-
Sztuka prezentacji, czyli jak dotrzeć do odbiorcy?
... odbiorcy, adresata prezentacji można skutecznie selekcjonować informacje pod kątem oczekiwań klienta, pracownika, kontrahenta, szefa wobec którego się raportuje, słowem tego ... dokona tego w rzeczywistości. To my przyjmując jego perspektywę, wczytując się w jego potrzeby selekcjonujemy. Każdy slajd, każdy wątek powinien przejść test weryfikujący: czy ...
-
Pozyskiwanie dotacji unijnych - problemy banków
... biznesplanu”. Jedna wersja była przygotowywana na potrzeby instytucji wdrażającej, inna wersja na potrzeby oceny zdolności kredytowej w banku. Część z ... wśród doradców unijnych banków, którzy bezpośrednio pracują przy obsłudze klienta. Zbyt wysoka poprzeczka Na koniec zostawiłem kwestie związaną z ubieganiem się o dotację przedsiębiorców z ...
-
Doradztwo inwestycyjne w biurze maklerskim
... inwestorowi raporty, które zawierają m.in. zestawienie zawartych transakcji, skład portfela klienta i wartość aktywów, informację o łącznej wartości portfela według stanu na początek ... udzielana inwestorowi w ramach tej usługi uwzględnia jego indywidualne potrzeby, posiadaną przez niego wiedzę i doświadczenie w inwestowaniu, jak również sytuację ...
-
Dział konstrukcyjny w firmie
... złożonych urządzeń nadzoruje demontaż i przygotowanie do wysyłki, a także montaż urządzenia u klienta, opracowuje i nadzoruje instrukcje do maszyn i urządzeń, odpowiada za ... starających się wyprodukować swój własny rozpoznawalny na rynku produkt i rozumiejących potrzeby współczesnego rynku i zachodzących na nim szybkich zmian. Sekcja budowy ...
-
Użyteczność stron www: użytkownik rezygnuje po 2 sekundach
... ślad w statystykach. Jak przy tak ograniczonym zaangażowaniu internauty zrozumieć jego potrzeby? Jak im sprostać? Czy istnieje sposób na zaplanowanie treści, funkcjonalności lub ... rzeczywistego do świata wirtualnego prostych doświadczeń podnoszenia jakości obsługi klienta. Należy pamiętać, iż kontakt personalny online jest mocno ograniczony, a jeśli ...
-
Coaching a oszczędzanie
... kształtował się w zakresie od 1.000 do 5.000 PLN za brak potrzeby każdorazowego wzywania pracownika serwisu. Podsumowując; to w jakich obszarach szukamy możliwości ... osobie brygadzisty/mistrza, ale już do zdobycia umiejętności handlowej obsługi klienta trenerem powinien być kierownik/dyrektor handlowy. Umiejętności negocjacyjne może przekazywać ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... może niektórych drażnić, ale podniosła sprzedaż gazety. Odpalanie marki Każdy typ klienta żyje w określonym środowisku, które wykształca pewien schemat skojarzeń. Ten z kolei ... osiągnąć przewagę rynkową, należy kłaść nacisk na realne zachowania, poglądy i potrzeby konsumentów. Także te, które są nie w pełni uświadomione. Wykorzystanie insightu w ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... schodziły jak ciepłe bułeczki, więc nikt nie wdział potrzeby inwestowania w nowe technologie i rozwiązania. Do czasu. Wraz z pojawieniem się sieci H&M, Marks & Spencer zaczęła bardzo szybko tracić klientów. Upadkowi zapobiegło szybkie wprowadzenie nowych standardów obsługi klienta i wprowadzanie nowych form płatności. Dlaczego o tym piszę ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... zaawansowaną wiedzę z zakresu nowych technologii. Poszukiwane będą także osoby potrafiące dynamicznie reagować na wyzwania stawiane przez rynek i potrzeby Klientów, chociażby w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta czy marketingu. Poza konkretną wiedzą z danego zakresu popyt jest i zawsze będzie na pracowników posiadających umiejętności w zakresie ...
-
Innowacyjność i dywersyfikacja produktów
... konkurencję. Jednak nie wszystkie produkty powstają tylko i wyłącznie w celach zabawy dla klienta (a co za tym idzie zysku dla producenta). Niektóre innowacje pomagają radzić ... do przodu. Poszukiwanie odpowiedzi na pytanie "jak będzie wyglądał rynek i jakie będą potrzeby konsumenta za rok, 5 czy 10 lat?" stanowi czynnik decydujący o konkurencyjności ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... To, co można zrobić w sklepie internetowym w każdej chwili, to zadbać o wzorową obsługę klienta. Powinna ona być dla sprzedającego priorytetowym obszarem. Jaki to ma związek z ... ale tworzą go prawdziwi ludzie, a sprzedawca prowadzi swój biznes z pasją i dba o potrzeby klientów. Nabywcy identyfikujący się ze sklepem internetowym to prawdziwy skarb. ...
-
Praca zdalna: blaski i cienie
... pracy). Funkcje zdalnego dostępu i terminale powinny być elastyczne, aby spełniały potrzeby firmy i konsultanta, zapewniając dostęp do tych samych aplikacji i narzędzi, z których ... poboru energii. Elastyczność godzinowa – Ten czynnik jest szczególnie ważny w przypadku obsługi klienta. Wiele osób jest skłonnych pracować w domu nocami i w weekendy, co ...
-
Targi branżowe w Polsce 2011
... się dodatkowo zachowania organizatorów targów. - Niektórzy organizatorzy walcząc za wszelką cenę o klienta dają tak znaczne upusty cenowe, że w efekcie brakuje im ... kibica, także Międzynarodowe Targi Poznańskie posłużą, jako dodatkowy obiekt na potrzeby organizatorów mistrzostw. W 2012 r. targi nadal będą zmieniały swoje oblicze na nowocześniejsze ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2012
... priorytetów. Ta sama droga służy do podniesienia wydajności, które ostatecznie prowadzą do lepszej odpowiedzi do rynku na jego potrzeby, zwiększanie satysfakcji klienta i lepszą obsługę polis”. Według raportu, 69% badanych ubezpieczycieli stwierdziło, że posiada umiejętności optymalizacji i podnoszenia efektywności operacyjnej i uważa, że ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2013
... . Co ważne, uruchomienie opcji klienta internetowego nie wymaga dodatkowych instalacji czy konfiguracji – wystarczy zainstalować klienta Microsoft Dynamics NAV na ... swoich klientów poprzez łączenie składników w prostych procesach (kompletacja) mogą to robić bez potrzeby zarządzania pełną produkcją. Nowa odsłona Microsoft Dynamics NAV 2013 to nie ...
-
Czysta historia kredytowa: ile kosztuje?
... do nas raport Biura Informacji Kredytowej. Może pani sama o niego wystąpić. W razie potrzeby służymy pomocą” – słyszymy w słuchawce. Faktycznie, każdy z nas może wystąpić o taki ... BIK, wybrać się do banku lub SKOK-u, z którego pochodzą dane. Doradca klienta powinien pomóc w wyborze rozwiązania problemu, czyli w spłacie zobowiązania. Bo o ...
-
Konwersja e-sprzedaży a telekomy
... zachowań klientów, którzy przychodzą do sklepu czy punktu obsługi klienta, pozwala lepiej zrozumieć ich potrzeby, a przez to zwiększyć sprzedaż. Podobna zasada obowiązuje w e-commerce. Tu ... konkretny telefon, zacznie oglądać i dobierać ofertę, wtedy zdefiniujemy go jako klienta poszukującego. Kiedy już dobierze ofertę dla siebie i będzie dążył do jej ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... badań rynkowych, poprawiają obsługę klienta oraz zwiększają sprzedaż. Dzięki nim przedsiębiorca potrafi lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów, a interesując się problemami klientów i wchodząc z nimi w dialog, dodatkowo buduje ich lojalność. Poza tym nic nie daje takiego zwrotu z inwestycji w obsługę klienta jak lekcja płynąca z opinii ...
-
Analiza SWOT: salon fryzjersko-kosmetyczny
... umieszczone są w widocznym dla klienta miejscu, aby się ... Klienta. Tak, jak w kawiarni można otrzymać 10. kawę gratis, tak tutaj przy 10. wizycie usługa o wartości średniej ceny z dziewięciu wcześniejszych wizyt będzie gratis. Jakość świadczonych usług oraz obsługi musi być oczkiem w głowie właściciela i personelu. Niech klienci nie poczują potrzeby ...
-
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
... wartości zewnętrznej. Wartość zewnętrzna jest komercjalizowana, obliczona na stworzenie, utrzymanie i rozwój rozwiązań wpisujących się w potrzeby rynku docelowego i rozwiązujące dane problemy klienta w horyzoncie średnio i długoterminowym (horyzont średnioterminowy obejmuje perspektywę 2 – 3 lat, horyzont długookresowy obejmuje perspektywę 5 lat ...
-
Automat w call center irytuje
... nawiązania bezpośredniej relacji między pracownikami banku a jego klientami. - Każdy kontakt klienta z instytucją, również bankiem, ma nie tylko na celu załatwienie jakiejś sprawy ... przedsiębiorców. – Przedsiębiorcy, to osoby, które mają dość indywidualne potrzeby, wynikające z prowadzonej działalności gospodarczej, które często trudno przypisać do ...
-
Emotional branding dla kobiet
... – w tym tych nieuświadomionych. W przełożeniu języka benefitów marki na język korzyści klienta oraz dopasowaniu narzędzi w kompleksowej strategii oddziaływania na emocje ... na dziecko zamiast drogi krem, a w konsekwencji rozważą, jakie są najpilniejsze potrzeby. Oczywiście istnieją wartości uniwersalne, wywołujące podobne emocje we wszystkich ...
-
7 kroków do sukcesu telekomu
... relacji z klientami w celu stworzenia ekskluzywnego produktu odpowiadającego na potrzeby klientów. Podkreślenie najbardziej istotnych walorów produktu: zidentyfikowanie ... : analiza dostępnych danych umożliwiających śledzenie preferencji klienta, wycofywanie nieatrakcyjnych usług i rozwój produktów stanowiących dużą wartość dla klienta. Wykonanie ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... i jego zainteresowania oraz bieżące potrzeby, a nie kanał dotarcia do niego. Odbiorca będzie takim przekazem bezpośrednio zainteresowany i nie będzie świadomie chciał go pominąć – dodaje ekspert. Znacznie prostsze stanie się także uzyskanie informacji na temat czasu spędzonego przez klienta przed konkretną półką sklepową w tradycyjnym ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... . Wydłużenie się ścieżki klienta jest już faktem, teraz czas ... klienta. - Co istotne, jak pokazują dane – klienci wielokanałowi kupują więcej i częściej, wydając około 3,5 razy więcej na zakupy niż klienci jednokanałowi (dane: icsc.org). Mówiąc więc o trendach w rozwoju e-commerce warto podkreślić, że istotna jest elastyczność i reagowanie na potrzeby ...
-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
... Następnie programy wykorzystują algorytmy do opracowania oferty najlepiej odpowiadającej na potrzeby naszych klientów, która w skuteczny i nienachalny sposób zostanie przedstawiona ... może być chaotyczny i przeładowany informacjami. Należy też poinformować klienta o całkowitym koszcie zamówienia, podać informacje o warunkach dostawy i formie płatności ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... sukcesu danej kampanii. Panel klienta, czy wszystkie statystki w jednym miejscu Realizując wysyłkę SMS korzystając z panelu klienta marketer ma do dyspozycji narzędzie, ... dane przedstawione są w formie graficznej, ale wystarczy kilka kliknięć, aby na potrzeby analizy wyeksportować plik CSV, który można przetwarzać np. w programie Excel. Taki ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się ... stało się również tworzenie produktów wspólnie z nowym pokoleniem klientów i w oparciu o jego potrzeby. Banki nie ustają również w pracach nad infrastrukturą i badaniach nad ...
-
Oszustwa finansowe online. Jak bardzo bezsilne są banki?
... zmieniających się potrzeb biznesowych. Spora rzesza przedsiębiorstw na potrzeby interakcji z dostawcami i klientami zdecydowała się na wdrożenie systemów elektronicznego ... alarmów w swoich systemach, aby móc oferować najlepszą z możliwych obsługę klienta. „Wobec agresywnej rywalizacji na dzisiejszym rynku usług finansowych oraz znaczących zakłóceń ...
-
Usługi dla biznesu w regionie CEE: rozwój w którą stronę?
... , takie jak Indie, Chiny czy Filipiny znacznie mocniej muszą się postarać o klienta europejskiego, niż dostawcy usług z regionu CEE. Dlaczego? Multijęzyczność, bieżąca komunikacja, ... i branżowe stowarzyszenia czy kadra kierownicza branży BSS coraz lepiej rozumie potrzeby branży, jej kierunki rozwoju, szybciej określa zagrożenia, ale też i szybciej ...
-
7 porad jak zwiększyć ruch w wynikach wyszukiwania
... tematycznie pasował do branży, często również spotyka się z pozytywną reakcją potencjalnego klienta. Należy jednak w tej kwestii uważać – stosowanie encji w tytule ... dłuższej perspektywie, a jednocześnie ich podstawą jest refleks w odpowiadaniu zarówno na potrzeby klientów, jak i aktualne trendy w e-marketingu czy zmiany w algorytmach Google. ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... reklam oddzielnie dla każdego klienta. W większości przypadków wykorzystuje technologię uczenia się maszyn, która analizuje indywidualne zachowania klienta i na tej podstawie ... być ciekawsza i bardziej ekscytująca, to nie zawsze będzie odpowiadała na potrzeby naszego biznesu. Decyzja dotycząca tego, czy zainwestować w dynamiczną, czy statyczną ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... załatwić coraz więcej spraw jedynie przy wsparciu naszego smartfona. Obowiązki zawodowe, potrzeby prywatne, ale przede wszystkim wygoda sprawiają, że pozostajemy on-line przez ... w ten sposób czytania dużej ilości wiadomości z zapytaniami od klientów. 6. Wsparcie klienta 24/7 Klient, który w trakcie dokonywania zakupów w mobilnym serwisie napotka ...
-
Pierwsze kroki na rynku pracy. Czego chcą młodzi ludzie?
... – mówi Michał Olbrychowski, Dyrektor, Lider zespołu ds. zarządzania kapitałem ludzkim w Deloitte. Na potrzeby badania tę grupę respondentów nazwano „etatowcami”. Pomimo, że wciąż ... o byciu freelancerem, podczas gdy aż 40 proc. chciałoby mieć jednego kluczowego klienta, któremu świadczyłoby usługi. Co trzeci badany (36 proc.) nie jest zdecydowany, ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... podejrzliwy i wcale nie zajrzał do naszej wiadomości. Spojrzenie od strony klienta Nasz tytuł (jak i cały mail z ofertą) powinien być skoncentrowany na kliencie, na ... przeanalizowaliśmy, do jakiej grupy odbiorców powinniśmy wysłać nasz mail i zidentyfikowaliśmy potrzeby oraz zainteresowania tych użytkowników, to mówienie językiem korzyści nie powinno ...