-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się ... stało się również tworzenie produktów wspólnie z nowym pokoleniem klientów i w oparciu o jego potrzeby. Banki nie ustają również w pracach nad infrastrukturą i badaniach nad ...
-
Oszustwa finansowe online. Jak bardzo bezsilne są banki?
... zmieniających się potrzeb biznesowych. Spora rzesza przedsiębiorstw na potrzeby interakcji z dostawcami i klientami zdecydowała się na wdrożenie systemów elektronicznego ... alarmów w swoich systemach, aby móc oferować najlepszą z możliwych obsługę klienta. „Wobec agresywnej rywalizacji na dzisiejszym rynku usług finansowych oraz znaczących zakłóceń ...
-
Usługi dla biznesu w regionie CEE: rozwój w którą stronę?
... , takie jak Indie, Chiny czy Filipiny znacznie mocniej muszą się postarać o klienta europejskiego, niż dostawcy usług z regionu CEE. Dlaczego? Multijęzyczność, bieżąca komunikacja, ... i branżowe stowarzyszenia czy kadra kierownicza branży BSS coraz lepiej rozumie potrzeby branży, jej kierunki rozwoju, szybciej określa zagrożenia, ale też i szybciej ...
-
7 porad jak zwiększyć ruch w wynikach wyszukiwania
... tematycznie pasował do branży, często również spotyka się z pozytywną reakcją potencjalnego klienta. Należy jednak w tej kwestii uważać – stosowanie encji w tytule ... dłuższej perspektywie, a jednocześnie ich podstawą jest refleks w odpowiadaniu zarówno na potrzeby klientów, jak i aktualne trendy w e-marketingu czy zmiany w algorytmach Google. ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... reklam oddzielnie dla każdego klienta. W większości przypadków wykorzystuje technologię uczenia się maszyn, która analizuje indywidualne zachowania klienta i na tej podstawie ... być ciekawsza i bardziej ekscytująca, to nie zawsze będzie odpowiadała na potrzeby naszego biznesu. Decyzja dotycząca tego, czy zainwestować w dynamiczną, czy statyczną ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... załatwić coraz więcej spraw jedynie przy wsparciu naszego smartfona. Obowiązki zawodowe, potrzeby prywatne, ale przede wszystkim wygoda sprawiają, że pozostajemy on-line przez ... w ten sposób czytania dużej ilości wiadomości z zapytaniami od klientów. 6. Wsparcie klienta 24/7 Klient, który w trakcie dokonywania zakupów w mobilnym serwisie napotka ...
-
Pierwsze kroki na rynku pracy. Czego chcą młodzi ludzie?
... – mówi Michał Olbrychowski, Dyrektor, Lider zespołu ds. zarządzania kapitałem ludzkim w Deloitte. Na potrzeby badania tę grupę respondentów nazwano „etatowcami”. Pomimo, że wciąż ... o byciu freelancerem, podczas gdy aż 40 proc. chciałoby mieć jednego kluczowego klienta, któremu świadczyłoby usługi. Co trzeci badany (36 proc.) nie jest zdecydowany, ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... podejrzliwy i wcale nie zajrzał do naszej wiadomości. Spojrzenie od strony klienta Nasz tytuł (jak i cały mail z ofertą) powinien być skoncentrowany na kliencie, na ... przeanalizowaliśmy, do jakiej grupy odbiorców powinniśmy wysłać nasz mail i zidentyfikowaliśmy potrzeby oraz zainteresowania tych użytkowników, to mówienie językiem korzyści nie powinno ...
-
Projektowanie UX w instytucjach. Teoria vs rzeczywistość
... potrafi często zmieniać wymagania. Największym wyzwaniem jest przekonanie go, w naszym przypadku klienta „uczelnianego” (tj. przyzwyczajonego do niezmiennego od lat, oczywistego dla niego sposobu ... rozwiązań w sposób, który jednocześnie pozwala rozpoznawać realne potrzeby użytkowników – podsumowuje konsultant z Kalasoft. Intuicyjność jest ważna dla ...
-
Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?
... konsumenci kupując różnego rodzaju towary czy usługi chcą zaspokoić swoje obiektywne potrzeby. W takim rozumieniu nabywamy różnego rodzaju produkty spożywcze, ubrania, sprzęt ... brand jest nastawiony na osoby oszczędne i minimalistyczne, to zbytnia pompa w obsłudze może klienta odstraszyć, bo uzna, że płaci za wizerunkowe opakowanie. 3. Dobra reklama ...
-
Nowa wersja Veeam Backup for Microsoft Office 365 i Veeam Backup for Microsoft Azure
... nieograniczona skalowalność i pojemność pamięci masowej; proste wdrożenie w chmurze publicznej bez potrzeby tworzenia złożonych planów. Podczas targów Microsoft Ignite 2019 w Orlando na ... wskaźników docelowego czasu odtworzenia (RTO). Pozwalają na odzyskiwanie własnych obrazów stanu klienta oraz kopii zapasowych systemu Veeam na poziomie plików. Dane ...
-
Jaka przyszłość czeka systemy ERP? 2020 rok przyniesie zmiany
... ? Odnotowują wzrost efektywności zespołów projektowych. Tworzą oprogramowanie w lepszej jakości. Szybciej przeprowadzają wdrożenia i poprawiają obsługę klienta. Dostarczają produkty lepiej odpowiadające na aktualne potrzeby klientów. „Producenci rozwiązań technologicznych dynamicznie się rozwijają w ciągu ostatnich lat, a popyt na ich produkty ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... które cieszą się obecnie największą popularnością, należą m.in.: produkty pierwszej potrzeby, takie jak jedzenie, środki higieniczne, leki, pokarm dla zwierząt narzędzia ... proste w obsłudze, a wyszukiwarka działa poprawnie. Postaw na jak najlepszą obsługę klienta. Zadbaj o odpowiednią ilość pracowników, by w razie pytań i problemów zawsze ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... temat zwyczajów zakupowych klientów. Można więc powiedzieć, że jest to transakcja dwukierunkowa – firma uzyskuje od klienta cenne dane związane z zakupami, a w zamian za dzielenie się informacjami klient otrzymuje rozmaite korzyści. Najpopularniejsza forma programu ... także po to, by podtrzymać kontakt z marką, która tak dobrze rozumie ich potrzeby ...
-
Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?
... ? W jakich kategoriach triumfy święci kanał video? Dane zebrane na potrzeby badania wyraźnie wskazują, że na jednych płaszczyznach polscy konsumenci chętniej ... 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego ...
-
Rekrutacja pracowników w dobie pandemii: czego oczekują kandydaci?
... konkretne potrzeby danej rekrutacji tak, aby móc zweryfikować te umiejętności, które są wymagane od przyszłych pracowników. Diagnoza po sesji Assessment Centre dostarcza nam unikalnej i kompleksowej wiedzy na temat kompetencji zawodowych kandydata dotyczących np. stylu zarządzania, umiejętności podejmowania decyzji, orientacji na klienta, czy ...
-
7 popularnych błędów w programach lojalnościowych
... na przynętę. Używając dalej tej wędkarskiej przenośni – dziś już nie „złowimy” klienta 5-procentowym rabatem. 1. Brak nagród rzeczowych Klienci lubią dostawać nagrody, ale najlepiej ... , modne niespodzianki, a więc to wszystko, co stanowi aktualną reakcję na potrzeby zmieniających się konsumentów. Jeśli nagrody w katalogu wciąż są takie same, klienci ...
-
Przebranżowienie zawodowe i automatyzacja. Co na to Polacy?
... globalnej na czele zawodów obawiających się automatyzacji również znalazły się finanse i obsługa klienta, ale w odróżnieniu od Polski w czołówce znaleźli się także eksperci HR, pracownicy administracyjni, ... one też oczekują np. unowocześniania programów studiów pod realne potrzeby rynku. Nie warto demonizować zmian technologicznych. Będą one tworzyć ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... o kilka chwil, odszukanie interesujących produktów będzie prostsze, a w razie potrzeby skorzystanie z pomocy sprzedawcy tak naturalne, jak zasięgnięcie porady w stacjonarnym ... ), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce ...
-
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
... i często przesuwając je w czasie. W sposób istotny utrudniało to reagowanie na potrzeby klientów końcowych, a co za tym idzie na prowadzenie działań ... zakupy w trakcie prezentacji produktu na żywo. Obecny rok to również silny rozwój obsługi klienta w wiadomościach prywatnych, a co za tym idzie automatyzacji odpowiedzi za pomocą chatbotów. ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... konsumentów znacznie częściej decyduje się na sprawunki online. Rozwój e-commerce generuje nowe potrzeby. Szybkie zmiany sprawiają, że platformy sklepowe i sklepy internetowe szukają rozwiązań, ... , Rumunii czy też Grecji. Personalizacja produktów Dostosowanie oferty do potrzeb klienta to jeden z trendów, który dominuje we współczesnym e-commerce. Na ...
-
BSS: zatrudnienie i wynagrodzenia w górę
... i funkcji, a na polskim rynku pojawiają się nowe inwestycje. Adresując potrzeby związanie z zatrudnieniem, pracodawcy podwyższają wynagrodzenia. W 2021 zaobserwowaliśmy wzrost rzędu 6 ... zaplanowane na 2022, najczęściej wskazują finanse i księgowość, HR, IT, obsługę klienta oraz administrację. W cenie będą również doświadczeni liderzy zespołów i ...
-
Jush! wyprzedza Liska. Nowy ranking dark stores
... naszym najnowszym rankingu pokazują, że architekci tych rozwiązań dobrze odczytują potrzeby konsumentów i skupiają się na zaspokojeniu najważniejszych z nich. Liczy się czas dostawy oraz ... działania aplikacji oraz możliwości wyjaśnienia spornych kwestii z obsługą klienta. Jush! oferuje bardzo intuicyjną aplikację, nie napotkano żadnych problemów, a ...
Tematy: dark stores, sklepy, sklepy magazynowe, quick delivery, BOLT Market, Jush!, Lisek APP, e-grocery, q-commerce, zakupy, zakupy online -
Czego szuka Polak na zakupach i czy to dostaje?
... swoją uwagę w stronę technologii i strategii zwiększających możliwości personalizacji oraz poznania klienta. W wielu aspektach Polska uzyskała wskaźniki wyższe niż średnia europejska ... online i offline, raportują także lepsze zrozumienie zachowań klientów na potrzeby targetowania i marketingu (42 proc.) oraz zwiększoną lojalność klientów (48 ...
-
Rynek pracy specjalistów 2024
... 10%. Kolejne miejsca w zakresie popularności wśród kandydatów zajęły obsługa klienta (9%) oraz IT (9%), obejmujące zarówno rozwój oprogramowania, jak i administrację systemów. Wzrost ... się jako możliwa opcja już tylko w 8% ogłoszeń. Może to wynikać z potrzeby większej integracji zespołów i budowania relacji interpersonalnych w organizacjach, ...
-
Ustawa KSC. Kluczowe znaczenie ma audyt bezpieczeństwa IT
... potrzeby dokumentacji ryzyka i segmentacji sieci. Często znajdują się w tej samej sieci co urządzenia przemysłowe, np. kamery CCTV – wyjaśnia Aleksander Kostuch. Ile trwa i jakie mogą być koszty audytu? Audyt zazwyczaj trwa około miesiąca i składa się z kilku etapów. Najważniejszym jest wizyta w organizacji klienta ... Z kolei u innego klienta ...
-
Sklepy convenience na fali, dyskonty w odwrocie? Nowe trendy zakupowe
... w ich codzienność, a detaliści skutecznie odpowiadają na ich potrzeby. Dla rynku i sieci handlowych oznacza to, że w najbliższym czasie trudno będzie o rewolucyjne zmiany w zachowaniach zakupowych. Kluczowe będzie raczej umacnianie pozycji w ramach już ustalonych schematów. O lojalność klienta można walczyć poprzez jakość doświadczenia zakupowego ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych we wrześniu 2025
... do 2.000 zł, przy czym salda rachunków prowadzonych w walutach obcych na potrzeby promocji są przeliczane na złote po średnim kursie NBP z dnia ustalania stanu ... mies. 1,90% - 3 mies. 10 000 EUR (na pojedynczą lokatę) 200 000 EUR (łączny limit na klienta) 3, 6 lub 12 miesięcy brak informacji Minimalna kwota 500 EUR. Dostępna dla obecnych i nowych ...
-
Acer: z nowym rokiem nowa oferta
... PCI-X Hot-Plug, która na wkładanie i wyjmowanie kart rozszerzających do slotów PCI bez potrzeby wyłączania serwera. Ta opcja bardzo ułatwia "życie" wszystkim, którzy znają pojęcie "wymiany karty ... Dzięki temu można łatwo i szybko interpretować rezultaty kontroli BIOSu. Ceny serwerów (dla klienta końcowego): G 300 - od 5 399zł netto G 700 - od 11 299zł ...
-
Oprogramowanie IFS START
... zachodzących w firmie klienta w zakresie finansów, sprzedaży, logistyki, zakupów oraz rozliczenia produkcji. Stanowi wybór z funkcjonalności standardowych modułów IFS Applications, uwzględniający potrzeby małych przedsiębiorstw. System jest otwarty na rozwój firmy. W momencie wzrostu przedsiębiorstwa pojawiają się nowe potrzeby, które mogą być ...
-
Systemy CMS w Vel.pl
... treści - tekstów, grafiki, plików do pobierania czy innych elementów strony bez potrzeby ingerencji ze strony informatyka-webmastera. Takie rozwiązania pozwala więc na znaczne oszczędności czasu ... . - W ramach wspólnej oferty nie tylko udostępnimy i wdrożymy dostosowany do potrzeb klienta system CMS, ale też na jego życzenie stworzymy grafikę strony i ...
-
PR w nowych mediach
... W przypadku mediów o charakterze dialogowym bardzo istotne jest wyrażenie przez klienta zgody na otrzymywanie treści o charakterze informacyjnym i reklamowym. W przypadku ... wykonać wiele prac dekoracyjnych w domu i w ogrodzie. Program ten na tyle trafnie odzwierciedlił potrzeby komunikacyjne sieci marketów OBI, jak również trafił do potencjalnych ich ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... im wiadomości. Skuteczność e-mailingu wysyłanego przy użyciu baz zewnętrznych, kupowanych na potrzeby kampanii, nie musi być mniejsza. Jednak w takim wypadku musimy liczyć ... sprecyzowania celu przekazu. Tytuły zbyt obszerne mogą w całości nie być widoczne w oknie klienta pocztowego. Ich autorzy często chcą powiedzieć zbyt wiele, nie mówiąc ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... potrzeby konkretnej firmy. Firmy o zasobniejszym portfelu mogą zdecydować się na przygotowanie gry według scenariusza odnoszącego się do ich produktów i potrzeb. Tego typu gry, dostosowane do określonych potrzeb klienta ...
-
Bardziej przyjazne prawo telekomunikacyjne
... będą kierowane do wybranej grupy abonentów, np. mających niskie dochody lub szczególne potrzeby społeczne. Oznacza to, że usługi dla tych osób będą mogły być ... bezpłatnie ustalić limit miesięcznych wydatków na usługi telekomunikacyjne. Ochroni to klienta przed kradzieżą impulsów lub przekroczeniem zaplanowanej kwoty wydatków na połączenia telefoniczne ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność