-
Rynek pracy kobiet. Pandemia szansą czy zagrożeniem?
... przynosi wspólna analiza Kodilla.com i Randstad. Wynika z niej m.in., że na przestrzeni minionego roku panie najczęściej znajdowały pracę w HR, handlu, obsłudze klienta, marketingu oraz na niektórych stanowiskach oferowanych przez branżę IT. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Gdzie kobiety najchętniej szukają pracy? Jakie ...
-
Rok 2022 pod znakiem ransomware i cryptojacking
... – cyberprzestępcy będą starali się „zwabić” jak najwięcej ofiar, ale zaatakują tylko te, które spełniają określone kryteria (np. pracujące w obsłudze klienta). Sfabrykowane filmy i głos pomogą w dezinformacji W najbliższych latach przestępcy będą również rozwijali ataki typu „watering-hole”, wykorzystujące zaawansowane techniki tworzenia fałszywych ...
-
Rynek biurowy w fazie przemiany
... na pracę zdalną i biurową jest oczywiście możliwe, ale przykładowo w obszarze IT, finansach, administracji i księgowości, czy usługach dla biznesu, marketingu, obsłudze klienta, czy HR można spodziewać się sukcesywnego upowszechnienia się hybrydowego modelu pracy. Opcja elastycznego wynajmu W perspektywie następnych lat części firm prawdopodobnie ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie
... wzrósł udział kobiet w tych rozmowach. Polacy coraz bardziej interesują się rozwojem technologii AI W 2021 r. mówiło się głównie o botach w branży retail i obsłudze klienta, a internauci przede wszystkim zastanawiali się, jak z nimi rozmawiać i które firmy wdrażają wirtualnych asystentów. W 2022 r. nastąpiła wyraźna zmiana kontekstu, a na pierwszy ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media -
Czy Polska jest gotowa na 4-dniowy tydzień pracy?
... jest to też rozwiązanie dla wszystkich branż, m.in. dla tych, w których istotna jest po prostu obecność na stanowisku pracy, jak w obsłudze klienta. W tych wypadkach konieczne byłoby zwiększenie zatrudnienia, co podniosłoby koszty prowadzenia działalności o 20 proc. Warto również zadać pytanie, czy tego typu ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... dla producentów i dystrybutorów. Czy jednak walczyć o klienta można wyłącznie niską ceną? Paradoksalnie, dla niektórych firm ratunkiem może być zwrot w ... , która została opisana na opakowaniu – mówi Remigiusz Zdrojkowski z firmy XBS PRO-LOG S.A., wyspecjalizowanej w obsłudze logistyczne alkoholi. - Napój może być też uznany za wyjątkowy na przykład ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą. Gdzie przyjął się najlepiej?
... z różnych krajów wskazują na coś wręcz przeciwnego, chociaż nie da się ukryć, że w niektórych branżach może to być problematyczne - np. w obsłudze klienta, gdzie kluczowa jest sama dostępność pracowników. W takiej sytuacji warto rozważyć inne opcje. W badaniu ClickMeeting 54 proc. respondentów i respondentek ze wszystkich ...
-
Ponad 2,4 mln Polaków pracuje na umowy cywilnoprawne
... . Najwięcej umów o pracę dotyczy obecnie stanowisk zajmujących się sprzedażą (niemal 11 tys. przeanalizowanych ofert), dużą liczbę takich umów odnotowano również w obsłudze klienta (niemal 7 tys.). Wysoki odsetek ofert z umowami o pracę zapewniają również branże inżynieryjna (niemal 5 tys. ogłoszeń), finanse i ekonomia (ponad 4,1 tys. ofert ...
-
Transformacja cyfrowa biznesu, czyli szybko i bez strategii
... – firmy chętnie testują rozwiązania i szukają takich, które rzeczywiście przyniosą największą wartość dodaną. Najczęściej wykorzystuje się AI w obszarach marketingu i obsłudze klienta. Wśród głównych korzyści biznesowych związanych z wdrażaniem sztucznej inteligencji firmy wskazują nowe możliwości personalizacji produktów i usług (40% wskazań ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... administrowania serwerem. Systemy do zarządzania i aplikacje powinny być intuicyjne w obsłudze. Sprawne i łatwe wykonywanie wszelkich operacji na serwerze, ułatwi korzystanie z ... hostingodawcy jest niewątpliwie jakość obsługi klienta. Dobrze jest sprawdzić dni i godziny pracy biura obsługi klienta oraz dostępne formy kontaktu ze specjalistami (np ...
-
Usługi cloud computing: 3 warstwy w modelu dostaw
... klienta musi być przejrzysty, intuicyjny, łatwy w obsłudze, a co za tym idzie - zrozumiały. Uproszczenie ma jeszcze jeden istotny wymiar polegający na tym, żeby mobilizować klienta ... na tym w postaci uwolnionych do bardziej ambitnych zadań zasobów ludzkich, a klienta odciąży od ciągłej potrzeby kontaktu, interakcji i odrywania się od bieżącej pracy ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce II kw. 2010
... KBC Autolease intratnego kontraktu na 1200 aut dla Provident Polska, a tym samym skłonienie klienta nie tylko do zmiany zarządzającego, ale również do zmiany marki na Skodę; ... , LeasePlan oraz Arval Service Lease Polska. Te trzy firmy łącznie mają w obsłudze 44,6 tys. samochodów, czyli jedną trzecią całego krajowego rynku (33,9 proc.). Masterlease ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2010
... pojazdów. Również firma Nivette Fleet Management posiadająca 2540 pojazdów w obsłudze zwiększyła rozmiar obsługiwanej floty. Hertz Lease w 2010 roku obsługiwał 2585 samochodów. Z dobrymi efektami walczą o rynek też młodsze spółki CFM, które zaczynały bój o klienta i intensyfikowały sprzedaż w bardzo ciężkim okresie 2008-2009, kiedy o przetrwanie ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... nawet rozliczeń z klientami, w ręce wyspecjalizowanej jednostki. Firma specjalizująca się w obsłudze logistycznej wykona wszystkie te czynności w zastępstwie zleceniodawcy, niższym kosztem ... – klient, towar nie dotrze do klienta lub dotrze, ale zniszczony, przesyłka pobraniowa nie zostanie rozpoznana przez klienta i ten nie przyjmie jej, problem ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... . proc. Poznańska Ławica utrzymała czwartą pozycję rankingu i stabilny 8 proc. udział w obsłudze portalowych klientów. Wrocław, na miejscu 5, zanotował w tym samym czasie mały, bo tylko 1 proc., ... Więksi gracze, wzmocnili swoje alternatywne propozycje. Równocześnie trwała ciekawa walka o klienta egipskiego. Żal tylko Tunezji, która mimo dobrych cen , ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... Analizując oferty sprzedawane przez nasze portale wyłoniliśmy TOP5 lotnisk z największymi udziałami w obsłudze wakacyjnego ruchu turystycznego. Liderem stawki pozostaje warszawski port im. Fryderyka ... do kolejnego sukcesu. Naszą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klienta i samej branży stał się projekt sieci franczyzowej marki Wakacje.pl. W ...
-
PKO BP: jak Jagiełło na wojnę z recesją się szykuje
... PKO BP. Gazeta Bankowa: Tak czytam i własnym oczom nie wierzę: „1% spread przy obsłudze kredytów hipotecznych udzielonych we franku szwajcarskim; uwzględnienie ujemnej stawki LIBOR w koszcie ... i do niej chcę przekonać Polaków. Ona jest stabilniejsza dla gospodarki, dla klienta i dla banku... Ale przecież banki żyją ze zmienności. Normalny bank ...
-
Mobilny CRM
... systemem głównym i przenośnym, jest tak ważna. W obecnych warunkach konkurencyjnej walki o klienta czas spędzony nieproduktywnie oznacza stracone szanse. Nie warto więc ... aplikacji przedsiębiorstwa. Takie podejście powoduje, że rozwiązania są wolne i trudne w obsłudze. Ze względu na swoje wymiary, moc obliczeniową i wielkość pamięci, urządzenia ...
Tematy: -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... opiera się obecnie przede wszystkim na skutecznej, satysfakcjonującej klienta obsłudze przedsprzedażowej i posprzedażowej - kontynuuje Tomasz Kamiński z Fixit, Customer Experience Company. Zachowanie pełnego profesjonalizmu, a w tym spokoju emocjonalnego i jasności umysłu przy diagnozowaniu problemów klienta, jest kluczem do pozytywnego CX. Wiedza ...
-
Pytania o CRM
... podjęcia właściwych decyzji. Nie do przecenienia są informacje o preferencjach klienta, zakresu i treści rozmów z nim przeprowadzonych oraz o decyzjach klienta i ich motywacji. Wiąże się z tym baza wiedzy o sprzedawanych produktach ... . Ponadto tworzy się automatyczne baza składanych ofert. 3) zarządzanie i wsparcie marketingu po co? - przy obsłudze ...
Tematy: -
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... się na wystawie torebki były połączone zwykłym sznurkiem." - to opinia klienta testowego o sklepie Wojas w Poznań Plaza. Statystycznie największy problem dotyczył identyfikacji pracowników – ... , aby mi doradzić i abym dokonał zakupu w tym sklepie." - to opinia klienta o obsłudze w CCC w Poznań Plaza. Zwracano jednak także uwagę na zachowania pozytywne ...
-
Bankowość online a zabezpieczenia
... . Istotne jest jednak to, aby sposoby uwierzytelniania klienta nie były dla niego kłopotliwe w obsłudze, a sam proces logowania nie przebiegał zbyt długo. ... . Jak sama nazwa wskazuje, mechanizm chroni przed wyłudzeniem danych po przekierowaniu klienta na spreparowaną stronę. Użytkownik wybiera (najczęściej w ustawieniach własnego konta) jeden z ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... Aby proces zmiany z papierowej faktury na elektroniczną przebiegał w sposób dla klienta najbardziej dogodny po podjęciu przez klienta decyzji o przejściu na e-fakturę w pierwszym miesiącu klient otrzymuje jeszcze ... jednoczesnym zachowaniem wygody i komfortu użytkowania. Co najważniejsze, rozwiązanie zapewnia znaczne oszczędności, zarówno w obsłudze ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... . Z drugiej strony muszą istnieć systemy zdolne do spełnienia określonych wymogów, posiadające określoną funkcjonalność, być wystarczająco łatwe w obsłudze. Słowem stanowić istotną wartość dla użytkownika czyli klienta. Niniejsza publikacja powstała w wyniku zebrania szeregu doświadczeń w zakresie projektowania, tworzenia i wdrażania systemów CRM.
Tematy: -
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... na liście „najwyżej ocenianych” dużych i popularnych sklepów. Przy obsłudze ogromnej ilości Klientów trudno zachować 100% pozytywnych opinii. Z drugiej strony dzięki temu ranking pomaga dostrzec mniejsze sklepy, które, nie mając jeszcze popularnej marki, potrafią walczyć o Klienta najwyższą jakością obsługi. Komputery/Gry Komputronik.pl, choć ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... przez firmy kurierskie, które dodatkowo muszą łączyć niespotykaną do tej pory elastyczność związaną z potrzebami klienta indywidualnego ze specjalizacją wymaganą w obsłudze poszczególnych branż. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta, firmy KEP oferują coraz bardziej elastyczne usługi, m.in. takie jak wieczorny czas dostarczenia przesyłki ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... cenie, ale także na doświadczeniach „pozacenowych”. Warto więc postawić klienta w centrum uwagi firmy, czyli innymi słowy zastosować podejście „customer experience”, ... pomyśleć o outsourcingu. Na polskim rynku istnieją firmy od lat specjalizujące się w obsłudze programów lojalnościowych. Taka firma może dysponować własną ofertą nagród pochodzących ...
-
CRM dla dużych i małych
... między pracownikami zajmującymi się obsługą klienta a zarządem. Liczba nieudanych projektów tego typu systemów ma w dużej mierze związek z torpedowaniem ich przez dział handlowy, obawiający się ściślejszej kontroli. Przeciwnicy wdrożenia systemu CRM twierdzą także zazwyczaj, że oprogramowanie jest skomplikowane w obsłudze i zamiast pomagać utrudnia ...
Tematy: -
Oferty pracy: sprzedawcy poszukiwani
... sporządzaniem dokumentacji w zakresie świadczonych usług. Od kandydatów ubiegających się o stanowisko opiekuna lub doradcy klienta, pracodawcy zazwyczaj oczekują doświadczenia w obsłudze i pozyskiwaniu klientów, znajomości produktów finansowych/bankowych/ubezpieczeniowych. W inżynierii/technice/produkcji licz się z podróżami Jak wynika z ogłoszeń ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... permission marketingu, marka może wysyłać wiadomości do klientów, którzy podali przy obsłudze swój numer telefonu i zgodzili się na przetwarzanie danych. Platformy ... przekazu, zwracanie się po imieniu i wysyłanie jedynie przydatnych z punktu widzenia klienta informacji – tłumaczy Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI, platformie do masowej ...
-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
... check-out, a więc czynnik decydujący o utracie klienta. Badanie „Lost in Transaction” ujawniło szereg czynników zniechęcających klienta do zakupów. Dla co drugiego ... poszczególne kroki do finalizacji – jak dane, dostawa i płatność), spójna i łatwa w obsłudze mobilna wersja strony oraz auto-uzupełnianie pól dotyczących dostawy i danych kontaktowych ...
-
Cyfrowy asystent Motorola MC35
... kontrolę nad kosztami korzystania z bezprzewodowych sieci rozległych (WAN). Dzięki obsłudze Bluetooth MC35 może się również łączyć bezprzewodowo z drukarkami i innymi ... Coverage” to wieloletnia umowa, która gwarantuje naprawę sprzętu w siedzibie klienta, telefoniczną pomoc inżynierską oraz internetowy dostęp do dokumentacji technicznej. Urządzenie ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... rosnący stopień zaawansowania usług wymuszającym częstszą obecność specjalistów w siedzibie klienta. Stąd większy nacisk na tworzenie centrów w lokalizacji typu nearshore, czyli w ... światowej mapie outsourcingu wyraźnie zarysowują się ośrodki specjalizujące się w obsłudze klientów w danych językach. Europa Środkowo-Wschodnia stała się centrum obsługi ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... obsłudze małych formatów, sieć Tesco Express na samych Wyspach liczy ponad 1670 sklepów. To drugi przypadek tego typu współpracy firm paliwowych i sieci handlowych w naszym kraju. Na ponad trzydziestu stacjach Lukoil funkcjonują obecnie placówki Carrefour Express. Chcąc być bliżej klienta ... Nie oddają pola w walce o klienta. Dynamicznie zwiększając ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... takiego zachowania konsumenta jest nieprzystosowanie sklepu do potrzeb kupującego. Drogą do budowania satysfakcji klienta jest tzw. user experience - sposób projektowania stron i aplikacji tak by były funkcjonalne, atrakcyjne i proste w obsłudze dla użytkownika. Przekłada się to na ogólne wrażenie jakie wynosi klient podczas użytkowania ...