-
Poszukiwanie pracy: Internet najlepszy?
... i prawdopodobnie rewolucja w tym zakresie czeka go w najbliższych latach. Najwięcej ankietowanych przez Jobexpress.pl, ponad 14%, poszukuje pracy w handlu i obsłudze klienta. Niewielu mniej zamierza znaleźć nowego pracodawcę w administracji. Niecałe 10% osób zainteresowanych jest pracą w transporcie i logistyce. Kilka procent mniej ankietowanych ...
-
Rozliczenia między firmami a kryzys
... Zwolnienia zadeklarowało jedynie 28% ankietowanych, natomiast 32% potwierdziło wzrost kadr. Dla 63% respondentów kluczowym elementem strategii stała się koncentracja na obsłudze klienta. Pomimo ukazanych zmian, respondenci są optymistami w kwestii oceny perspektyw wzrostu PKB, eksportu i zysków przedsiębiorstw w Polsce. W 2010 roku spodziewają się ...
-
Telefony komórkowe dla seniorów w Plusie
... osób starszych. Dedykowana seniorom oferta oprócz łatwych w obsłudze telefonów z dużymi, widocznymi klawiszami i literami, obejmuje usługi przydatne dla starszych osób. ZTE S302 ... rachunków telefonicznych. W ramach tej usługi Plus co miesiąc przesyła do banku klienta informację o kwocie należności, a bank reguluje ją w terminie płatności podanym na ...
-
Profil pracownika sektora SSC/BPO
... z językami Badanie wskazuje, że prawie połowa zatrudnionych w polskim sektorze SSC/BPO świadczy usługi z zakresu finansów i księgowości, 16% pracuje przy obsłudze klienta, a mniej niż 5% zatrudnionych - przy zarządzaniu zaopatrzeniem, zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz w outsourcingu procesów opartych na wiedzy (Knowledge Process Outsourcing ...
-
Jaka praca tymczasowa przed świętami?
... ale także na zarobienie dodatkowych pieniędzy. Przy obsłudze stoiska z fajerwerkami czy sprzedaży choinek można zarobić nawet 12 zł na godzinę do ręki - ... można znaleźć pracę dorywczą. Z analizy wynika, że potrzebne są hostessy, osoby do obsługi klienta, porządkowania hali sprzedażowej czy wykładania towaru. W handlu można zarobić do ręki od 6 do ...
-
Komputery HP Touchsmart 610
... lub komentarzy z dowolnego urządzenia przenośnego bez konieczności pobierania danych. Komputery HP posiadają również rozwiązanie HP Support Assistant. Jest to prosta w obsłudze aplikacja, która umożliwia bezproblemową pracę zaraz po uruchomieniu komputera. Oprogramowanie to pozwala utrzymać odpowiednio wysoką wydajność komputera oraz rozwiązuje ...
-
Skąpiec.pl: telefony komórkowe 2010
... pracy z Grupą TVN to pierwszy i ważny, ale też nie ostatni krok do realizacji tego celu. Istotna będzie także koncentracja na obsłudze klienta. Wiele udało się nam już poprawić, ale to nie koniec. Organizacja musi nieustannie „myśleć klientem” – działać dla niego i tak, jak ...
-
Trend Micro SafeSync for Business
... i ochrony wrażliwych danych” – mówi Dan Conlon, dyrektor ds. inżynierii i programista w Trend Micro. „Cieszymy się, że możemy zaoferować przystępne cenowo i łatwe w obsłudze rozwiązanie, które nie spowalnia pracy, chroniąc pliki wszędzie tam, gdzie znajdują się użytkownicy: w biurze, w domu bądź w drodze.” Cechy produktu Wraz ...
-
Praca dla specjalistów raczej w dużych miastach
... kilku do nawet kilkunastu tysięcy pracowników. Jak wynika z analizy Pracuj.pl, obecnie w mniejszych ośrodkach lokalnych pracę najłatwiej znaleźć w charakterze handlowca, w obsłudze klienta lub jako doradca finansowy. Wyjątkiem są specjaliści IT, a szczególnie programiści. Oni bez większych trudności powinni znaleźć pracę nawet w mniejszych ośrodku ...
-
E-commerce daje pracę
... ds. sprzedaży internetowej i handlowców, programistów (Java, PHP/MySQL, C++, .NET, C#) oraz specjalistów od marketingu internetowego. W e-commerce pracę znajdą również osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta. Co oczywiste, najwięcej firm szukających specjalistów do działów e-commerce reprezentuje branżę handel i sprzedaż, ale na drugim miejscu są ...
-
Pracownicy tymczasowi 2012
... do wyników dotychczasowych badań rynku pracy tymczasowej, przeprowadzanych między innymi przez Polskie Forum HR. Dzięki temu wiadomo, co trzeba zmienić w obsłudze klienta, jakim jest pracownik tymczasowy. Najważniejsze wyniki: 1. Pracę tymczasową podejmują przeważnie mężczyźni (58%), ale odsetek pań stale rośnie (42% w 2012). Najwięcej ...
-
Mało ofert pracy na niepełny etat
... to marginalna forma zatrudnienia. Obecnie w tym serwisie można znaleźć zaledwie kilkadziesiąt takich ofert, skierowanych głównie do osób chcących pracować w obsłudze klienta, jako personel administracyjny lub jako sprzedawcy i handlowcy. Te dane potwierdzają też statystki Eurostatu, według których wśród polskich niepełnoetatowców najwięcej jest ...
-
Emigracja zarobkowa Polaków – prognozy
... także kandydaci posiadający znajomość kilku języków obcych - najchętniej angielskiego, francuskiego oraz niemieckiego - którzy otrzymują oferty pracy głównie w obsłudze klienta międzynarodowego - dodaje. Kolejna szansa dla pracowników służby zdrowia Osobną kategorię rekrutacji międzynarodowych stanowią pracownicy służby zdrowia. W drugiej połowie ...
-
Innowacyjność w przedsiębiorstwie 2013
... usług i produktów. Efektem działań innowacyjnych było także lepsze postrzeganie marki (84% firm w przemyśle i 87% w handlu i usługach), a w handlu i usługach wzrost jakości w obsłudze klienta (87%). Innowacje niosą też za sobą wzrost sprzedaży, co potwierdziło ponad 70% respondentów, którzy wdrożyli innowacje w ciągu ostatnich 3 lat. - Głównym ...
-
Polsko-tajwańska wymiana handlowa: jakie perspektywy?
... własnej, elastycznej waluty i niższych jeszcze kosztów pracy. - Druga wspólna dla wielu polskich eksporterów zaleta to bezkompromisowe wykorzystywanie szans i elastyczność w działaniu, obsłudze klienta – polskie firmy częściej niż ich konkurenci z innych krajów podejmują się, a nawet porywają na rzeczy, których nie podejmują się inni. Niestety ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... zmian. Tak naprawdę sektor handlu detalicznego stoi w obliczu cyfrowej transformacji biznesowej, której wynikiem będą istotne zmiany w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta, logistyce, jak również w sposobie zarządzania – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG ...
-
Praca w domu czy dom w pracy?
... do naszych danych, bez potrzeby czasochłonnych instalacji. Dla działalności usługowej, w której przewagę uzyskuje się często właśnie dzięki sprawnej i szybkiej komunikacji i obsłudze klienta ma to kluczowe znaczenie” – powiedział Wojciech Skoczyński, prezes Grecos Holiday. Usługa Office 365 daje nie tylko możliwość w pełni efektywnej pracy ...
-
Prywatna opieka medyczna: stabilny rozwój
... LUX MED rozwinęła sieć przychodni Profemed, adresowanych do klientów nieposiadających abonamentów medycznych), wsparte zapleczem marketingowym, znaną marką i dużym doświadczeniem w obsłudze klienta. W naszej ocenie dynamika całego rynku, który jest bardzo rozdrobniony, jest jednak niższa niż w przypadku największych graczy. W obliczu niedoboru ...
-
Sophos Email Security ochroni Twoją pocztę
... mobilnych, sieci internetowej, produktami zabezpieczeń bezprzewodowych z prostego w obsłudze panelu. Sophos Email zwiększa bezpieczeństwo biznesowych aplikacji pocztowych ... kontrolowanie i konfigurowanie ustawień, przesyłanie licencji, dodawanie nowych klientów i śledzenie aktywności klienta na bieżąco. Przejrzysty panel Sophos Central pozwala ...
-
Jest praca dla studentów. A tych coraz mniej
... Inglot. Najwięcej ofert pracy dla studentów czeka obecnie w handlu, pracach biurowych, call center i przy opiece nad dziećmi. Średnie wynagrodzenia w telefonicznej obsłudze klienta znajdują się na poziomie 12,5 zł brutto za godzinę. Wyższe wynagrodzenia uzyskają osoby na podstawowych stanowiskach biurowych w sektorze finansowym, gdzie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2017
... indyjskich nabywców. Salony powstały w Delhi, Gurgaon, Bombaj i Bengaluru. Do tego centra obsługi posprzedażnej w Czandigarh, Hajdarabadzie, Ćennaj oraz Koczin. Nowością w obsłudze klienta są opiekunowie i całodobowe centra telefoniczne. Podczas otwarcia zaprezentowano również piątej generacji sedana LS, który trafi do sprzedaży w 2018 roku ...
-
E-sklep czy platforma marketplace?
... zasięgu o klientów zagranicznych. Platformy pozwalają na dobre wypozycjonowanie produktów (jeszcze większe za dodatkową opłatą) i oszczędności na marketingu oraz obsłudze klienta. To dzięki temu sprzedawcy zauważają zyski szybciej niż w przypadku prowadzenia indywidualnego sklepu, pomimo regularnie naliczanej przez platformę prowizji. Sprawia ...
-
Kogo szukali rekruterzy w VII 2017 r.?
... 12% propozycji, a do trzecich w kolejności ekspertów w dziedzinie Finanse/Ekonomia - co 10 ofertę. 9% osób, które otrzymały propozycję pracy, specjalizowało się w Sprzedaży oraz Obsłudze Klienta. Nie jest również zaskoczeniem, że rekruterzy zwracają uwagę na wiek kandydatów. W badanym okresie na oferty pracy mogły przede wszystkim liczyć ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2017 r.
... na zmianę pracy. Wyraźnie też widać, że w niektórych obszarach warunki dyktują pracownicy. Taka sytuacja ma miejsce w IT oraz w sprzedaży i obsłudze klienta, gdzie pozyskanie wykwalifikowanych pracowników staje się nie lada wyczynem. Coraz większe trudności sprawia również zatrudnienie pracowników produkcyjnych, fizycznych i kierowców. Ogłoszenia ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 6/2018
... się na przeprowadzenie rekrutacji, by zwrócić uwagę na to, jak istotne jest pozytywne nastawienie w miejscu pracy i umiejętność proponowania rozwiązań, szczególnie w obsłudze klienta. Rekrutacja potrwa jeszcze do 4 lutego br.
-
Rynek pracy, czyli wszechobecna automatyzacja
... ręce po oprogramowanie, które nie tylko jest w stanie podpowiedzieć dostępne rozwiązania, ale też samodzielnie się uczy. Analogiczne trendy zaznaczają się w obsłudze klienta, gdzie odpowiedzi na podstawowe pytania zostają powierzone botom, a człowiek z krwi i kości wkracza do akcji dopiero w razie pojawienia się skomplikowanych i niecodziennych ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... zaawansowane i inteligentne narzędzia wspierające operacje w poszczególnych obszarach. — Sztuczną inteligencję z powodzeniem stosuje się dzisiaj w sprzedaży, finansach, kadrach, obsłudze klienta czy marketingu. Wykorzystanie uczenia maszynowego pozwala zwiększyć skuteczność kampanii marketingowych i obniżyć ich koszty. Np. w pakiecie CX Cloud Suite ...
-
Dlaczego aż 279 tys. osób wybrało karierę w SSC/BPO?
... ofert pracy w SSC/BPO, R&D i IT wzrosła aż o 13%. Firmy szukają przede wszystkim kandydatów z biegłą znajomością języków obcych, wyspecjalizowanych w księgowości, finansach, obsłudze klienta, IT czy HR. Pracownicy zatrudnieni w centrach biznesowych mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia, atrakcyjne benefity i szybką ścieżkę rozwoju kariery. Jak się ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2018
... W USA szereg dużych domów towarowych ogranicza zajmowaną powierzchnię i tworzy sklepy adresowane do lokalnej społeczności, koncentrując się w większym stopniu na obsłudze klienta niż na sprzedaży towarów. Sektor gastronomiczny nadal się rozwija, aczkolwiek najbardziej w segmencie oferty „zdrowej, fast i casual”. Amerykańskie sieci handlowe ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy I kw. 2019 r.
... duży potencjał w implementacji AI szczególnie w księgowości, planowaniu finansowym i analizie oraz kontrolingu. Nowe technologie pomogą obniżyć koszty i zwiększą efektywność w produkcji, obsłudze klienta i działach operacyjnych. Mimo tak pozytywnych opinii jedynie 25 proc. CFO z Polski i 37 proc. z Europy Środkowej deklaruje, że ich firmy ...
-
Dlaczego innowacje w MŚP to ciągle rzadkość?
... przedsiębiorcy, który ma dobry pomysł na unowocześnienie swojego biznesu. I nie chodzi tu tylko o kosztowne nowe technologie produkcji, ale także zmiany w obsłudze klienta, innowacje marketingowe, czy efektywność energetyczną. – Polskie firmy świetnie utrzymują się na powierzchni i do perfekcji mają opanowane zasady pływania przy zmiennym ...
-
Ukraińcy chcą prostej pracy
... zatrudnienie przy taśmie produkcyjnej, sortowaniu, ochronie osób i mienia, a także przy obsłudze serwisowej. Ukraińcy, którzy decydują się na przyjazd do ... zatrudnienia jako sprzedawca usług bankowych i ubezpieczeniowych, pracownik sieci sklepów i obsługi klienta oraz kasjer. Najmniej ankietowanych pracowników ze Wschodu poszukuje prac biurowych w ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
... dziwnego w tym, że wg szacunków ResearchAndMarkets do 2024 r. rynek chatbotów wzrośnie do 9,4 mld USD. Dziś technologia ta znajduje zastosowanie głównie w obsłudze klienta, gdzie znacznie ułatwia prowadzenie handlu elektronicznego. Wielokrotnie przekonała się o tym chińska spółka e-commerce Alibaba, która dzięki chatbotom podbija swoje wyniki ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... koronawirusa poradziły sobie te instytucje, które zawczasu już zadbały o biegłość w zdalnej obsłudze klientów i wykorzystywanie kanałów cyfrowych. Pod tym względem polskie banki ... zarządzania kartami i produktami, a najwięcej zaległości mają w zdalnym wsparciu klienta oraz w dostępności dodatkowych pozabankowych usług. Najszybciej rozwijającym się ...
-
Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?
... handlowe nie wzbudzają zaś zaufania 17 proc. respondentów. Opinie te były spójne pod względem płci i wieku respondentów. „Zapewnienie spersonalizowanego doświadczenia w obsłudze klienta jest kluczem do poprawy jego satysfakcji i zwiększenia lojalności. Nie da się jednak tego zrobić bez danych na temat jego zachowań ...