-
Bezpieczeństwo w Internecie I poł. 2010
... wstrząsnąć. Urządzenia z systemem iOS, takie jak iPad, iPhone i iPod Touch, z punktu widzenia klienta przeważnie nadal są bezpieczne. W App Store sprzedawano jednak kilka aplikacji, które ... się za wprowadzanie kodów CAPTCHA w celu ręcznego generowania nowych kont na potrzeby rozsyłania spamu. Według raportu gazety stawka za taką pracę wynosiła od ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... realizacji dostaw jest elementem decydującym o poziomie satysfakcji klienta i jego nastawieniu do kosztu usługi lub produktu, dział ten może stać się jednym z głównych elementów przewagi konkurencyjnej. Sprzedaż – tak jak dział marketingu decyduje o wywołaniu w konsumencie potrzeby posiadania dobra lub wpływa na jej ukierunkowanie w stronę ...
-
Polski rynek energii atrakcyjny dla nowych graczy
... niż segment wytwarzania ze względu na niższe bariery wejścia: niskie potrzeby kapitałowe oraz postępującą liberalizację w zakresie dostępu do infrastruktury dystrybucji energii” – ... rynku w stosunku do potencjalnych korzyści. Pozyskanie przez spółkę sprzedaży klienta detalicznego podłączonego do sieci innego operatora wiązało się z dotarciem do ...
-
Produkty bankowe wybierane z rozmysłem
... może trwać jeszcze dłużej. Decydujące jest to, czego szukają internauci: „Produkty nagłej potrzeby czyli kredyt gotówkowy czy samochodowy często wybierane są w ciągu kilkunastu minut. ... Invigo) do decyzji (złożenie wniosku w banku) jest przede wszystkim pochodną charakteru klienta oraz jego stopnia dojrzałości do decyzji. „Oczywiście są tacy, którzy ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... biznesu, takich jak: co firma oferuje; co stanowi największą wartość dla klienta; jak szeroko firma rozumie rynek, na którym działa? jakie zadania pomaga ... i niezaspokojonych potrzeb klientów, a potem przez tworzenie produktów, które odpowiadają na te właśnie potrzeby. Jeśli jednak chcemy zobaczyć, jaki jest wpływ innowacyjnego modelu biznesu na ...
-
Seniorzy a ochrona praw konsumenta
... , którzy błędnie sądzą, że sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji klienta w ciągu miesiąca. Co piąty badany w ogóle nie wie jak długo może oczekiwać ... sprzedawać ich po upływie tego terminu; każdą umowę należy starannie przeczytać, w razie potrzeby domagając się jej wyjaśnienia, tak aby być w pełni świadomym treści przed podpisaniem; ...
-
Polscy internauci a firmy w social media
... kontaktów ze znajomymi - to również istotny kanał komunikacji firmy z klientami. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Gemius SA na potrzeby raportu SocialmediaStandard 2010, co trzeci użytkownik serwisów społecznościowych w Polsce skorzystał z opcji zostania fanem marki lub firmy. Celem badania przeprowadzonego przez ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... (co często jest efektem komunikacyjnego błędu myślenia zarówno po stronie klienta, jak i osób działających w jego imieniu) przynajmniej kilka razy aktywnie spotka się ... osób - wówczas marka może „pozyskać nowe terytoria”. Użytkownicy Facebooka kupieni na potrzeby mojego eksperymentu nie mieli potrzeb, które mógłbym zaspokoić, a tym bardziej nie dali ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... stopień zaawansowania usług wymuszającym częstszą obecność specjalistów w siedzibie klienta. Stąd większy nacisk na tworzenie centrów w lokalizacji typu nearshore, czyli w ... organizacji, rośnie rola nowoczesnych technologii, pojawiają się nowe potrzeby w zarządzaniu, a także niespotykane wcześniej wyzwania kadrowe i komunikacyjne. Nowoczesne usługi ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... takich działań głównie ze względu na brak zasobów (54%), brak takiej potrzeby i względy bezpieczeństwa. Aż 63% pracodawców, którzy aktualnie nie korzystają z portali społecznościowych, zamierza ... administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... client service, inne. Tylko 31% firm opiera swoją strategię na udoskonaleniu obsługi klienta i wizerunku marki. 19% firm za swój priorytet uznaje konieczność ... klientach, zmianach rynkowych, nowych trendach czerpie z mediów branżowych, gdyż nie dostrzegają potrzeby analizowania tego rodzaju kwestii w sposób indywidualny, zlecając badania własne. 5% ...
-
Elementy zarządzania strategicznego
... . Odpowiada na pytania “Po co istnieje przedsiębiorstwo?”, “Jakie zaspokaja potrzeby?”, „Jakie wartości dodane daje klientom?”. Wizja wyobrażenie o przyszłym kształcie firmy. ... nie jest ogół aktualnych klientów, czy też charakterystyka przeciętnego klienta. Rozplanowanie zasobów przekazanie (lub ciągłe przekazywanie) zasobów ludzkich, finansowych ...
-
Plany życiowe i marzenia Polaków
... są im najbliższe. Porównując dwie edycje badania, można stwierdzić, że potrzeby Polaków się nie zmieniają. Trzy najczęściej wymieniane obecnie plany Polaków to ... cechy takiego produktu „inwestycyjnego” gwarantowałyby określoną przewidywalność (bezpieczeństwo) dla klienta w sytuacji nagłej zmiany jego sytuacji, co ważne jest w przypadku młodych osób ...
-
Co czeka polski handel detaliczny?
... z powodzeniem wygrać z konkurencją dzięki ofercie „szytej na miarę”, uwzględniającej specyficzne potrzeby otoczenia – argumentuje Sylweriusz Faruga, Prezes MAKRO Cash & Carry. Za przykład ... często rodzinnego sklepu jest i będzie indywidualna, ale zawsze profesjonalna obsługa klienta. To wartość, której nie zapewni nam żaden sklep internetowy, czy ...
-
Polski konsument lubi zakupy
... markami i nowościami, i zupełnie nie sięga po marki własne. Nie ma potrzeby i szkoda mu czasu na szukanie informacji o produktach. Nie lubi spędzać ... i Włosi (po 43%). W Czechach konsumentów oszczędnych jest aż 41%. Henkel – orientacja na klienta Badanie pokazuje, że mimo podobieństw, w poszczególnych krajach istnieją też znaczne różnice w zachowaniu ...
-
Zagrożenia internetowe III kw. 2011
... pojawiać się płyty główne z zapasowymi chipami BIOS, co oznaczało, że w razie potrzeby można przywrócić BIOS. Zagrożenia mobilne. Co przyniesie przyszłość? Statystyki Minęły ... transakcji online za pomocą telefonu komórkowego, takie jak zmiana wskazanego przez klienta numeru telefonu. Również ta metoda jest testowana przez cyberprzestępców, którzy ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2011
... , obok aktualnie posiadanego, jednak taki sam odsetek uważa, że nie ma w ogóle potrzeby korzystania z takiej usługi. Blisko co piąta osoba bez Internetu (21,2 %) ... respondent chciałby, aby zwiększono zakres usług i lepiej dopasowano je do potrzeb klienta (33 %) oraz poprawiono jakość oferowanych usług (32,6 %). Na kolejnych miejscach znalazło ...
-
Rebranding Biedronki
... nie jest hasłem przyszłości, że taki wizerunek się wyczerpuje, że zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Biedronka nie jest jedyną siecią dyskontową. Sukces marki ... od starego wizerunku. Bez zmiany oferty, bez zmiany sposobu działania i traktowania klienta, bez lepszego zaspokajania jego potrzeb nie jest to rebranding tylko stylizacja ...
-
Branża transportowa - prognozy 2012 r.
... mogą czekać też firmy związane z budową infrastruktury drogowej. Koniec wielkich inwestycji na potrzeby Euro 2012 spowoduje wiele znaków zapytania. Analitycy Trans.eu przewidują, ... usługi mogą mieć problem, bo po połączeniu ich dotychczasowego klienta z większym przedsiębiorstwem, wdrożeniu tam systemu ERP i przekazaniu choćby części logistyki firmom ...
-
Polscy inżynierowie a utrata pracy
... pracodawca przewiduje dalsze inwestycje i rozwój firmy. Dlatego też nie ma potrzeby cięcia kosztów i redukowania etatów. Firmy prawdopodobnie będą poszukiwać dodatkowych specjalistów ... identyfikuje się z firmą i tym samym jest na przegranej pozycji w walce o klienta. Jego nastawienie wpływa także negatywnie na atmosferę w zespole, w którym pracuje. ...
-
Euro 2012 a praca w hotelarstwie i turystyce
... Izby Hotelarstwa wynika, że obecnie istniejąca baza hotelowa w zupełności zaspokoi potrzeby przybywających do Polski gości. Na mniejszą, niż się spodziewano, liczbę ... wypoczynkowo-turystycznych, na zatrudnianie pracowników związanych z działami sprzedaży i obsługi klienta – mówi Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Zarządzający internetowej giełdy pracy ...
-
Kaspersky Security for Virtualization
... wykrywa każdą wirtualną maszynę w sieci, przekazując pliki do klienta Kaspersky Lab w celu przeprowadzenia skanowania w czasie rzeczywistym w poszukiwaniu szkodliwego ... pozwalając klientom samodzielnie decydować, która metoda ochrony najlepiej spełni ich potrzeby bezpieczeństwa w odniesieniu do każdej maszyny wirtualnej. Administratorzy IT mogą ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... księgowości (o 44%) i call center oraz działów obsługi klienta (o blisko 1/3). Przemysław Gacek ocenia, że taki rozkład ofert pracy w zestawieniu z danymi makroekonomicznymi dobitnie pokazuje, że na rynku pracy mamy do czynienia z pogłębiającym się rozwarstwieniem: – Potrzeby pracodawców coraz częściej rozmijają się z tym, co oferują ...
-
Public relations wewnętrzny
... ważnym sygnałem, że ich potrzeby są istotne. Innowacyjnym, aczkolwiek wnoszącym znaczny powiew świeżości pomysłem jest organizacja konkursów dla pracowników. Pomysły na temat takiego projektu można mnożyć zależnie od rodzaju działalności (np. pomysł na hasło reklamowe, czy usprawnienie obsługi klienta). Narzędzie to spełnia ...
-
2015: 60% populacji będzie mieć dostęp do Internetu
... w Holicon, jednej z największych polskich firm branży call/contact center - Stale zwiększający się dostęp do sieci rodzi nowe potrzeby, ale i możliwości na przykład w dziedzinie obsługi klienta, która od dłuższego czasu ewoluuje w stronę wielokanałowego, zintegrowanego kontaktu – również internetowego – dodaje. Zwiększająca się liczba użytkowników ...
-
Ceny Internetu stacjonarnego XII 2012
... , których oferta przewiduje maksymalną prędkość dostępną na danym łączy abonenckim. Na potrzeby analizy określono je na poziomie 100 Mbps. Dla tej prędkości ... Polska S.A.) z reguły oferują droższa usługę, co wynika między innymi z konieczności ponoszenia przez klienta comiesięcznej opłaty za utrzymanie łącza. Dostęp do ofert operatorów TVK nadal ...
-
Cywilizacja informacyjna: czas na "rekonstrukcję"
... ery postindustrialnej, ery informacji i usług. Witamy w Świecie 3.0. Na potrzeby niniejszej publikacji przyjąłem następujący podział rozwoju informacyjnej cywilizacji Świata: Świat 1.0 - Era ... ale w tle ciągle trwa ewolucja. Dostosowanie się do wymogów rynku, klienta. Tak, jak w przyrodzie organizmy mutują, dostosowując się do zmian klimatu, i ...
-
Systemy klasy ERP docenione
... biznesowe może być też idealnie dopasowane do potrzeb konkretnego klienta. - Firmy zainteresowane wdrożeniem ERP oczekują przede wszystkim wysokiej elastyczności ... wszystkie niezbędne funkcjonalności i oprogramowanie, jakiego w danej chwili potrzebuje, bez potrzeby dbania o licencję czy instalację specjalnego oprogramowania – programy działają na ...
-
Działalność edukacyjna: ruszyło 1700 firm
... szkole czy po przedszkolu – dodaje. Oczywiście, jak w każdym biznesie, podstawą jest otwarcie na klienta. – W przypadku przedsięwzięć związanych z dziećmi ważne jest przy tym, aby oferta odpowiadała na ich potrzeby edukacyjne, ale jednocześnie była dopasowana do rodziców, np. w zakresie godzin pracy czy rozliczeń. Zawieszenia ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... tego typu formą kontaktu w przypadku potrzeby załatwienia sprawy związanej z dostawą takich usług jak prąd, gaz, ogrzewanie, usługi telekomunikacyjne, czy również w sprawach z zakresu administracji publicznej. – Deklaracje młodych ludzi, którzy dopiero wkraczają na rynek w roli konsumenta i klienta, doskonale obrazują zmiany, jakie właśnie ...
-
Polskie firmy ekspansywne
... podnosi dodatkowo wartość marki produktów lub usług w oczach polskiego klienta. Jednocześnie działalność na kilku rynkach pozwala zwiększyć efekt skali” ... 56%). „Skala inwestycji w obu segmentach jest imponująca i odzwierciedla główne potrzeby rodzimych przedsiębiorców: redukcję kosztów oraz usprawnienie i zwiększenie kontroli procesów biznesowych” ...
-
Cyberprzestępcy czyhają na mikrofirmy
... rozmiaru bardzo małe firmy i ich większe odpowiedniki posiadają pewne wspólne potrzeby, w szczególności potrzebę ochrony ważnych danych – np. dotyczących klientów i ich własnych ... dokonuje sprzedaży online, niemal zawsze uzyskuje dostęp do prywatnych danych dotyczących klienta w tej czy innej formie, takich jak nazwisko, adres oraz numer karty ...
-
Windows XP: wsparcie tylko do 8 kwietnia 2014r.
... danych. Dziś, kiedy mamy niemal 3 miliardy internautów, zupełnie inny charakter mają zarówno praca, jak i potrzeby klientów. Firmy muszą sięgać po nowoczesne sposoby komunikacji, współpracy i docierania do klienta, aby utrzymać się w konkurencyjnym otoczeniu. Jaka zatem zmiana dokonała się od 2001 roku, kiedy debiutował ...
-
Trendy technologiczne 2014
... wykorzystywane są na potrzeby efektywnego marketingu. W 2014 prawdopodobnie rozwiną się techniki wspomagające procesy sprzedażowe oparte na takich technologiach, jak iBeacons czy NFC. Konsumenci przyzwyczaili się do indywidualnego traktowania, a technologie wspierające personalizację oferty, takie jak identyfikacja klienta, śledzenie historii ...
-
FireEye Oculus dla sektora MSP
... nowoczesne funkcje ciągłego monitorowania, co pomaga zaspokoić kompleksowe, zaawansowane potrzeby w dziedzinie bezpieczeństwa w tym dużym, ważnym segmencie biznesowym. FireEye ma ... — analizy zabezpieczeń FireEye rozszerzają możliwości informatyków w firmie klienta i pozwalają im prewencyjnie wykrywać zaawansowane ataki o długotrwałym działaniu ...