-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... geolokalizacja zidentyfikują klienta mijającego sklep czy wchodzącego do niego i prześlą odpowiednie propozycje zakupów i informacje o promocjach. W tym celu klienci muszą jednak udostępnić sklepom swoje dane. Najchętniej chęć udostępnienia danych pozwalających na korzystanie z rozwiązań lokalizacyjnych służących lepszej obsłudze klienta zgłasza ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... na świecie nadal odbywa się w sklepach tradycyjnych. Jednak aby sprostać konkurencji ze strony przyjaznych w obsłudze sklepów online, które mogą zaoferować ogromny asortyment, zasadniczą rolę odgrywa doświadczenie klienta i zaangażowanie marki. Dlatego ważne jest tworzenie unikalnych, wyselekcjonowanych ofert oraz przyjemna atmosfera i oferowanie ...
-
Agencja pracy tymczasowej remedium na problemy firm?
... przy: pracach porządkowych (29%), produkcyjnych oraz magazynowych (24%), obsłudze klienta i sprzedaży (21%), ochronie mienia i osób (15%), pracach związanych z transportem i logistyką (9%), pracach budowlanych (8%), pracach wymagających wyższych kwalifikacji (8%), obsłudze finansowa (6%) oraz pracach w turystyce i hotelarstwie (5%). Zaledwie co 100 ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów
... trudności w kontakcie z firmą lub braku wsparcia ze strony obsługi klienta czuje się mniej ceniona. Obniżenie jakości produktów lub zmniejszenie ich rozmiarów („shrinkflacja”), spadek jakości i dostępności usług („skimpflacja”) oraz niedociągnięcia w obsłudze klienta i niechciane subskrypcje, sprawiają wrażenie, że firmy wycofują się ze swoich ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Platforma, Rozwiązanie dla Klienta, Marka oraz Zaopatrzenie i Dostawa – ich skuteczność zależy od misji sprzedawcy oraz charakterystyki klienta. Obecnie, ... niskimi cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i 4F. ...
-
Marketing relacji z klientem
... produktach/usługach. POMOC Kiedy klienci kupią produkt lub skorzystają z usługi oferuj pomóc w obsłudze produktu i najlepszym wykorzystaniu usługi. Klient skorzystał ze szkolenia? Po jego ... by to robił. Zbudowanie witryny WWW, która skupia się na potrzebach klienta, a nie na promocji Twojego ego wymaga wizji, wysiłku i konsekwencji. Utrzymywanie ...
-
Microsoft Dynamics CRM 2013
... różnych źródeł (portale i strony międzynarodowe), umożliwiając pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie oraz pozwalając im w pełni skupić się na celach sprzedażowych i obsłudze klienta. Nowe szablony branżowe Nowa wersja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM udostępnia klientom wstępnie ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... temat firm leasingowych (220 wpisów – 22%), na temat procesu sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta (210 wpisów - 21%) oraz na temat oferty (117 wpisów – 12% ). Pozostałe wpisy ... z firmą leasingową, uzyskaniu korzystnej finansowo oferty i szybkiej obsłudze procesu finansowania. Wyniki badania, które przeprowadziliśmy wspólnie z Newspoint ...
-
Oferty pracy dopisują. Bezrobocie spada w każdym regionie
... drugim w kolejności śląskim jest trzykrotna, a nad trzecim – małopolskim – czterokrotna. Daje też największy wybór szukającym pracy np. w administracji biurowej, obsłudze klienta, reklamie, budownictwie (nie licząc zagranicy), doradztwie, edukacji / szkoleniach, bankowości, medycynie, HR, prawie, logistyce, top managemencie i kadrze zarządzającej ...
-
Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?
... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... to kolejne wyzwanie, przed którym staną retailerzy w 2023. Konsumenci powinni mieć możliwość łatwego dokonywania zakupów w różnych kanałach bez doświadczania problemów w obsłudze klienta, braków w dostępności produktów, zróżnicowanych cen czy treści itp. Wymaga to od firm e-commerce głębokiego zrozumienia swojej grupy docelowej - tego co ...
-
CRM po polsku
... organizacje, których aktywność skupia się na sprzedaży, działalności marketingowej oraz obsłudze serwisowej. System można sklasyfikować przede wszystkim jako tzw. CRM kolaboracyjny, ... jest także dodawanie nowych modułów – w wypadku, gdy analiza potrzeb klienta wykaże ich istotność. Rdzeń systemu stanowi moduł Konta, Kontakty i Zadania zarządzający ...
-
Genesys Express do wynajęcia
... firmy Genesys w Polsce. Zaprojektowany dla małych i średnich contact centers, Genesys Express jest prostym w obsłudze rozwiązaniem typu single-site, który wdraża głosowe i emailowe kanały obsługi klienta. Rozwiązanie Genesys Express zapewnia wszystkie podstawowe moduły dotyczące przysyłania połączeń, kolejkowania klientów, zarządzania interakcjami ...
Tematy: genesys express -
Gdzie można znaleźć pracę w Polsce?
... proc. ofert. Coraz łatwiej znaleźć pracę przy telefonie w tzw. call center i obsłudze klienta. Trudniej było w budownictwie oraz ubezpieczeniach, gdzie liczba ofert spadła. W sektorze ... , poszukiwani są specjaliści z dziedziny ubezpieczeń i finansów oraz obsługi klienta. Brakuje tu jednak ofert dla informatyków. Tymczasem, w kujawsko-pomorskim ...
-
Infosys Technologies stawia na Łódź
... stworzenia europejskiego centrum IT. Jednostka będzie specjalizowała się we wdrażaniu i obsłudze systemu SAP. 200 nowych specjalistów, głównie analityków i konsultantów SAP, ... poprawa wydajności działów firmy, niższe koszty, lepsze prognozowanie i poprawa jakości obsługi klienta. Projekt już ruszył Infosys chce, by pierwszych 50 specjalistów ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2009 R2
... produktywności użytkowników poprzez dostarczenie im jeszcze bardziej intuicyjnego w obsłudze interfejsu oraz dopasowanych narzędzi, jakich potrzebują do wykonywania codziennych ... realizację projektów, a tym samym podniesienie satysfakcji klientów. Optymalizację obsługi klienta poprzez dostęp do aktualnych informacji o nim, możliwość dostosowania ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... źródłem informacji na temat losów absolwentów poszczególnych uczelni. Najwięcej absolwentów kierunków biznesowych pracuje obecnie jako menedżerowie średniego szczebla, w obsłudze klienta lub administracji. Z badania wynika również, że byli studenci kierunków inżynieryjnych pracują najczęściej jako inżynierowie, zarządzają ludźmi bądź projektami ...
-
Monitor ASUS VE228H
... ideologię firmy oraz podążać za współczesnymi trendami, monitor VE228H został wyposażony w panel podświetlany diodami LED. 21.5 calowy monitor VE228H dzięki obsłudze Full HD 1080p zachowuje wierność kolorów, dodatkowo technologia Splendid Video Intelligence Technology optymalizuje wydajność i wierność obrazu odpowiednio dostosowując kolory, jasność ...
-
Mikroblogging dla firm
... , Spinacz.pl, Pinger, Flaker). Opcje dla firm na mikroblogu Jako system łatwy w obsłudze i darmowe narzędzie biznesowe, mikroblogi przyciągają wiele przedsiębiorstw. Firma powinna tak kierować ... czasu. Niektórzy widzą w Twitterze i Blipie przyszłość marketingową nowoczesnych, otwartych na klienta firm. Ze względu na to, że są to portale bezpłatne, ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... perfumerii i drogerii internetowych. Do ścisłej czołówki branżowego rankingu Opineo.pl zakwalifikowały się 34 sklepy, które zdaniem klientów spełniają najwyższe standardy w obsłudze klienta. Czołowa piątka to: Iperfumy.pl, E-glamour.pl, Perfumesco.pl, Perfumeria.pl i Perfumeria-euforia.pl - Prawdopodobnie nikogo nie zdziwi, że najważniejszą zaletą ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... profilami konkurencji. Dynamicznie pozyskujący nowe rzesze użytkowników Snapchat lub cieszący się rosnącą popularnością WhatsApp to doskonałe przykłady na media służące obsłudze klienta lub informowaniu konsumentów o nowych okazjach i funkcjach sklepu. Z social media wiąże się również content marketing, który także może być ważną wartością ...
-
Oferty pracy dopisały, ale widać osłabienie
... o niemal 1/4 wyższa niż IV kwartale 2015 r.; Oferty pracy kierowane są głównie do księgowych, pracowników biurowych i osób specjalizujących się w obsłudze klienta; Szczególnie poszukiwane są również osoby legitymujące się wykształceniem medycznym i farmaceutycznym; Drugi kwartał z rzędu wzrasta zapotrzebowanie na obsadzenie stanowisk urzędniczych ...
-
InfoPraca: w III kw. rynek pracy w rękach pracowników
... ubyło w pomorskim (-49 proc.). Mazowsze wiedzie prym w większości branż – daje największy wybór szukającym pracy np. w administracji biurowej, księgowości, obsłudze klienta, reklamie, budownictwie (nie licząc zagranicy), doradztwie, edukacji / szkoleniach, bankowości, medycynie, HR, prawie, logistyce, top managemencie i kadrze zarządzającej ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... w sytuacji, gdy impuls do nawiązania kontaktu wychodzi od klientów, aż 64% badanych za najskuteczniejszy w obsłudze klienta uznaje e-mail, ale gonią go social media i czat. Ma to zapewne duży związek ... asystenci cyfrowi (Alexa, Siri) czy sztuczna inteligencja nie są w stanie w tym momencie dotrzeć lepiej do klienta z przekazem promocyjnym niż ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... , którzy na tym polu osiągnęli sukces. Z jednej strony mamy firmy, które w obsłudze masowego ruchu klientów z powodzeniem wdrażają produkty i usługi oparte na sztucznej inteligencji (Facebook ... Chatboty Głosowe i Asystenci Domowi to nowi sprzedawcy i agenci obsługi klienta. Marki starają się zyskiwać na rozwoju Asystentów Głosowych, które niebawem ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... , nie zapominając przy tym, jak bardzo istotna jest kompleksowa obsługa klienta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przyniosą sprzedawcom detalicznym nadchodzące ... musieli kontynuować inwestycje w handel cyfrowy, jednocześnie koncentrując się na obsłudze w sklepie. W ostatecznym rozrachunku sklepy muszą zapewniać równowagę między obsługą ...
-
Nie ma ofert pracy dla pokolenia Z?
... zawodową sytuację młodych osób, są sektory rynku, w których poszukują pracy. Pierwsze zawodowe doświadczenia bardzo często zdobywają w handlu detalicznym, obsłudze klienta, gastronomii, turystyce i kulturze, które – jak z czasem się okazało – najbardziej ucierpiały podczas pandemii. W konsekwencji obostrzeń i trudnej sytuacji w powyższych branżach ...
-
Praca zdalna, hybrydowa czy stacjonarna? Oto plany pracodawców
... i bezpośredniej obsłudze klienta (50%) oraz produkcji przemysłowej (29%). Jednocześnie z analizy ManpowerGroup wynika, że ze względu na rodzaj obowiązków, 64% kadry z sektora produkcji przemysłowej będzie musiało realizować swoją pracę wyłącznie w siedzibie organizacji. W przypadku stanowisk związanych ze sprzedażą i obsługą klienta odsetek ten ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... a dokładnie taki sam udział jak w 2022 roku zanotowały: inżynieria oraz obsługa klienta (po 6%). Najbardziej aktywne branże w 2023 roku W zestawieniu najaktywniejszych branż w ... tym zakresie. Piąte miejsce – również bez zmian rok do roku przypadło obsłudze klienta, która w każdym z analizowanych okresów obejmowała 8% wszystkich złożonych aplikacji, a ...
-
Agencja SODA w sieci
... agencji interaktywnej całkowitą swobodę w doborze środków ich przedstawienia. Pomysł jest bardzo satysfakcjonujący, a w najbliższych planach mamy współpracę przy obsłudze interaktywnych projektów naszych klientów." – powiedział Jarek Wiewiórski założyciel i zarządzający dyrektor keatywny SODA. "Zależało nam na nieszablonowym pokazaniu ludzi ...
-
UMTS czas zacząć
... , szerokości zakresu usług, stabilności, prestiżu oraz innowacyjności we wprowadzaniu nowych technologii. Pozytywnie postrzegany jest również profesjonalizm Netii w obsłudze klienta. Wykres 2. Ocena poszczególnych elementów wizerunku Netii. Podstawa: Osoby zamieszkujące regiony działania Netii i znający tego operatora, październik 2004 ...
-
Jak pozbyć się spamu
... to częsty widok większości z nas po porannym uruchomieniu klienta pocztowego. Mamy na to sposób, Comodo AntiSpam Desktop 2005 - program freeware. Firma Comodo udostępniła swój nowy program Comodo AntiSpam Desktop 2005 – bezpłatny a w dodatku prosty w instalacji i obsłudze program pomagający nam w walce ze spamem na ...
-
Komputer mobilny sterowany głosem
... , takich jak przyjmowanie zamówień w centrum dystrybucyjnym, uzupełnianie zapasów, ładowanie, konserwacja i naprawy. Sprawdzają się też w zastosowaniach logistycznych, na przykład w sortowaniu i obsłudze paczek. Komputery mobilne Symbol WT4000 są przeznaczone do noszenia na ręku lub przy pasie i pozwalają użytkownikom swobodnie poruszać się podczas ...
-
Pozyskiwanie dotacji unijnych - problemy banków
... nieznacznie) od wzorów promes stosowanych przez banki. Może to rodzić pewne wątpliwości wśród doradców unijnych banków, którzy bezpośrednio pracują przy obsłudze klienta. Zbyt wysoka poprzeczka Na koniec zostawiłem kwestie związaną z ubieganiem się o dotację przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Chodzi o działanie 4.4. „Nowe ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2009
... osób zainteresowanych tego typu pracą skierowana była niemal połowa wszystkich ogłoszeń. W wielu ofertach pracy mogły przebierać także osoby specjalizujące się w obsłudze klienta, inżynierowie, informatycy i finansiści. Co ciekawe, z raportu wynika, że w stosunku do poprzedniego kwartału najbardziej wzrosła liczba ogłoszeń skierowanych do tłumaczy ...