-
Social media jako narzędzie marketingowe
... . Tym razem jednak batalia rozegra się na macierzystym polu portalu Marka Zuckerberga, co dodaje sprawie dodatkowego smaczku. W Polsce tymczasem karty rozdaje jednak ... społecznosciowych w Polsce jest dziś fanem przynajmniej jednej marki lub firmy. Prym wiodą firmy odzieżowe, gastronomiczne, kluby i stacje telewizyjne. Internauci tłumaczyli, że czują ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... dyrektor ds. strategii leasingowej w Spółkach Leasingowych BZ WBK. Cena istotniejsza niż marka… Prawie trzy czwarte (73%) przedsiębiorców w sektora MŚP posiada samochody o maksymalnej ... samochodów służbowych. To ma także znaczenie, jeśli zobaczymy, że badane firmy najczęściej wymieniają samochody w firmie raz na 5 lat lub rzadziej (60%) ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... sprzedający okulary Warby Parker czy Athleta - modowa marka należąca do sieci handlowej GAP. „Granice pomiędzy handlem offline i online zatarły się. Jesteśmy świadkami ewolucji sposobów podejmowania przez konsumentów decyzji zakupowych. Stawianie konsumenta w centrum zainteresowania firmy oraz umożliwienie mu rozpoczynania zakupu w jednym kanale ...
-
Co ma Brexit do promocji?
... nieoczekiwanych wydarzeń do promocji wizerunku własnej marki. W wielu takich sytuacjach firmy wygrywały spontaniczną i kreatywną reakcją. Nie inaczej było w przypadku marki ... media. Błyskawiczną reakcją wykazała się także marka Volvo, po tym jak internauta zmęczony mailami otrzymywanymi od firmy, wysłał wiadomość prywatną o treści informującej o ...
-
Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?
... ekspertów portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację ... i wyróżnienia istotne z punktu widzenia kandydata. 44% ankietowanych uważa, że marka pracodawcy powinna być również widoczna na stronie internetowej, w profesjonalnej zakładce ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... „To bardzo dojrzały i stabilny rynek, a know how i ciesząca się świetną reputacją marka, pozwolą nam jednym ruchem wejść nie tylko na rynek niemiecki, ale też szwajcarski ... Tamtejszych patriotów gospodarczych szczególnie rozdrażnił zakup producenta robotów przemysłowych firmy Kuka, firmy założonej jeszcze w XIX w. Niemieccy politycy starali się nawet ...
-
Upadłości firm VIII 2017
... być gigantem, który skalą produkcji i zamkniętym cyklem produkcyjnym zarabia więcej, albo wyspecjalizowanym podmiotem oferującym we własnej sieci, pod własna marka droższe produkty. Pozostałe firmy – musząc kupić surowiec, operując przy niskiej marży, nie mogą skutecznie konkurować z wolumenem, rentownością i cenami tych największych graczy. To ...
-
Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej
... pracodawcy, którzy chcą wyłowić prawdziwe talenty, muszą się nieźle natrudzić. Nic dziwnego, że firmy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie i zatrzymanie u siebie najlepszych fachowców. A na co - ... Co ciekawe, Polacy częściej niż Polki wskazują na takie aspekty, jak marka firmy (25 proc. vs. 13 proc.). Możemy zauważyć, że dla mężczyzn ważna ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... po wystawieniu faktury to kapitał używany do rozwoju firmy. W całym roku 2016 firmy faktoringowe należące do Polskiego Związku Faktorów sfinansowały faktury ... niskopodłogowych wzbogaciliśmy linię Goodyear KMAX, nowe rozmiary zyskało portfolio Dunlop SP246, a marka SAVA wprowadziła Cargo 4 HL, umożliwiającą zwiększenie ładowności użytkowej pojazdów. ...
-
E-rewolucja! Cyfrowe technologie a gospodarka
... zaniku różnic w cenach identycznych produktów. Dla konsumentów wciąż znaczenie ma marka, firmy ukrywają też część ceny np. w kosztach przesyłki, niemniej różnice w cenach zmalały ... regulacyjnym w zależności od tego, czy są świadczone przez tradycyjne firmy, czy przez firmy technologiczne. Funkcjonujący obecnie w Polsce system podatkowy oraz ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... tego firmy straciły możliwość ukrywania się za pogmatwanymi i często zupełnie ignorowanymi przez użytkowników umowami. Dziś firmy, aby przetwarzać dane użytkownika, muszą uzyskać jego świadomą zgodę. Takie działania zostały przeprowadzone przez gigantów technologicznych takich jak Facebook, Twitter, czy Google. Serwis społecznościowy Marka ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... Kucharczyk, Dyrektor w dziale doradztwa finansowego Deloitte. Obecnie niemal wszystkie firmy z tego segmentu w swej strategii mają wpisany rozwój mediów społecznościowych. Niektóre, ... Kate Spade trafiła do koncernu Tapestry (wartość transakcji wyniosła 2,4 mld dolarów), a marka Jimmy Choo została przejęta przez Michaela Korsa za 1,2 mld dolarów. – ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... rozwiązaniu artykuł nie jest traktowany przez czytelników jak reklama, a nasza marka jest obecna w nieinwazyjny sposób. 6. Zainteresowanie użytkownika Dużo łatwiej jest pozyskać ... klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy i jej oferty. W ten sposób budujemy też pozytywny wizerunek naszej firmy i znajomość naszej marki, a to ...
-
Najlepsi pracodawcy 2021 według Polaków. Samsung liderem
... trzeci został uznany najbardziej atrakcyjnego pracodawcę. Zdaniem ankietowanych marka ta najmocniej kojarzona jest z dobrą kondycją finansową, dobrą reputacją ... . z o.o. W pierwszej dziesiątce znalazły się dwie firmy z sektora nowoczesnych technologii, dwie firmy motoryzacyjne, dwa przedsiębiorstwa z branży lotniczej, firma farmaceutyczna, producent ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... marka, produkt lub usługa, zawsze na rynku będzie istnieć mniejsza lub większa konkurencja, z którą trzeba się zmierzyć. Może nie będzie bezpośrednia, ale z pewnością spotkasz się z konkurencją dotyczącą jakiegoś aspektu Twojej firmy ... Sebastian Kopiej z agencji Commplace, która wspiera firmy w obszarze tworzenia strategii marketingowej. – Niezbędna ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... luk, mocnych i słabych stron oraz możliwości ulepszeń. Pomaga upewnić się, że marka jest zgodna z Twoimi celami i rezonuje z odbiorcami. Regularne audyty są niezbędne dla ... logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się nowymi ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Greenwashing, czyli ekoiluzje w e-commerce i logistyce a prawdziwe wyzwania
... , tym samym wprowadzając konsumenta w błąd. „Zielona ściema”, czyli tworzenie iluzji, że marka działa proekologicznie - zostaje z reguły wychwycone przez konsumenta, co wiąże się z ... błędy. Z tego 13,6% to błędy, które znacząco wpływają na skuteczność logistyki. Firmy, które nie stosują standaryzacji danych adresowych, muszą mierzyć się z wydłużonymi ...
-
Deepfake’i dotknęły już 3/4 firm. Wkrótce prześcigną ataki ransomware
... trudno je odróżnić od prawdziwych. Kto atakuje firmy przy użyciu deepfake’ów? Firmy mogą stać się celem różnych grup cyberprzestępców ... Marka z dobrze ugruntowaną pozycją ma większe szanse na przeciwdziałanie takim kryzysom, ale nie każda firma może na to liczyć. Jak się bronić? Aby chronić się przed oszustwami z użyciem deepfake’ów, firmy ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... Temat: Wyjątkowa oferta - tylko teraz Od pewnego czasu przyjęła się w Polsce praktyka podawania nazwy firmy w polu zawierającym informacje o wysyłającym. Jest to dobre rozwiązanie, w szczególności gdy marka firmy jest dobrze rozpoznawalna. Zaufanie, jakim darzymy markę, przekłada się bezpośrednio na większe prawdopodobieństwa poświęcenia przesyłce ...
Tematy: -
Integracja działań BTL online i offline
... sobą elementy: - cel komunikacji, - grupa docelowa, - kategoria, w jakiej funkcjonuje marka i związany z nią model zakupu. Cel akcji Konkurs jest często stosowanym ... SKORZYSTAĆ NA KONKURSIE Permanentna inwigilacja konsumentów staje się coraz powszechniejsza. Firmy chcą wiedzieć jak najwięcej o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak ...
Tematy: -
Skuteczna reklama w interncie
... posiadają marketingowy kontekst. Mają na celu zwiększenie świadomości marki, produktu (marka czasami zupełnie nie kojarzy się z pro-duktem, należy więc uświadomić cechy produktu, ... istniejących już gier, które tylko branduje się na potrzeby konkretnej firmy. Firmy o zasobniejszym portfelu mogą zdecydować się na przygotowanie gry według scenariusza ...
-
Perswazja w biznesie
... rozumiało go lub nie uwzględniało podczas planowania strategii wzrostu. Konsekwencje prowadzenia firmy bez zwracania uwagi na konkurencję mogą być poważne, a obejmują utratę ... dowodów, których szukaliśmy: Theraflu odniósł sukces. Dzięki determinacji naszego klienta marka Theraflu zawojowała amerykański rynek. Dzisiaj nadal czerpie ona korzyści z tej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2010
... 1999 r. na przejęcie szwedzkiego producenta Amerykanie wydali 6,5 mld USD! Volvo to prestiżowa marka, to producent wysokiej klasy aut, znanych z wysokiej jakości, bezpieczeństwa i ... aut Aston Martin, a nieco wcześniej indyjski koncern Tata przejął brytyjskie firmy Jaguar i Land Rover. Oznacza to, że amerykańskie koncerny „skróciły front”, wycofały ...
-
Polscy studenci a praca wakacyjna
... Zatrudnienia. Według większości pracodawców najlepiej jest zacząć rozwój zawodowy od praktyki wakacyjnej w branży zgodniej z przyszłymi planami studenta. Wartością dodaną jest marka firmy, gdyż praktykant jest w stanie zaobserwować różnice na zasadzie good case practise. Poza praktyką pracodawcy widzą szereg dodatkowych możliwości, dostępnych już ...
-
Najpopularniejsze tablety
... tablety na pracujące z systemem iOS, który dedykowany jest wyłącznie produktom firmy Apple oraz tablety z systemem Android, używanym w modelach pozostałych producentów. W przypadku ... firmy Goclever. Aby zakupić podstawowy tablet tej marki wystarczy dysponować kwotą ok. 250 zł. Druga grupa zdominowana jest przez Apple, pioniera rynku, którego marka ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... zysk. Z takiego modelu zdecydowali się skorzystać krakowscy start-upowcy z firmy Estimote. Założyciele i pomysłodawcy swoich nadajników radiowych zwanych beaconami, zdołali pozyskać ... swoje know-how monetyzują świadcząc usługi czy pośrednicząc w sprzedaży drukarek. Marka niedawno również pozyskała inwestora, który pomoże w realizacji kolejnego ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... marka Spokey (14%). Elementem, z którego chce korzystać aż 99% posiadaczy bieżni, jest możliwość pomiaru tętna. Orbitreki Wśród urządzeń wielofunkcyjnych powodzeniem wśród użytkowników Okazje.info cieszą się orbitreki – głównie te z przedziału cenowego 1 000 – 2 000 zł (33%) i firmy ... (83%). Najchętniej wybierane są urządzenia firmy Sapphire (32%) – ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... firmy zdecydował o otworzeniu ... firmy? Czy inwestycja w program edukacyjny to realna korzyść dla marki? Ewa Kaczmarek, ekspert ds. CSR uważa, że tak. – Przede wszystkim to budowanie świadomości istnienia wartościowej marki w nowej grupie, która kiedyś przecież zyska siłę nabywczą. Uczniowie zaangażowani w program to przyszli świadomi konsumenci. Marka ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w 2017 r.
... kupujących dominowały fundusze Private Equity/Venture Capital - 17%, firmy z branży Media/IT/Telecom – 13%, oraz firmy z branży FMCG – 9%. Połowę sprzedających stanowili ... lutego) ( Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonej pod marka Żabka oraz działającej w segmencie proximity sieci Freshmarket została ...
-
Apple Vision Pro: rewolucja w wirtualnej rzeczywistości?
... że i tym razem wysoka cena nie będzie przeszkodą w biciu rekordów popularności. Marka ma wielu oddanych fanów, dla których koszt urządzenia nie jest ... ich dynamicznego rozwoju, dlatego w najbliższych miesiącach możemy spodziewać się wzrostu inwestycji w małe firmy i start-upy wykorzystujące te technologie– wskazuje Turlov. Nowy produkt Apple to ...
-
Jak powinno wyglądać ogłoszenie o pracę?
... , szczególnie wśród młodszych pokoleń pracowników. Regularne publikowanie treści pokazujących życie firmy, sukcesy pracowników oraz zaangażowanie w różnorodne inicjatywy społeczne, może znacząco wzmocnić pozycję firmy na rynku pracy. W efekcie, silna marka pracodawcy przyciąga bardziej zaangażowanych i lojalnych pracowników, co przekłada się na ...
-
Polska Centralna w czołówce rynków logistycznych
... Duży popyt i zaszłości z czasów pandemii Ostatnie trzy kwartały pokazały, że firmy produkcyjne, logistyczne i handlowe chcą wynajmować hale w województwie łódzkim. Popyt na tego ... z branży odzieżowej, które stawiały swoje pierwsze kroki w Łodzi, jak np. marka Tatuum. Województwo łódzkie to znane zagłębie producentów międzynarodowych – na lokalizację ...
-
Tydzień 11/2007 (12-17.03.2007)
... Ford Motor zdecydował się na sprzedaż swoich udziałów w Aston Martin-jest to znana marka brytyjskiego producenta luksusowych samochodów. Transakcja jest wyceniana na ok. 850 mln USD. ... w słowackiej Trnavie fabrykę wyświetlaczy do płaskich telewizorów LCD. Przewiduje się, że firmy towarzyszące zainwestują w okolicy dodatkowo 250 mln USD. Fabryka ma ...
-
Rynek fuzji i przejęć - gwałtowne zmiany
... aktywa niematerialne własnej organizacji i przejmowanej firmy. W jak najwcześniejszej fazie procesu fuzji lub przejęcia, zadawać szczegółowe pytania o: kapitał organizacyjny (np. ład organizacyjny, procesy decyzyjne, kultura korporacyjna), kapitał relacyjny (np. lojalność klientów, marka, sieć dostawców, partnerstwa joint-venture), kapitał ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... prowadzą już działalność — z 9% w roku ubiegłym do 17% w tym roku — co potwierdza, że firmy skupiają się rynkach, które najlepiej znają. Pomimo tej powściągliwości, prawie jedna trzecia ... nim firmy planują otworzyć w 2012 roku średnio 15,1 sklepu, czyli nieco więcej niż zakładały ich plany na rok 2011. Koncerny takie jak LVMH (do którego należy marka ...