-
Wycena młodych firm
... . Ponadto historia spółki to nie tylko dane finansowe, ale też marka, pozycja konkurencyjna oraz doświadczenie zarządu. Wielkość przychodów operacyjnych - brak danych historycznych sprawia, że wyceniający ma ograniczony dostęp do danych operacyjnych. Firmy w stadium pomysłu nie rozpoznają przychodów operacyjnych. Natomiast koszty absorbowane przez ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... – najbardziej aktywne reklamowo firmy to: Amber Gold, PZU, Credit Agricole i Citi Handlowy; Media/książki/CD/DVD – najbardziej aktywne firmy to UIP, TVN i Polsat. Liczba aktywnych reklamowo firm wzrosła z 18 do 26; Napoje i alkohole – największe znaczenie w inwestycjach tej kategorii miały kampanie Foodcare (marka Frugo) oraz Coca-Coli. Tutaj ...
-
Banki a łamanie praw człowieka
... związku z wydobywaniem uranu stanowi także działalność firmy Paladin Energy Ltd. Z kolei Prodeco, spółka córka szwajcarskiej firmy wydobywczo-handlowej Glencore, wydobywa węgiel w rejonie ... na miejscu znaleziono polskie metki należące do polskiej firmy. Z kolei szwedzka marka odzieżowa H&M (Hebbes&Mauritz AB) wielokrotnie była krytykowana za łamanie ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w IV kw. 2013
... klasy staje się coraz trudniejsze, stąd też ogromną rolę w samym procesie rekrutacyjnym odgrywa proponowana ścieżka kariery, ale również pozycja danej firmy. Międzynarodowa marka oraz innowacyjne działania z zakresu promocji czy technologii są kryteriami, które coraz częściej decydują o wyborze danego pracodawcy. Wśród pracowników i kandydatów ...
-
Usługi bankowe oczami przedsiębiorcy
... i poziomem obsługi. Czynniki w największym stopniu wpływające na wybór banku przez średnie firmy to: zakres oferty, wysokość prowizji i opłat, warunki i koszty prowadzenia rachunku bieżącego oraz tradycja i doświadczenie banku, jego marka i renoma. Zgodnie z wynikami badania, ogólny poziom ubankowienia mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ...
-
System wczesnego ostrzegania, czyli jak nie zostać "podgrzewaną żabą"
... Historie upadków Ignorowanie dynamicznie zmieniającego się środowiska może mieć dla firmy wręcz katastrofalne skutki. „Rafy” pojawiające się w otoczeniu potrafią „zatopić ... wdrażania ważnych zmian, rozbieżność z dawnymi celami i normami, parada krzyżowa konkurentów, „wojująca” marka wyrobu, sprawy sądowe. Skanowanie otoczenia Po określeniu scenariuszy ...
Tematy: system wczesnego ostrzegania, EWS -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... interakcji z pracownikami firmy zostały ... marka na tym zyska) Czy rzeczywiście systematycznie szkolimy naszych pracowników oraz inwestujemy w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości marki oraz misję i wizję firmy ...
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
... że marka troszczy się o klienta, sprawia, że zostaje z nią na dłużej.” Empatia to kluczowy element skutecznej obsługi. Klient powinien poczuć, że jest dla firmy ... reputacja jest jednym z najcenniejszych aktywów. Obsługa klienta to strategia na przyszłość Najlepsze firmy traktują obsługę klienta nie jako konieczność, ale jako element strategii ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... w akcję promocyjną, pokusił się o zmianę opakowania. Przede wszystkim wyeksponowana została marka – wprowadzony pionowy układ nazwy i ostrzejsza w kroju, wyrazista czcionka pozwoliły ... bardzo głębokie. Inną zmianą wewnętrzną dotyczącą firmy i prowadzącą do zmiany opakowań jest zmiana filozofii samej firmy. Tego typu zmiany ostatnio możemy obserwować ...
-
Tydzień 25/2008 (16-22.06.2008)
... ma doświadczenia, jest on też osadzony w kraju o gospodarce mało stabilnej, której marka w globalnej gospodarce jeszcze niewiele znaczy. Ten biznes jest dziś bardzo zróżnicowany ... powstała po przełomie na początku lat 90-tych. To w większości małe i średnie firmy autorskie, a często też rodzinne. Ich cechą jest duża dynamika i chęć osiągnięcia ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki). Slogan ma pomagać nabywcom w zrozumieniu, czym jest marka oraz na czym polega jej wyjątkowość, dlatego często przedstawiają ... Slogan musi wyróżniać firmę od jej konkurencji, prezentować filozofię firmy, prezentować przewagę firmy nad konkurentami w sposób prosty, łatwy do zapamiętania i wyróżniający. Slogany ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... . Tym razem jednak batalia rozegra się na macierzystym polu portalu Marka Zuckerberga, co dodaje sprawie dodatkowego smaczku. W Polsce tymczasem karty rozdaje jednak ... społecznosciowych w Polsce jest dziś fanem przynajmniej jednej marki lub firmy. Prym wiodą firmy odzieżowe, gastronomiczne, kluby i stacje telewizyjne. Internauci tłumaczyli, że czują ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... dyrektor ds. strategii leasingowej w Spółkach Leasingowych BZ WBK. Cena istotniejsza niż marka… Prawie trzy czwarte (73%) przedsiębiorców w sektora MŚP posiada samochody o maksymalnej ... samochodów służbowych. To ma także znaczenie, jeśli zobaczymy, że badane firmy najczęściej wymieniają samochody w firmie raz na 5 lat lub rzadziej (60%) ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... sprzedający okulary Warby Parker czy Athleta - modowa marka należąca do sieci handlowej GAP. „Granice pomiędzy handlem offline i online zatarły się. Jesteśmy świadkami ewolucji sposobów podejmowania przez konsumentów decyzji zakupowych. Stawianie konsumenta w centrum zainteresowania firmy oraz umożliwienie mu rozpoczynania zakupu w jednym kanale ...
-
Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?
... ekspertów portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację ... i wyróżnienia istotne z punktu widzenia kandydata. 44% ankietowanych uważa, że marka pracodawcy powinna być również widoczna na stronie internetowej, w profesjonalnej zakładce ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... „To bardzo dojrzały i stabilny rynek, a know how i ciesząca się świetną reputacją marka, pozwolą nam jednym ruchem wejść nie tylko na rynek niemiecki, ale też szwajcarski ... Tamtejszych patriotów gospodarczych szczególnie rozdrażnił zakup producenta robotów przemysłowych firmy Kuka, firmy założonej jeszcze w XIX w. Niemieccy politycy starali się nawet ...
-
Upadłości firm VIII 2017
... być gigantem, który skalą produkcji i zamkniętym cyklem produkcyjnym zarabia więcej, albo wyspecjalizowanym podmiotem oferującym we własnej sieci, pod własna marka droższe produkty. Pozostałe firmy – musząc kupić surowiec, operując przy niskiej marży, nie mogą skutecznie konkurować z wolumenem, rentownością i cenami tych największych graczy. To ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... po wystawieniu faktury to kapitał używany do rozwoju firmy. W całym roku 2016 firmy faktoringowe należące do Polskiego Związku Faktorów sfinansowały faktury ... niskopodłogowych wzbogaciliśmy linię Goodyear KMAX, nowe rozmiary zyskało portfolio Dunlop SP246, a marka SAVA wprowadziła Cargo 4 HL, umożliwiającą zwiększenie ładowności użytkowej pojazdów. ...
-
Deepfake’i dotknęły już 3/4 firm. Wkrótce prześcigną ataki ransomware
... trudno je odróżnić od prawdziwych. Kto atakuje firmy przy użyciu deepfake’ów? Firmy mogą stać się celem różnych grup cyberprzestępców ... Marka z dobrze ugruntowaną pozycją ma większe szanse na przeciwdziałanie takim kryzysom, ale nie każda firma może na to liczyć. Jak się bronić? Aby chronić się przed oszustwami z użyciem deepfake’ów, firmy ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... Temat: Wyjątkowa oferta - tylko teraz Od pewnego czasu przyjęła się w Polsce praktyka podawania nazwy firmy w polu zawierającym informacje o wysyłającym. Jest to dobre rozwiązanie, w szczególności gdy marka firmy jest dobrze rozpoznawalna. Zaufanie, jakim darzymy markę, przekłada się bezpośrednio na większe prawdopodobieństwa poświęcenia przesyłce ...
Tematy: -
Integracja działań BTL online i offline
... sobą elementy: - cel komunikacji, - grupa docelowa, - kategoria, w jakiej funkcjonuje marka i związany z nią model zakupu. Cel akcji Konkurs jest często stosowanym ... SKORZYSTAĆ NA KONKURSIE Permanentna inwigilacja konsumentów staje się coraz powszechniejsza. Firmy chcą wiedzieć jak najwięcej o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak ...
Tematy: -
Skuteczna reklama w interncie
... posiadają marketingowy kontekst. Mają na celu zwiększenie świadomości marki, produktu (marka czasami zupełnie nie kojarzy się z pro-duktem, należy więc uświadomić cechy produktu, ... istniejących już gier, które tylko branduje się na potrzeby konkretnej firmy. Firmy o zasobniejszym portfelu mogą zdecydować się na przygotowanie gry według scenariusza ...
-
Perswazja w biznesie
... rozumiało go lub nie uwzględniało podczas planowania strategii wzrostu. Konsekwencje prowadzenia firmy bez zwracania uwagi na konkurencję mogą być poważne, a obejmują utratę ... dowodów, których szukaliśmy: Theraflu odniósł sukces. Dzięki determinacji naszego klienta marka Theraflu zawojowała amerykański rynek. Dzisiaj nadal czerpie ona korzyści z tej ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... klastra należą: sieciowy, koncentryczny oraz instytucjonalny. Klaster sieciowy tworzą małe firmy, których przedmiot działania obejmuje podobną lub tę samą gałąź ... segmentu, inwentaryzacja możliwości, nowe miejsce spotkań, w średnim okresie: wspólna marka, wspólny marketing (pozyskiwanie nowych klientów, rynków, reklama), wspólne projekty, nowe ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-IX 2009
... marka. Upadłości w sektorach gospodarki Euler Hermes podaje, że duży udział w statystce firm usługowych to m.in. wynik kłopotów branży poligraficzno-wydawniczej, a pw. transportowej. Oczywiście upadłości dotykają także inne firmy ... motoryzacyjne, odkuwki, konstrukcje metalowe itp. – upadło 35 firmy z tego sektora. Trudno spodziewać się szybkiego ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2010
... 1999 r. na przejęcie szwedzkiego producenta Amerykanie wydali 6,5 mld USD! Volvo to prestiżowa marka, to producent wysokiej klasy aut, znanych z wysokiej jakości, bezpieczeństwa i ... aut Aston Martin, a nieco wcześniej indyjski koncern Tata przejął brytyjskie firmy Jaguar i Land Rover. Oznacza to, że amerykańskie koncerny „skróciły front”, wycofały ...
-
Upadłości firm w Polsce w 2010 r.
... , tym łatwiej mu odmówić zapłaty. Za większym przedsiębiorstwem stoi zazwyczaj marka, a to stwarza perspektywę dalszej współpracy, co oznacza możliwość nowych zamówień. W kręgu ... ). W badanej połowie firm, które upadły w roku 2010, dwie trzecie stanowiły firmy zatrudniające do 50 osób, a tylko 5 przedsiębiorstw zatrudniało ponad 500 osób. Poprawa ...
-
Polscy studenci a praca wakacyjna
... Zatrudnienia. Według większości pracodawców najlepiej jest zacząć rozwój zawodowy od praktyki wakacyjnej w branży zgodniej z przyszłymi planami studenta. Wartością dodaną jest marka firmy, gdyż praktykant jest w stanie zaobserwować różnice na zasadzie good case practise. Poza praktyką pracodawcy widzą szereg dodatkowych możliwości, dostępnych już ...
-
Najpopularniejsze tablety
... tablety na pracujące z systemem iOS, który dedykowany jest wyłącznie produktom firmy Apple oraz tablety z systemem Android, używanym w modelach pozostałych producentów. W przypadku ... firmy Goclever. Aby zakupić podstawowy tablet tej marki wystarczy dysponować kwotą ok. 250 zł. Druga grupa zdominowana jest przez Apple, pioniera rynku, którego marka ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... zysk. Z takiego modelu zdecydowali się skorzystać krakowscy start-upowcy z firmy Estimote. Założyciele i pomysłodawcy swoich nadajników radiowych zwanych beaconami, zdołali pozyskać ... swoje know-how monetyzują świadcząc usługi czy pośrednicząc w sprzedaży drukarek. Marka niedawno również pozyskała inwestora, który pomoże w realizacji kolejnego ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... marka Spokey (14%). Elementem, z którego chce korzystać aż 99% posiadaczy bieżni, jest możliwość pomiaru tętna. Orbitreki Wśród urządzeń wielofunkcyjnych powodzeniem wśród użytkowników Okazje.info cieszą się orbitreki – głównie te z przedziału cenowego 1 000 – 2 000 zł (33%) i firmy ... (83%). Najchętniej wybierane są urządzenia firmy Sapphire (32%) – ...
-
Co ma Brexit do promocji?
... nieoczekiwanych wydarzeń do promocji wizerunku własnej marki. W wielu takich sytuacjach firmy wygrywały spontaniczną i kreatywną reakcją. Nie inaczej było w przypadku marki ... media. Błyskawiczną reakcją wykazała się także marka Volvo, po tym jak internauta zmęczony mailami otrzymywanymi od firmy, wysłał wiadomość prywatną o treści informującej o ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... firmy zdecydował o otworzeniu ... firmy? Czy inwestycja w program edukacyjny to realna korzyść dla marki? Ewa Kaczmarek, ekspert ds. CSR uważa, że tak. – Przede wszystkim to budowanie świadomości istnienia wartościowej marki w nowej grupie, która kiedyś przecież zyska siłę nabywczą. Uczniowie zaangażowani w program to przyszli świadomi konsumenci. Marka ...
-
Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej
... pracodawcy, którzy chcą wyłowić prawdziwe talenty, muszą się nieźle natrudzić. Nic dziwnego, że firmy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie i zatrzymanie u siebie najlepszych fachowców. A na co - ... Co ciekawe, Polacy częściej niż Polki wskazują na takie aspekty, jak marka firmy (25 proc. vs. 13 proc.). Możemy zauważyć, że dla mężczyzn ważna ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w 2017 r.
... kupujących dominowały fundusze Private Equity/Venture Capital - 17%, firmy z branży Media/IT/Telecom – 13%, oraz firmy z branży FMCG – 9%. Połowę sprzedających stanowili ... lutego) ( Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonej pod marka Żabka oraz działającej w segmencie proximity sieci Freshmarket została ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei