-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
... media mogą sprzedawać i sprzedają, nie zawsze przez przycisk „kupuję to”, ale jednak. Co więcej – są marki, które swoją sprzedaż opierają głównie na zgrabnym storytellingu w kanałach społecznościowych, wzmocnionym przez dobrze zaplanowane kampanie reklamowe ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3064 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,54% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 50,03%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,69 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,9%) oraz Leisure Time ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... Albo najpierw dają rozwiązanie, a potem wymyślają potrzebę :-) W dobrej kampanii public relations media same identyfikują problem i następnie wybierają firmę, która go rozwiąże. ... Laury Ries: 1. Reklama jest przestrzenna. Public relations jest liniowe. Kampanie reklamowe zwykle mają datę rozpoczęcia i zakończenia. Programy public relations są ...
Tematy: -
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... ankietowanych marketerów przekaz, którego twórcami są sami internauci, czyli tzw. earned media, np. komentarze publikowane pod materiałem marki na blogu czy fanpage’u, ... przynoszą odpowiednich skutków. Jak podkreślają eksperci z Sociomantic Labs, personalizowane bannery reklamowe, nawet jeśli trafiają do właściwych odbiorców, to prezentowane w zbyt ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2621 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,60% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 50,22%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (6,2 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,4% oraz Clothing and accessories ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2737 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,33% populacji Polaków w wieku od 7 ... znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,5% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,61%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem ...
-
Megapanel XI 2014
... awansowała Grupa Allegro – GG. Grupa Polskapresse – Media Regionalne przesunęła się z miejsca 7 na 6, spychając Grupę ZPR Media o pozycję w dół. Reszta zestawienia bez zmian. W ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3035 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,59% populacji Polaków w wieku od ... a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,11%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,77%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2809 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87% populacji Polaków w wieku od 7 ... a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,76%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu największą liczbę kontaktów reklamowych w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2986 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,67% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 49,23%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (7,04 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,4% oraz Leisure Time ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w IX 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3077 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,7% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. ... znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 4% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,4%. Trzecie miejsce należało do Allegro.pl z udziałem 2,1%. ...
-
Agencje PR w Polsce
... akcji z wykorzystaniem np. celebrytów czy blogerów, które odbywały się całkowicie w świecie social media. Nad przygotowaniem tych akcji pracowały zwykle także grupy zintegrowane, czyli agencje public relations, interaktywne, a często także reklamowe - podkreśla Agnieszka Burzyńska, managing director agencji studio PRowokacja. - Rozbudowane kampanie ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.
... Western ponownie przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie ... program "Jaka to melodia" z pierwszego miejsca na trzecie – wyjaśnia Michał Bakalarczyk, senior media planner/buyer w PanMedia Western. Magda Gessler musiała czuć w tym czasie ...
-
Megapanel I 2015
... kolei: RealPlayer, OpenFM, iTunes, Aplikacja Spotify, AIMP, Komunikator Windows Live Messenger, Media Player Classic, Google Earth i BestPlayer. W rankingu Top10 wydawców ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... strony pod wyszukiwarki czyli tzw. SEO oraz działania w kanałach social media. 3. Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta Klienci chcą bezproblemowych zakupów i interakcji ... skuteczniej dostosować kierowane do nich przekazy i odpowiednio optymalizować wydatki reklamowe – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Taka strategia przynosi wymierne ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... stanowi 1,6 raza więcej wydatków w porównaniu do reszty rynku. Jednak warto zaznaczyć, że media te stają się coraz mniej efektywne, ponieważ ich zasięg wciąż maleje, ... i reklamy efektywnościowej. Zenith szacuje, że kategoria Beauty zwiększyła swoje wydatki reklamowe na digital o 2,8% w 2020 roku, pomimo pandemii. Co daje wynik dwukrotnie większy ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... oponach Dębicy Ponieważ luksus na ogół nie lubi rozgłosu, budżety reklamowe tego typu produktów są ograniczone. Całkowite zrezygnowanie z kampanii nie ... odetchnięcia świeższym powietrzem i przeżywania nowych przygód” – podsumował Jarosław Teper, Media Director w PRO Media House. Ekskluzywność marki Harley-Davidson to cechy, które zostały wpisane w ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... na mediaplanach, w których znajduje się oba w/w media. Przemawia za tym zarówno wzrost populacji internautów korzystających jednocześnie z telewizji, zwyczaje związane użytkowaniem mediów (w tym zachowania wspierające proces zakupowy), jak również wyniki osiągane przez kampanie reklamowe, w których online wspiera telewizję. Kluczowe wyniki badania ...
-
Megapanel VII 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 20 nowość – Ares. ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Megapanel VIII 2015
... na terenie Polski), uwzględniono tylko trzy pozycje – zwyciężyła Stream Grupa ZPR Media, na drugim miejscu uplasowała się Stream Grupa Gazeta.pl, a na trzecim ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric (dane ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... handel (9%). Największą dynamikę wzrostu odnotowały kategorie „media, książki, CD i DVD” oraz „ ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, Vivaki. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... Największe wzrosty zanotowały następujące branże: higiena i pielęgnacja (+40%), usługi dla biznesu (+37%) oraz media, książki, CD i DVD (+36%). O BADANIU IAB AdEx jest cyklicznym ... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... pomiarom wydatków na reklamę w internecie. Na jego potrzeby za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ... , Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska Press Grupa ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... pozostałe serwisy Social Media cieszą się u nich już mniejszym zainteresowaniem. Tylko 22% sklepów prezentuje swoje spoty reklamowe, filmy instruktażowe i widea do ... przy docieraniu do ich klientów za pośrednictwem Social Media. Asortyment ogólny i elektronika najsilniejsze w Social Media Spojrzenie na wyniki badań idealo według poszczególnych ...
-
Megapanel XII 2014
... miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skape, a na ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel III 2015
... ,5%), a trzecią – youtube.com (77,2%). Zestawienie opuściły orange.pl i Grupa NextWeb Media, a pojawiły się w nim bet365.com (19) oraz Grupa Cyfrowy Polsat (20). Grupa ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały w 2011 roku serwis oferujący ... działania konkurencji, poznać wykorzystywane przez nią słowa kluczowe oraz teksty reklamowe. Dzięki Semstorm można wzbogacić swoją kampanię i bazować w prowadzonych akcjach na frazach o ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... Pokolenia X – 55%. Wskaźniki konsumpcji innych mediów, takich jak telewizja, radio czy media drukowane, są niższe – 51% osób z Pokolenia Z ogląda telewizję przez co najmniej ... nastawienie wobec reklam, można wywnioskować, że dzięki takim zabiegom treści reklamowe poszczególnych marek są bardziej atrakcyjne w przypadku Pokolenia Z. Formaty takie ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group ... Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... cyfrową jest bardzo dobrą wiadomością nie tylko dla branży. Wydatki reklamowe są jak papierek lakmusowy dla gospodarki, a 12,6% wzrostu reklamy cyfrowej, która ... , Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska Press Grupa ...
-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
... zamówienia, która wyniosła ok. 60 złotych. Najefektywniejsze media społecznościowe do promocji Z analizy wynika jasno: te media społecznościowe, które są najbardziej popularne w ... tak spektakularne, a skuteczne w kampaniach Takefluence okazały się głównie płatne kampanie reklamowe publikowane przy pomocy wydawców. Zaskakująco silną pozycję na polskim ...
-
Markowe wydarzenia
... możliwości ogranicza tylko potencjalna atrakcyjność wydarzenia, - reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis ... banalnymi i oczywistymi błędami zdarzają się bardziej subtelne, np. źle usytuowane materiały reklamowe (np. w taki sposób, że nie ma możliwości, by logo ...
Tematy: -
Raport specjalny Internet 2003
... samym początku doszło w polskim Internecie to bardzo ważnego wydarzenia – cztery sieci reklamowe działające na naszym rynku (IDMnet, Adnet, ARBOmedia, Q-net) opublikowały i rozpoczęły ... telewizyjnego do formatu Macromedia Flash był dom mediowy CR Media Consulting. Celem kampanii była prezentacja walorów telefonu Sony Ericsson T610 - trzeba przyznać, ...
Tematy: -
Dzień Dobry w internecie
... się z historią tytułu Dzień Dobry. Serwis przygotowała Super Media Interactive. Tym samym witryna Spółki zostaje włączona do sieci reklamowej IDMnet wchodzącej w skład grupy Super Media. Dzięki takiemu posunięciu, DD Media będzie mogła sprzedawać usługi reklamowe w pakiecie klientom agencyjnym. Z myślą o zapotrzebowaniu na oferty niestandardowe ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Public Relations jest jednak jednym z działań marketingowych, uzupełniających typowe akcje reklamowe. Głównym celem stosowania Public Relations jest przekazanie informacji do otoczenia na ... specjalistów do spraw PR jest sprawić, żeby do klientów - głównie poprzez media - docierały informacje tworzące pożądany wizerunek firmy. Specjaliści od PR zwykle ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem