-
Chcemy biometrii zamiast kodów jednorazowych
... a bezpieczeństwo i gwarancja ochrony danych – większe (21%). SCA odpowiedzią na potrzeby konsumentów 51% przepytanych przez Mastercard wskazało, że przy płatnościach ... oczekiwania w tym zakresie zostaną spełnione, wraz z wprowadzeniem tzw. silnego uwierzytelnienia klienta (ang. strong customer authentication, SCA). Jest to jeden z elementów, które ...
-
Zawody przyszłości, czyli kolejna transformacja rynku pracy
... ubezpieczeniowych, kierowców czy też pracowników pierwszej linii obsługi klienta. Znikną przede wszystkim niebezpieczne, żmudne i powtarzalne zadania. W dłuższej ... Polakami od transformacji ustrojowej. Każdy rok był czymś nowym. Zmieniały się warunki, potrzeby i technologie. Gospodarka przeżywała okresy prosperity i kryzysy – wspomina Anna Wicha, ...
-
Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość
... oferty producenta czy dostawcy, a w konsekwencji na efektywniejszą sprzedaż do klienta ostatecznego. Czegoś innego nam potrzeba Istnieje duża rozbieżność pomiędzy tym, w jaki ... . By móc temu sprostać liczy się poznanie, rozumienie i umiejętność odpowiedzenia na potrzeby osób, na których zaangażowaniu zależy danej marce czy producentowi – mówi ...
-
Co możemy zyskać na design thinking?
... użytkownika końcowego w centrum procesu projektowego, a rozwiązania powstają pod realne potrzeby odbiorców. To sposób myślenia i zbiór narzędzi, które właściwie wykorzystane ... identyfikując towarzyszące im cele biznesowe. Na pierwszym miejscu znalazła się satysfakcja klienta. Dążenie do jej zwiększenia jest powodem do korzystania z metody dla prawie ...
-
Cyberbezpieczeństwo. Jak być o krok przed zagrożeniem?
... bezpieczeństwa informacji zarządzają rosnącymi zagrożeniami przy ograniczonych zasobach”. Na jego potrzeby zebrano opinie osób piastujących stanowisko CISO (Chief Information Security ... , a ponad 36% osób na stanowisku CISO wybrało dane klienta jako priorytet cyberbezpieczeństwa. Większość respondentów stwierdziła również, że własność intelektualna ...
-
Brak pracowników to mit? Poznaj realny problem pracodawców
... , czy jest skwantyfikowana, efektywność procesów (zmierzone etapy wytwarzania wartości dla klienta, od zamówienia do obsługi posprzedażnej) oraz wydajność pracy. Z dotychczasowych ... listą obowiązków lub istniejące opisy były fikcyjne, stworzone tylko na potrzeby kontroli PIP, profili kompetencji, ewaluacji pracowników czy wyznaczonych ścieżek kariery. ...
-
Kryptowaluta oficjalnym środkiem płatniczym Wysp Marshalla
... lub Ether, SOV będzie mieć wbudowaną technologię KYC (poznaj swojego klienta), AML (przeciwdziałanie praniu pieniędzy), CFT (przeciwdziałanie finansowaniu terroryzmu), filtrowanie ... lub kryptowaluta zaprojektowana z myślą o spekulacjach – ma być lekiem na palące potrzeby społeczne. Nie wiadomo do końca, w jaki sposób będzie ustalona wartość SOV. ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... ze wschodu może wiązać się z niechęcią części społeczeństwa. Na potrzeby raportu “Mniejszość ukraińska i migranci z Ukrainy w Polsce. Analiza dyskursu” (2019) przebadano ... miesięcznie. Bankowość to właśnie ten obszar, który wydaje się najaktywniejszy w pozyskiwaniu klienta ze wschodu. Santander chwali się prowadzeniem 120 tys. rachunków bankowych ...
-
Czym jest innowacyjność i co o niej decyduje?
... Review Analytic Services (HBRAS). Na jego potrzeby przepytano przeszło 1000 dyrektorów, których poproszono o wskazanie, jak ich przedsiębiorstwa traktują innowacyjność i jak podchodzą do inwestycji w najważniejszych obszarach zarządzania, obejmujących: procesy, kapitał ludzki, finansowanie, obsługę klienta, dane i technologie. Opinie te uzupełnione ...
-
Sprawdź, czy potrzebujesz systemu ERP. 4 przesłanki wdrożenia
... – często cyfrowych – realizujących potrzeby klientów, w taki w sposób, jakiego oczekują w całym procesie. User experience rządzi przemysłem i usługami, a klienci odwracają się od tych firm, które się w tym kierunku nie rozwijają. Nowoczesny system ERP pozwala zapamiętać wszystkie informacje dotyczące kontrahenta i klienta. Informacje np. związane ...
-
iPhone, Windows 8, Google Glass. 3 porażki w projektowaniu user experience
... porażką. – W idealnym świecie firma najpierw zastanawia się, analizuje otoczenie biznesowe, bada potrzeby odbiorców, a następnie projektuje i przede wszystkim testuje produkt, nim ten trafi na rynek. Dzięki doskonałemu user experience rozwiązuje problemy klienta, trafia idealnie w jego bolączki. Te znane, jak i te nieodkryte, niezdefiniowane ...
Tematy: user experience, projektowanie UX -
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
... autorytetu i doradcy. Dzielimy się z użytkownikiem swoją wiedzą. Takie potraktowanie potencjalnego klienta przekonuje go dużo bardziej, niż sama marka czy agresywne ... zwiększaniu chęci zakupowych Dzięki „byciu bliżej” użytkownika i odpowiadaniu na jego potrzeby, zyskujemy większą skuteczność w sprzedaży naszych produktów lub usług. Przeprowadzone ...
-
Na zakupy online w godzinach pracy. Tak robi 50% Polaków
... . Potwierdzeniem tego są rezultaty raportu Worldpay Gobal Online Shopper Report, na potrzeby którego zebrano opinie 19 tysięcy respondentów reprezentujących 5 kontynentów. Udzielone przez nich odpowiedzi ... którego już nie ma lub który nie działa w momencie jego wyboru, wyślemy klienta do banku, w którym nie zrealizuje płatności - podkreśla Krystian ...
-
Ataki DDoS coraz dotkliwsze. Cierpią m.in. sieci komórkowe
... wymierzonych w operatorów. Jak czytamy w komunikacie opublikowanym przez F5 Labs, na potrzeby omawianego badania analizie poddano dane przekazane przez zespół reagowania na ... typu „odmowa usługi” w przestrzeni dostawcy usług telekomunikacyjnych były zazwyczaj ukierunkowane na klienta (takie jak DNS) lub koncentrowały się na aplikacjach, które ...
-
Zalando, Amazon i inni. Jak e-commerce napędza magazyny w Polsce
... tys. m kw. nowej powierzchni magazynowej. Największe z oddanych do użytkowania obiektów powstały na potrzeby branży e-commerce. Liderzy e-commerce z Polski obsługują klientów w całej ... drugiej strony duża konkurencja na rynku zmuszała wynajmujących do walki o klienta poprzez oferowanie różnorodnych zachęt czynszowych, które w efekcie przyczyniają ...
-
Producenci mebli liczą straty. Sprzedaż ma spaść o 1/3
... sektora meblowego jest dramatyczny spadek popytu. Nowe meble nie są produktem pierwszej potrzeby. Taki zakup można zazwyczaj odłożyć w czasie i poczekać aż sytuacja się ustabilizuje. ... wielki wpływ na sytuację tego sektora w Polsce - mówi Wojciech Kochański, Doradca Klienta Korporacyjnego w DNB Bank Polska. Dlatego tylko część fabryk nadal pracuje, ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... Śledzenie użytkownika w sieci, wykorzystanie algorytmów aby personalizować treść, a także kreowanie potrzeby posiadania produktu zgodnego z analizą profilu. Tak kształtuje się ... beacon’y, a także aplikacja mobilna. Umożliwiają one zarówno weryfikację ścieżki zakupowej klienta, ukazują jego profil zakupowy, a także poprzez „push” komunikują mu ofertę ...
-
Orange Flex dla firm
... zakupie usług w aplikacji faktury będą przesyłane automatycznie na podany adres email. W razie potrzeby użytkownik może podejrzeć listę faktur w aplikacji i ponownie je wysłać na swoją ... smartfonie. Do dyspozycji użytkowników Orange Flex jest także czat z obsługą klienta 24/7. Korzyści dla Twojej firmy w Orange Flex W aplikacji Orange Flex można ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... klientami – od budowania wizerunku zaufanego sprzedawcy działającego w interesie klienta, przez sprawne rozwiązywanie problemów i upraszczanie wszelkich interakcji, ... kontakt z innymi klientami, przemyślana ekspozycja dóbr pierwszej potrzeby, informacje online o kolejkach – mówi Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego w ...
-
Monitor Rynku Pracy: maleją obawy o zatrudnienie, ale szukamy go dłużej
... w stanie znaleźć jakąkolwiek pracę i tymi, którzy są zdania, że w razie potrzeby znajdą pracę co najmniej tak samo dobrą jak obecna. Dla ... zawodów, które Polacy zamierzają podjąć w innych krajach, badani wymieniają pracę fizyczną oraz handel, gastronomię i obsługę klienta (po 11%). 36% osób, które nie rozważają migracji zarobkowej, deklaruje, że ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... walki (37 proc.) oraz gry określane mianem survival (33,9 proc.). Męskim światem wydają się rządzić potrzeby związane z wyładowaniem emocji, działaniem strategicznym, rywalizacją i próbowaniem swoich sił w trudnych warunkach. Kobiety kierują się innymi potrzebami ... do realiów i umiejętnie te dane wykorzystać, by dotrzeć jak najbliżej swojego klienta ...
-
Cyberbezpieczeństwo: kopia zapasowa to tylko początek, poznaj 4 kolejne kroki
... i regularnie przeglądać strategię firmy, aby mieć pewność, że zaspokaja ona potrzeby przedsiębiorstwa. 2. Zarządzanie urządzeniami w całym cyklu ich życia Na urządzeniach ... poufnych, mogą chronić konsumentów przed potencjalnie katastrofalną sytuacją, w której dane klienta lub ściśle tajny raport przez nieuwagę wpadnie w niepowołane ręce. Hasła ...
-
8 sposobów na lepszy program lojalnościowy
... o niedoskonałościach systemu. Oto kilka rzeczy, którym warto się przyjrzeć w szczególności i w razie potrzeby poprawić je. 2. Wprowadź jaśniejsze zasady Zdarza się, że klienci nie ... Nie przynudzaj! W programie lojalnościowym musi się stale coś dziać. Zaskocz klienta dodatkowymi punktami przyznawanymi w wybrany weekend lub noworocznym rabatem w dużej ...
-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... z raportu "Przyszłość pracy: od pracy zdalnej do hybrydowej", na potrzeby którego zebrano opinie 500 organizacji, 5 000 pracowników z całego świata, a także naukowców i menedżerów ... na technologiach cyfrowych (68 proc.), na kolejnych miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... nie planowały wchodzić do internetu tak szybko. Wiosną nasz Dział Obsługi Klienta dostawał 3-krotnie więcej zapytań niż zwykle i część zadań musiał scedować na wirtualną ... Pay czy pay-by-link zoptymalizowanych pod urządzenia mobilne sprawia, że nie ma już potrzeby biec po kartę kredytową. Zakupy można dokończyć bez wstawania z kanapy - zauważa Oliwia ...
-
Praca zdalna w sektorze finansowym: wady, zalety, perspektywy
... towarzyszył im również po pandemii? Z ankiety, którą Uniwersytet Warszawski zrealizował na potrzeby raportu Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Finansowego pt. „Przyszłość pracy ... np. serwerów do większego obciążenia oraz przystosowanie oddziałów do obsługi klienta z zachowaniem dystansu społecznego. Pracownicy nie chcą korzystać z L4 Okazało się ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... przyjaznych konsumentom rozwiązań, a także śledzenie ich poczynań na stronie i zapewnienie pomocy w razie potrzeby. Jak pokazały wyniki badania „Co (u)gryzie e-commerce?” z lutego tego ... doświadczeniem zakupowym i optymalizacją zakupów niezależnie od kanału wybranego przez klienta. Jeśli wszystkie dane dotyczące płatności zostaną wprowadzone do tego ...
-
Jak pandemia i szczepienia wpływają na zachowania konsumentów?
... cena, promocja, nagroda – 17 proc. Wygodniejszy sposób dostawy – 12 proc. Negatywne doświadczenie klienta z poprzednim dostawcą – 10 proc. Jaka przyszłość czeka fizyczne sklepy i placówki ... sprawdzania rozmiaru, kroju i jakości produktów (46 proc.) czy natychmiastowego zakupu bez potrzeby czekania na dostawę (39 proc.). Badanie SAS wykazało, że dla ...
-
Pracodawcy w Polsce mają dość pracy zdalnej
... zespołami i długotrwałego utrzymania wysokiej efektywności. Nierzadko wynikają też z potrzeby zintegrowania pracowników z firmą. Wielu pracodawców obserwuje, że długofalowa ... zdalnej lub hybrydowej – zwłaszcza w przypadku stanowisk z obszaru IT, obsługi klienta czy sprzedaży i marketingu. Często w przypadku braku takiej możliwości kandydaci nie ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... kolejne 14%, że do poziomu konkretnych działów czy obszarów w firmie klienta. Taka personalizacja wymaga integracji systemów – już 28% dostawców usług logistycznych współpracuje ... osób, które są ekspertami w dziedzinie właśnie e-commerce i potrafią dobrze określić potrzeby odbiorców oraz dostawców na tym rynku. – uważa Arkadiusz Kawa, dyrektor ...
-
Jest praca w bankowości, finansach i nieruchomościach
... rozwoju kompetencji zawodowych. Podobnie jest także w przypadku stanowisk obsługowych – na przykład doradcy klienta indywidualnego nie zarabiają dziś wiele więcej niż rok czy dwa lata temu. Przedsiębiorcy ... szybko zmieniającym się standardem rynkowym. Pracodawcy muszą być więc elastyczni i wsłuchiwać się w potrzeby kandydatów, żeby zrealizować swoje ...
-
W T-Mobile nielimitowane taryfy z internetem bez ograniczeń
... musieli się zastanawiać, czy wybrana oferta będzie odpowiadać na ich aktualne i przyszłe potrzeby. Z tym założeniem przygotowaliśmy oferty nielimitowanego dostępu do internetu w domu, jakimi są internet ... Buds2 o wartości 649 zł, model Samsung Galaxy S21 FE 5G, do klienta trafi w prezencie smartfon Samsung Galaxy A12 o wartości 749 zł, model Xiaomi ...
-
Mastercard SpendingPulse pokazuje wysokie wzrosty w sprzedaży detalicznej w całej Europie
... dane dotyczące sprzedaży detalicznej, jesteśmy w stanie w czasie rzeczywistym oceniać kondycję klientów i panujące wśród nich trendy. To pomaga rządom i biznesowi zrozumieć potrzeby i zwyczaje współczesnego klienta by dostosować się do jego ciągle zmieniających się oczekiwań, na różnych rynkach i w różnych obszarach.
-
Nowości produktowe Google Cloud na Next '22
... klienci: Zwiększanie globalnego zasięgu infrastruktury: Aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów, Google Cloud będzie kontynuować rozwój i ekspansję swojej globalnej ... utraty danych (DLP) oraz rozszerzenie funkcji szyfrowanie po stronie klienta na Gmaila i Kalendarz. Rozszerzenie możliwości Workspace: Google Workspace zapowiada nowe ...
-
Plus uruchamia VoLTE w roamingu międzynarodowym
... wyższym. Usługa roaming VoLTE jest bezpłatna, a opłaty za połączenia i SMS-y/MMS-y są naliczane zgodnie z cennikiem oferty klienta, tak samo jak w tradycyjnym roamingu 2G/3G. Zużycie transmisji danych na potrzeby połączeń głosowych i SMS-ów w roamingu VoLTE nie powoduje naliczenia opłat za transmisję danych w roamingu i nie powoduje ...