-
Narzędzia ogrodnicze: preferencje konsumentów
... kategoriach, dowodzi, że znana marka o ugruntowanej pozycji na rynku, to główny czynnik, którym konsumenci kierują się podczas zakupu mechanicznych urządzeń do ogrodu. Wśród nożyc ogrodniczych, bezkonkurencyjne są produkty największego europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego – firmy Bosch. W gronie najpopularniejszych dmuchaw ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... strony lub aplikacji, w której jest umieszczony. Wyróżniają dwa typy reklamy natywnej: marka jako pośrednik (to działania sporadyczne, w mniejszej skali, polegające na okolicznościowym ... promowane i targetowane tweety w serwisie Twitter. To zwykłe tweety, za którymi stoją firmy. Pomimo że takie komunikaty są jasno oznaczone jako „promowane”, to są ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... W tym roku w drugiej dziesiątce reklamodawców na 15 pozycji znalazła się marka Fiat (rok wcześniej na pozycji nr 5) z udziałem 2,4%. Fiat zmniejszył inwestycje reklamowe o ... stosunku do aut służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i ...
-
Najpopularniejsze telewizory 2013
... 1 do 4%. Telewizory 3D Dla ponad połowy użytkowników odwiedzających kategorie Telewizory 3D role głównego kryterium, wpływającego na podjęcie decyzji zakupowej odgrywa marka danego modelu. W rankingu top producentów odbiorników 3D ubiegłoroczny lider – firma LG, choć zachowała podobny poziom zainteresowania oscylujący w granicach 31%, ustąpiła ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... (1,8 mln zł). Z kreacji nie znikają celebryci. Twarze Juliette Binoche, Kevina Spacey, Marka Kondrata czy Agaty Kuleszy już nieodłącznie kojarzą się widzom ... a 74 mln zł przeznaczono na promocję kredytów. Wysoką, piątą pozycję wypracowały firmy oferujące ubezpieczenia motoryzacyjne. Wśród nich, najbardziej aktywnie promowane były oferty Powszechnego ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... rowerze (Nokia) czy bujanie – iRock to bujany fotel ładujący urządzenia Apple. Ekoławka-wiatrak od firmy Allegro, ustawiona na poznańskiej Malcie, naładuje nam telefon energią ... bioplastiku, a tarczę z bambusa. Nawet soczewka powstała z kryształów mineralnych! Niedawno marka Dr Oetker zaoferowała foremki do ciasteczek, które można zjeść. Mają one ...
-
Powstaje galeria DEKADA Malbork
... bieżącego roku. Inwestorem jest spółka Dekada Realty, głównym wykonawcą – toruński oddział firmy ERBUD, z kolei prace budowlane koordynuje spółka BOIG Project Management, która ... CCC, która zajmie lokal o pow. 690 mkw. Ofertę z tego segmentu zaproponuje również marka Ray Obuwie. Dodatkowo ofertę handlową obiektu stworzą: elektromarket RTV EURO AGD, ...
-
Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie
... sportowe. Profile o tematyce sportowej wykazują największą aktywność, ale też gromadzą wokół siebie najwięcej zainteresowanych. Potencjał Instagrama dostrzegły również fundacje i firmy NGO, jak również placówki kulturalne (np. muzea) i oświatowe (szkoły i uczelnie wyższe). Z coraz większym powodzeniem działają również profile poszczególnych miast ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2016
... i łatwiejsze odzyskiwanie długów. Zakończyła się sześcioletnia kadencja prezesa NBP prof. Marka Belki. Nie była łatwa, bo przypadła na ostrą fazę kryzysu ... projektów badawczo-rozwojowych i wypróbowanie ich przed wprowadzeniem na rynek. Wg firmy Euler Hermes w pierwszych 5 miesiącach roku liczba firm budowlanych, które ogłosiły upadłość wzrosła o ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... zakupowym (37% wskazań). Na drugim miejscu znalazła się jakość, a na trzecim marka. Co czwarty klient kupuje pod wpływem aktualnych promocji. Jakich? Najczęściej ... konsumentów mechanizmy promocji muszą zostać zmodyfikowane zgodnie z obowiązującymi trendami. Firmy, które nie korzystają z rosnącej popularności kanału mobile, tracą na konkurencyjności. ...
-
Co planuje Polski Holding Nieruchomości? Wywiad z prezesem Maciejem Jankiewiczem
... jednym z większych graczy na rynku deweloperskim. To musimy zmienić. Intensyfikujemy politykę informacyjną. Chcemy, żeby nasza marka stała się synonimem dobrego gospodarowania, by uznawana była za solidnego wykonawcę o dobrej pozycji rynkowej i ... inwestycyjny. To ma przynieść zyski i rozwój rozpoznawalnej na rynku mieszkaniowym i komercyjnym firmy ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... . Ich oczekiwania są wysokie i chcą pozytywnego, działającego na emocje przeżycia. Firmy, które oferują Customer Experience na wysokim poziomie, już teraz obserwują większą liczbę ... Media. Social Mix został ostatnio wprowadzony aż w 20 sklepach Mango w Hiszpanii. Marka o zasięgu międzynarodowym jest pierwszą firmą modową w Europie, która zaczęła ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... jak: click and collect, food-court czy SENS (nowy system znakowania żywności). Francuska marka jest obecna we wszystkich formatach, ale okazuje się, że jej najsilniejszymi ... sieć nie była w stanie dotrzymać kroku Biedronce, Lidlowi czy Auchan. Zarząd firmy w Polsce stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z całą pewnością kosmetyczne zmiany tu ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... Play. Ten rok po raz pierwszy przyniósł wzrosty we wszystkich kategoriach. Firmy działające głównie bądź całkowicie w branży rozrywkowej przyczyniły się do rekordowego ... Alibaba (nr 9 wśród 100 najcenniejszych marek oraz druga najszybciej rosnąca marka – osiągająca 92% wzrost wartości marki) we współpracy z Disneyem wzmocnił swoją pozycję w ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... , że najistotniejszy wpływ na wizerunek marki w oczach klientów mają wiarygodność firmy oraz personalizacja oferty. Konsumenci w Polsce już po raz drugi dokonali oceny swoich ... 2017 r. o 3 p.p., to wciąż kluczowe znaczenie dla Polaków ma przeświadczenie, że dana marka jest znana, godna zaufania i traktuje swoich klientów jako równorzędnych partnerów. ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... W świetle powyższego można przyznać rację temu, co piszą NagrodyB2B.pl - dziś właściwie żadna marka, która jest znana lub która chce osiągnąć sukces, nie może sobie ... tego typu akcjach, to że nagroda jest zazwyczaj ściśle związana ze specjalnością danej firmy. Co prawda sieci fast-foodów mają na swoim koncie akcje, w których zebrane naklejki ...
-
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
... człowieka, połączenie, zaufanie, udział, talent oraz zwinność. Zdefiniuj, kim jesteś Firmy, nie tylko w czasie kryzysu, powinny jasno sprecyzować, dlaczego istnieją i ... Gawlik, Head of Customer Experience, Deloitte Digital w Europie Środkowej. Gdy marka poprzez swoje działania demonstruje człowieczeństwo, klienci ponad 1,5 razy częściej sięgną ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... 49% swoich budżetów na telewizję, w porównaniu do 24%, które wydała przeciętna marka, z kolei 19% wydatków przypadło na reklamę zewnętrzną, w porównaniu do 5% ... % w 2020 roku. Dążąc do stworzenia przekonujących doświadczeń związanych z marką w domu, a nie w barze, firmy produkujące napoje alkoholowe zaczęły inwestować we własne strony internetowe ...
-
Rosną centra handlowe, ale nie wszystkie
... premierę nad Wisłą 30 czerwca miała biżuteryjna marka Lovisa, która otworzyła swój pierwszy sklep w Galerii Katowickiej. Marka istnieje od 2010 roku i obecna jest w 15 ... potężnymi, wycenionymi na miliardy dolarów marketplace’ami – a teraz czas na duże, globalne firmy jak Zalando Circle. Szacunki mówią, że rynek odzieży z drugiej ręki w latach ...
-
Euro w Polsce: dyskusje wśród Polaków nie cichną, są za czy przeciw?
... uwagę na promujące wprowadzenie euro w Polsce wpisy Dyrektora Zarządzającego FWG Marka Tatały. Indeks Eurosentymentu (Euro Favorability Index) to autorski wskaźnik ... przyjęcia waluty euro, zaangażowanie zgromadzone pod analizowanymi wzmiankami. W analizie firmy Sotrender wykorzystano algorytmy sztucznej inteligencji do oznaczania sentymentu wypowiedzi ...
-
Blackview Active 12 Pro – pancerny tablet z projektorem 1080P i baterią 30 000 mAh
... lub kempingowe. Marka Blackview projektuje urządzenia z myślą o użytkownikach, którzy potrzebują sprzętu łączącego wysoką wydajność z odpornością na trudne warunki. Urządzenie kierowane są zarówno do profesjonalistów pracujących w terenie, jak i osób aktywnych, podróżujących czy spędzających czas w plenerze – mówi Wioletta Batóg z firmy MB Mobile ...
-
Lojalność e-klienta
... to wygodne rozwiązanie. Najsilniejszą cechą biuletynów jest utrzymanie interaktywności pomiędzy firmą, a jej użytkownikiem. Systematyczny kontakt powoduje, iż marka firmy umacnia się w umysłach przedstawicieli grupy docelowej. Badania ankietowe wykazały w jakim stopniu elektroniczne sklepy wykorzystują poszczególne techniki komunikacji. Poniższy ...
Tematy: -
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... będziemy obserwować w innych krajach, także w Polsce. Wobec takiej popularności, żadna firma i marka nie może przejść obojętnie obok mediów społecznościowych. Właściwie każda kampania ... sposób wysyłania komunikatu do użytkownika krytycznego, znacząco podniesie wizerunek firmy. Firmy muszą „produkować” komunikaty na większa skalę, niż w przypadku ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... Firmy sprzedające w niskich cenach często skupiają się na jednym czynniku, czyli na cenie, i mają nadzieję, że na rynku istnieje wystarczająco dużo klientów, dla których nieważne są inne czynniki, takiej jak jakość, funkcjonalność, marka ... podnieść cenę usługi. Co wyróżnia „firmy niskocenowe” Firmy sprzedające towary w niskich cenach mają ograniczone ...
-
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
... . Czym zatem jest wartość firmy dla poszczególnych interesariuszy przedsiębiorstwa? Dla właścicieli firmy oraz potencjalnych inwestorów wartość firmy postrzegana jest przez pryzmat ... (franszyza, licencje), relacje z dostawcami, relacje z aktorami rynku kapitałowego (inwestorzy), marka i wizerunek. Lista nośników wartości musi być dopasowana do ...
-
Bezpłatna konferencja - Citrix Systems zaprezentuje swoje rozwiązania w Warszawie
... sposób. Zgodnie z założeniami, konferencja ma zgromadzić ponad 150 przedstawicieli firm i organizacji aktywnych w Polsce, a także partnerów i klientów firmy Citrix. Według Ondreja Marka, Citrix Regional Marketing Managera, uczestnicy konferencji uzyskają wiele interesujących informacji na temat nowości i trendów rynkowych. "Citrix zanotował ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... więcej wysiłku. Często zespół zarządzający istnieje bez firmy i jest tworzony przez grupę pasjonatów, lub powstaje w ramach firmy. Analiza rynku Jeżeli liczysz na osiągnięcie sukces ... także od wartości produktu/usługi w oczach klienta, a także od tego jak jest postrzegana "marka". Musisz się też zastanowić czy chcesz przyciągnąć całą masę klientów ...
Tematy: -
Wirusy i ataki sieciowe X-XII 2005
... Sony Duże zamieszanie w mediach wywołało oświadczenie specjalisty ds. bezpieczeństwa Marka Russinovicha o wykryciu rootkita w module DRM płyt dystrybuowanych Sony. Ukazało ... innych niż Microsoft. Świadczy o tym zarówno incydent z rootkitem Sony, jak i luka WMF. 5. Firmy antywirusowe coraz częściej będą znajdowały się w sytuacji, gdy interesy dużych ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... . Badanie zidentyfikowało kluczowe cechy i czynniki motywujące, które firmy uważają za wspólne dla pokolenia Milenium. Odnoszą się one do zagadnień takich jak wygoda, customizacja i społeczność. Na przykład, kiedy dochodzi do sprzedaży produktów i usług, reputacja firmy i marka mają dla przedstawicieli pokolenia Milenium mniejsze znaczenie, niż ...
-
Producenci napojów a kryzys
... , takie jak GARDEN, oraz marki oferujące produkty wysokiej jakości, np. marka Fortuna, która jesienią ubiegłego roku przeszła gruntowną zmianę wizerunku i oferty. ... są napoje mleczne. Trudno oszacować dokładną wielkość i wartość tego segmentu, ponieważ firmy badawcze nie wydzielają tej kategorii z całego rynku, jednak według Ryszarda Piziora ...
-
Komunikacja w firmie: zalety sieci intranet
... towarzyszy nam od początku istnienia firmy. Każda marka ma własnego bloga, którego regularnie pisze dzieląc się z innymi swoimi sukcesami, prowadzonymi aktualnie kampaniami, pomysłami czy ważnymi dla niej wydarzeniami – mówi Bartłomiej Juszczyk, CEO Grupa Adweb – wszystkie istotne kwestie dotyczące planów rozwoju firmy ...
-
Najdroższe i najtańsze telefony 2009
... bardzo popularne, to i tak znajdują klientów. Cechuje je bardzo dobra funkcjonalność. Marka BlackBerry zdobyła uznanie w Stanach Zjednoczonych, gdzie jednego z modelu tego producenta ... , aż 6 przypadło fińskiemu producentowi. W zestawieniu znalazły się również popularne „Vałki” firmy Motorola. Są to modele Motorola V8 i Motorola V9. Po jednym ...
-
Upadłości w Polsce w 2009r.
... – jedynie pozytywne doświadczenie płatnicze. Bierzemy oczywiście pod uwagę fakt, iż małe firmy – a zwłaszcza mikroprzedsiębiorstwa – liczyć mogą na pomoc publiczną, środki unijne, co trochę zmienia ... upadają także duże, publiczne spółki. Znana marka obecnie nie chroni przed kłopotami finansowymi, duże firmy nie radzą sobie lepiej niż małe – ale ...
-
Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes
... fakt, iż zwracają oni coraz baczniej uwagę na inne niż tylko marka i cena informacje zawarte na opakowaniu. Już 76% badanych deklaruje, że sprawdza skład ... zamówieniach publicznych. 4 firmy natomiast posiadają odpowiednie standardy dla dostawców dotyczące odpowiedzialności biznesu. 2 firmy mają standardy w konkretnych aspektach a 3 firmy w ogóle nie ...
-
Dotacje unijne "Paszport do eksportu"
... spojrzeć na kwestię eksportu produktów lub usług danej firmy w szerszej perspektywie i zaplanować rozwój przedsiębiorstwa w długim okresie. Aby ... w PRE były odpowiednio elastyczne i oparte na rzetelnych prognozach. Cel: rozpoznawalna marka W związku z większą skalą trudności - w porównaniu do etapu pierwszego - towarzyszącą opracowaniu wniosku ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei