-
Branża budowlana w e-commerce
... nie pozostawia się miejsca na subiektywne interpretacje opisywanych zdarzeń. Na potrzeby badania zastosowano technikę MYSTERY E-MAIL, która jest jedną z ... sklepów internetowych wysyłano również w trakcie weekendu. Przeprowadzone przez ASM badania tajemniczego klienta wskazują, iż znacząca część badanych sklepów stara się udzielać odpowiedzi ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... nie dające dodatkowej wartości dla klienta, lecz eliminujące koszty braku towaru. Komunikacja staje się wartością dla klienta wtedy, gdy np. można wyeliminować ... i zespołu IBP. Wypracowanie narzędzi komunikacji, gromadzenia, przetwarzania i analizy danych na potrzeby IBP (np. Intranet). Wdrożenie IBP uświadamia stan faktyczny w firmie i często ...
-
Ekspansja zagraniczna zwiększa zyski
... wyrażone w ramach ankiety: Lokalizacja firmy dogodna klientowi usprawnia rozwiązywanie jego problemów (75%). Osadzenie firmy blisko klienta pomaga lepiej zrozumieć jego potrzeby i uwarunkowania rynkowe (73%) oraz zwiększyć skuteczność marketingową (60%). Zapoznawanie przedsiębiorców z lokalnymi stowarzyszeniami i organizacjami biznesowymi przez ...
-
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
... zakupowych zachowuje się zupełnie inaczej od starszych pokoleń (infografika). Od potrzeby do zakupu, czyli podróż klienta na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, ... sukcesu jest umiejętne zarządzanie komunikacją we wszystkich kanałach kontaktu klienta ze sklepem oraz wchodzenie w indywidualne interakcje 1 na 1 jeszcze przed zakupem. ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... Jest to raczej ciągły i zintegrowany proces nastawiony na wprowadzanie klienta w świat marki. Omnichannel zakłada prowadzenie spójnej komunikacji, w której klient otrzymuje komplementarne ... Na koniec zadajmy sobie pytanie: czy angażować tyle sił i środków na potrzeby podobnej komunikacji? Według raportu przygotowanego przez Retail Systems Research ...
-
Jak wybrać platformę e-commerce?
... oraz w jaki można ją modyfikować. Podstawę każdej, nowoczesnej i dostosowanej do potrzeb klienta platformy powinna stanowić idea ciągłego rozwoju. Co prawda brak ... oraz sprawić, aby wdrażane oprogramowanie mogło w pełni odpowiedzieć na jej potrzeby. Rolą dostawcy powinno być również kompleksowe doradztwo w zakresie doboru rozwiązań, które sprawią ...
Tematy: e-commerce, platforma e-commerce -
E-administracja w Polsce: perspektywy rozwoju
... oraz ograniczony zakres wdrożeń elektronicznej administracji. Potrzeby i oczekiwania oraz proponowane rozwiązania Strategie, cele i potrzeby Zdaniem uczestników spotkania, potrzebna ... elektronicznej bankowości, w tym pojedyncze logowanie (Single Sign-on). Identyfikacja klienta powinna przebiegać inaczej niż dotąd: zarejestrowany interesant powinien ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
... czym charakteryzuje się dobry artykuł natywny. Artykuł taki powinien odpowiadać na potrzeby użytkowników. Musi zawierać ciekawe i wartościowe treści, które stanowią konkretną wartość dla ... opisujący, jak bardzo pomocny dla potencjalnego klienta może być nasz konkretny produkt oraz jakie jego potrzeby zaspokoić. Mimo iż z perspektywy naszej, jako ...
-
Jak budujemy wizerunek pracodawcy
... firm kieruje swe działania także do menedżerów, handlowców i pracowników obsługi klienta oraz studentów i praktykantów. Niezależnie od pochodzenia firmy, działania ... działań wizerunkowych. W 18% firm zarząd lub kierownictwo nie widzi potrzeby tego rodzaju działań, w 16% - brakuje wystarczającej wiedzy i doświadczenia w tego typu działaniach ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... . Kolejnym aspektem ważnym przy wyborze registrara jest poziom obsługi klienta oraz właściwe zabezpieczenie usług. Tylko najwięksi usługodawcy mogą zapewnić ... działa w różnych branżach). Często także firmy tworzą strony WWW specjalnie na potrzeby prowadzonych akcji marketingowych. Dlatego przed zakupem serwera przedsiębiorstwo powinno przeprowadzić ...
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... firm. Obsługa klienta Poziom obsługi klienta jest niezwykle ważny z kilku względów. Mylne jest przekonanie, że sprawność oraz szybkość obsługi klienta są istotne ... Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt Jak dopasować parametry serwera na potrzeby strony WWW? Strona WWW jest jednym z głównych źródeł informacji o przedsiębiorstwie. ...
-
Sophos SafeGuard Enterprise
... i nowoczesnymi platformami, aby optymalnie wspierać obecne i przyszłe potrzeby klientów korporacyjnych w zakresie zabezpieczania ich infrastruktury. ... potrzeby ponownego szyfrowania danych na punktach końcowych. Nowe wersje rozwiązań Sophos SafeGuard wprowadzają kilka nowych funkcji, które ostatecznie mają na celu dalsze zmniejszenie TCO klienta ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... ogromnym stopniu narażone na konkurencję cenową. Tutaj trzeba być wyczulonym na potrzeby klientów i do nich dostosowywać ceny. Klienci firm doradczych rzadko ... Ta branża mogłaby sporo zyskać, gdyby ustalała ceny bardziej zorientowane na klienta (nierzadko wyższe). Restauracje i bary W branży gastronomicznej panuje silna konkurencja. Już tylko ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... rezerwacji krajowego zakresu numeracyjnego zaczynającego się na „116” na potrzeby zharmonizowanych usług o walorze społecznym, Prezes UKE przydzielił trzy wymienione w ... telekomunikacyjnych, które to przepisy warunkują skuteczne dojście z nowoczesną infrastrukturą do klienta. Dla klientów czekających jeszcze na łączność podstawową albo na rozwój ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... kontraktom znamy już dokładnie potrzeby naszych klientów i specyfikę rynku, na którym działają. To nam daje możliwość jeszcze lepszego dopasowania nowych rozwiązań. Dodatkowo możemy zaproponować atrakcyjną cenę, gdyż nie ponosimy kosztów transakcyjnych, związanych m.in. z koniecznością wdrożenia w biznes klienta – dodaje. Według badań „Rynek ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... opinii, komentowania oraz tworzenia nowych treści cyfrowych w każdej chwili i każdym miejscu. Handlowcy dzięki nowoczesnym technologiom mogą zaspokoić najbardziej zindywidualizowane potrzeby, wciągając klienta niejako, we współtworzenie produktu spełniającego jego oczekiwania niemal w 100 proc. W/w trend jest także mocno zauważalny na polskim rynku ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... do twojego klienta językiem korzyści. Sektor: retail, branża odzieżowa, sklepy online Jeśli w twoim sklepie internetowym znajdują się produkty, które użytkownik może zakupić bez potrzeby ... w twoim sklepie, kosztu pozyskania klienta oraz jego LCV (lifetime consumer value, czyli długookresowa wartość klienta). Sektor: consulting, technologia, B2B Jeśli ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... coraz częściej tworzymy inne projekty WWW do działań promocyjnych, transakcyjnych, obsługi klienta, eksperckich czy lojalnościowych. A tu jeszcze rewolucja mobilna powoduje, że przybywa ... czego szukać i mogli dowiedzieć się w jaki sposób może zaspokoić ich potrzeby. Jak już zbudujesz świadomość, wtedy takie narzędzia jak e-mailing sprzedażowy, ...
-
Zarządzanie sklepem internetowym: integracje
... usługi kurierskie. Taka usługa może obejmować również odbiór towaru przez klienta sklepu w wybranym paczkomacie. Istnieją też firmy, które pośredniczą we współpracy z ... możemy zarządzać sprzedażą z poziomu panelu administracyjnego e-sklepu. Nie ma zatem potrzeby aktualizowania oferty osobno na Facebooku i w sklepie. Dzięki integracji zyskujemy ...
-
FireEye as a Service oraz FireEye Advanced Threat Intelligence
... jej koszt jako nakłady inwestycyjne. Uzupełnienie rozwiązań innych producentów — w razie potrzeby FireEye oferuje obsługę firmy przez wykwalifikowanych partnerów ds. zarządzanych usług ... w branżę danego klienta, typowe metody ataków oraz kluczowe dane biznesowe lub finansowe, które skłaniają cyberprzestępców do atakowania firmy klienta. Dostęp do ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... . Utrzymanie pozytywnej relacji wymaga indywidualnego podejścia do klienta oraz zadbania o efektywny mailing. To właśnie rekomendacje ułatwiają podtrzymanie zainteresowania daną ofertą, a także skutecznie wspierają wizerunek firmy, umiejącej odpowiedzieć na potrzeby każdego klienta. Niestety, często zdarza się, że przygotowane rekomendacje ...
-
FinTech rzuca rękawicę bankowości
... na usługi (zapewniające zgodność z różnymi systemami), a także łączą systemy obsługi klienta i interfejsy ze wspólnymi źródłami danych oraz aplikacjami. Więcej danych, większe ryzyko ... obszar więcej środków. Banki muszą obecnie reagować stosunkowo szybko na potrzeby klientów oraz być na tyle elastyczne, by wprowadzać nowe technologie, narzędzia i ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... lecz także pomaga w utrzymywaniu relacji konsumenckich. Poznanie szczegółowego profilu klienta pomaga w opracowaniu skutecznych kampanii reklamowych, a analiza jego aktywności w sieci, ... krzykliwymi banerami, które nawet w najmniejszym stopniu nie trafiają w ich potrzeby czy zainteresowania, na szeroką skalę instalują wtyczki blokujące ich ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... Jak powinien wyglądać wiosenny remarketing smsowy? Oto kilka wskazówek. 1. Poznaj i przewiduj potrzeby Komunikacja SMS odbywa się na zasadach permission marketingu, ... przekazu, zwracanie się po imieniu i wysyłanie jedynie przydatnych z punktu widzenia klienta informacji – tłumaczy Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI, platformie do ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... o klienta w każdej sytuacji – odniesie sukces. Wygoda klienta - dostawa i płatności Wygodna i szybka dostawa często okazuje się kluczowa podczas podejmowania decyzji zakupowej. Wiele sklepów przekonało się o tym w tygodniu przed Świętami, kiedy klienci zamawiali produkty na ostatnią chwilę. Topowe marki wciąż starają się odpowiadać na potrzeby ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... zadbać o integrację z operatorami logistycznymi, aby nasze produkty dotarły do klienta szybko i bezpiecznie. 5. Analityka Niezbędnym elementem rozwoju e-sklepu jest analityka internetowa ... czy program konsumencki Google, dzięki którym poznamy lepiej klientów i ich potrzeby oraz wzbudzimy ich zaufanie. Warto pamiętać o tym, że ważne jest nie tylko „co ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako ... cyfryzacja, zwiększająca wagę personalizacji tzn. marka powinna znać i rozumieć potrzeby jej klientów – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... Asortymentem, cenami, kosztami i czasem dostawy, promocjami oraz oczywiście profesjonalną obsługą klienta. I wszystko wskazuje na to, że liderzy tej kategorii wiedzą, jak zyskać ... radą. Czołówka rankingu pokazuje, że to kierunek odpowiadający na potrzeby klientów. Gry Od planszowych klasyków z dzieciństwa, po nieprzebraną liczbę odmian ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... się jedynie na opisaniu szczegółów naszej oferty, czy pokażemy też w jaki sposób odpowiada ona na potrzeby i bolączki odbiorcy. Tworząc tekst starajmy się spojrzeć na nasze produkty z perspektywy klienta. W artykule sponsorowanym możemy szczegółowo opisać wszystkie aspekty, zalety i ograniczenia naszej oferty, przykłady zastosowania i korzyści ...
-
mojeID - rusza usługa zdalnego potwierdzania tożsamości
... e-usług, które dotychczas wymagały od nas osobistego stawiennictwa w punkcie obsługi klienta lub umawiania się z kurierem. Jako pierwszy skorzystanie z usługi mojeID umożliwił ... klienta oraz poprawy jakości obsługi. Idea PGNiG otwartego dla klientów przez 24 godziny właśnie staje się faktem – dodaje Henryk Mucha. – mojeID to odpowiedź na potrzeby ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... które z kolei dostarczają cenne informacje pozwalające przewidywać potrzeby klientów i odpowiednio dostosowywać kampanie marketingowe. Wiele marek ... klienta w czasie. W swojej najprostszej formie wskaźnik CLV oblicza się, dodając zyski z danego klienta wygenerowane w okresie współpracy, a następnie pomniejszając je o koszt pozyskania tego klienta ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... , działając na rzecz lokalnych społeczności, zrównoważonego rozwoju czy prowadząc inicjatywy proekologiczne. Potrzeba zmiany podejścia do klienta Żyjemy w czasach intensywnych zmian, które - bo jakżeby inaczej - dotykają również potrzeby, wymagania i gusta klientów. To wszystko - powoduje, że wiele firm musi dziś zmierzyć się z koniecznością ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... ’s konsekwentnie wsłuchuje się w potrzeby konsumentów, umożliwiając im m.in. zamawianie jedzenia zarówno przy przy ladzie, jak i w kiosku lub za pośrednictwem aplikacji oraz wybór pomiędzy odbiorem zamówienia przy okienku lub dostarczeniem go do stolika. Nieustanne koncentrowanie się na doskonaleniu obsługi klienta sprawiło, że McDonald ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... produkty ułatwią mu życie lub na jakie jego potrzeby odpowiadają. W przypadku artykułu natywnego nie mamy możliwości opowiedzenia o sobie i o swojej ofercie w sposób bezpośredni. Jednak dostarczając użytkownikom praktyczną wiedzę z dziedziny, która jest naszą domeną, zyskujemy w oczach klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy ...
-
Koronawirus zmienia miejsca pracy. Wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zdalnej
... globalizacji i możliwości zatrudniania talentów z całego świata. Pracujesz z Polski dla klienta z USA? Śmiało zatrudnij zespół z UK i Kanady, i wesprzyj go polskimi ... i komunikować się z zespołem. Transparentność, a także uważność na ludzi i ich potrzeby, powinna nam przyświecać przy pracy zdalnej. Jak wdrożyć pracę zdalną w organizacji i zrobić ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność