-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... strony pod wyszukiwarki czyli tzw. SEO oraz działania w kanałach social media. 3. Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta Klienci chcą bezproblemowych zakupów i interakcji ... skuteczniej dostosować kierowane do nich przekazy i odpowiednio optymalizować wydatki reklamowe – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Taka strategia przynosi wymierne ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... stanowi 1,6 raza więcej wydatków w porównaniu do reszty rynku. Jednak warto zaznaczyć, że media te stają się coraz mniej efektywne, ponieważ ich zasięg wciąż maleje, ... i reklamy efektywnościowej. Zenith szacuje, że kategoria Beauty zwiększyła swoje wydatki reklamowe na digital o 2,8% w 2020 roku, pomimo pandemii. Co daje wynik dwukrotnie większy ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... oponach Dębicy Ponieważ luksus na ogół nie lubi rozgłosu, budżety reklamowe tego typu produktów są ograniczone. Całkowite zrezygnowanie z kampanii nie ... odetchnięcia świeższym powietrzem i przeżywania nowych przygód” – podsumował Jarosław Teper, Media Director w PRO Media House. Ekskluzywność marki Harley-Davidson to cechy, które zostały wpisane w ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... na mediaplanach, w których znajduje się oba w/w media. Przemawia za tym zarówno wzrost populacji internautów korzystających jednocześnie z telewizji, zwyczaje związane użytkowaniem mediów (w tym zachowania wspierające proces zakupowy), jak również wyniki osiągane przez kampanie reklamowe, w których online wspiera telewizję. Kluczowe wyniki badania ...
-
Megapanel VII 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 20 nowość – Ares. ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Megapanel VIII 2015
... na terenie Polski), uwzględniono tylko trzy pozycje – zwyciężyła Stream Grupa ZPR Media, na drugim miejscu uplasowała się Stream Grupa Gazeta.pl, a na trzecim ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric (dane ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... handel (9%). Największą dynamikę wzrostu odnotowały kategorie „media, książki, CD i DVD” oraz „ ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, Vivaki. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... Największe wzrosty zanotowały następujące branże: higiena i pielęgnacja (+40%), usługi dla biznesu (+37%) oraz media, książki, CD i DVD (+36%). O BADANIU IAB AdEx jest cyklicznym ... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... pomiarom wydatków na reklamę w internecie. Na jego potrzeby za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ... , Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska Press Grupa ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... pozostałe serwisy Social Media cieszą się u nich już mniejszym zainteresowaniem. Tylko 22% sklepów prezentuje swoje spoty reklamowe, filmy instruktażowe i widea do ... przy docieraniu do ich klientów za pośrednictwem Social Media. Asortyment ogólny i elektronika najsilniejsze w Social Media Spojrzenie na wyniki badań idealo według poszczególnych ...
-
Megapanel XII 2014
... miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skape, a na ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel III 2015
... ,5%), a trzecią – youtube.com (77,2%). Zestawienie opuściły orange.pl i Grupa NextWeb Media, a pojawiły się w nim bet365.com (19) oraz Grupa Cyfrowy Polsat (20). Grupa ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały w 2011 roku serwis oferujący ... działania konkurencji, poznać wykorzystywane przez nią słowa kluczowe oraz teksty reklamowe. Dzięki Semstorm można wzbogacić swoją kampanię i bazować w prowadzonych akcjach na frazach o ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... Pokolenia X – 55%. Wskaźniki konsumpcji innych mediów, takich jak telewizja, radio czy media drukowane, są niższe – 51% osób z Pokolenia Z ogląda telewizję przez co najmniej ... nastawienie wobec reklam, można wywnioskować, że dzięki takim zabiegom treści reklamowe poszczególnych marek są bardziej atrakcyjne w przypadku Pokolenia Z. Formaty takie ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group ... Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... cyfrową jest bardzo dobrą wiadomością nie tylko dla branży. Wydatki reklamowe są jak papierek lakmusowy dla gospodarki, a 12,6% wzrostu reklamy cyfrowej, która ... , Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska Press Grupa ...
-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
... zamówienia, która wyniosła ok. 60 złotych. Najefektywniejsze media społecznościowe do promocji Z analizy wynika jasno: te media społecznościowe, które są najbardziej popularne w ... tak spektakularne, a skuteczne w kampaniach Takefluence okazały się głównie płatne kampanie reklamowe publikowane przy pomocy wydawców. Zaskakująco silną pozycję na polskim ...
-
Markowe wydarzenia
... możliwości ogranicza tylko potencjalna atrakcyjność wydarzenia, - reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis ... banalnymi i oczywistymi błędami zdarzają się bardziej subtelne, np. źle usytuowane materiały reklamowe (np. w taki sposób, że nie ma możliwości, by logo ...
Tematy: -
Raport specjalny Internet 2003
... samym początku doszło w polskim Internecie to bardzo ważnego wydarzenia – cztery sieci reklamowe działające na naszym rynku (IDMnet, Adnet, ARBOmedia, Q-net) opublikowały i rozpoczęły ... telewizyjnego do formatu Macromedia Flash był dom mediowy CR Media Consulting. Celem kampanii była prezentacja walorów telefonu Sony Ericsson T610 - trzeba przyznać, ...
Tematy: -
Dzień Dobry w internecie
... się z historią tytułu Dzień Dobry. Serwis przygotowała Super Media Interactive. Tym samym witryna Spółki zostaje włączona do sieci reklamowej IDMnet wchodzącej w skład grupy Super Media. Dzięki takiemu posunięciu, DD Media będzie mogła sprzedawać usługi reklamowe w pakiecie klientom agencyjnym. Z myślą o zapotrzebowaniu na oferty niestandardowe ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Public Relations jest jednak jednym z działań marketingowych, uzupełniających typowe akcje reklamowe. Głównym celem stosowania Public Relations jest przekazanie informacji do otoczenia na ... specjalistów do spraw PR jest sprawić, żeby do klientów - głównie poprzez media - docierały informacje tworzące pożądany wizerunek firmy. Specjaliści od PR zwykle ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... oraz charakteru społeczności. Wbrew pozorom, w określonych okolicznościach dobrze zadziałają typowe media ATL – (na przykład: „społeczność młodych mam”, której medium będzie program dla ... reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, które znajdują odpowiednią osobę i zwracają się do niej z propozycją pisania o danym ...
-
Niebezpieczeństwa w Internecie
... zasobów. Zainfekowane legalne zasoby należą do najpoważniejszych problemów w Internecie. Media publikowały informacje o takich nagłówkach jak: ”W wyniku ... i Opera. Pieniądze Kto zarabia na tych atakach i w jaki sposób? Ataki wykorzystujące banery reklamowe to świetny interes dla właścicieli zasobów sieciowych wyświetlających takie banery, ponieważ ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... jest na topie, to tam najczęściej. Oczywiście, nie każda kampania ma szanse zainteresować media tradycyjne. I nie chodzi tutaj o temat i problem poruszany w kampanii, a raczej o formę jej ... spot reklamowy. Kampanie społeczne jeszcze w większej mierze, niż inne kampanie reklamowe, oparte są na emocjach. W kampaniach społecznych odwołując się do ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
... reklamowe w branży charakteryzowały się jasnym rozkładem. Wydatki na TV rosły (z 76% do 79%), radio utrzymywało się na stałym zbliżonym poziomie ok. 12-13%, spadały natomiast wydatki na magazyny. Pozostałe media ... okresu roku poprzedniego, nastąpił wyraźny wzrostu udziału radia w media mixie (wzrost z 15% do 22%), w dużej mierze kosztem telewizji ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... z obserwacji szefa OMD. - W epoce przed mediami społecznościowym wydawało się, że internet to jest medium reklamowe samochodów, ubezpieczycieli i banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia dialogu z klientami, również jeśli ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... a nie tylko rozmową o innych narracjach. Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco: „Przewidujemy, że rok ... – być może nie jesteśmy już zbyt daleko od czasów, kiedy treści reklamowe odbierane poza domem będą dopasowane do indywidualnych odbiorców (znamy to np. z filmu ...
-
Google Play: 1,2% aplikacji to oprogramowanie Thief – Ware
... osoby, która splagiatowała jego pracę. Inne modyfikacje dodają dodatkowe moduły reklamowe, aby zebrać więcej danych od użytkownika niż planował początkowy programista. Co więcej ... związane z kradzieżą występują zarówno dla konsumentów jak i programistów. Aplikacje mobilne social media, takie jak Facebook i Twitter mają setki milionów instalacji - co ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
... ” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ gwiazd dziennikarstwa i publicystyki w roku 2013. W zestawieniu na czołówkę najlepiej zarabiających dla swoich stacji ...
-
Megapanel VIII 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skype, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel X 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel IX 2015
... MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 19 pojawił się Media Player Classic – Home Cinema, a ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... na stronach aptek ma SERP (marketing w wyszukiwarkach) i związane z nim bezpośrednie działania reklamowe. Na to stawiają najwięksi gracze. Największy – DOZ – zdecydowanie korzysta z searchu ... również na pozytywny wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj działań. Spontaniczne dyskusje o aptekach ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... oraz witamy Nowy Rok na zabawach sylwestrowych. W tym kwartale w intensywne kampanie reklamowe i równie intensywny czas w kolejkach do kasy włączyła się również polityka ... na temat sieci handlowych był 14-20 grudnia (23 tysiące wzmianek). Media informowały wtedy, że, jak wynika ze świątecznego badania Koszyk cen dlahandlu.pl, przeprowadzonego w 9 ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
... mają zatem działania przemyślane i zawężone do właściwych odbiorców, atrakcyjnych aplikacji (sieci reklamowe premium) oraz wysokiej jakości kreacji. Choć różnego rodzaju dane mogą ... czy dokonanie zakupu. Duże możliwości kreatywne oferują zwłaszcza formaty rich media, które wykorzystują mechanizmy interaktywne oraz natywne funkcje smartfonów, takie ...