-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... o konieczności pomiaru efektów inwestycji marketingowych. Co ciekawe, siłą napędową tej potrzeby wcale nie są menedżerowie marketingu, ale finansiści, zarząd czy jakikolwiek wysokiej ... marketingu, a odpowiedzią będzie, że o pieniądze, które są uzależnione od głowy i serca naszego klienta, to nie pozostaje nam nic innego, jak uwierzyć właśnie w takie ...
-
Sklep internetowy RTV Euro AGD
... dostawą do domu, możliwe jest rezerwowanie on-line produktu w konkretnym, wybranym przez klienta sklepie i jego samodzielny odbiór oraz płatność na miejscu. Takie ... efektywne administrowanie tymi elementami portalu odpowiada system zarządzania treścią. Na te potrzeby wykorzystana we wdrożeniu platforma Unity udostępnia system Unity Content Manager, ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... w pełni potencjału stron internetowych, szczególnie jeśli chodzi o proces obsługi klienta, kształtowania z nim relacji czy dokonywania transakcji. Przeprowadzona analiza pod ... zwiększenia tego zaangażowania, a jedynie 5,9% ankietowanych raczej nie widzi takiej potrzeby. • Zarówno w wymiarach polepszenia pozycji konkurencyjnej, wzrostu zysku oraz ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... , czy wiceprezesowi ds. sprzedaży. Te strony nie są dostosowane do potrzeb klienta. 45 sekundowa prezentacja we Flashu może zaspokoić czyjeś ego, ale może ... klienci chcą odbyć z Tobą inteligentną rozmowę, podczas której wymienisz informacje, odkryjesz ich potrzeby i zaproponujesz rozwiązania. Jeśli animacja we Flashu pomoże Ci zrealizować ten cel, to ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania IV-VI 2006
... zwalczania polimorficznego kodu binarnego. Jednak do niedawna nie było potrzeby rozwijania takich narzędzi dla wirusów skryptowych. Istniało tylko kilka exploitów ... ci, którzy wykorzystywali POP3 w celu otrzymywania poczty za pośrednictwem osobnego klienta pocztowego. Ponieważ platformą rozprzestrzeniania się robaka to JavaScript, który obsługiwany ...
-
Blogi w służbie PR
... w jakim ją wykorzystamy. Blogi firmowe umożliwiają dialog z rzeszą potencjalnych i aktualnych klientów, w wyniku którego firma lepiej poznaje potrzeby konsumentów. Oczywiście w takim celu - i jest to jak najbardziej właściwe - przeprowadza się badania rynkowe. Jednak blog ... sceptycznie na to patrzy nie wykorzystując tej możliwości wyjścia do klienta ...
-
W jakie nieruchomości nie warto inwestować?
... wielka płyta przeznaczona jest dla osób, które kupują mieszkania na własne potrzeby. Z racji cen, wielka płyta jest alternatywą dla mniej zamożnych. Mieszkania w blokach ... standardzie, z karaluchami jest trudno sprzedawalne. Jest to błędna opinia. Tutaj zawsze znajdziemy klienta z Chin, Wietnamu czy Korei. To miejsce powoli staje się warszawskim ...
-
Tydzień 39/2006 (25.09-01.10.2006)
... , a w 2007 roku pożyczymy kolejne 45 mld zł". Według najnowszych szacunków potrzeby inwestycyjne górnictwa tylko w kilku najbliższych latach wyniosą ok. 10 mld zł, w tym ... obiektywnie zmierzyć i porównać). Te różnice są coraz bardziej subtelne - czasem przez klienta zupełnie niewyczuwalne. Zwycięzcę i przegranego na rynku dzieli obecnie coraz ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... sprostać temu zadaniu, musi zwrócić uwagę potencjalnego klienta i wtłoczyć w jego świadomość odpowiednią dawkę informacji. Informowanie, wywoływanie u konsumenta ... reklamy polega na przekonaniu konsumentów, że dana marka najlepiej zaspokoi ich potrzeby, i nakłonieniu ich do dokonania zakupu. Funkcja utrwalająca reklamy wiąże się z osiągnięciem ...
-
Archiwizacja dokumentów z WorkingDocLite
... przez nich czynności. W systemie aktywna jest wersja aktualna, jednak w razie potrzeby, można wrócić do wcześniejszych kopii konkretnego dokumentu. WorkingDocLite umożliwia instalację ... pojedynczego dokumentu pochodzącego ze skanera, faksu, systemu plików, czy poczty klienta. Oprogramowanie pozwala na definicję rodzajów dokumentów oraz reguł obsługi ...
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... wobec kwestii, czy dostawca szkolenia powinien mieć siedzibę w pobliżu swojego klienta, są dosyć zróżnicowane, ale przeważa opinia, że powinien być blisko. ... IT (11%). Stosunkowo niewielu pracowników uczestniczyło w szkoleniach zorientowanych na bardziej bieżące potrzeby firm: w szkoleniach w zakresie księgowości – 6%, BHP – 5%. O ile mikro i ...
-
Spadną ceny Internetu?
... dotyczącymi zmiany umów o dostępie do lokalnej pętli abonenckiej na potrzeby sprzedaży usług szerokopasmowej transmisji danych (umowy BSA - Bitstream Access). Z BSA korzystają m. ... uczestniczą w negocjacjach. Wygrana w walce o upust da operatorom dodatkową amunicję w bitwie o klienta. Cena może okazać się kluczowa - sieć Orange właśnie powiększyła ...
-
Pozyskiwanie funduszy i dotacji unijnych - rady dla przedsiębiorstw
... na wsparcie z programu pomocowego. „Wymyślanie” projektu dla klienta to jedno z najtrudniejszych zadań, jakie stoją przed konsultantami funduszy unijnych. Najlepsza sytuacja to taka, gdy projekt będący przedmiotem wniosku o dofinansowanie jest odpowiedzią na faktyczne potrzeby przedsiębiorstwa i będzie realizowany niezależnie od wyniku konkursu ...
-
Wirusy, trojany, phishing 2007
... treść wiadomości jest zgodna z osobistymi danymi. Spam adresowany do „Szanownego klienta” nie jest tak efektywny, jak wiadomość przesłana do konkretnej osoby z ... złośliwych aplikacji zachowują sie jak „przedsiębiorcy” szybko reagujący na zmieniające sie potrzeby rynku i popyt na konkretne kradzione informacje. Są kryminalistami, a w miarę upływu ...
-
Emigracja pracowników a rozwój polskich firm
... wypłacania pracownikom wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych (64%), wydłużony czas obsługi klienta (35%), a w co piątej firmie konieczność rezygnacji ze świadczenia niektórych usług. ... od 100 do 250 osób) przedsiębiorstw działających na polskim ryku. Na potrzeby badania respondentów podzielono na cztery branże: energetyka i paliwa, handel ...
-
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... opinię, że „celem marketingu jest uczynienie sprzedaży zbyteczną. Celem jest poznać i zrozumieć klienta tak dobrze, aby produkt lub usługa dopasowały się doń i… sprzedały ... domowe może wydać na zakup towarów i usług miesięcznie (w tym zaspokajających potrzeby podstawowe). Oczywiście ciągle trzeba mieć w pamięci, że średnia spłaszcza obraz ...
-
Tydzień 5/2008 (28.01-03.02.2008)
... mld ton, z czego 15 mld gotowych do eksploatacji. Wzrost cen energii i rosnące potrzeby energetyczne Polski przemawiają za poważnym podejściem do tej koncepcji. Polska Izba ... Według unijnych regulacji przy każdorazowej zmianie warunków umowy, operator musi powiadomić klienta o możliwości jej wypowiedzenia bez dodatkowych opłat. Natomiast polskie prawo ...
-
Trwałe usuwanie danych z Ontrack Eraser
... dziewięć standardów kasowania oraz możliwość stworzenia własnego algorytmu na potrzeby wewnętrznej polityki bezpieczeństwa. Program Ontrack Eraser wyposażony jest w narzędzie, ... możliwość kasowania zawartości nośników zewnętrznych (USB, FireWire etc). Uruchomienie klienta Linuksowego pozwala na usunięcia danych z dysków zewnętrznych i wewnętrznych ...
-
Taryfy abonamentowe Nowa Era
... od 80 złotych wliczone minuty wymieniają się na połączenia międzynarodowe do krajów Unii Europejskiej. W razie potrzeby, już po upływie czterech miesięcy od podpisania umowy, na życzenie klienta operator może zawiesić konieczność opłacania abonamentu na okres do sześciu miesięcy. Klient może wtedy nadal ...
-
Czy ceny mieszkań w Polsce idą w dół?
... ceny. Wszystko wskazuje na to, że na rynku wtórnym powoli wraca rynek klienta” – mówi Krzysztof Kowalkowski, product manager portalu Domiporta.pl. Różnorodna Warszawa ... lub domu. Z pewnością nie są to zakupy inwestycyjne lecz na własne potrzeby. Klienci zauważyli, że zapowiedzi drastycznego spadku cen są wielce przesadzone, a nieruchomości zamiast ...
-
E-administracja: główne przeszkody w rozwoju
... procedur w taki sposób, aby na pierwszym miejscu uwzględniały interes i wygodę klienta, oraz na przywiązaniu do egoistycznej władzy, które bujnie kwitnie w administracjach i ... karcie jest także miejsce do składowania innych danych przeznaczonych na własne potrzeby jej posiadacza. W październiku 2006 roku Wielka Brytania przestawiła się na paszporty ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... rynku zdają sobie sprawę, że tylko sprawna organizacja i rozumienie potrzeb klienta zapewni im konkurencyjność. Kluczem do sukcesu jest właściwa struktura terenowa ... w tych działaniach mogą okazać się badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie skuteczności merchandisingu w polskich bankach” zrealizowane ...
-
Mobilny dostęp do Internetu: ceny 2007
... sieci ruchomej jest więc usługą dla tych, którzy mają znacznie mniejsze potrzeby związane z korzystaniem z Internetu. Operatorzy sieci ruchomych podobnie jak operatorzy ... na czas określony, której przedterminowe rozwiązanie z reguły wiąże się z nałożeniem na klienta opłat wyrównawczych za usługę dostępu do Internetu po cenie standardowej. ...
-
Sprzedaż bezpośrednia niedoceniana
... bardziej przemyślane. Tymczasem sprzedaż bezpośrednia, odbywająca się najczęściej w domu klienta, stwarza większe szanse na dogłębniejszą ocenę konsumencką i ... temat warunków prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze sprzedaży bezpośredniej, na potrzeby raportu, przeprowadzone zostało badanie za pomocą ankiet wypełnianych drogą elektroniczną. ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... móc komunikować się ze znajomymi. Prostota obsługi i szybkie zakładanie konta bez potrzeby weryfikacji użytkownika pozwala na tworzenie setek kont tygodniowo, przy pomocy ... stronie internetowej, a jej szczegóły możemy także poznać dzwoniąc do biura obsługi klienta. Poza drogą prawną użytkownicy np. smartfonów mogą zainstalować w telefonie aplikacje ...
-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... informacji, dobrego projektu produktu i usługi, sprawnego procesu zakupu/obsługi klienta, personifikacji relacji z klientem, wizerunku firmy, Interesariusze kontraktowi ... , CSR) zakłada między innymi, że przedsiębiorstwo powinno rozpoznawać potrzeby lokalnych społeczności, uczestniczyć w ich zaspokajaniu kształtując właściwe relacje, ale ...
-
Rośnie popyt na magazyny chłodnicze
... przykładem jest klient sieciowy, którego obsługa jest bardziej złożona niż klienta hurtowego. Producent żywności mrożonej posiada odpowiednie umowy z odbiorcami sieciowymi, ... działalności w zakresie logistyki i składowania produktów mrożonych, zarówno na potrzeby spółek grupy kapitałowej, jak i świadczenia usług podmiotom zewnętrznym. Będzie ...
-
Phishing: metody ataków
... (Man In The Middle). Atak ten wykorzystuje dodatkowy serwer, który łączy klienta z serwerem docelowym. Jego ideą jest przejmowanie pakietów, ich modyfikacja i wykorzystywanie w celu osiągnięcia ... komputer w sieci botnet to tzw. zombie. Użycie botnetu zależy od aktualnej potrzeby. Można przeprowadzić atak DDoS, używać go jako sieci proxy do ukrycia ...
-
Komunikacja z klientem a model SaaS
... dla centrów kontaktowych znaczącym atutem CaaS jest skalowalność możliwości systemu. Potrzeby większości centrów kontaktowych są bardzo zmienne – a w tym wypadku model CaaS pozwala osiągnąć duże korzyści biznesowe. Dla przykładu, centrum kontaktowe może pozyskać klienta, który chce zlecić przeprowadzenie dwutygodniowej kampanii, angażującej agentów ...
-
Efektywna praca w biurze - podstawy
... w tej kwestii, rozważ wynajęcie doradcy organizacyjnego. Przedyskutuje on z tobą twoje potrzeby dotyczące informacji oraz sposób wykorzystywania danych. Zada ci też ... są przechowywane w porządku numerycznym, może to być przypisany numer projektu, numer faktury, klienta, pracownika lub numer PESEL, chronologicznie - dokumenty są ułożone według dat: ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... i bułki do Biedronki, po pierścionek do Apartu Z raportu Pentor, przygotowanego na potrzeby 3. edycji Plebiscytu Mistrz Handlu i Usług wynika, że spożywcze zakupy najczęściej robimy w ... : Poszukiwacze niskich cen. To wiodąca grupa kupujących, reprezentowana przez co trzeciego klienta (34%). Najważniejszym czynnikiem jest dla nich cena. Poza nią, w ...
-
Przetargi publiczne 2009: mniej zamówień niż rok temu
... kw. II. To kolejny kwartał, w którym instytucje sektora publicznego zwiększają swoje potrzeby kredytowe. W II kwartale 2009, względem kw. I 2009 liczba ogłoszeń o usługi ... szanse na pozyskanie co prawda wymagającego, ale rzetelnie i sumiennie płacącego klienta. Firmy, chcąc pozyskać zamówienia publiczne w warunkach ograniczenia ich podaży, będą ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... decydują się na bardzo niecodzienne metody dotarcia do znudzonego i wybrednego klienta. Sposobem często wybieranym, by wzbudzić zainteresowanie, jest ... społecznościowych, Gadu-Gadu, poprzez wysyłany e-mailing oraz stworzony na potrzeby całej akcji interaktywny serwis. House wystartował z podobnym tematem w kampanii „Virginity” i skierował ...
-
Budowanie modelu kompetencji
... wykorzystują modele kompetencji do oceny okresowej podwładnych oraz w kolejnym etapie na potrzeby planowania ich rozwoju zawodowego. Również w przypadku prowadzenia rekrutacji do swoich ... wyników, ale przede wszystkim właściwych zachowań, norm i postaw wobec klienta zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego. Spójny system oceny kompetencji i ich ...
-
Derywaty pogodowe chronią zysk firmy
... czasu ogrzewania mieszkań i domów, było cieplej, więc nie mieli potrzeby dogrzewać mieszkań tak intensywnie jak w latach wcześniejszych. Dla elektorociepłowni oznaczało ... iż prostsze w konstrukcji indeksy są łatwiejsze do zrozumienia i zaakceptowania przez klienta, charakteryzują się jednak niższą – niż te bardziej zaawansowane – efektywnością. ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność