-
PR w nowych mediach
... , ile zakomunikuje reklama. PR buduje wiarygodność, reklama nie Komunikaty po zamieszczeniu przez media zyskują bardzo dużą wiarygodność. Odbiorcy są bowiem przekonani, że media weryfikują prawdziwość faktów podawanych w swoich komunikatach. Przekazy reklamowe ze względu na fakt, iż redakcje nie biorą żadnej odpowiedzialności za zamieszczany ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... miesiącach zarówno w gospodarce, jak i na rynku reklamy będzie następować dalsze stopniowe osłabienie wzrostów. Beneficjentami wzrostu są wszystkie media poza magazynami i prasą. Nowe inwestycje reklamowe trafiały w tym roku przede wszystkim do internetu, telewizji oraz radia. Liderem pod względem wolumenu wzrostu była reklama internetowa ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... zł. Wielkanoc poczuliśmy w marcu Jak wynika z danych Admonit, największe wydatki reklamowe większość sieci handlowych poniosła w marcu. Wielkanoc wypadła w tym roku na początku ... I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią uplasowało się Tesco, a na trzecim miejscu - ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... wzrósł z 1,3% do 1,4% oraz udział reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,5% do 5,54%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,6 ... działania reklamowe by przekonać do wybierania ich produktów. Pod kątem dynamiki po trzech kwartałach najmocniej wzrosły wydatki reklamowe na internet i kino. ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch ... Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... IMM z monitoringu internetu aMI wynika, że najlepsze rezultaty w kategorii: publikacje w portalach i social media, uzyskały czekolady: Milka (1,2 tys. wzmianek) i Wedel (1,1 tys. wzmianek) znacznie wyprzedzając konkurencję. Natomiast dane reklamowe z amonit wskazały, że w badanym okresie najwięcej na reklamę wydała firma Ferrero inwestując ponad ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... reklamowe netto w kinach wyniosły w 2024 r. blisko 214,7 mln zł, co stanowi 12,6% wzrostu rok do roku. W top 5 sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
... Bezpośredniego badaniem objęto m.in.: ulotki i telefony reklamowe, infolinie i telefoniczne biura obsługi, sms-y reklamowe oraz e-maile reklamowe (np. newslettery). Realizację projektu rozpoczęto w czerwcu 2009. Pierwsze wyniki badania, po zestawieniu ze skutecznością osiąganą przez media tradycyjne – przede wszystkim prasę, wskazują na duże ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce XII 2006
... monitorowane media dość obszernie informowały o konflikcie Białorusi z rosyjskim Gazpromem w sprawie cen dostawy gazu. Polska w omawianych przekazach pojawiała się wzmiankowo, jako kraj, który najbardziej może ucierpieć na białorusko-rosyjskim konflikcie. Równie często na antenie BBC World oraz CNN można było obejrzeć spoty reklamowe o Polsce ...
-
Biura podróży a reklama radiowa
... całym ubiegłym roku biura podróży wydały na kampanie reklamowe we wszystkich mediach 121,5 mln zł (wszystkie dane cennikowe, Kantar Media). Co dziesiąta złotówka trafiła do stacji radiowych, ... o badaniu „AdBranch Raport” to cykliczna publikacja Komitetu Badań Radiowych opisująca poszczególne sektory reklamowe i największych marketerów oraz sposób, ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... %). Sektor finansowy przeznaczył na reklamę cyfrową ponad 16 milionów złotych. Trzecie miejsce wśród kanałów, w których firmy finansowe lokowały największe budżety reklamowe należy do prasy - magazynów i dzienników (9,3% wszystkich wydatków), w które zainwestowano niemal 10 milionów złotych. W tej grupie królują przede wszystkim magazyny, to ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... wynika, ze Carlsberg postanowił silniej wesprzeć markę Somersby, dla której inwestycje reklamowe w ciągu 3 kwartałów 2013 były ponad dwukrotnie wyższe niż w całym roku ubiegłym. Podobną ... do 10% swoich budżetów reklamowych na działania on-line. Pozostałe media znacznie tracą i zaczynają pełnić rolę raczej wspomagającą - z roku na rok jesteśmy ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... które w przedpandemicznym świecie musielibyśmy jeszcze czekać. Mówi się, że wydatki reklamowe są papierkiem lakmusowym gospodarki, czyli jeśli cyfryzacja wielu branż przyspieszyła ... Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... bezpośrednio w sieci, to cały proces komunikacji z konsumentem poprzez wszystkie dostępne kanały zarówno online ( np. media społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, bilbordy). EY w drugiej części raportu prezentuje kluczowe źródła zdobywania wiedzy przez konsumentów w zależności ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... budżety reklamowe wielu firm obejmowane są rezerwą. - Kiedy cięte są budżety reklamowe w pierwszej kolejności tracą firmy. Jak wiemy niektóre mniej a niektóre więcej. Jeśli te wydatki są obniżane „na wszelki przypadek” lub „bo inni tną”, to stracą przede wszystkim sami reklamodawcy - przyznaje Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media ...
-
Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"
... lokomotywą reklamową minionego roku. Z zestawienia opracowanego przez dom mediowy Lowe Media wynika, że najbardziej dochodowymi serialami ubiegłego dziesięciolecia były "Na Wspólnej", "Pierwsza ... się paradokumentalny serial TVN-u „Szpital”. TOP 10 Seriale – lokomotywy reklamowe 2014 roku „Pierwsza Miłość” – Polsat – 225 934 780 zł „Szpital” – TVN ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV I poł. 2013 r.
... 2013 r. Dwa pozostałe miejsca na podium również zajęły programy TVN. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w pierwszej połowie 2013 r. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie premiery i powtórki programów jakie emitowane były od początku stycznia do ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... sierpień, kiedy to budżety reklamowe zostały zredukowane o 5,1% w stosunku do sierpnia 2017. Wpływy reklamowe branży OOH wzrosły w 2018 o 24,1 mln zł z dynamiką sporo poniżej poziomu rynku (+4,9% vs. +7,8%). Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w reklamę zewnętrzną były handel, media i telekomunikacja. Pozytywny obraz rynku ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media społecznościowe pozostaną najszybciej rozwijającymi się kanałami reklamowymi w latach 2019-2022, rosnąc ... się w nadchodzącym roku, osłabi pozytywny wpływ wydarzeń sportowych na budżety reklamowe. Dopiero, gdy wojna handlowa zostanie rozstrzygnięta, możemy liczyć ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... pozostaje Facebook – 79% respondentów deklarujących zarówno kupno, jak i sprzedaż w social media używa właśnie tej platformy. Chętnie kupujemy i sprzedajemy również przez ... strony. Działania organiczne, ale przede wszystkim dobrze robione kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie czy TikToku, wpływają pozytywnie i przyspieszają decyzje zakupowe ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... są jednorazowe. Przykładowo, firma która potrzebuje zaprojektować dwa plakaty reklamowe rocznie nie będzie zatrudniać do tego celu grafika na etat ... przewagę firm dużych, z zagranicznym kapitałem.” Aneta Szczygieł dodaje ”Employer-Branding staje się modny. Media mówią o nim coraz częściej, powstają dedykowane tematyce serwisy jak employer-branding. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2850 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 84,61% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 49,64%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,76 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,9% oraz „Leisure Time” ...
-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
... media mogą sprzedawać i sprzedają, nie zawsze przez przycisk „kupuję to”, ale jednak. Co więcej – są marki, które swoją sprzedaż opierają głównie na zgrabnym storytellingu w kanałach społecznościowych, wzmocnionym przez dobrze zaplanowane kampanie reklamowe ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3064 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,54% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 50,03%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,69 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,9%) oraz Leisure Time ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... Albo najpierw dają rozwiązanie, a potem wymyślają potrzebę :-) W dobrej kampanii public relations media same identyfikują problem i następnie wybierają firmę, która go rozwiąże. ... Laury Ries: 1. Reklama jest przestrzenna. Public relations jest liniowe. Kampanie reklamowe zwykle mają datę rozpoczęcia i zakończenia. Programy public relations są ...
Tematy: -
Megapanel XI 2014
... awansowała Grupa Allegro – GG. Grupa Polskapresse – Media Regionalne przesunęła się z miejsca 7 na 6, spychając Grupę ZPR Media o pozycję w dół. Reszta zestawienia bez zmian. W ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... ankietowanych marketerów przekaz, którego twórcami są sami internauci, czyli tzw. earned media, np. komentarze publikowane pod materiałem marki na blogu czy fanpage’u, ... przynoszą odpowiednich skutków. Jak podkreślają eksperci z Sociomantic Labs, personalizowane bannery reklamowe, nawet jeśli trafiają do właściwych odbiorców, to prezentowane w zbyt ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2621 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,60% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 50,22%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (6,2 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,4% oraz Clothing and accessories ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3035 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,59% populacji Polaków w wieku od ... a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,11%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,77%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2809 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87% populacji Polaków w wieku od 7 ... a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,76%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu największą liczbę kontaktów reklamowych w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2986 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,67% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 49,23%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (7,04 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,4% oraz Leisure Time ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2737 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,33% populacji Polaków w wieku od 7 ... znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,5% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,61%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem ...
-
Agencje PR w Polsce
... akcji z wykorzystaniem np. celebrytów czy blogerów, które odbywały się całkowicie w świecie social media. Nad przygotowaniem tych akcji pracowały zwykle także grupy zintegrowane, czyli agencje public relations, interaktywne, a często także reklamowe - podkreśla Agnieszka Burzyńska, managing director agencji studio PRowokacja. - Rozbudowane kampanie ...
-
Megapanel I 2015
... kolei: RealPlayer, OpenFM, iTunes, Aplikacja Spotify, AIMP, Komunikator Windows Live Messenger, Media Player Classic, Google Earth i BestPlayer. W rankingu Top10 wydawców ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.
... Western ponownie przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie ... program "Jaka to melodia" z pierwszego miejsca na trzecie – wyjaśnia Michał Bakalarczyk, senior media planner/buyer w PanMedia Western. Magda Gessler musiała czuć w tym czasie ...