-
Co zastąpi Skype’a for Business?
... chce pożegnać się z kultowym komunikatorem? - Microsoft uwzględnił nowe potrzeby firm w zakresie wymiany informacji i opracował narzędzie integrujące wszystkie ... Co ważne, Teams można uruchomić zarówno poprzez aplikację na pulpicie, przeglądarkę, a także klienta na urządzeniach mobilnych - podkreśla Konrad Nieboj, specjalista z firmy Senetic, ...
-
Assistance domowy ma potencjał
... istotne, asystor oferuje transport sprzętu z domu klienta do serwisu i z powrotem. - W 2017 roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego potrzebowało pomocy w związku z awarią RTV/AGD (69 proc. zgłoszeń), zalaniem (22 proc.) oraz awarią komputera (5 proc.). W razie potrzeby, np. wystąpienia pożaru w ramach usług assistance ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w I kw. 2018
... osób. Duże firmy (zwłaszcza produkcyjne) często nie dostrzegają jeszcze potrzeby pochylenia się nad potrzebami pracowników, niezależnie od stanowiska. Zarządy i kadra kierownicza ... posługiwanie się przez nich językiem polskim w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Tak duży przyrost zatrudnienia w usługach może budzić obawy o jakość świadczonej ...
-
5 kierunków rozwoju centrów handlowych w Polsce
... coraz popularniejsze. To mniejsze obiekty umożliwiające szybkie i sprawne zakupy pierwszej potrzeby. Centra tego typu muszą być dobrze zlokalizowane i oferować łatwy dostęp ... zakupu w Internecie (showrooming). Z drugiej strony, sprzedawcy, poprzez spersonalizowaną obsługę klienta, starają się zachęcić go, aby po obejrzeniu produktu online dokonał ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... u Klienta. Jest to narzędzie komunikacji, dzięki któremu marka może się znacząco wyróżnić i zbliżyć do siebie konsumenta. Marketing ten bazuje na niezwykle silnych wyzwalaczach psychologicznych – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood. Aby osiągnąć swój cel, marka powinna na początku zidentyfikować potrzeby ...
-
100 lat niepodległości w polskiej gospodarce
... przemysł ciężki i wiele zakładów, które jednak nie zaspokajały potrzeb ludności, a jedynie potrzeby ZSRR, produkując maszyny i części uzbrojenia. Ówczesny przemysł lekki i usługi były ... rynku, którym zaczęły rządzić nowe zasady i trzeba było konkurować o klienta, rynki zbytu oraz dostawców. Ruszyła lawina denacjonalizacji niewydajnych zakładów, ...
Tematy: polska gospodarka, wzrost gospodarczy -
Zmiana pracy. Czego szukają specjaliści?
... Najwięcej pracy zaoferowano handlowcom i sprzedawcom, a w następnej kolejności ekspertom od obsługi klienta, specjalistom IT, finansistom oraz inżynierom. Okazuje się również, że ... dobra płaca, a zaraz po niej ciekawe zadania i możliwość rozwoju. Pozostałe potrzeby specjalistów są już jednak bardziej zatomizowane i zależne od indywidualnych cech. ...
-
Małe firmy czekają na pieniądze z własnej winy?
... (38%), które nie korzystają z usług wywiadowni gospodarczych, nie widzi w ogóle takiej potrzeby. 17% procent nie zna tego typu usług. Tyle samo twierdzi, że ... wywiad środowiskowy wśród znajomych. 21% analizuje KRS firmy, 19% sprawdza kondycję finansową potencjalnego klienta w BIK-u. 31% sprawdza, czy firma widnieje w KRD, a 14% korzysta z innych ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... nie zainwestują w nowe technologie i omnichannel, muszą liczyć się z odpływem klienteli. Na potrzeby raportu „Retail Digital Trends Survey 2019” zasięgnięto opinii przeszło 3 tys. ... Wzmocnienie doświadczeń konsumentów staje się kluczowym elementem, który pozwala zatrzymać klienta w sklepie. A gdy sklep nie zapewni mu satysfakcji nie wacha się i ...
-
Outsourcing usług IT: 12 wskazówek
... firma radzi sobie ze sprawami organizacyjnymi i czy ma kontakt z użytkownikiem końcowym, żeby zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania. Wartością dodaną jest gwarancja, że partner ma możliwość identyfikacji problemu klienta poprzez np. organizację warsztatów. 4. Kultura organizacyjna Fundamentem kultury organizacyjnej są wartości wyznawane przez firmę ...
Tematy: usługi IT, outsourcing oprogramowania -
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... oczu, DNA oraz wyszukiwanych kategorii pozwolą z dużą dokładnością określić rzeczywiste potrzeby konsumenta. Jest to kolejny trend, który będzie zyskiwał na popularności ... w jednym sklepie. Wywiera to presję na marki, aby zapewnić, że doświadczenia klienta są zoptymalizowane dla każdego kanału. Tradycyjna ścieżka zakupowa uległa zmianie i obecnie ...
-
BrandZ. Znamy najcenniejsze marki świata 2019
... . Nie bez znaczenia była również świetna jakość obsługi klienta, pozostawianie konkurencji o krok w tyle oraz zróżnicowana gama oferowanych produktów i ... się jako „zmienność świata”, w którym marki muszą przewidywać nieustannie zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Podczas gdy inne platformy mediów społecznościowych zmagają się ...
-
Chcemy biometrii zamiast kodów jednorazowych
... a bezpieczeństwo i gwarancja ochrony danych – większe (21%). SCA odpowiedzią na potrzeby konsumentów 51% przepytanych przez Mastercard wskazało, że przy płatnościach ... oczekiwania w tym zakresie zostaną spełnione, wraz z wprowadzeniem tzw. silnego uwierzytelnienia klienta (ang. strong customer authentication, SCA). Jest to jeden z elementów, które ...
-
Zawody przyszłości, czyli kolejna transformacja rynku pracy
... ubezpieczeniowych, kierowców czy też pracowników pierwszej linii obsługi klienta. Znikną przede wszystkim niebezpieczne, żmudne i powtarzalne zadania. W dłuższej ... Polakami od transformacji ustrojowej. Każdy rok był czymś nowym. Zmieniały się warunki, potrzeby i technologie. Gospodarka przeżywała okresy prosperity i kryzysy – wspomina Anna Wicha, ...
-
Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość
... oferty producenta czy dostawcy, a w konsekwencji na efektywniejszą sprzedaż do klienta ostatecznego. Czegoś innego nam potrzeba Istnieje duża rozbieżność pomiędzy tym, w jaki ... . By móc temu sprostać liczy się poznanie, rozumienie i umiejętność odpowiedzenia na potrzeby osób, na których zaangażowaniu zależy danej marce czy producentowi – mówi ...
-
Co możemy zyskać na design thinking?
... użytkownika końcowego w centrum procesu projektowego, a rozwiązania powstają pod realne potrzeby odbiorców. To sposób myślenia i zbiór narzędzi, które właściwie wykorzystane ... identyfikując towarzyszące im cele biznesowe. Na pierwszym miejscu znalazła się satysfakcja klienta. Dążenie do jej zwiększenia jest powodem do korzystania z metody dla prawie ...
-
Cyberbezpieczeństwo. Jak być o krok przed zagrożeniem?
... bezpieczeństwa informacji zarządzają rosnącymi zagrożeniami przy ograniczonych zasobach”. Na jego potrzeby zebrano opinie osób piastujących stanowisko CISO (Chief Information Security ... , a ponad 36% osób na stanowisku CISO wybrało dane klienta jako priorytet cyberbezpieczeństwa. Większość respondentów stwierdziła również, że własność intelektualna ...
-
Brak pracowników to mit? Poznaj realny problem pracodawców
... , czy jest skwantyfikowana, efektywność procesów (zmierzone etapy wytwarzania wartości dla klienta, od zamówienia do obsługi posprzedażnej) oraz wydajność pracy. Z dotychczasowych ... listą obowiązków lub istniejące opisy były fikcyjne, stworzone tylko na potrzeby kontroli PIP, profili kompetencji, ewaluacji pracowników czy wyznaczonych ścieżek kariery. ...
-
Kryptowaluta oficjalnym środkiem płatniczym Wysp Marshalla
... lub Ether, SOV będzie mieć wbudowaną technologię KYC (poznaj swojego klienta), AML (przeciwdziałanie praniu pieniędzy), CFT (przeciwdziałanie finansowaniu terroryzmu), filtrowanie ... lub kryptowaluta zaprojektowana z myślą o spekulacjach – ma być lekiem na palące potrzeby społeczne. Nie wiadomo do końca, w jaki sposób będzie ustalona wartość SOV. ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... ze wschodu może wiązać się z niechęcią części społeczeństwa. Na potrzeby raportu “Mniejszość ukraińska i migranci z Ukrainy w Polsce. Analiza dyskursu” (2019) przebadano ... miesięcznie. Bankowość to właśnie ten obszar, który wydaje się najaktywniejszy w pozyskiwaniu klienta ze wschodu. Santander chwali się prowadzeniem 120 tys. rachunków bankowych ...
-
Czym jest innowacyjność i co o niej decyduje?
... Review Analytic Services (HBRAS). Na jego potrzeby przepytano przeszło 1000 dyrektorów, których poproszono o wskazanie, jak ich przedsiębiorstwa traktują innowacyjność i jak podchodzą do inwestycji w najważniejszych obszarach zarządzania, obejmujących: procesy, kapitał ludzki, finansowanie, obsługę klienta, dane i technologie. Opinie te uzupełnione ...
-
Sprawdź, czy potrzebujesz systemu ERP. 4 przesłanki wdrożenia
... – często cyfrowych – realizujących potrzeby klientów, w taki w sposób, jakiego oczekują w całym procesie. User experience rządzi przemysłem i usługami, a klienci odwracają się od tych firm, które się w tym kierunku nie rozwijają. Nowoczesny system ERP pozwala zapamiętać wszystkie informacje dotyczące kontrahenta i klienta. Informacje np. związane ...
-
iPhone, Windows 8, Google Glass. 3 porażki w projektowaniu user experience
... porażką. – W idealnym świecie firma najpierw zastanawia się, analizuje otoczenie biznesowe, bada potrzeby odbiorców, a następnie projektuje i przede wszystkim testuje produkt, nim ten trafi na rynek. Dzięki doskonałemu user experience rozwiązuje problemy klienta, trafia idealnie w jego bolączki. Te znane, jak i te nieodkryte, niezdefiniowane ...
Tematy: user experience, projektowanie UX -
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
... autorytetu i doradcy. Dzielimy się z użytkownikiem swoją wiedzą. Takie potraktowanie potencjalnego klienta przekonuje go dużo bardziej, niż sama marka czy agresywne ... zwiększaniu chęci zakupowych Dzięki „byciu bliżej” użytkownika i odpowiadaniu na jego potrzeby, zyskujemy większą skuteczność w sprzedaży naszych produktów lub usług. Przeprowadzone ...
-
Na zakupy online w godzinach pracy. Tak robi 50% Polaków
... . Potwierdzeniem tego są rezultaty raportu Worldpay Gobal Online Shopper Report, na potrzeby którego zebrano opinie 19 tysięcy respondentów reprezentujących 5 kontynentów. Udzielone przez nich odpowiedzi ... którego już nie ma lub który nie działa w momencie jego wyboru, wyślemy klienta do banku, w którym nie zrealizuje płatności - podkreśla Krystian ...
-
Ataki DDoS coraz dotkliwsze. Cierpią m.in. sieci komórkowe
... wymierzonych w operatorów. Jak czytamy w komunikacie opublikowanym przez F5 Labs, na potrzeby omawianego badania analizie poddano dane przekazane przez zespół reagowania na ... typu „odmowa usługi” w przestrzeni dostawcy usług telekomunikacyjnych były zazwyczaj ukierunkowane na klienta (takie jak DNS) lub koncentrowały się na aplikacjach, które ...
-
Zalando, Amazon i inni. Jak e-commerce napędza magazyny w Polsce
... tys. m kw. nowej powierzchni magazynowej. Największe z oddanych do użytkowania obiektów powstały na potrzeby branży e-commerce. Liderzy e-commerce z Polski obsługują klientów w całej ... drugiej strony duża konkurencja na rynku zmuszała wynajmujących do walki o klienta poprzez oferowanie różnorodnych zachęt czynszowych, które w efekcie przyczyniają ...
-
Producenci mebli liczą straty. Sprzedaż ma spaść o 1/3
... sektora meblowego jest dramatyczny spadek popytu. Nowe meble nie są produktem pierwszej potrzeby. Taki zakup można zazwyczaj odłożyć w czasie i poczekać aż sytuacja się ustabilizuje. ... wielki wpływ na sytuację tego sektora w Polsce - mówi Wojciech Kochański, Doradca Klienta Korporacyjnego w DNB Bank Polska. Dlatego tylko część fabryk nadal pracuje, ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... Śledzenie użytkownika w sieci, wykorzystanie algorytmów aby personalizować treść, a także kreowanie potrzeby posiadania produktu zgodnego z analizą profilu. Tak kształtuje się ... beacon’y, a także aplikacja mobilna. Umożliwiają one zarówno weryfikację ścieżki zakupowej klienta, ukazują jego profil zakupowy, a także poprzez „push” komunikują mu ofertę ...
-
Orange Flex dla firm
... zakupie usług w aplikacji faktury będą przesyłane automatycznie na podany adres email. W razie potrzeby użytkownik może podejrzeć listę faktur w aplikacji i ponownie je wysłać na swoją ... smartfonie. Do dyspozycji użytkowników Orange Flex jest także czat z obsługą klienta 24/7. Korzyści dla Twojej firmy w Orange Flex W aplikacji Orange Flex można ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... klientami – od budowania wizerunku zaufanego sprzedawcy działającego w interesie klienta, przez sprawne rozwiązywanie problemów i upraszczanie wszelkich interakcji, ... kontakt z innymi klientami, przemyślana ekspozycja dóbr pierwszej potrzeby, informacje online o kolejkach – mówi Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego w ...
-
Monitor Rynku Pracy: maleją obawy o zatrudnienie, ale szukamy go dłużej
... w stanie znaleźć jakąkolwiek pracę i tymi, którzy są zdania, że w razie potrzeby znajdą pracę co najmniej tak samo dobrą jak obecna. Dla ... zawodów, które Polacy zamierzają podjąć w innych krajach, badani wymieniają pracę fizyczną oraz handel, gastronomię i obsługę klienta (po 11%). 36% osób, które nie rozważają migracji zarobkowej, deklaruje, że ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... walki (37 proc.) oraz gry określane mianem survival (33,9 proc.). Męskim światem wydają się rządzić potrzeby związane z wyładowaniem emocji, działaniem strategicznym, rywalizacją i próbowaniem swoich sił w trudnych warunkach. Kobiety kierują się innymi potrzebami ... do realiów i umiejętnie te dane wykorzystać, by dotrzeć jak najbliżej swojego klienta ...
-
Cyberbezpieczeństwo: kopia zapasowa to tylko początek, poznaj 4 kolejne kroki
... i regularnie przeglądać strategię firmy, aby mieć pewność, że zaspokaja ona potrzeby przedsiębiorstwa. 2. Zarządzanie urządzeniami w całym cyklu ich życia Na urządzeniach ... poufnych, mogą chronić konsumentów przed potencjalnie katastrofalną sytuacją, w której dane klienta lub ściśle tajny raport przez nieuwagę wpadnie w niepowołane ręce. Hasła ...
-
8 sposobów na lepszy program lojalnościowy
... o niedoskonałościach systemu. Oto kilka rzeczy, którym warto się przyjrzeć w szczególności i w razie potrzeby poprawić je. 2. Wprowadź jaśniejsze zasady Zdarza się, że klienci nie ... Nie przynudzaj! W programie lojalnościowym musi się stale coś dziać. Zaskocz klienta dodatkowymi punktami przyznawanymi w wybrany weekend lub noworocznym rabatem w dużej ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność