-
Rebranding Biedronki
... nie jest hasłem przyszłości, że taki wizerunek się wyczerpuje, że zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Biedronka nie jest jedyną siecią dyskontową. Sukces marki ... od starego wizerunku. Bez zmiany oferty, bez zmiany sposobu działania i traktowania klienta, bez lepszego zaspokajania jego potrzeb nie jest to rebranding tylko stylizacja ...
-
Branża transportowa - prognozy 2012 r.
... mogą czekać też firmy związane z budową infrastruktury drogowej. Koniec wielkich inwestycji na potrzeby Euro 2012 spowoduje wiele znaków zapytania. Analitycy Trans.eu przewidują, ... usługi mogą mieć problem, bo po połączeniu ich dotychczasowego klienta z większym przedsiębiorstwem, wdrożeniu tam systemu ERP i przekazaniu choćby części logistyki firmom ...
-
Polscy inżynierowie a utrata pracy
... pracodawca przewiduje dalsze inwestycje i rozwój firmy. Dlatego też nie ma potrzeby cięcia kosztów i redukowania etatów. Firmy prawdopodobnie będą poszukiwać dodatkowych specjalistów ... identyfikuje się z firmą i tym samym jest na przegranej pozycji w walce o klienta. Jego nastawienie wpływa także negatywnie na atmosferę w zespole, w którym pracuje. ...
-
Euro 2012 a praca w hotelarstwie i turystyce
... Izby Hotelarstwa wynika, że obecnie istniejąca baza hotelowa w zupełności zaspokoi potrzeby przybywających do Polski gości. Na mniejszą, niż się spodziewano, liczbę ... wypoczynkowo-turystycznych, na zatrudnianie pracowników związanych z działami sprzedaży i obsługi klienta – mówi Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Zarządzający internetowej giełdy pracy ...
-
Kaspersky Security for Virtualization
... wykrywa każdą wirtualną maszynę w sieci, przekazując pliki do klienta Kaspersky Lab w celu przeprowadzenia skanowania w czasie rzeczywistym w poszukiwaniu szkodliwego ... pozwalając klientom samodzielnie decydować, która metoda ochrony najlepiej spełni ich potrzeby bezpieczeństwa w odniesieniu do każdej maszyny wirtualnej. Administratorzy IT mogą ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... księgowości (o 44%) i call center oraz działów obsługi klienta (o blisko 1/3). Przemysław Gacek ocenia, że taki rozkład ofert pracy w zestawieniu z danymi makroekonomicznymi dobitnie pokazuje, że na rynku pracy mamy do czynienia z pogłębiającym się rozwarstwieniem: – Potrzeby pracodawców coraz częściej rozmijają się z tym, co oferują ...
-
Public relations wewnętrzny
... ważnym sygnałem, że ich potrzeby są istotne. Innowacyjnym, aczkolwiek wnoszącym znaczny powiew świeżości pomysłem jest organizacja konkursów dla pracowników. Pomysły na temat takiego projektu można mnożyć zależnie od rodzaju działalności (np. pomysł na hasło reklamowe, czy usprawnienie obsługi klienta). Narzędzie to spełnia ...
-
2015: 60% populacji będzie mieć dostęp do Internetu
... w Holicon, jednej z największych polskich firm branży call/contact center - Stale zwiększający się dostęp do sieci rodzi nowe potrzeby, ale i możliwości na przykład w dziedzinie obsługi klienta, która od dłuższego czasu ewoluuje w stronę wielokanałowego, zintegrowanego kontaktu – również internetowego – dodaje. Zwiększająca się liczba użytkowników ...
-
Ceny Internetu stacjonarnego XII 2012
... , których oferta przewiduje maksymalną prędkość dostępną na danym łączy abonenckim. Na potrzeby analizy określono je na poziomie 100 Mbps. Dla tej prędkości ... Polska S.A.) z reguły oferują droższa usługę, co wynika między innymi z konieczności ponoszenia przez klienta comiesięcznej opłaty za utrzymanie łącza. Dostęp do ofert operatorów TVK nadal ...
-
Cywilizacja informacyjna: czas na "rekonstrukcję"
... ery postindustrialnej, ery informacji i usług. Witamy w Świecie 3.0. Na potrzeby niniejszej publikacji przyjąłem następujący podział rozwoju informacyjnej cywilizacji Świata: Świat 1.0 - Era ... ale w tle ciągle trwa ewolucja. Dostosowanie się do wymogów rynku, klienta. Tak, jak w przyrodzie organizmy mutują, dostosowując się do zmian klimatu, i ...
-
Systemy klasy ERP docenione
... biznesowe może być też idealnie dopasowane do potrzeb konkretnego klienta. - Firmy zainteresowane wdrożeniem ERP oczekują przede wszystkim wysokiej elastyczności ... wszystkie niezbędne funkcjonalności i oprogramowanie, jakiego w danej chwili potrzebuje, bez potrzeby dbania o licencję czy instalację specjalnego oprogramowania – programy działają na ...
-
Działalność edukacyjna: ruszyło 1700 firm
... szkole czy po przedszkolu – dodaje. Oczywiście, jak w każdym biznesie, podstawą jest otwarcie na klienta. – W przypadku przedsięwzięć związanych z dziećmi ważne jest przy tym, aby oferta odpowiadała na ich potrzeby edukacyjne, ale jednocześnie była dopasowana do rodziców, np. w zakresie godzin pracy czy rozliczeń. Zawieszenia ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... tego typu formą kontaktu w przypadku potrzeby załatwienia sprawy związanej z dostawą takich usług jak prąd, gaz, ogrzewanie, usługi telekomunikacyjne, czy również w sprawach z zakresu administracji publicznej. – Deklaracje młodych ludzi, którzy dopiero wkraczają na rynek w roli konsumenta i klienta, doskonale obrazują zmiany, jakie właśnie ...
-
Polskie firmy ekspansywne
... podnosi dodatkowo wartość marki produktów lub usług w oczach polskiego klienta. Jednocześnie działalność na kilku rynkach pozwala zwiększyć efekt skali” ... 56%). „Skala inwestycji w obu segmentach jest imponująca i odzwierciedla główne potrzeby rodzimych przedsiębiorców: redukcję kosztów oraz usprawnienie i zwiększenie kontroli procesów biznesowych” ...
-
Cyberprzestępcy czyhają na mikrofirmy
... rozmiaru bardzo małe firmy i ich większe odpowiedniki posiadają pewne wspólne potrzeby, w szczególności potrzebę ochrony ważnych danych – np. dotyczących klientów i ich własnych ... dokonuje sprzedaży online, niemal zawsze uzyskuje dostęp do prywatnych danych dotyczących klienta w tej czy innej formie, takich jak nazwisko, adres oraz numer karty ...
-
Windows XP: wsparcie tylko do 8 kwietnia 2014r.
... danych. Dziś, kiedy mamy niemal 3 miliardy internautów, zupełnie inny charakter mają zarówno praca, jak i potrzeby klientów. Firmy muszą sięgać po nowoczesne sposoby komunikacji, współpracy i docierania do klienta, aby utrzymać się w konkurencyjnym otoczeniu. Jaka zatem zmiana dokonała się od 2001 roku, kiedy debiutował ...
-
Trendy technologiczne 2014
... wykorzystywane są na potrzeby efektywnego marketingu. W 2014 prawdopodobnie rozwiną się techniki wspomagające procesy sprzedażowe oparte na takich technologiach, jak iBeacons czy NFC. Konsumenci przyzwyczaili się do indywidualnego traktowania, a technologie wspierające personalizację oferty, takie jak identyfikacja klienta, śledzenie historii ...
-
FireEye Oculus dla sektora MSP
... nowoczesne funkcje ciągłego monitorowania, co pomaga zaspokoić kompleksowe, zaawansowane potrzeby w dziedzinie bezpieczeństwa w tym dużym, ważnym segmencie biznesowym. FireEye ma ... — analizy zabezpieczeń FireEye rozszerzają możliwości informatyków w firmie klienta i pozwalają im prewencyjnie wykrywać zaawansowane ataki o długotrwałym działaniu ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... w tym takich jak tradycyjne sklepy, rozmowy z telefonicznym centrum obsługi klienta, przesyłki bezpośrednie, jak również wyszukiwarki internetowe, urządzenia mobilne czy reklama ... segmentacji danych o ścieżce zakupowej, aby uzyskać cenną wiedzę na potrzeby strategicznych i taktycznych inwestycji marketingowych. Conor O’Mahony, USA 8. TELEWIZJA ...
-
Rynek targowy 2013
... kilku lat z powodzeniem swoją pozycję budują targi sformatowane pod określone segmenty rynków i potrzeby klientów, jak targi ogrodnicze Gardenia, Motor Show, Poznań Game Arena, ... wiceprezes MTG. Dyrektor Generalna MT Szczecińskich Małgorzata Lis, podkreśla, że trzeba konkurować o klienta szeroką ofertą imprez, które towarzyszą targom. W 2013 roku nie ...
-
Efektywność osobista: wykorzystuj swój potencjał i kreatywność
... , jak ona widzi sytuację. Adwokat, który ma argumentować w sądzie w obronie swojego klienta, przygotowując się do sprawy powinien zastanowić się nad tym, jakie argumenty ... Musisz nauczyć się kontrolować swój czas tak, aby nie przerywano ci bez potrzeby. Kreatywność wymaga skupienia i braku zakłóceń – jeśli inni będą ci przerywać, koncentracja zniknie ...
-
SMS Premium: nieuczciwe praktyki rynkowe
... i dobre praktyki. Tylko w ten sposób będziemy rozwijać rzetelne usługi i odpowiadać na potrzeby Polaków. SMS to często kwestia zaufania i na jego bazie właśnie będzie ... aktywowane w sposób prawidłowy i nie mogło to się odbyć bez wiedzy Klienta. Operatorzy, jak i dostawcy usług do których występowaliśmy, podawali okoliczności aktywacji usług ...
-
Firmy prawnicze aktywnie najmują powierzchnie biurowe
... sytuacji. Firmy prawnicze muszą przystosować swoje strategie biznesowe do nowych oczekiwań klienta, w tym także zmienić swoje podejście do zajmowanej powierzchni biurowej. Kancelarie ... jakości przestrzeni, zmniejszenie zajmowanej powierzchni i ograniczenie kosztów bez potrzeby redukcji zatrudnienia. Sektor prawny tradycyjnie należy do grupy ...
-
Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?
... że ludzie będą się dzielić wyłącznie pomocnymi treściami. Zawsze miej na uwadze potrzeby użytkowników! 3: Zoptymalizuj wpisy umieszczane na Facebooku Następną rzeczą na którą warto ... bardzo ważne! Każdy rodzaj treści na Twojej stronie powinien zachęcić klienta do zapisania się do newslettera, skontaktowania się z firmą, wypełnienia formularza ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... już niemal każdy posiada telefon komórkowy marketing mobilny staje się coraz istotniejszym narzędziem dotarcia do klienta. Nic więc dziwnego, że aż 89 procent marketerów i specjalistów, przebadanych na potrzeby raportu Interactions Europe, uważa go za ważny kanał komunikacji, a równie duża rzesza deklaruje związane ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 33/2014
... koncentruje się na słabych fundamentach. Nadpodaż w rejonie Atlantyku. Walka afrykańskich producentów o klienta... CZĘŚĆ PIERWSZA Rynki ropy wróciły do defensywy w miarę obniżania premii ... tańszej, amerykańskiej ropy WTI. W efekcie, w Cushing – centrum dostaw na potrzeby nowojorskich kontraktów terminowych na ropę WTI – w ciągu ostatnich kilku ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... obserwujemy wzrost zatrudnienia na stanowiskach front office związanych z obsługą klienta, co pociąga za sobą również tworzenie wakatów w back office oraz ... sprzedaży. Firmy te skupiają się na rozwoju produktów, co generuje raczej potrzeby rekrutacyjne w działach wsparcia, np. B+R. W kolejnym etapie spodziewamy się rozbudowy struktur handlowych – ...
-
Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów
... o nich w słynnych publikacjach. Jest to dobry pomysł, ponieważ pozwala na budowanie wiarygodności. Nie ma potrzeby zaśmiecania Twojego landing page zbyt dużą ilością logotypów, lecz kilka grafik z pewnością poprawi ... i koncentracji. Jednak sukces jest tego warty. Poprawa wskaźnika konwersji bowiem znacznie zmniejsza koszt pozyskania klienta i ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... Ponad połowa klientów biznesowych (z Kanady, USA, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii) przepytanych na potrzeby badania „Building The B2B Omni-Channel Platform Of The Future” jest zdania, ... (49%) decyduje się na kupno towarów za pośrednictwem serwisu skierowanego do klienta indywidualnego. Stąd też, 83% dostawców B2B zadeklarowało, że są w trakcie ...
-
Rośnie innowacyjność przedsiębiorstw. Liderem ciągle Apple
... lat temu. Niemal taki sam odsetek jest przekonanych, że firmy nauczyły się słuchać i rozumieć potrzeby konsumentów. Jak wynika z analiz Strategy& te firmy, które bezpośrednio korzystają z doświadczeń klienta odnotowują na przestrzeni trzech lat trzykrotny wzrost zysku operacyjnego w porównaniu do firm, które decydują się ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... działalności firm, pozwalają szybciej reagować na zmieniające się potrzeby i preferencje konsumentów, a także wykorzystać nowe kanały dystrybucji i marketingu, przede ... biznesowej, której wynikiem będą istotne zmiany w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta, logistyce, jak również w sposobie zarządzania – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... wymarzonego prezentu pod choinką. Za sprawą narzędzi do monitoringu mediów działy marketingu i sprzedaży są w stanie w precyzyjny sposób dotrzeć do klienta. Na potrzeby tego badania IMM nie tylko porównał ruch w poszczególnych serwisach i na forach internetowych, ale także sprawdził popularność kanałów społecznościowych pod kątem ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... – może być to miejsce pracy lub miejsce zamieszkania członka rodziny klienta –, na który miałaby zostać wysłana paczka. Ma to miejsce w aż 98 ... elastyczność czasu i miejsca Przyszłość logistyki z całą pewnością dyktowana będzie przez indywidualne potrzeby konsumentów. Na znaczeniu powinny zyskać krótkie przedziały czasowe, w których przesyłka zastać ...
-
Ferie zimowe w mediach
... monitoringu mediów, mogą w znaczący sposób ułatwić dotarcie do potencjalnego klienta: ośrodkom wypoczynkowym, biurom podróży, centrom kulturalno-sportowym czy animatorom czasu wolnego. Wiedza ta pozwala odnaleźć potencjalnego odbiorcę w gąszczu komunikacyjnym, lepiej poznać jego potrzeby i odpowiednio szybko na nie zareagować. Warto podkreślić, że ...
-
Frankowicze z wszystkich banków, łączcie się?
... bank stwierdza, że przykro mu bardzo, ale nie wyraża zgody na prośbę klienta. Wystawia bankowy tytuł egzekucyjny, w ciągu kilku dni otrzymuje klauzulę wykonalności i równo ... lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. Rozwiązując umowę sąd może w miarę potrzeby orzec o rozliczeniach stron, kierując się zasadami określonymi w zdaniu poprzedzającym” – ...