-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... ? W TOP 15 sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku zdecydowanie dominują pralki firmy BEKO, dostępne w cenie ok. 1100 zł. Drugą pod względem popularności podkategorią są ... kupowany jest model Bosch WTW 85560 PL w cenie ok. 2690 zł i to właśnie ta marka jest liderem sprzedaży. Średnia cena kupowanej suszarki to 2510 zł w klasie energetycznej A++ oraz ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 19/2015
... – przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Artur Kazienko, prezes zarządu i właściciel firmy Kazar Footwear. – Salon w Abu Zabi i Dubaju otworzyliśmy po ... – informuje Kazienko. – Efekty sprzedażowe są bardzo zachęcające, ewidentnie pokazują, że marka została zaakceptowana i trafiamy ze swoimi produktami również do mieszkańców ...
-
Najpopularniejsze telewizory: Samsung bez konkurencji
... kryzysie. Trzy ostatnie lata przyniosły producentom telewizorów ciągły spadek sprzedaży. Firmy nie ustają więc w wysiłkach, aby dostarczyć klientom jak najbardziej konkurencyjny produkt ... cenach, na czym oczywiście najbardziej zyskuje klient. Samsung – najczęściej wybierana marka telewizorów. Samsung jest jak do tej pory bezkonkurencyjnym graczem nie ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... Choć otrzymaliśmy dofinansowanie z UE, nie powinniśmy zapominać, że celem działalności każdej firmy jest zysk (a nie realizacja projektu). Dlatego zarówno samo przedsięwzięcie, jak i ... one pozwolą zdefiniować, czym w istocie jest nasz produkt (albo nawet nasza marka) i dlaczego jest atrakcyjniejszą opcją od innych dostępnych na rynku rozwiązań. ...
-
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
... Skuteczność działań marketingowych wymaga strategicznego i zrównoważonego podejścia. Tylko w ten sposób cele biznesowe zostaną zrealizowane, a wizerunek firmy będzie konsekwentnie i efektywnie rozwijany. Poza faktem, że w owned media marka ma całkowitą kontrolę nad swoją aktywnością w Internecie, na plus działa również fakt, że w przeciwieństwie do ...
-
Facebook po 12 latach: większy, lepszy, ale czy bezpieczniejszy?
... mld aktywnych użytkowników na całym świecie – to jeszcze nic. Według przewidywań Marka Zuckerberga liczba użytkowników Facebooka w 2030 roku ma sięgnąć 5 mld osób ... tylko niektóre z chwytliwych haseł pułapek facebookowych, o których informowali analitycy zagrożeń z firmy ESET. Zazwyczaj w ten sposób oszuści chcą skłonić użytkownika do kliknięcia w ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2016
... dajemy te same, co kiedyś, czyli śmietanę, cukier oraz owoce. W 2015 roku marka została liderem rynku lodów familijnych, zwiększając udziały do 15,4 proc. W tym ... ubiegłym roku upalne lato sprawiło, że sprzedaż wzrosła o 11 proc. – wynika z danych firmy Nielsen (za okres grudzień 2013 – listopad 2015). Średnio Polacy zjadają 4–5 litrów lodów rocznie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2016
... Singapur, Wietnam i Stany Zjednoczone, ale nieobejmującego Chin. Spadek inwestycji w OZE. Według firmy badawczej Bloomberg New Energy Finance globalna wartość inwestycji w energię odnawialną spadła ... ocenianej firmy, stopień w jakim dana marka wpływa na wybór klienta, siła marki w kształtowaniu wysokiej ceny na rynku. Według eksperckiej firmy IDC w ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... handlu online w Polsce, który jest powszechny w państwach Europy Zachodniej. Według ostatnich badań firmy Paypal wśród kupujących w Internecie, 78% polskich klientów twierdzi, że dokonują ... transparentną wiedzę na temat tego, jak tymi kanałami promowana jest nasza marka. Elżbieta Czakon: E-commerce to teraz bardzo silny trend. W związku z tym ...
-
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
... którą firma automatyzuje decyzje marketingowe na podstawie obecnych zainteresowań klienta i celów strategicznych firmy - mówi Ewelina Ciach, ekspertka e-commerce, senior value advisor w SAP Hybris. ... stosowane w przypadku tzw. urządzeń noszonych. Sięga po nie znana marka Under Armour, która zarządza 30 witrynami e-commerce na całym świecie. Wiąże ...
-
5 największych cyberzagrożeń na najbliższe miesiące
... internetowe i konsumenckie oraz wykorzystują fałszywe strony internetowe do kradzieży informacji. Sama marka, pod którą podszywają się atakujący jest mniej ważna niż przyjęta ... to trend, który będzie się stale rozwijał w nadchodzącym roku, a więc firmy i konsumenci muszą mieć się na baczności, edukować pracowników w tym zakresie i liczyć się z ...
-
Bankowość i ubezpieczenia na rynku kandydata
... najlepszych kandydatów. Wpływ na zainteresowanie ich zmianą pracy ma przede wszystkim marka potencjalnego pracodawcy oraz znaczący wzrost wynagrodzenia. Niestety, coraz częściej ... audytu czy modelowania ryzyka w banku. Kandydaci są świadomi stawek rynkowych, oferowanych przez firmy. Problem polega na tym, że nie zwracają uwagi na kwotę minimalną ...
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
... data in store Analiza Big Data wspiera e-commerce i działania marketingowe prowadzone przez firmy w Internecie, ale nie tylko. Również te marki, które postawiły na sprzedaż stacjonarną, zbierają ... dla nich oferty handlowej „skrojonej na miarę”. To sygnał, że dana marka myśli o potrzebach swoich klientów. O tym, jak jest to istotna kwestia, przekonał ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 30/2018
... tłumaczenie kierownictwa firmy co do przyczyn ... marka Maserati odnotowała blisko dwukrotny spadek przychodów za pierwsze półrocze. Ford informuje, że w ciągu pierwszych pięciu miesięcy sprzedaż Forda w Chinach spadła o 22 proc. Wojna celna odbija się na wynikach innych firm (sprzęt AGD). Problemy ze sprzedażą na amerykańskim rynku mają znane firmy ...
-
Polska, czyli najszybszy rynek biurowy w CEE
... Od 2008 roku zasoby nowoczesnej powierzchni w mieście zwiększyły czterokrotnie. Kraków jako najmocniejsza marka turystyczna w Polsce i jedna z najlepszych w Europie oraz świetny ośrodek ... . Tak, jak w innych miastach regionalnych głównym najemcą powierzchni biurowej są tu firmy z sektora BPO/SSC, które odpowiadają za 65 proc. zeszłorocznego najmu Duża ...
-
Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom
... budowanie wartościowych i zindywidualizowanych doświadczeń klientów. Przykładem takiego wykorzystania jest marka odzieżowa Babyghost, która w 2016 roku wprowadziła blockchain do swojej ... ograniczenie liczby nieuczciwych praktyk do minimum. Dzięki zastosowaniu tej technologii firmy mogą również lepiej poznać swoich klientów i dowiedzieć się, jakie ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... nie każda marka może sobie pozwolić na takie działania. Brandy, które nie dysponują wystarczającym budżetem, aby promować swoje produkty w telewizji i firmy chcące dotrzeć z ... kompleksową promocję, prowadzoną za pomocą wszystkich kanałów mogą sobie pozwolić wyłącznie firmy, które dysponują dużym budżetem marketingowym. Nieco mniejsi gracze również ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 39/2019
... już ponad 30 mld euro w grzywnach i innych opłatach. Ucierpiała też marka firmy i nie można powiedzieć, że sprawy zakończono. Przypominam, że to nie jedyny ... wyrównywania różnic rozwojowych w ramach UE. Będą nim zarządzać niezależne, profesjonalne firmy, które na podstawie rachunku ekonomicznego zadecydują o tym, w które inwestycje zaangażuje się ...
-
Microsoft, DHL i LinkedIn. Pod te marki podszywają się hakerzy
... że liderem wśród marek najczęściej wykorzystywanych do ataków phishingowych został znów Microsoft. Marka ta była użyta w 43% wszystkich prób phishingu. To wzrost o 19% w porównaniu ... łączy do wiadomości e-mail, zwłaszcza e-maili, do których przypisuje się firmy, takie jak Microsoft lub Google – dodaje. W atakach phishingowych cyberprzestępcy próbują ...
-
SAS przedstawia 4 obszary rozwoju biznesu w 2021 roku
... subskrypcji, polubień czy komentarzy to współczesna waluta, którą można zmonetyzować. Firmy kierują się tymi wskaźnikami, decydując się np. na współpracę z influencerem ... inwestycjom w nowoczesne rozwiązania cyfrowe przedsiębiorstwa pozostaną konkurencyjne, a dana marka będzie atrakcyjna dla nowej generacji kupujących. Bardzo istotne jest również ...
-
Deepfake - nowy poziom cyberzagrożeń
... YouTube opublikował udoskonalone przez siebie serialowe sceny ukazujące odmłodzonego Marka Hamilla w roli Luke Skywalkera, co spotkało się z pozytywną reakcją ... skierowaną do jej bliskich, czyli ofiar ataku. W przypadku ataków na firmy technologia deepfake umożliwia stworzenie bardzo realistycznych, fałszywych rozmów telefonicznych, w których ...
-
Praca zdalna: najpopularniejsze słuchawki i headsety
... tej marki osiągnęły zasięg na poziomie 21 mln wyświetleń. Trzecie miejsce należy do firmy Huawei. Osiągnęły wynik 3 tys. wzmianek, a te – 6,5 mln wyświetleń. W rankingu zaraz ... rankingu headsetów zajęła marka HyperX z 143 wzmiankami oraz zasięgiem na poziomie 202 tys. wyświetleń. Na czwartym miejscu w rankingu są headsety firmy Corsair, z wynikiem ...
-
Cyberbezpieczeństwo: jakie cyberataki grożą nam w 2022 r.?
... rezydencję. Wejście na rynek niewymienialnych tokenów (NFT) zapowiedziały również polskie firmy np. marka Tiger, należąca do grupy Maspex czy Legia Warszawa, a jedna ... samo paraliżujące dla działalności przedsiębiorstwa, niezależnie od jego wielkości. Z perspektywy firmy, a tym samym przestępców, praktycznie nie ma danych, które byłyby nieistotne i ...
-
Czym jest deepfake i jak go rozpoznać?
... się do działalności przestępczej lub składa fałszywe oświadczenie związane z działalnością firmy. Przedsiębiorstwo może przypłacić tego typu incydent m.in. utratą reputacji oraz ... z głośniejszych przypadków takiego zastosowania deepfake’ów był materiał wykorzystujący wizerunek Marka Zuckerberga w którym prezes Meta Plaforms stwierdził, że posiada ...
-
Skoki narciarskie nie ustępują nawet piłce nożnej
... m.in.: Które ze sportów zimowych cieszą się wśród Polaków największą popularnością? Jaka marka w największym stopniu kojarzy nam się ze skokami narciarskimi? Co powoduje, że skoki ... mieć wpływ na zakup jej produktów i usług, 42% – że zainteresowało się ofertą firmy sponsora, sprawdzając ją np. w Internecie, a 33% – że odwiedziło jej sklep lub ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... pozwalają, często będzie gotów zapłacić trochę więcej niż planował, o ile dana marka lub produkt przekona go swą potencjalną jakością. Bez trudu możemy wyobrazić ... , czy też historia trunku, która została opisana na opakowaniu – mówi Remigiusz Zdrojkowski z firmy XBS PRO-LOG S.A., wyspecjalizowanej w obsłudze logistyczne alkoholi. - Napój może być ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... się z problemami rentowności i silną konkurencją ze strony innych graczy online. Jako marka działająca wyłącznie online, Zalando może mieć trudności z wyróżnieniem się bez znaczącej ... wynikom sieci dyskontowej Half Price oraz swojej głównej marce CCC. Współpraca firmy z Authentic Brands Group w celu wprowadzenia do swoich sklepów marek takich jak ...
-
Stan przygotowania MSP do Akcesji
... Rynku – z 51 % w 2003 r. do 41 % w 2004 r. Najlepiej swoje przygotowanie oceniają firmy ze Słowenii, Czech i Estonii. W polskiej części badania wzięło udział 1379 firm (93 ... firm na Jednolitym Rynku. W debacie prowadzonej przez Sekretarza Generalnego KIG Marka Kłoczko udział wzięli przedstawiciele świata biznesu, polityki, mediów, ośrodków badawczych. ...
-
Instytucje badania rynku i opinii I 2005
... ,5 proc. wszystkich). Tak jak w listopadzie i w grudniu CBOS zdystansował pozostałe firmy. Nazwę drugiej w rankingu firmy badawczej – TNS OBOP – wymieniono w 203 artykułach (28,8 proc.). ... Włodzimierz Cimoszewicz. Natomiast rezultaty sondaży dotyczących opinii nt. rządu Marka Belki cytowane były w 4 proc. artykułów. Tak więc wyniki badań dotyczących ...
-
Tydzień 43/2005 (24-30.10.2005)
... już lat czołowy globalny koncern samochodowy. To znakomita dziś światowa marka utożsamiana z najwyższą jakością, niezawodnością i sprawną siecią serwisową. Teraz ten ... mld USD, koncern ma duże długi i wysokie zobowiązania socjalne wobec pracowników i emerytów, firmy ratingowe obniżyły ocenę wiarygodności kredytowej do poziomu spekulacyjnego. W tym ...
-
Handel elektroniczny w 2005 roku
... co czwarty mieszkaniec wysp kupuje towary korzystając z sieci. Z raportu Verdict, firmy zajmującej się analizowaniem rynku wynika, że ilość dokonanych transakcji internetowych jest ... cieszą się również telefony komórkowe. Niekwestionowanym liderem w tej kategorii jest marka Nokia. W przypadku telefonów stacjonarnych hegemonem okazuje się Panasonic. ...
-
PR w branży motoryzacyjnej
... danej firmy. Warto więc zadbać o to, ... marka jest widoczna w mediach i dzięki temu może zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. "Branża motoryzacyjna w Polsce przeżywa ostatnio trudne czasy. Wzrost importu używanych samochodów z zagranicy sprawia, że walka o udziały w rynku staje się coraz bardziej zacięta. W takiej sytuacji warto, aby firmy ...
-
Oferty turystyczne z internetu
... więc można dzięki nim znaleźć coś odpowiedniego na każdą praktycznie kieszeń. Według badań firmy Gemius, wśród bogatej oferty biur podróży sporą popularnością cieszą ... aktualności oraz kursów walut. Serwis obsługuje płatności kartami kredytowymi. Travelone.pl to marka firmy - ATH Chorwacja.com. ATH Chorwacja.com została założona w 1999 roku w celu ...
-
Tydzień 1/2009 (29.12.2008-04.01.2009)
... 4 bln USD (jest to dwukrotnie wyższa kwota niż rynek kredytów hipotecznych w USA). Dziś marka Coca-Coli jest więcej warta niż cały majątek tej firmy (rozlewnie, magazyny, środki transportu). Wg brytyjskiej firmy Brand Finance łączna wartość 250 największych marek świata sięga obecnie 2,197 bln USD ...
-
Mini centra handlowe Świtalski & Synowie
... marka dla mini galerii handlowych jest kontynuacją ogłoszonego przez firmę Świtalski & Synowie pod koniec ubiegłego roku planu budowy kilkudziesięciu obiektów komercyjnych w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców - informuje Tomasz Jurga, członek zarządu firmy ... przedsiębiorców oraz punkty usługowe. Plan inwestycyjny firmy na rok 2009 zakłada ...