa ING, która awansowała z miejsca 14 na 10 oraz witryna skype.com (z 18 ... pl Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Jaki jest polski milioner?
... obnosić z bogactwem, krytyczny wobec polityków, ale patriotyczny względem kraju - taki obraz polskiego przedstawiciela klasy "milionerów" wyłania się z pierwszego tak dogłębnego badania tej grupy społecznej zleconego przez Private Banking Banku Pekao SA, a wykonanego w Polsce przez instytut badawczy SMG/KRC. Raport przygotowany na podstawie ...
-
Spada motywacja pracowników
... . Tylko dzięki szeroko rozwiniętym programom motywacyjnym pracodawcy mają szanse zwiększyć zaangażowanie i motywację do pracy, a tym samym poprawić wyniki finansowe firmy”. Z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Towers Perrin wynika, że pracodawcy na całym świecie częściej nagradzają dzisiaj pracowników awansem lub udziałem pracownika ...
-
Klient TFI a oszczędzanie na emeryturę
... osoby niezdecydowane, niepotrafiące dokonać oceny, których w przypadku klientów TFI jest znacznie mniej. „Z przeprowadzonego badania wynika, że klient TFI, na podstawie posiadanych informacji i dysponując nabytą wiedzą oraz doświadczeniem ... inwestycyjnych. W badaniu udział wzięły: Aviva Investors TFI S.A, BPH TFI S.A. BZ WBK AIB TFI S.A, ING TFI S.A. ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
... mniejszy procent stosuje narzędzia analityczne udostępniane przez media społecznościowe. Praktycznie żadna z firm nie korzystała z narzędzi do analizy odczuć klientów. Raport z badania pokazuje, że tylko 7% firm podejmuje kroki mające na celu włączenie mediów społecznościowych do ogólnej strategii marketingowej w obszarach takich, jak: zarządzanie ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
... przeprowadzona na podstawie informacji pochodzących z 50 największych firm w Polsce (według rankingu Polityki z 2009 roku), wyselekcjonowanych pod kątem największego zatrudnienia – autorzy badania wyszli z założenia, że im większe zapotrzebowanie na pracowników, tym bardziej istotne jest budowanie wizerunku pracodawcy za pomocą strony www w celu ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2010
... pojawiają się na miejscu 8, na którym nastąpiło przetasowanie pomiędzy Grupą Play i Grupą ING. Z miejsca 12 na 16 spadła Grupa BZWBK i jest to największy spadek w zestawieniu ... Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
Portale dla rodziców zyskują popularność
... filmów dla dzieci pomagających zadecydować w jaki sposób spędzić z dzieckiem wolny czas. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że liczba użytkowników oraz zasięg serwisów parentingowych ... raporcie pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius (XI 2010), które jest w Polsce standardem pomiaru oglądalności witryn internetowych. Wyniki badania umożliwiają ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2011
... spadła z pozycji 5 na 7. Jej miejsce zajęła witryna adobe.com (awans z 7). Grupa ING awansowała na pozycję 8 z 10. Taki sam dwuoczkowy awans dotyczy Grupy Mbank (z 12 na ... pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2011
... Witryna adobe.com spadła na miejsce 6 z 3. Grupa Play awansowała z miejsca 14 na 8. Grupa ING spadła na miejsce 10 z 8. Grupa BZWBK znalazła się na miejscu 17 z ... hotfrog.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Wpływ social media na email marketing
... jednym portalu, 40,6% - na dwóch, a 7,4% - na trzech. Tylko w 0,1% wiadomości znalazły się przyciski udostępnienia aż w czterech różnych portalach społecznościowych. Według badania, bezkonkurencyjnie najpopularniejszym portalem wśród email marketerów jest Facebook. Aż 91,6% udostępnianych wiadomości ukazuje się właśnie na Facebooku. Na Twitterze za ...
-
Atrakcyjny pracodawca to stabilność zatrudnienia
... w czasach niepewnej sytuacji gospodarczej. W trudnych czasach jako pracownicy coraz bardziej cenimy sobie stabilność zatrudnienia, a coraz mniej atrakcyjne warunki finansowe. W 2. edycji badania przeprowadzonego przez instytut badawczy IMCA International na zlecenie firmy Randstad zapytano ponad 7 tys. respondentów o ich opinie na temat pracy w 150 ...
-
Firmy IT a elastyczne formy zatrudnienia
... desktopów jest kluczową technologią wspierającą elastyczne formy pracy. Jak wynika z badania 91 procent organizacji planuje ją wdrożyć do końca 2013 r. Spośród ... współpracę bez względu na lokalizację poszczególnych osób. Informacje o badaniu Badania do raportu „Citrix Workshifting Index” zostały przeprowadzone przez niezależną firmę Vanson Bourne ...
-
Finanse i usługi bankowe wg polskich internautów IV 2012
... Większym zainteresowaniem – w stosunku do VI fali badania (jesień 2011) – cieszą się takie ... badania (z 24 do 22%). PKO BP jest liderem jeśli chodzi o posiadanie m. in. konta osobistego, kredytu, karty kredytowej oraz możliwości debetu. Drugą pozycję w rankingu zajmuje Pekao SA, a na trzecim miejscu znalazły się ex aequo BZ WBK, mBank oraz ING ...
-
Sektor MSP: awarie a cloud computing
... danych, pozwalają lepiej przygotować się na potencjalne katastrofy, takie jak powodzie lub pożary, a w konsekwencji – szybciej usunąć ich skutki”. Kluczowe wyniki badania Wirtualizacja, chmura i mobilność zyskują popularność wśród MŚP. Najnowocześniejsze technologie nie są wdrażane wyłącznie przez duże przedsiębiorstwa, ale również przez wiele ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
... w siódmym dorocznym rankingu BrandZ Top 100 opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor. Gracz z Monachium osiągnął wzrost wartości swojej marki ... i ponownie wszedł na miejsce nr 1, spychając z piedestału Toyotę, która święciła triumfy w 2011 r. Z badania wynika, że obecna wartość marki BMW wynosi 24,6 mld USD, ...
-
Kiedy wysłać newsletter?
... zostało ponad 16 milionów wiadomości wysłanych przez polskich użytkowników GetResponse. Wyniki badania wskazują, że najlepsze wyniki wiadomości osiągają w ciągu godziny po ich wysłaniu. W ... brać pod uwagę przy planowaniu kampanii email marketingowej. Analizując wyniki naszego badania warto zwrócić w szczególności uwagę na to, że zazwyczaj najwięcej ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... rodzaj i wielkość floty, ale i na sposób jej finansowania. Z naszego badania wynika, że im większa działalność, tym więcej pojazdów wziętych w leasing. W ... roku trwania umowy – komentuje Tomasz Sudaj. Metodologia badania Badanie „Samochody firmowe: portret i finansowanie” zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie BZ ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... . To typowe oznaki słabego dostosowania planu pracy personelu w obszarach contact center i funkcjonowania back-office, który powinien wspierać jakość obsługi klienta. Z naszego badania wynika, że poziom zadowolenia konsumentów jest niski. Firmy powinny więc zacząć szukać sposobów na poprawę zarówno w obszarze front-office, jak i back-office ...
-
Polscy internauci a email marketing
... odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z ... tym m.in. subskrybentów newsletterów serwisów informacyjnych - Gazeta.pl i Wirtualna Polska. Z badania wynika, że 43% badanych wybiera wiadomość email jako podstawową formę komunikacji ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... dynamikę osiągnęła reklama w urządzeniach mobilnych (+135%) oraz wideo online (+65%). Wyniki badania wyraźnie pokazują wzrost znaczenia formatów wideo - wartość wydatków w tym segmencie wzrosła ... . Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego ...
-
Branża motoryzacyjna stawia na jakość
... Outsourcing spełnia swoją rolę, co potwierdzają wyniki przeprowadzonego przez nas badania. Aż 94% naszych klientów jest zadowolonych z naszej pracy. Coraz częściej klienci ... naszych usług wpisała się pozycja outsourcingu personelu – dodaje Opala. Metodologia badania „Badanie opinii i nastrojów Klientów Exact Systems” zostało przeprowadzone przez firmę ...
-
Ceny transferowe: kontrole coraz częstsze
... których urzędnicy szczególnie interesują się cenami transferowymi. Aż 60 proc. spółek dominujących płaci karne odsetki w wyniku korekty cen transferowych – wynika z badania „Global Transfer Pricing Survey” przeprowadzonego przez firmę doradczą EY. Jednocześnie zdecydowana większość badanych firm deklaruje stosowanie się do obowiązujących przepisów ...
-
Generacja Y a BYOD 2013
... odsetek ataków zanotowano w przypadku tabletów (15%). Jednym z niepokojących wyników badania jest to, że 16% przedstawicieli „Generacji Y” w Polsce stwierdziło, ... ofiarą ataku ze strony cyberprzestępców to bardzo niepokojące zjawiska. Są jednak i pozytywy. Z badania wynika, że 83% respondentów przyjmuje do wiadomości, iż mają obowiązek zapoznania ...
-
Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy
... dyrektorów ds. marketingu i informatyki, których pytano o aktualny poziom współpracy w ich przedsiębiorstwach oraz o bariery stojące na drodze do sukcesu przedsiębiorstwa społecznościowego. Z badania wynika, że choć zarówno działy marketingu, jak i informatyki dostrzegają duże korzyści biznesowe płynące ze współpracy między nimi, to wciąż pozostało ...
-
Sektor MSP walczy o finansowanie zewnętrzne
... kolei 79,2% przedsiębiorców ocenia, że łatwo pozyskać faktoring. Wyniki najnowszej edycji badania Bibby MSP Index potwierdzają wzrost zainteresowania produktami finansowymi dla firm – odsetek ... może pomóc w rozwoju firmy. Jednak patrząc na najnowsze wyniki naszego badania widać, że zaostrzające się wymogi oceną ryzyka w praktyce przełożyły się już ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... jedynie dla 1/3 respondentów. Pracownicy tych specjalizacji w sferze deklaracji rozważają zmianę pracy pomimo niepewnej sytuacji rynkowej. „Doświadczenia w PZU potwierdzają wyniki badania. Informatycy to najbardziej wymagająca grupa zawodowa, która otrzymuje stosunkowo najwięcej ofert pracy, a ich liczba jest ograniczona. Widzimy to także u nas ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... udzielał się 790 razy, co pozwoliło mu zająć pierwsze miejsce w 4 rankingach naszego badania oraz drugą pozycję wśród najlepiej ocenianych marek pod względem pozytywnych wypowiedzi ... Vivus.pl, SMS365.pl, Ekspres Kasa, Ofin.pl, Kasomat oraz Kredito24.pl. - Z badania które przeprowadziliśmy jasno wynika, że najbardziej aktywne marki, to te ...
-
Bezpieczny Internet: niska świadomość zagrożeń
... Janusz Piechociński we wstępnym słowie do raportu Bezpieczniejwsieci.org. - Wyniki badania ukazują, że użytkownicy internetu prezentują niski poziom znajomości ... proc. płaci rachunki bieżące przy wykorzystaniu bankowego konta elektronicznego. Z badania przeprowadzonego przez Bezpieczniejwsieci.org wynika, że w 2013 roku płatność online przynajmniej ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei