-
FinTechy nie zastąpią banków. Wywiad z prezesem Idea Banku
... więc budować swoją lojalność wobec klienta poprzez produkty, za które nie pobieramy opłat, a które rozwiązują konkretny problem klienta, na przykład konieczność dostarczenia dziennego ... . 15 proc. rynku. Oczywiście można się rozwijać, bazując na grupie młodych firm, w obsłudze których jesteśmy liderem – i oczywiście nadal będziemy to robić. Do tego ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... a kolejne 14%, że do poziomu konkretnych działów czy obszarów w firmie klienta. Taka personalizacja wymaga integracji systemów – już 28% dostawców usług logistycznych współpracuje z ... handlu internetowego. Jest jednak kilka firm, które już zaczynają się specjalizować w obsłudze e-commerce, ale nadal nie jest ich dużo. Jednym z przykładów rozwiązania ...
-
Bankowość mobilna w Erze
... sprzedawane telefony w sieci Era GSM. Aplikacja bankowa dostarczana jest do telefonu klienta zdalnie, nie ma potrzeby wymiany karty SIM w telefonie. Jeśli klient nie ... podejrzenie informacji o koncie klienta przez osoby niepowołane. ERA GSM to po Plus GSM drugi operator, z którym Raiffeisen Bank rozpoczął współpracę przy obsłudze bankowości mobilnej ...
-
Użyteczność stron www: użytkownik rezygnuje po 2 sekundach
... rzeczywistego do świata wirtualnego prostych doświadczeń podnoszenia jakości obsługi klienta. Należy pamiętać, iż kontakt personalny online jest mocno ograniczony, a ... danej treści serwisu w ramach istniejącej architektury informacji. CrazyEgg Prosta w obsłudze i łatwa w interpretacji aplikacja do graficznej reprezentacji obszarów serwisu, w które ...
-
Chroń swoją domenę internetową
... . Najczęściej spotkamy się z formą papierową lub elektroniczną zmianą danych w panelu klienta. Wprawdzie operacja papierowa trwa dłużej i wymaga od obu stron – aktualnego i ... okresy abonamentowe - podkreślają eksperci. „Wydawać by się mogło, że tak prosta w swojej obsłudze usługa jak domena internetowa nie powinna przysparzać kłopotów – mimo to – ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce II kw. 2009
... (niepełnoobsługowy) polega na leasingowaniu pojazdów z ryzykiem po stronie dostawcy lub klienta w połączeniu z kilkoma usługami, nie tworzącymi pakietu czyli pełnoobsługowej usługi ... firmy Masterlease, LeasePlan oraz Arval. Tylko te trzy firmy łącznie mają w obsłudze więcej, niż połowę aut wszystkich firm zaliczonych do pierwszej dziesiątki rynku. ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2013
... do potrzeb danej firmy. Dynamics NAV 2013 jest przy tym przyjazny w obsłudze i integruje się z innymi produktami firmy Microsoft, zapewniając sprawną komunikację wewnątrz organizacji. ... . Co ważne, uruchomienie opcji klienta internetowego nie wymaga dodatkowych instalacji czy konfiguracji – wystarczy zainstalować klienta Microsoft Dynamics NAV na ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... nie tylko przyciąga klientów, także kompetencja w zakresie obsługi klienta i szybkość wysyłki stanowią jedno z głównych czynników decyzyjnych. Przynajmniej co drugi e-klient zwraca uwagę na szybkość dostawy, a co trzeci wysoko ocenia kompetencję i profesjonalizm w obsłudze. Wciąż niedocenianym potencjałem w branży e-commerce jest profilowanie ...
-
Terroryzm "podkręcił" polski rynek pracy?
... marzeń. Znacznie chętniej wybierają hotele o podwyższonym standardzie i profesjonalnej obsłudze. – Ale często, by sprostać oczekiwaniom klientów, hotele muszą ... Bary, puby i restauracje poszukują przede wszystkim kucharzy, kelnerów, pizzerów, pracowników obsługi klienta w lokalach serwujących jedzenie typu fast food oraz osób obsługujących punkty z ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się ... Z kolei pracownicy sprzedaży coraz częściej będą korzystać z tabletów czy aplikacji przy obsłudze klientów. Wzrośnie liczba etatów dla osób wprowadzających nowe technologie. Aż ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... , że użytkownicy będą mieli do dyspozycji zaawansowany, ale przyjazny i łatwy w obsłudze mechanizm wyszukiwania interesujących ich produktów. Przeglądanie wielu pozycji nie ... w ten sposób czytania dużej ilości wiadomości z zapytaniami od klientów. 6. Wsparcie klienta 24/7 Klient, który w trakcie dokonywania zakupów w mobilnym serwisie napotka problem ...
-
Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?
... wiele sobą komunikuje. Dlatego też trzeba zadbać, by doświadczenie klienta od początku do końca było spójne. Jeżeli bank oferuje ... klienta, która musi korespondować z powagą np. zakładania lokaty na kwotę kilku milionów. I vice versa – jeżeli nasz brand jest nastawiony na osoby oszczędne i minimalistyczne, to zbytnia pompa w obsłudze może klienta ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... był dla nich nieprzyjazny i zbyt skomplikowany. Upewnij się, czy sposoby składania zamówień i płatności są przejrzyste i proste w obsłudze, a wyszukiwarka działa poprawnie. Postaw na jak najlepszą obsługę klienta. Zadbaj o odpowiednią ilość pracowników, by w razie pytań i problemów zawsze znalazł się ktoś, kto udzieli pomocy i rozwieje ...
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022
... lub – idąc dalej – pomocną w przygotowaniu zdrowego posiłku. Jeśli korzystanie z takiego rozwiązania będzie dla klienta nawykiem, także sama aplikacja (i firmująca ją marka) stanie się częścią codziennego stylu życia. 5 ... stronie całego projektu. Na szczęście większość tego typu działań można „outsourcować” firmie wyspecjalizowanej w obsłudze ...
-
Jush! wyprzedza Liska. Nowy ranking dark stores
... zaspokojeniu najważniejszych z nich. Liczy się czas dostawy oraz prosta w obsłudze aplikacja z intuicyjnym procesem zamówienia – mówi o wynikach najnowszego badania Patryk Górczyński ... działania aplikacji oraz możliwości wyjaśnienia spornych kwestii z obsługą klienta. Jush! oferuje bardzo intuicyjną aplikację, nie napotkano żadnych problemów, a ...
Tematy: dark stores, sklepy, sklepy magazynowe, quick delivery, BOLT Market, Jush!, Lisek APP, e-grocery, q-commerce, zakupy, zakupy online -
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... pozyskania jest nawet pięciokrotnie wyższy, niż koszt utrzymania dotychczasowego klienta. W takiej sytuacji przeniesienie akcentu na retencję wydaje się sensownym rozwiązaniem. ... AI, commerce media odpowiada na oczekiwania konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To przyszłość e-handlu, gdzie ...
-
Nowy serwis www w Inteligo
... tak, aby stał się bardziej przyjazny dla użytkownika i łatwiejszy w obsłudze. Ostatnio wprowadzone zmiany dotyczą zarządzania kartami VISA, listami płatności oraz przelewów ... suma wszystkich kwot wszystkich przelewów oczekujących na realizację z każdego z kont klienta. W ten sposób klient zawsze wie, o jaką łączną kwotę w najbliższym czasie ...
Tematy: inteligo -
Branża HoReCa perspektywiczna
... sposoby stylizacji potraw. - Narzędzia wspierające sprzedaż na rynku detalicznym, obsługę i edukację klienta są nieco inne niż w przypadku kanału HoReCa. Dlatego też zdecydowaliśmy ... detaliczne i branżę gastronomiczną oraz kilku klientów, specjalizujących się wyłącznie w obsłudze kanału HoReCa. Grupa Sobieski w 2008 roku przejęła spółkę Maak, która ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... . Nieprawdziwe lub nieaktualne dane (np. cenniki) mogą wprowadzić potencjalnego klienta w błąd, co negatywnie wpłynie na wizerunek firmy. ... klienta. Powinna być tak skonstruowana, aby Internauta nie miał problemów z poruszaniem się po niej. Ważnym jest również, żeby aplikacje zawarte w serwisie (np. formularz kontaktowy) były intuicyjne w obsłudze ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... dotarcia do klientów, szczególnie na początku działalności. Estetyczna i łatwa w obsłudze witryna dodatkowo wzmacnia wizerunek firmy jako partnera profesjonalnego i godnego ... .pl, z czego 39% należy do firm (źródło: NASK). Dotarcie do potencjalnego klienta może być trudne, zwłaszcza jeżeli przedsiębiorstwo działa w silnie konkurencyjnej branży. ...
-
Jak promować firmę na social media?
... relacji na „tworzenie znajomości” firmy muszą zacząć korzystać z różnych środków dotarcia do klienta, włączając w to obecność na serwisach social media. Najbardziej popularne marki starają ... swoją posiadłość do listy domów do wynajęcia. Jest ona łatwa w obsłudze, podaje linki do listy domów z lokalizacji, którą sobie wybraliśmy i opinie klientów, a ...
-
Karty debetowe - szanse i możliwości
... do wprowadzenia programów, które spowodowałyby polepszenie doświadczeń klienta przy użyciu kart debetowych oraz uczyniłyby te programy bardziej zyskownymi dla banku, co odbija się stratą zarówno dla klienta, jaki i dla banku. Zarządzanie ryzykiem Małe marże na obsłudze kart debetowych oznaczają, że poziom fraudów ma ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... dodatkowych przychodów od dostawców pragnących dotrzeć do określonych grup docelowych. Nowy wymiar wygody: Marki detalistów upraszczają drogę klienta po sklepie dzięki klarowniejszej nawigacji, szybszej obsłudze kasowej i wykorzystywaniu technologii (np. samodzielna obsługa kasowa za pomocą smartfona czy usługa typu „kliknij i odbierz”). Informacje ...
-
Wiarygodny e-sklep: o czym pamiętać?
... . Pozyskaj opinie od klientów Sporo osób zwraca uwagę na konieczność traktowania klienta indywidualnie, ze zrozumieniem jego ewentualnego problemu czy jakąkolwiek inną pomocą. ... cen, które umożliwiają wystawianie opinii nie tylko o produkcie, ale przede wszystkim o obsłudze e-sklepu. Warto przyjrzeć się przyczynom, dla których nasza oferta nie cieszy ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... podstawowy, charakteryzujący się standaryzacją i maksymalnym uproszczeniem oferty oraz obsługą klienta bez pośrednictwa dedykowanego doradcy. Nacisk jest położony na obniżenie ... portfelu. model hybrydowy, przypominający obecnie najczęściej wykorzystywane podejście w obsłudze MŚP. Przy umiarkowanie licznych portfelach klientów, doradca ma możliwość ...
-
Kredyty we frankach, czyli szwajcarska ruletka
... zmuszając je do zaostrzenia procedur, klienci masowo wpadali w pułapkę, skuszeni rzekomą stabilnością w obsłudze tego typu kredytu i niższymi kosztami w porównaniu do kredytu złotowego. „Nabierali ... obcej lub indeksowanego do waluty obcej dopiero po uzyskaniu od klienta banku pisemnego oświadczenia, potwierdzającego, że dokonał on wyboru oferty w ...
-
Usługi finansowe mają być innowacyjne
... zmniejszenia swoich udziałów w rynku, muszą postawić na innowacyjność i walkę o klienta, zwłaszcza w obszarach, które zaczęły obsługiwać fintechy. Klient wybiera bezpieczeństwo i zaufanie ... ponieważ uważają je za wygodniejsze (56%), szybsze i łatwiejsze w obsłudze (55%). Z badania Salesforce wynika, że klienci banków detalicznych zdecydowanie ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... została także strona internetowa marki, która oferuje wizualne prezentacje i spersonalizowaną obsługę klienta za pomocą czatu internetowego, poczty e-mail oraz telefonu. Tradycyjny ... i niepasujące do ich tożsamości opartej na prestiżu, ekskluzywności i nienagannej obsłudze. Spowolnienie sprzedaży sprawiło jednak, że producenci zaangażowali się w tę ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... Asortymentem, cenami, kosztami i czasem dostawy, promocjami oraz oczywiście profesjonalną obsługą klienta. I wszystko wskazuje na to, że liderzy tej kategorii wiedzą, jak ... dotknąć i przymierzyć, a dopiero potem szuka takiego modelu w internecie. Aby złowić klienta we własną sieć, trzeba się więc wyjątkowo postarać. Stąd w u lidero ...
-
Programy lojalnościowe kuszą nawet małe sieci sprzedaży
... klienci z segmentu B2B, a co drugi program skierowany jest do rynku B2C. W przypadku klienta biznesowego dominują punkty handlu hurtowego (96%) oraz sprzedaży detalicznej (78 ... atrakcyjną formą nagradzania, wzbogacają katalog nagród (92% )firm, a dodatkowo są łatwe w obsłudze (66%). Samodzielnie, czy ze wsparciem? Jak tworzyć programy, które ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... można sporo zarobić nie tylko na sprzedaży mody w sieci, ale także na obsłudze logistycznej tego rynku, zwłaszcza jeśli będzie to dotyczyć obsługi wielokanałowej (online i ... rezygnacja z darmowego zwrotu lub przesyłki dla wielu e sprzedawców mogłaby oznaczać utratę klienta – wyjaśnia Marcin Bąk z Spedimex. Bracket Buying to nie jedyny pandemiczny ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... sprzedawców, jak i obsługujących ich operatorów logistycznych, z których wielu wyspecjalizowało się w obsłudze właśnie tego rynku. Organizacja co najmniej 227,1 mln dostaw w 2023 r. do ... koszty pozyskiwania klienta i ogólną rentowność e-handlu. Firma wylicza, że jeszcze w 2013 r. średni koszt pozyskania pojedynczego klienta wynosił średnio 9 dolarów, ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
... zakupowej Personalizację przekazu warto wprowadzić na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Z indywidualnie dopasowanymi komunikatami powinien spotkać się po wejściu na ... też budując trwałe relacje z odbiorcami. Mimo powszechnej dostępności wielu łatwych w obsłudze narzędzi do tworzenia indywidualnego przekazu warto skonsultować ten proces z ...
-
6 trendów w e-commerce w 2025 roku
... średnie sklepy internetowe mogą z powodzeniem korzystać z usług operatorów logistycznych wyspecjalizowanych w obsłudze e-commerce – mówi Urszula Rąbkowska. Trend 6 – ekologia staje się standardem, a ... . Kolejne zmiany pośrednio wymuszają na e-sklepach coraz wyższe standardy obsługi klienta. I być może to na nie właśnie warto zwrócić uwagę w pierwszej ...
-
RSA ClearTrust 5.0 - rozwiązanie do zarządzania dostępem do WWW
... przez WWW. Nowe cechy to nowoczesny graficzny interfejs użytkownika, zwiększenie zgodności operacyjnej dzięki obsłudze Security Assertion Mark-up Language (SAML) oraz lepsze zabezpieczenia międzykomponentowe, wykorzystujące szyfrowanie RSA BSAFE ... komponentów. - Ulepszone zarządzanie hasłami uwzględnia obecną lub tworzoną politykę haseł klienta ...