-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... z raportu "Przyszłość pracy: od pracy zdalnej do hybrydowej", na potrzeby którego zebrano opinie 500 organizacji, 5 000 pracowników z całego świata, a także naukowców i menedżerów ... na technologiach cyfrowych (68 proc.), na kolejnych miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... nie planowały wchodzić do internetu tak szybko. Wiosną nasz Dział Obsługi Klienta dostawał 3-krotnie więcej zapytań niż zwykle i część zadań musiał scedować na wirtualną ... Pay czy pay-by-link zoptymalizowanych pod urządzenia mobilne sprawia, że nie ma już potrzeby biec po kartę kredytową. Zakupy można dokończyć bez wstawania z kanapy - zauważa Oliwia ...
-
Praca zdalna w sektorze finansowym: wady, zalety, perspektywy
... towarzyszył im również po pandemii? Z ankiety, którą Uniwersytet Warszawski zrealizował na potrzeby raportu Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Finansowego pt. „Przyszłość pracy ... np. serwerów do większego obciążenia oraz przystosowanie oddziałów do obsługi klienta z zachowaniem dystansu społecznego. Pracownicy nie chcą korzystać z L4 Okazało się ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... przyjaznych konsumentom rozwiązań, a także śledzenie ich poczynań na stronie i zapewnienie pomocy w razie potrzeby. Jak pokazały wyniki badania „Co (u)gryzie e-commerce?” z lutego tego ... doświadczeniem zakupowym i optymalizacją zakupów niezależnie od kanału wybranego przez klienta. Jeśli wszystkie dane dotyczące płatności zostaną wprowadzone do tego ...
-
Jak pandemia i szczepienia wpływają na zachowania konsumentów?
... cena, promocja, nagroda – 17 proc. Wygodniejszy sposób dostawy – 12 proc. Negatywne doświadczenie klienta z poprzednim dostawcą – 10 proc. Jaka przyszłość czeka fizyczne sklepy i placówki ... sprawdzania rozmiaru, kroju i jakości produktów (46 proc.) czy natychmiastowego zakupu bez potrzeby czekania na dostawę (39 proc.). Badanie SAS wykazało, że dla ...
-
Pracodawcy w Polsce mają dość pracy zdalnej
... zespołami i długotrwałego utrzymania wysokiej efektywności. Nierzadko wynikają też z potrzeby zintegrowania pracowników z firmą. Wielu pracodawców obserwuje, że długofalowa ... zdalnej lub hybrydowej – zwłaszcza w przypadku stanowisk z obszaru IT, obsługi klienta czy sprzedaży i marketingu. Często w przypadku braku takiej możliwości kandydaci nie ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... kolejne 14%, że do poziomu konkretnych działów czy obszarów w firmie klienta. Taka personalizacja wymaga integracji systemów – już 28% dostawców usług logistycznych współpracuje ... osób, które są ekspertami w dziedzinie właśnie e-commerce i potrafią dobrze określić potrzeby odbiorców oraz dostawców na tym rynku. – uważa Arkadiusz Kawa, dyrektor ...
-
Jest praca w bankowości, finansach i nieruchomościach
... rozwoju kompetencji zawodowych. Podobnie jest także w przypadku stanowisk obsługowych – na przykład doradcy klienta indywidualnego nie zarabiają dziś wiele więcej niż rok czy dwa lata temu. Przedsiębiorcy ... szybko zmieniającym się standardem rynkowym. Pracodawcy muszą być więc elastyczni i wsłuchiwać się w potrzeby kandydatów, żeby zrealizować swoje ...
-
W T-Mobile nielimitowane taryfy z internetem bez ograniczeń
... musieli się zastanawiać, czy wybrana oferta będzie odpowiadać na ich aktualne i przyszłe potrzeby. Z tym założeniem przygotowaliśmy oferty nielimitowanego dostępu do internetu w domu, jakimi są internet ... Buds2 o wartości 649 zł, model Samsung Galaxy S21 FE 5G, do klienta trafi w prezencie smartfon Samsung Galaxy A12 o wartości 749 zł, model Xiaomi ...
-
Mastercard SpendingPulse pokazuje wysokie wzrosty w sprzedaży detalicznej w całej Europie
... dane dotyczące sprzedaży detalicznej, jesteśmy w stanie w czasie rzeczywistym oceniać kondycję klientów i panujące wśród nich trendy. To pomaga rządom i biznesowi zrozumieć potrzeby i zwyczaje współczesnego klienta by dostosować się do jego ciągle zmieniających się oczekiwań, na różnych rynkach i w różnych obszarach.
-
Nowości produktowe Google Cloud na Next '22
... klienci: Zwiększanie globalnego zasięgu infrastruktury: Aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów, Google Cloud będzie kontynuować rozwój i ekspansję swojej globalnej ... utraty danych (DLP) oraz rozszerzenie funkcji szyfrowanie po stronie klienta na Gmaila i Kalendarz. Rozszerzenie możliwości Workspace: Google Workspace zapowiada nowe ...
-
Plus uruchamia VoLTE w roamingu międzynarodowym
... wyższym. Usługa roaming VoLTE jest bezpłatna, a opłaty za połączenia i SMS-y/MMS-y są naliczane zgodnie z cennikiem oferty klienta, tak samo jak w tradycyjnym roamingu 2G/3G. Zużycie transmisji danych na potrzeby połączeń głosowych i SMS-ów w roamingu VoLTE nie powoduje naliczenia opłat za transmisję danych w roamingu i nie powoduje ...
-
Luka na regionalnym rynku biurowców - będzie walka o dobre biura?
... wliczając w to umowy przednajmu oraz umowy zabezpieczające powierzchnię na potrzeby właścicieli budynków. Renegocjacje i przedłużenia obowiązujących kontraktów odpowiadały za 25 % popytu, a ... zyskał umowę przednajmu na wynajem powierzchni 4,7 tys. m kw. dla poufnego klienta IT, z kolei w Katowicach na ekspansję zdecydował się gamingowy gigant ...
-
Gry komputerowe: gdzie podąża rynek i co go napędza?
... procesory, coraz lepsza grafika i nieustanna poprawa jakości doświadczeń klienta korzystającego z gier komputerowych. Postępujące upowszechnienie internetu stymuluje rozwój ... mobilnych, jak i dużo bardziej zaawansowanych z użyciem rozszerzonej rzeczywistości, na potrzeby ich wykorzystania w procesie uczenia dzieci, szkolenia pracowników (np. policji, ...
-
3 trendy w atakach hakerskich w 2023 roku
... W ostatnich latach, kiedy praca hybrydowa stała się powszechną normą, platformy stworzone na potrzeby biznesu zaczęły pełnić rolę społecznościową. Pojawił się również odwrotny ... niosą ze sobą wiele korzyści np. bardziej dostępną i szybką obsługę klienta, łatwiejsze wyszukiwanie informacji o produktach czy szybsze rozwiązywanie problemów. Celem ...
-
BSS: jaki rynek pracy w usługach dla biznesu?
... (6,7 proc. wzrostu), bankowość i usługi finansowe (6,1 proc. wzrostu) oraz sprzedaż i obsługa klienta (wzrost o 5,9 proc.). Według przewidywań w pierwszym kwartale 2023 ... pracodawcy i chęć pozostania w obecnej pracy. W badaniu przeprowadzonym na potrzeby raportu „Business Services 2023” żaden z badanych pracowników nie wyraził chęci pracy w ...
-
Metaverse, sztuczna inteligencja i chmura, czyli hot trendy w nowych technologiach
... zaawansowany od np. mailingu kanał dotarcia do potencjalnego klienta. Obecnie metaverse znajduje zastosowanie przede wszystkim w dziedzinach związanych z szeroko pojętą ... sobie zwinność, której przejawem jest korzystanie z usług różnych dostawców, w zależności od potrzeby chwili. Może to oznaczać, że w przyszłości popularnym konceptem okaże się być ...
-
Rynek turystyki odżywa, podróże służbowe także
... na wyjątkowych przeżyciach, liczą również na unikatowe doświadczenia. Firmy, które odpowiedzą na te potrzeby mają większą szansę na nawiązanie dłuższych i bardziej wartościowych relacji z podróżującymi. Stawianie klienta w centrum zainteresowania poprzez personalizację i oferowanie szerokiej gamy możliwości wyboru – np. w obszarze płatności - może ...
-
Powstanie CTPark Emilianów
... , zwiększają efektywność operacyjną poprzez szybką i skuteczną dostawę towarów bezpośrednio do klienta końcowego. W pierwszym etapie deweloper wybuduje 59 400 mkw. nowej ... uruchomieniu piątej inwestycji w Mazowieckiem. Tym projektem chcemy odpowiedzieć na potrzeby polskich i międzynarodowych firm w zakresie optymalizacji łańcucha dostaw. Zapewnimy ...
-
Sytuacja na rynku pracy: mamy najniższe bezrobocie w UE
... z rozwoju narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Według ankietowanych, osoby związane z obsługą klienta, produkcją przemysłową oraz marketingiem i komunikacją są najbardziej narażone na zastąpienie przez ... polskiego i międzynarodowego rynku pracy. To cykliczna comiesięczna publikacja, którą Agencja przygotowuje na potrzeby Rady Programowej ds. ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... stanie analizować dane o klientach, badać ich preferencje, zachowania i weryfikować potrzeby, co pozwala stworzyć i dostarczyć użytkownikom spersonalizowane treści. To z kolei ... dostosowują się do oczekiwań odbiorców w danym czasie, proaktywna obsługa klienta (przewidywanie potrzeb klientów i dostosowywanie do nich rozwiązań marketingowych), rozwój ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... opcji zakupowych, ale również spersonalizowanego podejścia, szybkich reakcji na ich potrzeby oraz sprawnego rozwiązania ewentualnych problemów. W tym kontekście, elastyczność w dostępie ... Choć oferowana cena pozostaje kluczowym kryterium wyboru sklepu, dobra obsługa klienta i jakość usług stają się coraz ważniejsze. Kupując online klienci kierują ...
-
Zachowania konsumentów: liczy się zdrowie psychiczne i doświadczenia
... proc.) chce tak uczynić w celu otrzymywania spersonalizowanego wsparcia i obsługi klienta, a 52 proc. dla indywidualnych rekomendacji nowych lub alternatywnych wytworów, ... obawę o możliwość uzyskania dostępu do wysokiej jakości opieki zdrowotnej w razie potrzeby, a tylko 12 proc. jest bardzo zaniepokojonych perspektywą przyszłych pandemii zdrowotnych ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... , by wybrać podejście, które finalnie zapewni klientom niepodważalne bezpieczeństwo. Jednym z narzędzi, które adresuje te potrzeby jest uwierzytelnianie biometryczne z ulepszoną ścieżką użytkownika, gdzie autentykacja nie wymaga wielu działań od klienta. Rozwiązanie godzi dwa aspekty: klient czuje się bezpiecznie, a sam proces jest na tyle ...
-
12 prognoz dla sztucznej inteligencji na 2024 rok
... ryzyka, AI pomoże im zautomatyzować i usprawnić przetwarzanie roszczeń, wykrywanie oszustw, obsługę klienta i wiele innych działań - Troy Haines, starszy wiceprezes ds. badań nad ... będą dalej rozwijać narzędzia wykorzystujące generatywną sztuczną inteligencję na potrzeby medycyny spersonalizowanej. Będą to m.in. awatary pacjentów możliwe do ...
-
Atmosferę i satysfakcję z pracy zabija chaos w zespołach
... konieczności szybkiego dostosowania się do zmian. Nie dość, że transformacji uległy potrzeby i oczekiwania rynku, to zaczęto zmieniać dotychczasowe modele współpracy. Obecnie pracownicy ... nie mają dużego wpływu, np. zmiany prawne, sytuacja rynkowa czy decyzje klienta. Wówczas menedżer powinien nakierować wysiłki pracownika na obszar, w którym może ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... Polaków korzystających z internetu dokonuje zakupów online. Przyzwyczajenia konsumentów generują nowe potrzeby i dynamiczny rozwój e-commerce. W odpowiedzi na te szybkie zmiany, ... i machine learning skutkują zwiększeniem efektywności sprzedażowej, czy poprawą obsługi klienta. Jak wskazują eksperci, umiejętne użycie narzędzi wykorzystujących AI i ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... wynagrodzeń do aktualnych realiów, tak aby jednocześnie odpowiadała na potrzeby organizacji dążących do optymalizacji kosztów oraz umożliwiała im pozyskiwanie i retencję ... produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI ...
-
6 na 10 Polaków patrzy w 2024 rok z optymizmem
... o przewagę optymistów wśród tych, którym nie wystarcza nawet na najpilniejsze potrzeby lub zmuszonych sobie wiele odmawiać, by nie zabrakło na podstawowe wydatki. Poprawy ... o ponad 4 mln więcej niż rok wcześniej. Banki weryfikujące wiarygodność potencjalnego klienta w BIK, za każdym razem otrzymują też dane z BIG InfoMonitor. Badanie „Twoje prognozy ...
-
Sklepy na lekkim minusie w 2023 roku. Hipermarkety z największym spadkiem ruchu
... utrzymującej się wysokiej inflacji ludzie w dużej mierze kupowali produkty pierwszej potrzeby, rezygnując z mniej istotnych produktów, dostępnych w większych sklepach – ... tys. konsumentów. Wejście badanej osoby w geofence było zarejestrowane jako wizyta klienta w sklepie, gdy pobyt w placówce trwał co najmniej 2 minuty i nie więcej niż 2 godziny ...
-
Czy Polska jest gotowa na 4-dniowy tydzień pracy?
... czasu pracy przy zachowaniu obecnego wynagrodzenia. Na przykład w badaniu na potrzeby ostatniej edycji raportu No Fluff Jobs „Kobiety w IT” 38,9 proc ... w których istotna jest po prostu obecność na stanowisku pracy, jak w obsłudze klienta. W tych wypadkach konieczne byłoby zwiększenie zatrudnienia, co podniosłoby koszty prowadzenia działalności ...
-
Światłowód Play dla Firm z promocją rok bez opłat
... co zapewnia czas na podjęcie decyzji jakie parametry usługi będą spełniały potrzeby biznesu. Gwarancja nieustającego dostępu do sieci Nowe oferty Światłowodu Play dla ... łącza symetrycznego. Dzięki zwiększonej przepustowości transfer zarówno od, jak i do klienta będzie na najwyższym poziomie. Usługa ta dostępna jest w wybranych lokalizacjach za ...
-
Sztuczna inteligencja dehumanizuje rekrutację pracowników?
... ono w przypadku standardowych stanowisk specjalistycznych – takich jak sprzedaż, obsługa klienta czy administracja – z uwagi na to, że na takie stanowiska często przychodzi dużo ... oparte o AI będą mogły monitorować rozwój pracowników, identyfikować potrzeby szkoleniowe i sugerować ścieżki kariery, które będą najlepiej dopasowane do umiejętności ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... wysoka liczba pokazuje, że istnieje szeroka zgoda co do potrzeby regulacji. Zakaz sprzedaży alkoholu w małych opakowaniach Jednym z najważniejszych obszarów, w którym ... poprzez ograniczenie liczby reklam (62%), zakaz sprzedaży w opakowaniach wprowadzających w błąd klienta (69%), zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych na stacjach paliw (54%) ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali sklepy oferujące najlepsze promocje
... Co więcej, w obliczu rosnącej konkurencji, stają się kluczowym narzędziem w walce o klienta. Sieci handlowe rywalizują, oferując coraz lepsze rabaty i oferty. To z jednej strony korzystnie ... ich decyzje zakupowe. Sieci handlowe w Polsce regularnie organizują promocje, aby zaspokoić potrzeby klientów, co sprawia, że konsumenci mogą liczyć na korzystne ...
Tematy: BLIX AWARDS, sieci handlowe, handel, sklepy, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Twój Market, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność