-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... Jak powinien wyglądać wiosenny remarketing smsowy? Oto kilka wskazówek. 1. Poznaj i przewiduj potrzeby Komunikacja SMS odbywa się na zasadach permission marketingu, ... przekazu, zwracanie się po imieniu i wysyłanie jedynie przydatnych z punktu widzenia klienta informacji – tłumaczy Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI, platformie do ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... o klienta w każdej sytuacji – odniesie sukces. Wygoda klienta - dostawa i płatności Wygodna i szybka dostawa często okazuje się kluczowa podczas podejmowania decyzji zakupowej. Wiele sklepów przekonało się o tym w tygodniu przed Świętami, kiedy klienci zamawiali produkty na ostatnią chwilę. Topowe marki wciąż starają się odpowiadać na potrzeby ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako ... cyfryzacja, zwiększająca wagę personalizacji tzn. marka powinna znać i rozumieć potrzeby jej klientów – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
... czym charakteryzuje się dobry artykuł natywny. Artykuł taki powinien odpowiadać na potrzeby użytkowników. Musi zawierać ciekawe i wartościowe treści, które stanowią konkretną wartość dla ... opisujący, jak bardzo pomocny dla potencjalnego klienta może być nasz konkretny produkt oraz jakie jego potrzeby zaspokoić. Mimo iż z perspektywy naszej, jako ...
-
mojeID - rusza usługa zdalnego potwierdzania tożsamości
... e-usług, które dotychczas wymagały od nas osobistego stawiennictwa w punkcie obsługi klienta lub umawiania się z kurierem. Jako pierwszy skorzystanie z usługi mojeID umożliwił ... klienta oraz poprawy jakości obsługi. Idea PGNiG otwartego dla klientów przez 24 godziny właśnie staje się faktem – dodaje Henryk Mucha. – mojeID to odpowiedź na potrzeby ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... które z kolei dostarczają cenne informacje pozwalające przewidywać potrzeby klientów i odpowiednio dostosowywać kampanie marketingowe. Wiele marek ... klienta w czasie. W swojej najprostszej formie wskaźnik CLV oblicza się, dodając zyski z danego klienta wygenerowane w okresie współpracy, a następnie pomniejszając je o koszt pozyskania tego klienta ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... pojęcia „empatycznego marketingu", czyli takiego, który pozwala zrozumieć indywidualne potrzeby klientów i osiągnąć wysoki stopień personalizacji, nawet gdy firma ... z klientami. Czy wysokie nakłady na AI przynoszą oczekiwane rezultaty? W obsłudze klienta zawsze wyzwaniem było zapewnienie spójnych doświadczeń i komunikacji niezależnie od formy ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... do roku można uznać za przyzwoity wynik. Stacjonarne punkty obsługi klienta i centra kontaktu mierzyły się w pierwszych miesiącach pandemii z dużymi trudnościami. Jednak ... zdalnej w badaniu Pracuj.pl z września 2020 deklarowało aż 4 na 10 respondentów. Potrzeby i postawy kandydatów Aktywność kandydatów i ich otwartość na nowe możliwości zawodowe, ...
-
Jak budujemy wizerunek pracodawcy
... firm kieruje swe działania także do menedżerów, handlowców i pracowników obsługi klienta oraz studentów i praktykantów. Niezależnie od pochodzenia firmy, działania ... działań wizerunkowych. W 18% firm zarząd lub kierownictwo nie widzi potrzeby tego rodzaju działań, w 16% - brakuje wystarczającej wiedzy i doświadczenia w tego typu działaniach ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... . Kolejnym aspektem ważnym przy wyborze registrara jest poziom obsługi klienta oraz właściwe zabezpieczenie usług. Tylko najwięksi usługodawcy mogą zapewnić ... działa w różnych branżach). Często także firmy tworzą strony WWW specjalnie na potrzeby prowadzonych akcji marketingowych. Dlatego przed zakupem serwera przedsiębiorstwo powinno przeprowadzić ...
-
Sophos SafeGuard Enterprise
... i nowoczesnymi platformami, aby optymalnie wspierać obecne i przyszłe potrzeby klientów korporacyjnych w zakresie zabezpieczania ich infrastruktury. ... potrzeby ponownego szyfrowania danych na punktach końcowych. Nowe wersje rozwiązań Sophos SafeGuard wprowadzają kilka nowych funkcji, które ostatecznie mają na celu dalsze zmniejszenie TCO klienta ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... ogromnym stopniu narażone na konkurencję cenową. Tutaj trzeba być wyczulonym na potrzeby klientów i do nich dostosowywać ceny. Klienci firm doradczych rzadko ... Ta branża mogłaby sporo zyskać, gdyby ustalała ceny bardziej zorientowane na klienta (nierzadko wyższe). Restauracje i bary W branży gastronomicznej panuje silna konkurencja. Już tylko ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... rezerwacji krajowego zakresu numeracyjnego zaczynającego się na „116” na potrzeby zharmonizowanych usług o walorze społecznym, Prezes UKE przydzielił trzy wymienione w ... telekomunikacyjnych, które to przepisy warunkują skuteczne dojście z nowoczesną infrastrukturą do klienta. Dla klientów czekających jeszcze na łączność podstawową albo na rozwój ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... coraz częściej tworzymy inne projekty WWW do działań promocyjnych, transakcyjnych, obsługi klienta, eksperckich czy lojalnościowych. A tu jeszcze rewolucja mobilna powoduje, że przybywa ... czego szukać i mogli dowiedzieć się w jaki sposób może zaspokoić ich potrzeby. Jak już zbudujesz świadomość, wtedy takie narzędzia jak e-mailing sprzedażowy, ...
-
Zarządzanie sklepem internetowym: integracje
... usługi kurierskie. Taka usługa może obejmować również odbiór towaru przez klienta sklepu w wybranym paczkomacie. Istnieją też firmy, które pośredniczą we współpracy z ... możemy zarządzać sprzedażą z poziomu panelu administracyjnego e-sklepu. Nie ma zatem potrzeby aktualizowania oferty osobno na Facebooku i w sklepie. Dzięki integracji zyskujemy ...
-
FireEye as a Service oraz FireEye Advanced Threat Intelligence
... jej koszt jako nakłady inwestycyjne. Uzupełnienie rozwiązań innych producentów — w razie potrzeby FireEye oferuje obsługę firmy przez wykwalifikowanych partnerów ds. zarządzanych usług ... w branżę danego klienta, typowe metody ataków oraz kluczowe dane biznesowe lub finansowe, które skłaniają cyberprzestępców do atakowania firmy klienta. Dostęp do ...
-
FinTech rzuca rękawicę bankowości
... na usługi (zapewniające zgodność z różnymi systemami), a także łączą systemy obsługi klienta i interfejsy ze wspólnymi źródłami danych oraz aplikacjami. Więcej danych, większe ryzyko ... obszar więcej środków. Banki muszą obecnie reagować stosunkowo szybko na potrzeby klientów oraz być na tyle elastyczne, by wprowadzać nowe technologie, narzędzia i ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... zadbać o integrację z operatorami logistycznymi, aby nasze produkty dotarły do klienta szybko i bezpiecznie. 5. Analityka Niezbędnym elementem rozwoju e-sklepu jest analityka internetowa ... czy program konsumencki Google, dzięki którym poznamy lepiej klientów i ich potrzeby oraz wzbudzimy ich zaufanie. Warto pamiętać o tym, że ważne jest nie tylko „co ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... Asortymentem, cenami, kosztami i czasem dostawy, promocjami oraz oczywiście profesjonalną obsługą klienta. I wszystko wskazuje na to, że liderzy tej kategorii wiedzą, jak zyskać ... radą. Czołówka rankingu pokazuje, że to kierunek odpowiadający na potrzeby klientów. Gry Od planszowych klasyków z dzieciństwa, po nieprzebraną liczbę odmian ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... się jedynie na opisaniu szczegółów naszej oferty, czy pokażemy też w jaki sposób odpowiada ona na potrzeby i bolączki odbiorcy. Tworząc tekst starajmy się spojrzeć na nasze produkty z perspektywy klienta. W artykule sponsorowanym możemy szczegółowo opisać wszystkie aspekty, zalety i ograniczenia naszej oferty, przykłady zastosowania i korzyści ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... , działając na rzecz lokalnych społeczności, zrównoważonego rozwoju czy prowadząc inicjatywy proekologiczne. Potrzeba zmiany podejścia do klienta Żyjemy w czasach intensywnych zmian, które - bo jakżeby inaczej - dotykają również potrzeby, wymagania i gusta klientów. To wszystko - powoduje, że wiele firm musi dziś zmierzyć się z koniecznością ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... ’s konsekwentnie wsłuchuje się w potrzeby konsumentów, umożliwiając im m.in. zamawianie jedzenia zarówno przy przy ladzie, jak i w kiosku lub za pośrednictwem aplikacji oraz wybór pomiędzy odbiorem zamówienia przy okienku lub dostarczeniem go do stolika. Nieustanne koncentrowanie się na doskonaleniu obsługi klienta sprawiło, że McDonald ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... produkty ułatwią mu życie lub na jakie jego potrzeby odpowiadają. W przypadku artykułu natywnego nie mamy możliwości opowiedzenia o sobie i o swojej ofercie w sposób bezpośredni. Jednak dostarczając użytkownikom praktyczną wiedzę z dziedziny, która jest naszą domeną, zyskujemy w oczach klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy ...
-
Koronawirus zmienia miejsca pracy. Wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zdalnej
... globalizacji i możliwości zatrudniania talentów z całego świata. Pracujesz z Polski dla klienta z USA? Śmiało zatrudnij zespół z UK i Kanady, i wesprzyj go polskimi ... i komunikować się z zespołem. Transparentność, a także uważność na ludzi i ich potrzeby, powinna nam przyświecać przy pracy zdalnej. Jak wdrożyć pracę zdalną w organizacji i zrobić ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... , że doskonale zna potrzeby pacjentów oraz rozumie ich problemy z dostępem do odpowiedniego sprzętu i stara się robić wszystko, by ich potrzeby zostały zaspokojone. Jest ich ... momentach pozostaje z nimi w kontakcie. Jak dotrzeć do klienta? To bardzo ważny aspekt, aby dobrać najlepszą drogę dotarcia do klienta podczas szczególnych warunków, które nas ...
-
Ubezpieczyciele przed wyzwaniami. Klienci chcą prostych polis i nie tylko tego
... osoby młode, które chętnie korzystają z wszelkich nowości rynkowych. Pierwsza z nich, na potrzeby badania nazwana gadget group, to respondenci w wieku 18-34 lata zarabiający ... i w jaki sposób korzysta np. z wody czy gazu. Dzięki temu może powiadomić klienta o wykrytym problemie, np. przeciekającej rurze i – w miarę możliwości – wysłać specjalistę, ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... często bierze udział więcej osób. Kluczowe jest także budowanie relacji pomiędzy kupującym i sprzedającym. Istotne jest zatem, aby uwzględnić charakter i potrzeby takiego właśnie klienta. Z punktu widzenia merchanta, ważne są przede wszystkim takie aspekty jak przyspieszenie procesu sprzedaży i kupna oraz automatyzacja tych procesów. Merchanci ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
... których będzie on skierowany. Warto sprawdzić, kim są odbiorcy, jakie mają potrzeby, czego oczekują, czym się interesują, w jakim są wieku i z jakiego powodu ... ścieżki zakupowej Personalizację przekazu warto wprowadzić na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Z indywidualnie dopasowanymi komunikatami powinien spotkać się po wejściu na stronę, ...
-
Cyfryzacja w biznesie idzie pełną parą. Dane z małych firm zaskakują
... specjaliści, dla największych firm cyfryzacja to wciąż przede wszystkim odpowiedź na potrzeby rozbijania silosów informacyjnych oraz usprawnień w szybkości działania. Te mniejsze ... których polskie firmy sięgają po narzędzia z zakresu cyfryzacji, znajduje się obsługa klienta. Po chmurę w tym zakresie sięga 63% badanych przedsiębiorstw. Tuż za nią ...
-
Zarządzanie ryzykiem kredytowym: bank a firma
... ryzyko strat spowodowanych niepożądanym zachowaniem klienta. Nieodłącznym elementem każdej transakcji kredytowej jest zabezpieczenie kredytu stawiane przez klienta do dyspozycji banku ... natychmiastowej spłaty reszty niespłaconego kapitału i należnych odsetek, a w razie potrzeby — na skorzystanie z zabezpieczenia. Default polega na naruszeniu warunków ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... idee, wizerunek). W pierwszej kolejności to produkt powinien odpowiadać na realne potrzeby konsumentów: użyteczne (np. prostota użycia = oszczędność mojego czasu) lub ... część naszego budżetu zainwestować w słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół marki). Dodatkowo ciągle musimy ...
-
Rynek pracy: specjalizacja w cenie
... przy telefonie w tzw. call center i obsłudze klienta. Trudniej było w budownictwie oraz ubezpieczeniach. Potrzeby firm nie zawsze pokrywały się z preferencjami ... proc.). Co czternasty kandydat w województwie lubuskim szuka pracy w działach obsługi klienta. Pracowników fizycznych najłatwiej jest znaleźć w podkarpackim i łódzkim, gdzie odpowiednio 13 ...
-
Zachowania konsumenckie
... sklepie, co zwiększa szansę na dokonanie większej liczby zakupów. Aby zatem zatrzymać klienta dłużej w sklepie odpowiednio zaplanowane są przejścia sklepowe, poprzez ... miejscu. Innym sposobem na zatrzymanie klienta jest też specjalne planowanie wnętrza sklepu tak, aby produkty pierwszej potrzeby i najpopularniejsze znajdowały się jak najdalej w głębi ...
-
Cele i zarządzanie przez cele
... wersja celu. Powinna ona brać pod uwagę możliwości realizacji celu, potrzeby poszczególnych grup interesu, spójność z innymi celami oraz misją i wizją przedsiębiorstwa. Cel ... niedookreślone. Na przykład sformułowanie “naszym celem jest podniesienie jakości obsługi klienta” należy zastąpić choćby takim zdaniem: “naszym celem jest zmniejszenie czasu ...
-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... ” – mówi Joanna Domańska. Niektóre szkoły niepubliczne w walce o klienta postanowiły wprowadzać od dawna znane na zachodzie metody dostosowania treści modułów do oczekiwań rynku. Gdańska Wyższa Szkoła Bankowa powołała Radę Przedsiębiorczości, czyli instytucję, w której ścierają się potrzeby rynku pracy i oferta dydaktyczna szkoły. W skład Rady ...