-
Polscy internauci 2010
... może być rezultatem ich wyższych dochodów) i wypożyczają je z bibliotek. Tylko jedna dziesiąta użytkowników Internetu kupuje książki przez Internet. Regulacja i kontrola Chociaż Polacy obawiają się nieco podejmowania ryzykownych działań w Internecie, to wydają się odnosić z entuzjazmem do wolności słowa w sieci, choć nie popierają niegrzeczności ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... klienta, jako tej samej jednostki, niezależnie od kanału w jakim akurat kupuje. Klienci coraz swobodniej surfują pomiędzy urządzeniami. Nie odrzucają też zakupów w fizycznych sklepach ... mobile. Oznacza to, że 35% z nich sprawdzi, czy czasem ceny naszych produktów w internecie nie są niższe, 30% sprawdzi opinie o produkcie w sieci i poszuka o nim ...
-
Polscy internauci a usługi turystyczne
... podróżujący internauta zdecydowanie chętniej niż rok wcześniej kupuje przez Internet (34% ankietowanych dokonało ostatniego zakupu online), a niezależnie od tego, jak nabywa usługi (w Internecie czy poza siecią), to wcześniej informacje potrzebne do podjęcia ostatecznej decyzji zbiera właśnie w Internecie (92%). Na koniec raport wskazuje na ...
-
Polski konsument 2009
... . Analizując wyniki dwóch pomiarów obserwujemy zwiększającą się popularność sprzedaży w Internecie, kosztem tradycyjnej sprzedaży wysyłkowej. Internet, oferując większą różnorodność ... ekspertów lub osób stosujących produkt w praktyce ponad te, które znajdziemy w Internecie. Blisko 1/3 ankietowanych twierdzi, że nie jest w stanie dokonać ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... o wiele bezpieczniejsze finansowo. Z punktu widzenia klienta to najgorsza sytuacja - kupuje coś, czego nie ma. Dowiaduje się o tym po pewnym czasie i znowu ... stawiamy, jest unifikacja przepisów we wszystkich krajach UE, a dotyczących handlu w Internecie. Obecnie Polacy są dyskryminowani, bo nie mogą kupować np. w dużej części sklepów internetowych ...
-
Dla kogo sprzedaż wysyłkowa?
... . Aż 70% użytkowników Internetu mobilnego kupuje w sklepach wysyłkowych. Większość kupujących na odległość pracuje zawodowo lub studiuje. Praca zawodowa i bogaty program nauczania, mogą pochłaniać większość czasu naszych internautów, ale też mogą być inspiracją do poszukiwania ciekawostek w internecie. Na nie trzeba jednak mieć budżet ...
-
Polacy a kupno opon zimowych
... zajął wulkanizator. To tam opony kupuje 27% respondentów. W tradycyjnych sklepach oponiarskich opony kupuje co czwarty ankietowany. A 6% wskazało aukcje internetowe. Z innych miejsc ankietowani wskazywali również giełdy, hurtownie, markety, a także znajomych. Te miejsca wybiera 5% badanych. Kupno opon w Internecie to nic trudnego. Wiele serwisów ...
-
Bezpieczny Internet: niska świadomość zagrożeń
... hakerskim – komentuje Mariusz Rzepka – FORTINET Territory Manager na Polskę, Białoruś i Ukrainę. Coraz więcej Polaków kupuje w sieci Polski internet zaczyna dojrzewać, ponad połowa respondentów kupuje towary i usługi w internecie za pośrednictwem portali aukcyjnych lub przez sklepy internetowe. Konsumenci chcą przede wszystkim jak najszybciej ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... są mieszkańcy Azji i Dalekiego Wschodu, gdzie 37% badanych już dziś kupuje produkty FMCG przez Internet. Co ciekawe – ostatnie miejsce pod względem ... na półce będzie musiało być możliwe w jak najkrótszym czasie. Opakowanie prezentowane w Internecie musi zatem w szybki, jednoznaczny i wyrazisty sposób komunikować markę i najważniejsze cechy produktu. ...
-
6 sposobów na bezpieczne i udane first minute
... - średnio o 268 zł. Gdzie szukać najlepszej oferty? Polacy coraz częściej szukają najlepszych okazji w Internecie. Z analizy agencji AdReport wynika, że tylko w samym czerwcu 2017 roku, ... Eurobarometru wynika również, że wakacje "w Internecie" planuje już połowa Polaków. a 46 proc. z nich - także je tam kupuje. Do niedawna statystyki sugerowały, że ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... na świecie mieszkańcy Kanady (5 proc.). Globalnie z kolei najczęściej kupują jedzenie w Internecie Chińczycy (27 proc.), a w Europie liderami kupowania żywności w sieci pozostają ... w kraju marki odpowiedzialne społecznie. 39 proc. z nas deklaruje, że kupuje więcej od marek, które w naszej ocenie odpowiednio zareagowały na kryzys. To wzrost w ciągu ...
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
... się na zbliżonym poziomie. Kategorią, którą najchętniej Polacy kupują w Internecie pozostaje elektronika (42 proc.). Tylko nieco mniej z nas (39 proc.) zamawia online ... w Stanach Zjednoczonych. Jedna piąta konsumentów za oceanem najchętniej kupuje online i odbiera osobiście jedzenie w restauracjach. Przedświąteczne polowanie na okazje Zbliżające ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
... w centrach handlowych, jak i na ulicach handlowych, czy w internecie potrzebuje świeżego, nowego pomysłu, który pogodzi i zaspokoi oczekiwania konsumentów, najemców i właścicieli centrów handlowych - Małgorzata Dziubińska, Associate Director, Cushman & Wakefield. Kto zatem kupuje online? Kobiety częściej kupują stacjonarnie Udział procentowy nieco ...
-
Prezenty świąteczne: w tym roku więcej za mniej
... a może właśnie z tego względu, stajemy się bardziej kreatywni: okazji poszukujemy w Internecie, w porównywarkach cen, a także dajemy drugą szansę produktom używanym, łącząc cele ekonomiczne ... co roku choinkowe przeboje. Najczęściej wręczamy właśnie kosmetyki i perfumy (które kupuje co druga osoba) lub popularne wśród ponad 1/3 ankietowanych ubrania ...
-
Boże Narodzenie 2022 skromniejsze dla prawie połowy Polaków
... przez Internet znów zyskały na popularności. Największa grupa badanych deklaruje, że prezenty kupują głównie przez internet (35 proc.), a 9 proc. kupuje je wyłącznie w internecie. W stosunku do roku ubiegłego nieznacznie wzrosła liczba osób kupujących wyłącznie/głównie online (44 proc. w 2022 roku vs 41 proc. w 2021 ...
-
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
... internecie cieszą się największą popularnością? W dobie cyfryzacji media społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią do dzielenia się codziennym życiem, ale także miejscem, gdzie tworzą się trendy i kształtują decyzje konsumenckie. Choć niemal trzy czwarte Polaków nie kupuje ... kupowane produkty Aktualnie w Internecie można kupić w zasadzie ...
-
Znane marki a SEO
... jej ogólna popularność. Wskaźnikiem popularności firmy (a przez to witryny firmowej) w Internecie jest liczba linków prowadzących do strony. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania ... , estetyczną, itp.) obserwowali zwiększoną sprzedaż. Choć przecież nikt w Internecie samochodów nie kupuje, to jednak pierwszy kontakt z marką jest właśnie w sieci. ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... kosmetyków i opisów ich działania oraz na szukanie opinii o produktach w Internecie — dodaje. Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy, przyznaje również, że dla pań niezwykle istotna jest wiarygodność sklepu internetowego: — Jak pokazuje badanie „Polka kupuje świadomie”, 57% Polek sprawdza wiarygodność sklepu internetowego, zanim skorzysta ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... zakupów tradycyjnych, drukowanych książek i gazet, na rzecz czytania treści w Internecie i na nośnikach cyfrowych. Według dostępnych danych Audioteka.pl, jeden z ... że największe różnice w przypadku mężczyzn i kobiet są właśnie w przypadku gier komputerowych – kupuje je 33,3% mężczyzn i 21,8% kobiet, oraz w przypadku opłacania przez Internet ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... , odzieży i biżuterii. Najchętniej kupowaną w internecie kategorią produktów jest sprzęt elektroniczny. 33 proc. ankietowanych nabywa pralki, lodówki, odkurzacze itd. w sieci a sprzęt TV i Hi-Fi 31 proc. konsumentów. Dodatkowo duży odsetek klientów kupuje w sklepie stacjonarnym, ale po rozeznaniu w internecie: AGD (34 proc. ankietowanych) i 46 ...
-
Świąteczne zakupy online coraz częściej przez telefon
... kupuje w ten sposób co najmniej okazjonalnie. Co więcej, już 13% deklaruje, że zakupy w internecie robi wyłącznie z poziomu swojego telefonu. Szybkość i wygoda w cenie Już prawie co piąty ankietowany (18%) deklaruje, że mobilnie kupuje ... szczególnie „zabiegani”. W efekcie co piąty ankietowany (21%) kupuje mobilnie prezenty będąc w pracy lub na uczelni ...
-
Jak pandemia zmieniła życie Polaków? Nowe zachowania konsumentów
... zwiększyło częstotliwość takich zakupów. 67% nie zrobiło takich zakupów i nie kupuje tak teraz, 14% zakłada kupienie produktów spożywczych przez internet ... oglądane w internecie, i podcasty – czyli autorskie audycje, dostępne w internecie, np. na platformie Spotify, jak również na YouTube. Co piąty Polak zaczął oglądać filmy i seriale w internecie ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... mld dolarów. Za cztery lata udział mody w unijnych przychodach generowanych przez zakupy detaliczne w internecie wzrośnie z niecałych 27,9% do ponad 28,5%, a branża modowa pozostanie ... ponieważ po prostu pojawiła się lepsza oferta, a 26% e-konsumentów umyślnie kupuje wiele wersji danego produktu, uprawiając omawiany wcześniej bracketing. Nie ...
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
... online to najpopularniejsza strategia zakupowa na trudne czasy. Częściej w sieci w związku ze spowolnieniem gospodarczym i inflacją kupuje 50% badanych konsumentów. Częściej kupujemy w Internecie ponieważ jest możliwość porównywania produktów i ofert– mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. Różne spojrzenia, różne ...
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... - 80%), przy czym 62% deklaruje, że reklama kosmetyków w Internecie ich zaciekawiła, badani chętnie kupują kosmetyki online – 42% z nich zadeklarowało, że dokonali takiego zakupu w ostatnich trzech miesiącach, zaś aż 18% kupuje kosmetyki najczęściej właśnie w Internecie. Jak wskazują powyższe informacje, Internet, jako medium, pełni dla ...
-
Spam a gospodarka globalna
... i nie zdadzą się całkowicie na programy partnerskie? Odpowiedź jest bardzo prosta. Z analizy spamu pojawiającego się w rosyjskim Internecie wynika, że większość rosyjskich użytkowników nie kupuje towarów reklamowanych za pośrednictwem programów partnerskich. Z tego powodu rosyjscy spamerzy wolą mieć do czynienia z realnymi klientami, którzy ...
-
Prezenty świąteczne a bezpieczne zakupy online
... połowa internautów robi interesy online, a około 12 procent robi to regularnie. Statystyki wykonane przez Eurostat wykazały, że 10% wszystkich Europejczyków kupuje i sprzedaje w Internecie. Dostawcy platform aukcji online dbają o bezpieczeństwo aukcji na tyle, na ile jest to możliwe. Weryfikują – przynajmniej częściowo – tożsamości użytkowników ...
-
2020 rokiem zakupów internetowych i płatności elektronicznych
... tych wymagań doszło też bezpieczeństwo. Z powodu koronawirusa częściej w sieci na urządzeniu pełnowymiarowym kupuje 27% internautów, w tym 45% e-kupujących, a na urządzeniu mobilnym - 22% internautów ... , jakie na przełomie tego i przyszłego roku wystąpią w przebiegu płatności w internecie. Od 31 grudnia europejskie przepisy dot. SCA, czyli silnego ...
-
Promocja w segmencie B2B
... W wielu firmach bowiem osoba decydująca o zakupie wcale nie musi być tym, kto kupuje. Na przykład dyrektor techniczny wydaje decyzję o zakupie nowego komputera, ale ... , że marki znają i rozumieją odbiorcę i jego zwyczaje. INTERNET W MEDIA-MIXIE SEGMENTU B2B W internecie również są obecne kampanie skierowane do segmentu B2B. Sieć jest, wbrew pozorom ...
-
Młodzież świadoma zagrożeń w sieci
... zagrożenia, jakie niesie ze sobą nieograniczone zaufanie do kontaktów z obcymi w Internecie – na ten fakt wskazywali również uczniowie podczas spotkań z trenerami Akademii Bezpiecznego ... – wyjaśnia Robert Szajerski z poznańskiej kancelarii prawnej Legatum. Młodzież znacznie częściej kupuje przedmioty w sieci, niż je sprzedaje – w skali miesiąca na ...
-
Jakość życia i spójność społeczna w Polsce 2011
... nam również do nabywania i sprzedaży dóbr. Ponad połowa internautów w naszym kraju kupuje za jego pośrednictwem towary i usługi, a sprzedaje je co szósty użytkownik ... nie odbywa się kosztem rozrywki „realnej”, a wręcz przeciwnie – internauci oglądający filmy i koncerty w Internecie rzadziej deklarują, że nigdy lub prawie nigdy nie chodzą do kina, ...
-
E-commerce dla panów, wyprzedaże dla pań
... ofert w Internecie. Prawie jedna trzecia (29 proc.) deklaruje, że korzysta z porównywarek cen online (wobec 19 proc. kobiet), a co czwarty (24 proc.) kupuje taniej na ... zbliżeniowych (53 proc. mężczyzn i 19 proc. kobiet) oraz funkcji umożliwiającej zakupy w Internecie. Jest to istotny czynnik dla co trzeciego mężczyzny i tylko jednej piątej kobiet ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... na tak konkurencyjnym rynku odnieść sukces? Do tego, że handel w internecie jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki zdążyliśmy się już przyzwyczaić ... intensywnym rozwojem technologii, w tym przede wszystkim mobilnych. Współczesny konsument kupuje kiedy i gdzie chce – przez internet, mobile i w offline. Koniecznym ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... stanowią internauci w wieku 50 lat i starsi. Już 93% internautów przyznaje, że kupuje online, jak podaje SW Research w badaniu „Zakupy Polaków w intenecie” przeprowadzonym na ... kanałem. Fałszywy obraz w reklamie Osoby w wieku 50+ są znacznie bardziej aktywne w internecie i chętniej korzystają z dostępu do sieci niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat ...
-
Jak kupujemy RTV/AGD?
... mówi Aneta Gergont-Gałązka, dyrektor marketingu w Wonga Polska. RTV/AGD Polak kupuje roztropnie Opracowane na zlecenie Wonga badanie Cyfrowe zwyczaje Polaków ... dyrektor marketingu w Wonga Polska. RTV/AGD nie dla kuriera? Przed kupowaniem sprzętu RTV/AGD w internecie zniechęca nas obawa przed uszkodzeniem paczki w transporcie. Produkty elektroniczne ...