-
Najpopularniejsze telewizory 3D
... serwisu Skąpiec.pl największe znaczenie ma rozmiar telewizora 3D, jego marka oraz technologia. Niemal 40% internautów korzystających z usług porównywarki kierowało się ... końca maja 2011 największą popularnością w serwisie Skąpiec.pl cieszyły się telewizory 3D firmy Samsung. Markę tę wybrało ponad 40% użytkowników. Drugie miejsce przypadło ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... najwięcej? Pod kątem wydatków (cennikowo) w tym roku na czoło wysunęła się koreańska marka Samsung z ponad 8 mln zł, Beko ponad 6,6 mln zł, Bosch 5,7 mln zł ... Wśród kluczowych reklamodawców w branży AGD nastąpiła wyraźna polaryzacja zastosowania poszczególnych mediów. Firmy ze znacznym budżetem stosują „miks mediów” oparty w większości na telewizji ...
-
Optymistyczna branża e-commerce
... lepsza, jednak właściciele sklepów internetowych ciągle napotykają przy rozwoju swojej firmy na przeszkody. W zeszłym roku głównym zagrożeniem, które wymieniali ankietowani, ... z budowania własnej marki, 44% ankietowanych uważa, iż to właśnie marka przyciąga klientów do sklepu. Według respondentów czynnikami najsilniej oddziałującymi na klientów jest ...
-
Galeria Dekada w Olsztynie
... min. jazdy samochodem - 117 000 mieszkańców. DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka obecna jest od 2009 roku. Do Grupy DEKADA należą centra już otwarte w takich miastach jak: Sieradz, ... sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... stawiają na efekty W ostatnich 12 miesiącach zanox rozpoczął współpracę z czołowymi firmami i markami z różnych branż. Do programów firmy dołączyły przedsiębiorstwa z sektora telekomunikacyjnego, m.in.: Orange oraz jego marka Neostrada, a także UPC i Netia. Swoje reklamy powierzyły także serwisy e-commerce, takie jak: Groupon, ASOS, Gruper, Douglas ...
-
Nowy operator komórkowy. Czy Virgin Mobile zatrzęsie rynkiem?
... wysyłania SMS‐ów na numery stacjonarne. Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na ... telefonii komórkowej niepodzielnie królują bowiem dotychczasowi operatorzy, posiadający własną infrastrukturę. Według firmy analityczno-doradczej Audytel, w Polsce na koniec II kw. 2012 r. było ...
-
Polski Internet a "drugie exposé" premiera
... z komentarzy na końcu analizy). rp.pl 5 artykułów, w tym analiza Marka Magierowskiego na temat zagadnień, które pojawią się lub powinny się pojawić ... Pozdrawiam A wystarczyłoby by zastopował premier pieniądze miliardami wyciekające do watykańskiej firmy i KRUS zlikwidował. Można zauważyć, że nawet negatywne komentarze cechuje spora kultura wypowiedzi ...
-
Nazwa produktu spożywczego - wymagania
... jakim są prezentowane. Nazwa produktu na rynki międzynarodowe Zaprojektowanie nowej nazwy dla firmy, produktu lub usługi, która będzie funkcjonować na międzynarodowych rynkach, wiąże ... . W ramach prac nad nową nazwą, lub przy rozszerzaniu rynku, na którym marka jest stosowana, konieczne są szczegółowe analizy oraz badania. Konsulting językowy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 15/2013
... się do 1,0 proc. r/r z 1,3 proc. r/r w lutym. Według prezesa NBP Marka Belki jeżeli inflacja utrzymałaby się w dłuższym okresie poniżej 1 proc., ... rym roku o 0,5% (podobnie, jak w ub.r.), zaś w 2014 r. odnotuje wzrost o 1,0%. Według rankingu firmy konsultingowej Deloitte (tzw. Social Progress Index) najbardziej zaawansowanym społecznie państwem ...
-
Centrum handlowe Dekada Grójec
... BOIG Property Consulting. DEKADA DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka obecna jest od 2011 roku. Do Grupy DEKADA należą centra już otwarte w takich miastach jak: Sieradz, ... są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... wydatkach reklamowych jest sektor żywnościowy. W tym świetle może dziwić pozycja lidera firmy Ferrero Polska, który zwiększył wydatki o 68% dystansując Nestle Polska – lidera z ... 1000%, Rossmann +142%, czy Neonet +325%. O sile mediów może świadczyć marka supermarketów Jula, która rozpoczęła swoją ekspansję w Polsce na jesieni 2011 od 2 supermarketów ...
-
Przetargi medyczne w Polsce 2012-2013
... , najmniej w sierpniu - podaje raport przygotowany przez Pressinfo.pl. Marka Pressinfo.pl uczestniczy we wszystkich ważniejszych wydarzeniach rynku inwestycyjno-przetargowego. ... firm które wygrały przetargi na dostawę respiratorów o największej wartości, to firmy zagraniczne mające jedynie swoje oddziały w Polsce. Środki farmaceutyczne - to kolejny ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2013
... roczna stopa zwrotu waha się granicach 10-15 proc. Realne oczekiwania, zdaniem Marka Przybylskiego, to zwrot z inwestycji w akcje na poziomie średnio 10 proc. rocznie ... nie broni. Trzeba mieć jakiś konkretny cel, na który chcemy odkładać i inwestować pieniądze. Firmy póki co słabo sobie radzą z podsuwaniem klientom takich pomysłów – mówi Przybylski. ...
-
Sektor bankowy trzeba odzyskać dla polskiej gospodarki
... własną firmę identycznej specjalności albo uczestniczył na preferencyjnych warunkach w prywatyzacji firmy, w której niedawno był zatrudniony. Nietrudno się domyślić, że mając ... , NIK sprawdzał tę prywatyzację, złożono sprawozdanie w Sejmie. Oprócz dymisji ministra Marka Borowskiego nikomu jednak nie spadł włos z głowy. Drugą wielką i skandaliczną ...
-
Handel detaliczny przed wyzwaniami
... technologii. Dojrzałość systemu sprzedaży wielokanałowej to kluczowy czynnik, dzięki któremu marka jest w stanie wyróżnić się na tle konkurencji twierdzą respondenci ... , możliwość odbioru zakupów w sklepie fizycznym jest kluczowym elementem, który firmy prowadzące tradycyjne sklepy muszą zapewnić swoim klientom, jeśli chcą skutecznie rywalizować z ...
-
Czas na prace w ogrodzie: co kupujemy?
... w czystości roślinność oraz jej kondycję. O zakupie nie decyduje w tym przypadku marka - ważniejsze są cena i funkcjonalność. Numerem jeden jest w kwietniu opryskiwacz nie przekraczający kwoty ... porównywarki cen stanowiły kosiarki. Największym zaufaniem wśród kupujących cieszą się firmy NAC, Makita oraz AL-KO z uwagi na dobry stosunek jakości do ceny ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... na artykułach przemysłowych dostarczanych do konsumentów wraz z zakupami spożywczymi. Asda – marka brytyjska należąca do właścicieli sieci WalMart (nr 20 w globalnym rankingu detalistów ... na zmiany w zachowaniach konsumentów dotyczące miejsca i sposobu robienia zakupów. Firmy te myślą globalnie o budowaniu wartości bez względu na kanał sprzedaży ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... staje się powoli dźwignią handlu. Obecnie, żeby utrzymać silną pozycję na rynku marka nie może być wyłącznie reklamowana. Musi być też polecana przez konsumentów. Fenomen ... sprzedawcy można zaufać”; lub też ostrzegają innych przed nierzetelnością danego sklepu czy firmy. Zysk dla przedsiębiorcy A jak wielki wzrost sprzedaży produktów i usług opinia ...
-
Pancerny smartfon CAT S50 już w Polsce
... funkcjonalnością a stopniem ochrony – twierdzi Oliver Schulte, dyrektor generalny firmy Cat Phones. – W przypadku modelu S50 nie istnieje takie ryzyko - mamy tu wszystkie funkcje smartfona wyższej klasy połączone ze stopniem ochrony i wytrzymałością, z której słynie marka Cat. Aktywny styl życia, czy poruszanie się w terenie oznacza ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... oznacza, że przekaz marki musi dobrze pasować do stylu życia konsumenta, a marka musi być dostępna dla konsumenta w dowolnym miejscu i czasie. W samym centrum tych ... reklam telewizyjnych przypominających swoim stylem treści na platformach Vine czy Instagram. Firmy, które decydują się na korzystanie z mediów mikrowideo, powinny zdawać sobie sprawę, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Reklama wielką czy małą literą?
... czytelnik skanuje wzrokiem serwis internetowy. Wtedy też analizuje i ocenia ofertę firmy. Ponieważ liczy się tu czas, zalecane jest pisanie nagłówków literami jak w zdaniu ... tekstu reklamowego wielkimi literami? Gdy slogan lub komunikat jest bardzo krótki. Gdy marka jest stanowcza, mocna, z pazurem. Gdy marce zależy, by podkreślić swój autorytet ...
-
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
... Wśród najważniejszych czynników zakupowych kobiety wskazują kolejno: cenę, jakość produktu oraz wartości, jakie reprezentuje marka. Zaś dla mężczyzn na pierwszym miejscu jest jakość produktu, potem cena, a ... na grupie 2500 internautów metodą CAWI i CAMI. Jest to wspólny projekt: firmy badawczej Mobile Institute, agencji Beauty Management PR & ...
-
Hakerzy - historia prawdziwa
... przez 9 godzin, władze federalne zidentyfikowały członka ugrupowania MoD - Marka Abene (zwanego również Phiber Optik) - i skonfiskowały jego sprzęt komputerowy. Agenci Secret ... , że ludzie ci byli ekspertami w dziedzinie analizy luk, szczególnie w produktach firmy Microsoft. Nazwali się L0pht Heavy Industries i dzięki swojej pracy zyskali ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
... Twitterze w porównaniu do Faceboka wynika głównie z faktu, że marka nie prowadzi działań w tym medium. Z kolei prężnie działa nowy fanpage „Wellman gotuje”, który zgromadził na przełomie kilku dni ponad 170 tys. fanów – tłumaczy Alicja Dahlke, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
-
Świat: wydarzenia tygodnia 47/2015
... atomowej. W tej sytuacji jest oczywistym, że inwestycje będą realizowały rosyjskie firmy. Mamy do czynienia z pierwszym w USA przypadkiem dopuszczenia do konsumpcji w ... , m.in. kupując pieluszki Pampers oznaczone logotypem akcji. W 10. rocznicę współpracy marka Pampers i UNICEF ogłaszają, że tężec noworodkowy został wyeliminowany już w 17 krajach1. ...
-
Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność
... lub pobyty w hotelu oraz długoterminowe zniżki na produkty lub usługi konkretnej firmy. Lwia część Polaków (67%) chciałaby, aby nagrodą za uczestnictwo w programie lojalnościowym ... jednej marki. Polacy nie są zainteresowani przypadkowymi nagrodami – dla 64% badanych marka upominku ma duże znaczenie. Aby program lojalnościowy lub motywacyjny był ...
-
Polska droga mleczna
... : przy ul. Rymarskiej 2 i ul. hr. Berga 2 (obecnie ul. Traugutta), a biuro firmy mieściło się przy ul. Szpitalnej 6, późniejszej posesji Emila Wedla. W 1890 ... na światowych rynkach, producentów mleka w proszku ma swoje oddziały w Polsce i firma jako niemiecka marka zdołała się przebić na chińskim rynku. Po mleko do... mlekomatu Świeże mleko, z pianką ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... sukces trzeba mieć na niego pomysł. Dlaczego myśląc o otworzeniu własnej firmy warto zastanowić się nad sklepem internetowym? Po pierwsze, nie wymaga ... To pozwoli spozycjonować nasz sklep i stopniowo zwiększać liczbę produktów. Nazwa sklepu – Twoja marka w sieci Po wyborze kategorii produktów przychodzi czas na stworzenie odpowiedniej nazwy ...
-
Jak sprzedaż piwa "nakręca" rynek pracy
... . (w porównaniu z 17,6 mld zł w 2005 r.). W sektorze HoReCa, który tworzą zarówno małe rodzinne firmy, jak i duże sieci przedsiębiorstw, zatrudnionych jest niemal ćwierć miliona osób (247 ... pod uwagę przy wyborze piwa jest jego smak (56 proc.), w dalszej kolejności marka (38 proc.), gatunek oraz wysoka jakość (po 21 proc.). Poza czołówką – bo dopiero ...
-
Zrównoważone rolnictwo: czy pochodzenie upraw ma znaczenie?
... zrównoważonego rolnictwa. Marka Knorr odpowiada na ten apel, uważając, że działania te są ważnym krokiem kierowanym w stronę zrównoważonego przemysłu spożywczego i mogą prowadzić do zabezpieczenia wszystkim ludziom na świecie dostaw żywności. Dowodzą tego kolejne postępy w realizacji Planu życie w sposób zrównoważony firmy Unilever. Podejmowane ...
-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... i próśb związanych z nawigacją. Polacy najczęściej pytają o to, jakie urządzenie wybrać, która marka jest najlepsza, a także zamieszczają rozmaite prośby o pomoc w rozwiązaniu problemów związanych z nawigacją. „ ... marki producentów urządzeń i oprogramowania GPS. Monitorowano publikacje, w których pojawiła się nazwa firmy wraz ze słowami „GPS” oraz „ ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów -
mBank zalany falą hejtu
... związku z awarią, mBank podjął działania także w mediach społecznościowych. Jak zadeklarował rzecznik firmy w rozmowie z portalem TVN24 BiS, bank ma pozostać w stałym kontakcie z ... działających w Polsce banków jest PKO Bank Polski. W pierwszym kwartale 2016 roku marka PKO pojawiła się w 29% internetowych dyskusji na temat finansów. Na drugim ...
-
Czytniki e-booków - historia
... pojedynku pomiędzy Amazonem a Sony szybko zaczęły dołączać kolejne firmy. Sukces odniosło zaledwie kilka z nich, głównie w Azji oraz Europie, gdzie konkurencja ze strony Kindle’a nie była tak bezwzględna. W 2008 roku swój debiut miała ukraińska marka PocketBook. Rok później rękawicę Amazon zdecydował się rzucić ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 29/2016
... Peugeota i Citroena) podpisała umowę w wyniku której na rynek tego kraju powróci marka Citroen. Francuzi na tym etapie planują inwestycje w wysokości ponad 300 mln ... regionu przełomowym wydarzeniem. Naszym zdaniem, następne w kolejce mogą być inne podmioty – firmy i państwa – które mogą szykować swoje własne emisje. Biorąc pod uwagę, że w innych ...
-
Rok 2017 - sprawdzian dla VR
... wspierające dotarcie i komunikację z klientem. Świetnym przykładem może tu być chociażby marka Topshop - wirtualna rzeczywistość umożliwiła jej stworzenie przymierzalni, w której klienci mogą ... korzystając z tej technologii. – W walce o uwagę konsumenta, firmy zauważyły potencjał marketingowy w wykorzystaniu virtual reality. W przeciwieństwie do ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei