-
Centra handlowe: jak nie stracić klientów przy rozbudowie?
... i przekazywanie klientom kluczowych informacji na pewno przełoży się na lepsze zrozumienie potrzeby i celów remontu czy przebudowy. 3. Nie podawaj informacji w ostatniej chwili Zmiana godzin ... . O Raporcie Raport pt. „Jak sprostać wyzwaniom? Komunikacja centrów handlowych w dobie walki o klienta” przygotowany został przez On Board PR Ecco Network na ...
-
Aplikacje mobilne raczej darmowe
... , często znacznie bardziej rozbudowane i dające duże możliwości personalizacji produktu pod potrzeby konkretnego użytkownika, zyskują w ostatnim czasie na znaczeniu, choć w skali ... aplikacji na tablety i smartfony, które są dedykowane zarządzaniu relacjami i obsługą klienta. Dostawcy tego typu narzędzi wciąż jednak mierzą się ze pewnymi wyzwaniami, ...
-
Ochrona danych osobowych: tożsamość na celowniku
... poprawnym rozumieniu zapisów prawa oraz ich właściwa interpretacja, to główne potrzeby edukacji w tym zakresie – stwierdza Adrian Lapierre wykładowca Akademii Altkom, ... własnych celów. Ponadto w umowie dostawca powinien zobowiązać się, że poinformuje klienta o każdym incydencie związanym z naruszeniem bezpieczeństwa - usterce, włamaniu bądź wycieku ...
-
Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania
... – od początku wkłada im się przecież do głów, że komunikacja kierowana do klienta powinna odbywać się szybko, bezpośrednio i bez zbędnych przeszkód. Z drugiej strony praktycznie ... kooperować. Gamifikację coraz częściej ujmuje się w szerszym kontekście user experience, projektując produkty i usługi w oparciu o potrzeby psychologiczne, wywołując ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... będzie osiągnąć rezultat w postaci pozyskania potencjalnego klienta lub doprowadzenia do sprzedaży. Warto zastanowić się nad tym, w jaki sposób Twój idealny klient zdobywa informacje, podczas poszukiwania możliwych rozwiązań (uwzględniając tutaj każdy etap procesu zakupowego - od świadomości potrzeby, poprzez rozważanie opcji, aż do zakupu ...
-
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
... współczesny świat i jego konsumenta i jest w stanie adekwatnie odpowiedzieć na jego potrzeby – stwierdza Agnieszka Kwaśniewska, managing partner z Saatchi & Saatchi Think ... Open Finance. Organizacja ta zaproponowała klientom sale obsługi klienta w kolorach granatowych, fioletowych i pomarańczowych. Animuszu dodawały opływowe kształty białych biurek. ...
-
E-administracja w Europie 2014
... osiągnięcia oraz niedoskonałości w czterech obszarach: Zorientowanie na potrzeby użytkownika - Wskaźnik funkcjonalności internetowej umożliwia ocenę istotnych aspektów ... przez biura obsługi klienta i reagują na sygnały z mediów społecznościowych. Planowanie sposobu organizacji usług w firmach rozpoczyna się od klienta. W przypadku usług publicznych ...
-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... własnego programu mailowego i wtedy kosztem będzie w zasadzie tylko poświęcony czas. Na potrzeby większych wysyłek potrzebny jest albo specjalny program, albo trzeba zlecić ... reklama i ogłoszenie powinny być dla odbiorcy impulsem do podjęcia natychmiastowego działania. Zachęć klienta do jak najszybszego podjęcia decyzji. Im dłużej będzie zwlekał ze ...
-
Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?
... bazującym na krótkim i prostym przekazie - pod lupę trafiają Twitter i Pinterest. Różne potrzeby, różne platformy Twitter (i jego słynne 140 znaków) zaczął dominować na ... czy chodzi o promocję treści, ogłoszenie nowego produktu lub wydarzenia, czy o obsługę klienta, Twitter okazuje się być świetnym aktywem marketingowym. Dominacja treści wizualnych ...
-
Konsumenci wybrali najlepsze apteki internetowe
... Internetu w procesie zakupu leków i produktów zdrowotnych nie sprowadza się tylko do zaspokojenia potrzeby nabycia towaru, ale poszerza wiedzę medyczną kupujących i czyni z nas bardziej ... — dodaje. Twórcy oprogramowania sklepów internetowych podkreślają, że dla klienta liczy się przede wszystkim możliwość dokładnego obejrzenia produktu przed zakupem ...
-
Reklama online - trendy 2015
... reklamę osobistą (ang. programmatic) i z jej pomocą realizować ideę one-to-one marketingu, czyli precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... ofiarami padają często...ci obecni. Jeśli Ty nie zatroszczysz się o stałego klienta, z pewnością zainteresuje się nim konkurencja. Budowanie lojalności często jest błędnie ... chcą już otrzymywać ofert z mydłem i powidłem, a otrzymać skrojone pod swoje potrzeby propozycje. By sprostać temu zadaniu warto rozważyć inwestycję w rozwiązania informatyczne ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 17/2015
... obszar klienta zamożnego. – My w Banku Zachodnim WBK podjęliśmy decyzję o tym, by jak najwięcej innowacji skierować nie tylko w kierunku rozwiązań mobilnych, które zwiększają transakcyjność, lecz także po to, by zaspokoić potrzeby klientów z ... na rachunku maklerskim, czy w funduszach inwestycyjnych. Marcin Pawłowski, odpowiedzialny za obszar klienta ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... analizę ekonomiczną nazywaną „analizą zysków i strat”. Te etapy to: rozpoznanie potrzeby lub problemu; poszukiwanie informacji; ocena alternatywnych rozwiązań; decyzja zakupowa; ... w internecie, który mógłby go od tego uwielbienia odciągnąć. Jak walczyć o klienta w internecie Na co zwrócić uwagę, kiedy chcesz zmierzyć się z konsumentem, który ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
... okazje Dobry e-sprzedawca umie wykorzystać każdą zbliżającą się okazję lub święto na potrzeby sprzedaży produktów i usług. Unikatowa ,,świąteczna” oferta, wielka wyprzedaż z okazji nadejścia ... , musi być dostosowana pod kątem konkretnego klienta oraz każdego kanału. 5. Personalizuj przekaz do klienta Klienci lubią być traktowani wyjątkowo. Konsument, ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... który marketerzy chcą usprawnić w 2015 roku jest zastosowanie Big Data na potrzeby marketingu. Programmatic opiera się na analizie danych. Jednak zanim z ogromu ... . Wielu reklamodawców jest skłonnych zainwestować więcej środków na pozyskanie nowego klienta i w tym celu najczęściej wykorzystują spersonalizowane reklamy wysyłane do użytkownika w czasie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
... strategii cyfrowej respondenci uznali spójność obsługi klienta we wszystkich kanałach, jakość usług i ich personalizację. Walka z czasem i o klienta Jak pokazuje badanie, szybka ... ulega to zmianie – w centrum zostaje postawiony konsument, a także jego oczekiwania i potrzeby – komentuje Jurgen Gürner, szef marketingu GFT. Jednak w drodze do szybkiej i ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2015
... taka osoba zacznie pracę, będzie uzyskiwała dochody, zmienią się jej potrzeby, również w zakresie produktów bankowych – podkreśla Dorota Żak, dyrektor w departamencie klienta detalicznego Banku Pekao SA. Nawiązanie współpracy na tym etapie daje ... –18 lat). Oferty dla studentów ma większość banków w Polsce. Dorota Żak, dyrektor w departamencie klienta ...
-
Bankowość mobilna ciągle w niszy?
... olbrzymia. Co daje bankowość mobilna bankom? Banki chcąc być bliżej klienta, dawać łatwiejszy dostęp do konta, dokonywania płatności, brania kredytów ... pieniędzy z bankomatu oraz płacenie w sklepach, na stacjach benzynowych smartfonem bez potrzeby noszenia karty bankomatowej, czy kredytowej. Klienci nadal rzadko korzystają z tej funkcjonalności z ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2016
... że inaczej załatwia swoje sprawy, a ci ubezpieczyciele, którzy odpowiadają na ich potrzeby na ich warunkach będą mieli wyraźną przewagę konkurencyjną.” ... 000 klientów ubezpieczeniowych z całego świata na podstawie badania „Głos Klienta” przeprowadzonego przez Capgemini oraz wyjątkowego Wskaźnika Doświadczenia Konsumenckiego [Customer Experience Index ...
-
Półmetek wakacji: gdzie i jak wypoczywają Polacy
... co dziesiąty Polak nigdzie by nie wyjechał, bo nie odczuwa potrzeby wypoczynku. – W przypadku pogorszenia sytuacji zawodowej rezygnacja z wypoczynku była wskazywana ... wakacji w Polsce (z dojazdem własnym) / za granicą (z dolotem w cenie) przeciętnego klienta biur podróży, który zrezygnował z wyżywienia w ramach wycieczki 280/300 zł – tyle kosztował ...
-
Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?
... marki rozumieją potrzeby nowego typu konsumentów. Ich zbadanie i określenie realnych problemów, zarówno wewnątrz organizacji jak i w bezpośrednim kontakcie z klientem, stanowi często nie lada wyzwanie. Rozwiązaniem jest implementacja skutecznych narzędzi, które pozwolą poznać i przekonać do siebie nawet najbardziej wymagającego klienta – dodaje ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... Snapchat lub cieszący się rosnącą popularnością WhatsApp to doskonałe przykłady na media służące obsłudze klienta lub informowaniu konsumentów o nowych okazjach i funkcjach sklepu. Z social media wiąże się również content ... tym, że każdy z kanałów sprzedaży powinien mieć spójny, jednakowy przekaz, który będzie realizował potrzeby danego klienta ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... Zdaniem Google istnieją 4 rodzaje mikromomentów. Pierwszy związany jest z wystąpieniem nagłej potrzeby uzyskania informacji na wybrany temat („I want to know”). Drugi wiąże ... momencie zobaczy na swoim telefonie. Odszukaj swojego klienta i skieruj odpowiedni przekaz Jak dotrzeć do właściwego klienta we właściwym momencie z odpowiednim przekazem? ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... Polce. Czasami „mission” jest naprawdę „impossible”, szczególnie kiedy pojawiają się potrzeby znalezienia np. wygodnych wysokich szpilek. „Czy takie w ogóle istnieją?” – ... wpisy w mediach społecznościowych mogą błyskawicznie zareagować na zapotrzebowanie potencjalnego klienta. Wśród marek, które pojawiają się w komentarzach internautów są: Gino Rossi, ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Program Wiarygodne Opinie typuje najlepsze sklepy internetowe
... straty dla biznesu, jeśli jego usługi, produkty czy obsługa klienta zostaną negatywnie oceniane w rozmowie, a następnie zaopiniowane w sieci” – powiedział Paweł ... potrzeby tych ostatnich. Czytaj także: - Zakupy przez internet. Jak opinie o sklepach wyrażają Europejczycy? - Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile Siła opinii w oczach klienta ...
-
Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?
... social media, newsletter czy aplikacje mobilne. 5. Hiperpersonalizacja odpowiedzią na rosnące potrzeby odbiorców Wspomniana wyżej wielokanałowość daje marketerom możliwość dotarcia ... Nieoceniona staje się tu hiperpersonalizacja, której istotą jest dotarcie do klienta w odpowiednim czasie, z odpowiednim przekazem, poprzez odpowiedni kanał komunikacji. ...
-
5 głównych trendów w analityce Big Data
... klientów, zwłaszcza tych, którzy będą najbliżsi cyfrowemu portretowi najlepszego klienta przedsiębiorstwa – tłumaczy Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. Wzbogacanie danymi wewnętrznych systemów BI ... to mieć pewność, że są to dane najświeższe, odzwierciedlające aktualne potrzeby rynkowe. Dlatego też firmy, wzbogacając swoje systemy w dane typu 3rd ...
-
E-sklep: 10 sposobów na skuteczne wyprzedaże
... zimowych wyprzedażach Polacy najczęściej zostawiają od 250 do 500 złotych. Zanim jednak e-sklep rozpocznie walkę o klienta, powinien przede wszystkim dołożyć wszelkich starań, aby strona techniczna podołała wymaganiom rozochoconych niskimi cenami ... 55% kobiet i 40% mężczyzn otwiera newsletter, jeżeli poczują, że odpowiada na ich aktualne potrzeby ...
-
Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy
... to się podoba czy nie, Netflix wyznacza dziś nowy standard doświadczeń klienta i inne marki będą mierzone jego miarą – mówi Katarzyna Zalewska, Business Strategy Manager z Accenture w ... dowolnej branży na całym świecie może wykorzystać metodę badawczą, która powstała na potrzeby raportu, jako narzędzie do pomiaru „brand affinity”, czyli sympatii do ...
-
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... i rozwoju produktów, którzy nie skupiają się już jedynie na satysfakcji klienta i patrzą szerzej na jego doświadczenie, eksperci od zarządzania pracownikami tworzą ... kwestii jest zmiana sposobu podejścia do pracownika, odpowiadanie na jego autentyczne potrzeby. To integralna część strategicznego spojrzenia na markę pracodawcy, która dla firm ...
-
5 obszarów innowacji, których potrzebuje cyberbezpieczeństwo
... intensywną działalnością badawczo-rozwojową: 1) Uczenie maszynowe metodą deep learning na potrzeby analizowania ataków Na przestrzeni lat pojawiały się różne typy ... może tylko zyskiwać na popularności. 4) Bezpieczeństwo vCPE Choć wirtualne urządzenia instalowane u klienta (ang. vCPE — virtual customer premise equipment) pozostają wciąż jeszcze w ...
-
Influencer i jego siła w afiliacji
... czy zdrowe odżywianie - bez problemu znajdziemy wiele blogów odpowiadających na nasze potrzeby. Influencer jest też przykładem, jak szeroki content może być wykorzystywany w afiliacji ... to przykład wydawcy, odgrywającego ważną rolę na ścieżce zakupowej klienta, ale zwykle nie generującego sprzedaży bezpośrednio. Wydawcy contentowi, a takimi są ...
-
DDoS Protection dla małych i średnich firm
... Nowa wersja rozwiązania nie wymaga instalacji specjalnego sensora wewnątrz infrastruktury klienta, a do włączenia i konfiguracji ochrony nie trzeba zatrudniać specjalistów IT. Dzięki temu ... wkład w zwalczanie tego zagrożenia. Dlatego stworzyliśmy rozwiązanie, które spełnia potrzeby tej podatnej na tego typu zagrożenia grupy firm — powiedział Kirył ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... jakie korzyści racjonalne i emocjonalne oferuje Twoja marka, a także na jakie potrzeby odpowiada. Na koniec opracuj pełną listę powodów, które odróżniają sklep od ... do kompletnych informacji, które będą mogli udzielać klientom. 2. Dbałość o każdego klienta Indywidualne podejście i spersonalizowana oferta powodują, że odbiorca staje się lojalny w ...