-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... 39 krajów. Na potrzeby badania oceniano trzy zasadnicze kwestie: cyfrowe funkcjonalności (w tym m.in. otwieranie rachunku, dostępność usług, podpisywanie dokumentów; potrzeby klientów ... zarządzania kartami i produktami, a najwięcej zaległości mają w zdalnym wsparciu klienta oraz w dostępności dodatkowych pozabankowych usług. Najszybciej rozwijającym ...
-
Centra handlowe w 2020 r.: 28% spadek odwiedzin, obroty niższe o 26%
... rzadziej, ale w bardzo konkretnych celach zakupowych, szybko realizując swoje potrzeby i spędzając na zakupach mniej czasu. Takie wizyty częściej skutkują decyzją o zakupie oraz wyższym paragonem, dzięki czemu rośnie konwersja. Zmienił się też profil klienta galerii handlowych – w czasach pandemii zakupy robią pojedyncze osoby, a nie ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... sprzedaży lub współpracy z innymi firmami oraz organizacjami. Poprawa zrozumienia potrzeb klienta Pierwsze zaskoczenia związane z działaniami SEO często pojawiają się już ... jakie częste problemy lub wątpliwości są z nimi związane. Sięgając głębiej poznasz potrzeby, których rozwiązaniem może być Twoja oferta. W niektórych przypadkach może się okazać, ...
-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... Pierwszym jest redukcja śladu węglowego wynikająca z dostawy towaru bezpośrednio do domu klienta. Innym sposobem jest zrównoważona dostawa, która daje możliwość zaplanowania ... akcesoria codziennego użytku, ale również żywność oraz produkty pierwszej potrzeby. Intensywne wzrosty e-commerce przekładają się także na liczbę klientów. Według Gemiusa, ...
-
Centra handlowe muszą się zmieniać
... wyzwaniem dla centrów handlowych jest dopasowywanie oferty do lokalnego klienta i odróżnienie się od konkurencyjnych obiektów. Oferta powinna obejmować zarówno globalne ... Niezwykle istotna jest też współpraca z lokalnymi społecznościami i odpowiadanie na ich potrzeby oraz wyzwania współczesnego świata. Między innymi w zakresie dbania o środowisko, ...
-
Czy okres świąteczny jest wyzwaniem dla branży opieki domowej i pracy tymczasowej?
... czasie? Okres bożonarodzeniowy jest wyjątkowym momentem w roku, w którym staramy się zabezpieczyć potrzeby każdej ze stron, zarówno opiekunów jak i naszych klientów. Aby ... że niezależnie od okresu roku największym wyzwaniem jest dopasowanie opiekuna do klienta. Niejednokrotnie opiekunkom zależy na jak największym zarobku i chcą one podjąć ...
-
Plany wakacyjne 2024. Dłuższe urlopy planuje prawie 57 proc. Polaków
... w warunkach ograniczonej działalności i tak musiały stanąć w walce o krajowego klienta. Nieplanowane inwestycje w remonty czy na rozwój infrastruktury socjalnej na ... specjalnego dorobienia na potrzeby wyjazdu – deklarowana przez 7 proc. urlopowiczów. Osoby bez poduszki finansowej lub wystarczających bieżących środków na potrzeby dłuższych urlopów ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... windzie? Prowadzenie restauracji to zarówno solidne podstawy, jak i dbanie o emocje klienta, wywoływane przez coś o wiele większego niż tylko wrażenia smakowo-zapachowe – zauważa. – W ... dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Przedsiębiorcy, którzy rozumieją potrzeby gości, potrafią szybko reagować na zmiany, wprowadzać innowacje i ...
-
Parki handlowe wypierają centra? To 99% nowych obiektów
... kontynuują ekspansję szczególnie w segmencie parków handlowych, które odpowiadają na potrzeby konsumentów w zakresie dostępności, wygody i oszczędności czasu podczas zakupów. Sektor ... są dopasowane produkty i sprofilowane reklamy. AI wspiera również obsługę klienta poprzez chatboty, wspomaga pracę zespołów oraz optymalizuje procesy rekrutacji ...
-
Marketing bez budżetu. Tak robi 6 na 10 mikrofirm
... znajomości w okolicy. Problem w tym, że dopóki mają zlecenia, nie widzą potrzeby inwestowania w widoczność. Ale gdy stali klienci odejdą, a w okolicy pojawi się konkurencja ... a efekt mierzalny. W mikrobiznesie liczy się pragmatyzm: budżet płynie tam, gdzie widać klienta, nie tylko zasięg. Dlatego na szczycie są kanały, w których odbiorca przychodzi ...
-
Czy Masz Zadatki na Milionera?
... po to tylko by się wzbogacić. Czasem nawet wyślą klienta do konkurencji jeśli wiedzą, że jego potrzeby będą tam zaspokojone lepiej... 6 punktów jeśli twoje przekonywanie ... 5 punktów. Następne 5 punktów, jeśli tak naprawdę robisz TYLKO to, co najlepsze dla twojego klienta - nawet jeśli możesz sporo zarobić na tym by sprzedać albo polecić mu cos innego ...
Tematy: -
Markowe wydarzenia
... przeżycia i doświadczenia wykreowane i realizowane w trakcie wydarzeń zorganizowanych specjalnie na potrzeby promowanych elementów1. Z zasady uczestnik eventu (odbiorca) nie powinien być ... wadze niech świadczy fakt, że wg badań IBM każda poprawa wskaźnika satysfakcji klienta o jeden punkt procentowy przekłada się na wzrost dochodów o 500 mln dolarów ...
Tematy: -
Jak naprawdę działa public relations?
... wkomponowany w przemyślany program public relations zorientowany na prawdziwe potrzeby i oczekiwania klientów i rynku. Public relations pomoże zwiększyć sprzedaż, jeżeli ... konsekwencji chce wiedzieć więcej o produkcie i firmie. 3. Działanie: Kolejny artykuł może skłonić klienta do rozmowy ze znajomym, który już go kupił lub samodzielnego zbierania ...
Tematy: -
Bezpieczny notebook Fujitsu
... zapasowej baterii, dysku lub napędu combo, do wymagań klienta. Zgodnie z danymi IDC zapotrzebowanie na wysokowydajne notebooki w segmencie dużych firm wzrośnie ... oznacza, że w razie potrzeby koszt transportu do miejsca naprawy ponosi serwis i w ciągu 48 godzin ma obowiązek naprawić usterkę lub zapewnić sprzęt zastępczy. Przewidywana cena dla klienta ...
-
Idea24 on-line
... Klienta *22 lub wizyty w punkcie sprzedaży, teraz można zrealizować przez komputer i Internet. W zakładce Dane abonenta użytkownik Idea24 on-line może sprawdzić swoje dane adresowe, a w razie potrzeby ... Kontakt z BOK umożliwia przesłanie drogą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta standardowych pism. Po zaznaczeniu rodzaju pisma: Zlecenie lub ...
-
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
... tobą? Możesz mieć wtedy kłopoty, np. z nadprodukcją. Uzależnienie sprzedaży od jednego klienta jest bardzo ryzykowne. Aby zredukować to ryzyko, powinieneś rozszerzyć sprzedaż ... odmienne style życia, cenią inne rzeczy, mieszkają w różnych miejscach, mają różne potrzeby i inaczej reagują na ceny produktów. Dlatego traktowanie wszystkich klientów w ten ...
-
Public relations dla banku
... Drugim - ważniejszym z punktu widzenia komunikacji zewnętrznej - jest wzrost potrzeby samookreślenia firm w kontekście etyki i sposobu działania. Rosnące znaczenie pojęcia " ... produkt, którego główną zaletą są najniższe na rynku koszty ponoszone przez klienta, można wesprzeć działaniami PR koncentrującymi się na skali obciążeń klientów z powodu ...
-
Finansowanie pomostowe: kredyt czy zaliczka na realizację projektu?
... i umożliwiać przedłużenie spłaty całości kredytu. Oferta kredytowa w odpowiedzi na potrzeby beneficjenta funduszy unijnych powinna być również szersza niż samo sfinansowanie ... kredyt unijny. W przypadku zaś, jeśli dotacja nie zostanie przyznana, poniesione przez klienta koszty nie zostaną uznane jako kwalifikowane, a kredyt unijny uzyskuje status ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... , firmę, usługę, dla której powstaje nazwa, z drugiej zaś -- docelowego klienta, który powinien kupić ten właśnie produkt, skorzystać z tej właśnie usługi. Upodobania ... produkt, strategia marki, nazewnicza konwencja branży, a także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają swoje znaczenie. Nazwa a marka W dzisiejszej ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
... z pewnego znużenia konsumentów reklamą i potrzeby kontaktu z doradcą służącym radą i pomocą w wyborze usługi czy produktu. Badania rynku sprzedaży bezpośredniej i opinii konsumenckich wskazują na to, że o rosnącej popularności tej formy handlu decydują przede wszystkim indywidualne podejście do klienta, możliwość uzyskania konsultacji i porady ...
-
Model SaaS oferuje już 100 firm w Polsce
... świadczonej na rzecz usługodawcy, mogą korzystać z różnego rodzaju oprogramowania, bez potrzeby zakupu licencji oraz instalacji na własnych serwerach. Według danych prezentowanych ... dla klientów zbyt mało, a dostarczanie prostych gotowych aplikacji dla klienta (CRM, CMS, portale korporacyjne, oprogramowanie zarządzania projektami), może go ...
-
Rynek samochodów dostawczych zwalnia
... . C. Chłodnie montowane są na pełnej gamie podwozi, co ułatwia możliwość wyboru przez klienta dowolnej marki i wielkości samochodu, jego ładowności i pojemności, w zależności od ... , izoterma, rodzaj agregatu itp.). Wycena robiona jest pod ściśle określone potrzeby transportowe klienta. Fiat duplo cargo, w zależności od wersji, to wydatek rzędu od ...
-
Rosnące ceny energii zaszkodzą firmom?
... w tym kierunku), to zawsze będzie rynek wytwórcy, a nie rynek klienta końcowego - przypomina Piotr Łuba, partner, Doradztwo Biznesowe, PricewaterhouseCoopers. - Jeżeli ... poziomu cen niemieckich. - Obserwując europejski i światowe rynki energii, a także przewidując potrzeby polskiej energetyki w zakresie modernizacji i koniecznych inwestycji w nowe ...
-
Wszystkie tajemnice ratingów przedsiębiorstw
... przedsiębiorstwie; rating wewnętrzny - występuje wówczas, gdy instytucja kredytowa ocenia swojego klienta według własnych procedur; różni się od tradycyjnego sprawdzania wiarygodności kredytowej ... jeżeli są one niekorzystne, pozwala pozyskać wzajemne zaufanie i w razie potrzeby ułatwia podjęcie działań przyczyniających się do poprawy ratingu. Bilans ...
-
Branża paliwowo-energetyczna: kolejne inwestycje
... obrotu i dystrybucji, konsolidacja, mechanizmy wolnorynkowe i nowe standardy obsługi klienta) wymuszają także inwestycje w nowoczesne narzędzia zarządzania. Kryzys może opóźnić inwestycje ... duże kwoty to nie tylko efekt potrzeby remontów, czy inwestycji, ale i konieczność walki o klienta z niezależną konkurencją, która nie zasypia gruszek w popiele. ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... użytkownika. Sklep internetowy rozliczy się z wydawcą za każdego nowego klienta przekierowanego z danej strony. Taki model przekonuje coraz większą rzeszę ... być szczególnie przemyślana, a całość działań winna wypływać ze szczegółowej strategii i potrzeby konsumentów. Łatwiej zbudować silną pozycję w czasie kryzysu, która zaprocentuje w przyszłości. ...
-
Normalizacja korzystna dla firm
... składa się m.in.: zachowanie poufności materiałów dostarczonych przez klienta oraz aktualne informacje dla klienta o statusie jego zamówienia. Jak powstają normy? Normę ... wynika z podstawowej zasady normalizacji – dobrowolności – normy tworzą sami zainteresowani na własne potrzeby i z własnych środków. PKN nie ma wpływu na treść merytoryczną Polskich ...
-
Gdzie można znaleźć pracę w Polsce?
... klienta. Trudniej było w budownictwie oraz ubezpieczeniach, gdzie liczba ofert spadła. W sektorze budowlanym odnotowano ich nawet o 50 proc. mniej. O wiele mniej jest pracy dla studentów i pracowników gastronomii. Liczba ogłoszeń dla tych grup spadła, aż o 60 proc.. Różne potrzeby ... ubezpieczeń i finansów oraz obsługi klienta. Brakuje tu jednak ofert ...
-
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
... jednak dużo grup, którym można również wiele zaoferować, ale trzeba zrozumieć ich potrzeby, wartości oraz język. Są to na przykład ludzie najstarsi o najmniejszym poziomie ubankowienia ... ukształtowany przekaz, ma szansę na wygranie walki o najtrudniejszego klienta na rynku usług finansowych, klienta niewyedukowanego” - mówi prof. Dominika Maison. „ ...
-
Polacy lubią przyprawy
... pieprzu. Kłopotliwa ekspozycja Niewielkie torebki z przyprawami to duża wygoda dla klienta, jednak spore wyzwanie dla sprzedawcy. Ekspozycja wymaga częstej i skrupulatnej opieki merchandisingowej, ... duże zakupy. Dostawcy mogą w ten sposób również wykorzystać potrzeby klientów, którzy szukają ciekawych rozwiązań kulinarnych, oferując im niebanalne ...
-
Platforma komunikacyjna Alcatel-Lucent
... obsługiwany przez nowy, wydajny procesor PowerCPU, który realizuje większość funkcji bez potrzeby korzystania z dysku twardego, oferuje przesyłanie głosu w sieciach IP oraz zestaw ... , takie jak aplikacje do połączeń konferencyjnych, współpracy i obsługi klienta. Usprawniają one łączność i zwiększają produktywność za przystępną cenę” — powiedział ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... . Przedsiębiorstwa w Polsce ponad dwudziestokrotnie częściej zakupywały gotowe pakiety oprogramowania (17%), niż wytwarzały je na własne potrzeby (1%). Rzadziej zakupywano oprogramowanie dostosowane do potrzeb klienta czyli zindywidualizowane (5%). Najczęściej wydatki na wytworzenie oprogramowania ponosiły firmy duże (prawie 7%) i te zajmujące się ...
-
Oferty pracy są, ale w wybranych branżach
... , i to niezależnie od koniunktury, można też mówić w przypadku stanowisk sprzedażowych i związanych z obsługą klienta. Jak mówi Agnieszka Dejneka z Ontime Recruitment: - To stanowiska stanowiące gwarancję przychodów w ... projekt budowlany, ale również ekonomistę, który na bieżąco zarządza budżetem, a w razie potrzeby zaproponuje nową koncepcję ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... jednej łyżki – w tym celu powiększono otwór słoiczka. Korzyść dla klienta bardzo użyteczna. To samo tyczy się innej reklamy, która promuje smakowy ... zapoczątkowała proces budowania marki, która uwzględniła w komunikacji potrzeby rodziców (czyli płatnika) oraz dzieci (de facto klienta). Strategia rynkowa w należyty sposób uzmysłowiła menedżerom tej ...
-
Burza mózgów w działalności personalnej
... osób (w przypadku mniej doświadczonych członków). W zespole ważną rolę, oprócz osób zgłaszających pomysły i klienta definiującego problem, odgrywa przewodniczący, który kieruje procesem i tempem sesji oraz ... procedur kadrowych na pracowników. Pomysł 1: Lepiej planować potrzeby personalne w poszczególnych komórkach organizacji. Pomysł 2: W szerszym ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?