-
Praca zdalna: najpopularniejsze słuchawki i headsety
... tej marki osiągnęły zasięg na poziomie 21 mln wyświetleń. Trzecie miejsce należy do firmy Huawei. Osiągnęły wynik 3 tys. wzmianek, a te – 6,5 mln wyświetleń. W rankingu zaraz ... rankingu headsetów zajęła marka HyperX z 143 wzmiankami oraz zasięgiem na poziomie 202 tys. wyświetleń. Na czwartym miejscu w rankingu są headsety firmy Corsair, z wynikiem ...
-
Cyberbezpieczeństwo: jakie cyberataki grożą nam w 2022 r.?
... rezydencję. Wejście na rynek niewymienialnych tokenów (NFT) zapowiedziały również polskie firmy np. marka Tiger, należąca do grupy Maspex czy Legia Warszawa, a jedna ... samo paraliżujące dla działalności przedsiębiorstwa, niezależnie od jego wielkości. Z perspektywy firmy, a tym samym przestępców, praktycznie nie ma danych, które byłyby nieistotne i ...
-
Czym jest deepfake i jak go rozpoznać?
... się do działalności przestępczej lub składa fałszywe oświadczenie związane z działalnością firmy. Przedsiębiorstwo może przypłacić tego typu incydent m.in. utratą reputacji oraz ... z głośniejszych przypadków takiego zastosowania deepfake’ów był materiał wykorzystujący wizerunek Marka Zuckerberga w którym prezes Meta Plaforms stwierdził, że posiada ...
-
Skoki narciarskie nie ustępują nawet piłce nożnej
... m.in.: Które ze sportów zimowych cieszą się wśród Polaków największą popularnością? Jaka marka w największym stopniu kojarzy nam się ze skokami narciarskimi? Co powoduje, że skoki ... mieć wpływ na zakup jej produktów i usług, 42% – że zainteresowało się ofertą firmy sponsora, sprawdzając ją np. w Internecie, a 33% – że odwiedziło jej sklep lub ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... pozwalają, często będzie gotów zapłacić trochę więcej niż planował, o ile dana marka lub produkt przekona go swą potencjalną jakością. Bez trudu możemy wyobrazić ... , czy też historia trunku, która została opisana na opakowaniu – mówi Remigiusz Zdrojkowski z firmy XBS PRO-LOG S.A., wyspecjalizowanej w obsłudze logistyczne alkoholi. - Napój może być ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... się z problemami rentowności i silną konkurencją ze strony innych graczy online. Jako marka działająca wyłącznie online, Zalando może mieć trudności z wyróżnieniem się bez znaczącej ... wynikom sieci dyskontowej Half Price oraz swojej głównej marce CCC. Współpraca firmy z Authentic Brands Group w celu wprowadzenia do swoich sklepów marek takich jak ...
-
Płaca przyciąga, kultura zatrzymuje - nowe trendy w motywacji pracowników
... firmy traktują zatrudnienie pracownika jako cel sam w sobie, a nie pierwszy krok w dłuższej podróży, tymczasem dane pokazują jasno, to, co przyciąga ludzi do organizacji, w tym płaca, benefity, marka ...
-
Stan przygotowania MSP do Akcesji
... Rynku – z 51 % w 2003 r. do 41 % w 2004 r. Najlepiej swoje przygotowanie oceniają firmy ze Słowenii, Czech i Estonii. W polskiej części badania wzięło udział 1379 firm (93 ... firm na Jednolitym Rynku. W debacie prowadzonej przez Sekretarza Generalnego KIG Marka Kłoczko udział wzięli przedstawiciele świata biznesu, polityki, mediów, ośrodków badawczych. ...
-
Instytucje badania rynku i opinii I 2005
... ,5 proc. wszystkich). Tak jak w listopadzie i w grudniu CBOS zdystansował pozostałe firmy. Nazwę drugiej w rankingu firmy badawczej – TNS OBOP – wymieniono w 203 artykułach (28,8 proc.). ... Włodzimierz Cimoszewicz. Natomiast rezultaty sondaży dotyczących opinii nt. rządu Marka Belki cytowane były w 4 proc. artykułów. Tak więc wyniki badań dotyczących ...
-
Tydzień 43/2005 (24-30.10.2005)
... już lat czołowy globalny koncern samochodowy. To znakomita dziś światowa marka utożsamiana z najwyższą jakością, niezawodnością i sprawną siecią serwisową. Teraz ten ... mld USD, koncern ma duże długi i wysokie zobowiązania socjalne wobec pracowników i emerytów, firmy ratingowe obniżyły ocenę wiarygodności kredytowej do poziomu spekulacyjnego. W tym ...
-
Handel elektroniczny w 2005 roku
... co czwarty mieszkaniec wysp kupuje towary korzystając z sieci. Z raportu Verdict, firmy zajmującej się analizowaniem rynku wynika, że ilość dokonanych transakcji internetowych jest ... cieszą się również telefony komórkowe. Niekwestionowanym liderem w tej kategorii jest marka Nokia. W przypadku telefonów stacjonarnych hegemonem okazuje się Panasonic. ...
-
PR w branży motoryzacyjnej
... danej firmy. Warto więc zadbać o to, ... marka jest widoczna w mediach i dzięki temu może zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. "Branża motoryzacyjna w Polsce przeżywa ostatnio trudne czasy. Wzrost importu używanych samochodów z zagranicy sprawia, że walka o udziały w rynku staje się coraz bardziej zacięta. W takiej sytuacji warto, aby firmy ...
-
Oferty turystyczne z internetu
... więc można dzięki nim znaleźć coś odpowiedniego na każdą praktycznie kieszeń. Według badań firmy Gemius, wśród bogatej oferty biur podróży sporą popularnością cieszą ... aktualności oraz kursów walut. Serwis obsługuje płatności kartami kredytowymi. Travelone.pl to marka firmy - ATH Chorwacja.com. ATH Chorwacja.com została założona w 1999 roku w celu ...
-
Tydzień 1/2009 (29.12.2008-04.01.2009)
... 4 bln USD (jest to dwukrotnie wyższa kwota niż rynek kredytów hipotecznych w USA). Dziś marka Coca-Coli jest więcej warta niż cały majątek tej firmy (rozlewnie, magazyny, środki transportu). Wg brytyjskiej firmy Brand Finance łączna wartość 250 największych marek świata sięga obecnie 2,197 bln USD ...
-
Mini centra handlowe Świtalski & Synowie
... marka dla mini galerii handlowych jest kontynuacją ogłoszonego przez firmę Świtalski & Synowie pod koniec ubiegłego roku planu budowy kilkudziesięciu obiektów komercyjnych w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców - informuje Tomasz Jurga, członek zarządu firmy ... przedsiębiorców oraz punkty usługowe. Plan inwestycyjny firmy na rok 2009 zakłada ...
-
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
... , rzadko mówili o istniejącym banku. Zdecydowanie więcej opowieści pojawiało się na temat wyjątkowej firmy kurierskiej czy tego, jak znakomita obsługa jest w ulubionym biurze podróży. Jeden z ... , skoro ja mogę znaleźć 100 000 takich jak ja – dlaczego oni (czyli marka) nie może nas znaleźć?!”. W erze Facebooka dotarcie do miłośników ekologicznych ...
-
Hale magazynowe MARR BUSINESS PARK
... produkcyjnej, w tym również w sektorze nowoczesnych technologii. Zdaniem Marka Bendo Wiceprezesa Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przewagą MARR Business ... 10 w Krakowie. Umowa z Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego będzie kolejnym kontraktem firmy Polimex-Mostostal S.A realizowanym w Krakowie; na początku 2009 r. firma podpisała umowy ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... BPO. Pomocą mogą również służyć badania przeprowadzone przez instytuty i firmy badawcze. Z badań Pentora (Pentor Research – Zwyczaje zakupowe Polaków 2010) ... marka oraz stały, wysoki standard jaki zapewniają wymagania sieciowe. Jest to kolejne pole do popisu dla drobnych detalistów, którzy nie chcą płacić za dostęp do know-how i logo zewnętrznej firmy ...
-
Dania gotowe: sprzedaż wyhamowała
... ukryte pod zakrętkami potrawy ponad 366 mln zł. Czołowymi graczami branży są trzy firmy: Heinz (marka Pudliszki), Pamapol oraz Agros Nova (m.in. Łowicz, Kotlin). Dwie ... zaznacza jednak Krzysztof Półgrabia, prezes spółki. Szybkie dania w wygodnym sklepie Według danych firmy Nielsen głównym kanałem dystrybucji dla dań gotowych w Polsce jest handel ...
-
Profil pracownika sektora SSC/BPO
... , wynika że pracownicy centrów usług spędzają na szkoleniach organizowanych lub dofinansowywanych przez firmy do 10 dni w roku. Zagłębie finansistów z językami Badanie wskazuje, że ... Dyrektor Zarządzający HP Global Business Services EMEA i Prezes ABSL. Zdaniem Marka Grodzińskiego, Dyrektora Centrum Capgemini BPO Poland i Wiceprezesa Zarządu ABSL, ...
-
Logistyka w firmie - informacje praktyczne
... Drugą warstwę nazywa się „ładunkiem” i dotyczy ona takich cech jak opakowanie, marka, postać, kształt, waga, jakość, jednostki ładunkowe, przestrzenność. Wreszcie trzecia warstwa – „ ... martwy – określany jako zbędny lub nadmierny, nie przedstawia wartości dla firmy, należy się go pozbyć. Informacja ósma – Podstawowymi zadaniami polityki magazynowania ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... rzędu oferowaną przez daną markę lub firmę” – wyjaśnił Jim Stengel. „Niektóre firmy bardzo wyraźnie mówią o swoich ideałach. Weźmy na przykład Zappos – ideałem tej ... inspiracji wśród klientów, jak i wewnętrzny kompas w procesie podejmowaniu decyzji. Na przykład marka Red Bull chce „dodać skrzydeł” w sensie fizycznym i psychicznym, a z kolei marce ...
-
Celebryci a budowanie marki
... Beyoncé nie nosi na sobie zwierzęcych futer. Bryan Lessard z australijskiej firmy badawczej CSIRO tłumaczył nazwę muchy podobieństwem do artystki. Organizacja naukowa skontaktowała się ... grupy abelizauroidów. Gatunek Masiakasaurus knopfleri, został nazwany na cześć szkockiego muzyka Marka Knopflera. Gad ten żył na Madagaskarze 70–65,5 mln lat temu. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2012
... firmy doradczej Brand Finance w rankingu globalnych marek narodowych Polska znajduje się w pierwszej dwudziestce. Najbardziej "markowymi" i najlepiej kojarzącymi się pod względem finansów, produkcji i turystyki narodami są obecnie Amerykanie, Chińczycy i Niemcy. Podstawą ocen były kryteria ekonomiczne, demograficzne i polityczne. Polska marka ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... 2012 r. w Nowym Jorku Apple Education Event. Aby zdobyć serca najmłodszych, marka postanowiła zmienić to, czego nie lubią – naukę kojarzoną z nudą w ... latach jego praca dyplomowa z wykorzystaniem klocków Lego została zauważona przez przedstawicieli firmy. Samuel Johnson, którego dziecięce marzenia zostały potraktowane poważnie, został zatrudniony ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... Co ciekawe, popularność w internecie niekoniecznie jest związana z wydatkami reklamowymi firmy. Najczęściej pojawiającym się w dyskusjach internautów środkiem jest Nurofen, ale… ... leków OTC. Co prawda mamy odświeżające hasło „najchętniej wybierana marka na przeziębienie i grypę w Polsce” (Gripex). Najczęściej wybierany nie oznacza najchętniej ...
-
Preferencje konsumentów: telefony komórkowe
... telefonów komórkowych jest niesłychanie trudne. Dotąd bezkonkurencyjna Nokia, choć nadal postrzegana jako solidna i godna zaufania marka, w tym roku przegrywa z Samsungiem. Dużą popularnością cieszą się też telefony firmy Sony i HTC wybierane przez Internautów, ceniących jakość i funkcje multimedialne. Ze względu na dynamiczny rozwój rynku ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... temu możemy za nie kasować więcej i jesteśmy odbierani jako silna marka. W przypadku produktów mówimy o obudowywaniu usługami – na rynku, na którym wszyscy sprzedają ... , którzy kupowali produkty po obniżonej cenie, nie wracają do firmy po jej ponownym podniesieniu. Dlaczego zatem firmy tak chętnie sięgają po nieskuteczny – jak się okazuje – ...
-
Co oferuje rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce?
... polski rynek. Przykładem są marki: Hollister (z grupy Abercrombie & Fitch) czy & Other Stories (marka z grupy H&M). Przewiduje się, że stawki najmu za najlepsze lokale ... np. na Śląsku lub w okolicach Poznania, jest to około 4%. „W miarę jak firmy optymalizowały swoją produkcję i logistykę, dostosowując się do spowolnienia gospodarczego, ich zapasy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2014
... jest przede wszystkim nastawienie na przetrwanie a nie na rozwój. Polskie firmy mają też trudności w dostępie do kapitału, który w Polsce jest drogi. Z ... niezawodne. Jest to poparte także sprzedażą, zarówno w plebiscycie aut używanych, jak i nowych. Marka Volkswagen zajmuje drugie miejsce w kraju pod względem liczby rejestrowanych samochodów nowych – ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... contentem, tym więcej ludzi w ostateczności go zobaczy (niezależnie od platformy social media). Jeśli regularnie produkujesz wartościowe prace, Twoja marka z pewnością zyska na popularności. Firmy często zaczynają publikować artykuły lub materiały wideo, bez wcześniejszego zastanowienia się, kto jest ich ostatecznym konsumentem. Nie pozwól ...
-
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
... fani dzielą się własnymi przeżyciami. 2. Twórczy blogerzy Jeszcze dalej poszła marka Deichmann, która użytkowników Internetu uczyniła współtwórcami kolekcji: 27-letnia blogerka ... dla firm skuteczne narzędzie do budowania własnej wiarygodności i przewagi konkurencyjnej. Oceniane firmy wiedzą, że są na celowniku internautów i że opinie konsumentów mogą ...
-
Najlepsi pracodawcy 2014
... umiejętność zarażania swoim zaangażowaniem całego zespołu. Drugim mocnym wyróżnikiem najlepszych firm jest wiarygodna i spójna marka – pracownicy laureatów doceniają spójność działań firmowych podejmowanych do rynku (na zewnątrz firmy), jak i wobec pracowników. Pracownicy ogółu polskich firm, które wzięły udział w badaniu lepiej natomiast oceniają ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2014
... Pierwszy butik został otwarty w Galerii Mokotów we wrześniu 2010 roku. Dzisiaj polska marka obecna jest w domach handlowych w Londynie, Mediolanie i Kijowie. Joanna Przetakiewicz jest też ... . Życzę jej wszystkiego najlepszego. Mam swoją bardzo określoną linię, DNA swojej firmy, ona ma inną i super. Bo właśnie o to chodzi, żeby się różnić od ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... reklamie nie oszczędzał – wydał na jej emisję 5,6 mln złotych. W spocie bank ustami Marka Konrada puentuje: „kto oszczędza, tego stać na niezależność!”. Natomiast w najdroższą ... Rada Polityki Pieniężnej obniżyła stopy procentowe. Nie tylko banki, firmy pożyczkowe, ale i inne firmy działające w tej branży muszę podjąć odważne kroki, by przetrwać ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei