-
Oferty pracy w maju 2020: ile i dla kogo?
... . Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Pracuj.pl na potrzeby raportu "Praca w dobie koronawirusa. Nowa normalność zawodowa". 4 na 10 pracujących ... z otwarciem galerii handlowych i znoszeniem części obostrzeń w sklepach wielkopowierzchniowych. Z kolei w obsłudze klienta bardzo interesujące będą zmiany, jakie długoterminowo wniesie rosnąca ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... siłą nabywczą millenialsów i przedstawicieli pokolenia Z. 2) Q-commerce, czyli jak najszybciej dostarczyć towar do klienta Jednym ze skutków pandemii była rosnąca lawinowo liczba sklepów i usług online. Rynek odpowiadał na potrzeby konsumentów, którzy w czasie lockdownów zwiększyli częstotliwość zakupów w Internecie. Klienci wciąż kupują dużo ...
-
MIS wdraża w Atel Electronics
... ze strony Atel Electronics – "Przykładowo: skrócenie czasu reakcji na zapytanie klienta pozwoli na poprawienie jakości jego obsługi, co bardzo liczy ... ramach kontraktu MIS przygotuje analizę procesów biznesowych, opracuje i wdroży aplikację na potrzeby Atel Electronics oraz przeprowadzi niezbędne szkolenia pracowników. Z systemu korzystać będzie 40 ...
-
System z dotacją
... w module FIKS z ograniczonych tylko potrzebami ilości analiz finansowych oraz automatyzacji obsługi księgowości, co znacznie podniesie ergonomię pracy. Na potrzeby klienta MacroSoft zastosował automatyzację tworzenia wydruków w języku angielskim i niemieckim w celu usprawnienia procedur eksportowych. Stworzona zostanie również procedura tworzenia ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... systematycznie przeprowadzać efektywne kampanie e-mailingowe skierowane do tych użytkowników, których potrzeby są zbieżne z ofertą firmy. E-mail marketing to działania marketingowe ... są także usługi firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana). Warto z nich skorzystać w przypadku gdy nie ...
-
Banki europejskie: sposób na kryzys
... bardziej na wewnętrznych potrzebach biznesowych niż na rozwoju lepszego zrozumienia klienta, którego zachęcić może większe zróżnicowanie i elastyczność standardów usług czy technologii IT. Jak stwierdził jeden z badanych: „Banki mówią, że są zorientowane na potrzeby klienta ale nie są.” Wykorzystując sugestie i komentarze zdobyte dzięki badaniom ...
-
Praca w handlu najczęściej szukana w Internecie
... w administracji i logistyce. Co dwudziesty kandydat aplikuje na stanowisko pracownika fizycznego, a ok. 4,5 proc. chce zatrudnić się w obsłudze klienta lub finansach i bankowości. – W przypadku pracy w handlu potrzeby kandydatów i pracodawców są podobne. Z naszych obserwacji wynika, że co czwarta firma poszukuje pracowników w tym zawodzie – mówi ...
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
... wzmacnianie (poprzez kombinację znaków alfanumerycznych), może pomóc w ochronie firmy. Świadomość potrzeby bezpieczeństwa, edukacja, jak również śledzenie na bieżąco najnowszych ... skutecznym i efektywnym sposobem realizacji działań marketingowych, komunikacji, obsługi klienta itp. Jednakże firmy korzystające z mediów społecznościowych, pomimo wielu ...
-
Zakupy online - typy klientów
... sprzedawca zadba o ich potrzeby na każdym etapie procesu zakupowego. W bliskiej przyszłości podział na zakupy online i offline zupełnie ... naszego sklepu? 1. Podziel się z ludźmi swoim doświadczeniem i wiedzą o branży. Wówczas w świadomości klienta zaistniejesz jako ekspert w swojej dziedzinie, zaufany partner, a nie tylko producent, dystrybutor ...
-
Rynek pracy specjalistów: handlowcy poszukiwani
... i konkurencyjnych, zaangażowania, umiejętności wzbudzenia zaufania i lojalności wobec klienta, powinna mieć także rozwiniętą umiejętność aktywnego słuchania. W połączeniu ze zdolnościami analitycznymi i inteligencją emocjonalną pozawala ona bezbłędnie rozpoznać potrzeby klienta i reagować na pojawiające się z jego strony zastrzeżenia" - dodaje ...
-
Zarządzanie ryzykiem nadużyć coraz trudniejsze
... oraz wdrożone programy compliance« - twierdzą często przedsiębiorstwa. Świadomość potrzeby prewencji wraca natychmiast, kiedy tylko zostanie zidentyfikowane zagrożenie poniesienia ... zorganizowane i innowacyjne metody działania oszustów. „W obliczu walki o klienta w bardzo konkurencyjnym środowisku, wiele przedsiębiorstw napotyka na trudności ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... potrzeby, wymagania, zwyczaje? To pytania, które trapią niejednego businessownera. Znajomość klientów to podstawa rozwoju ... być dla wielu sklepów bardzo pozytywne. Szczególnie, jeżeli uwzględnimy specyfikę i zwyczaje naszego klienta. Przykładowo, z raportu „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych rękach”, wydanego przez Mobile Institute w maju 2015 ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... handlowców. "Koncentracja na "ty" oznacza w monitoringu mediów odejście od przysłuchiwania się tylko publikacjom na własny temat. Oznacza wnikliwe wsłuchanie się w potrzeby klienta i przyjęcie postawy altruistycznej" - ocenia Jadaś.
-
Empatyczne ataki ransomware
... przedstawia doświadczenia ofiar pięciu wariantów ataków typu ransomware. Badanie pokazuje drogę klienta do odzyskania plików począwszy od zetknięcia się z pierwszym ekranem z żądaniem okupu, ... Ci hasło umożliwiające odszyfrowanie plików i wejdziemy na czata, aby w razie potrzeby Ci pomóc. Wprowadzenie hasła i odzyskanie wszystkich plików zajmie Ci 5 ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... sposobów na pozyskiwanie leadów. Walka z czasem, zamiast z konkurencją Hiperkonkurencyjne środowisko wymusza na firmach presję aby lepiej i szybciej zaspokajać potrzeby klienta. Tymczasem, wyścig z czasem polega nie tylko na prześcignięciu konkurencji, ale często też na pokonaniu własnych, wewnętrznych problemów przedsiębiorstw. Przykładem ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... otwarcie sklepu w Internecie zdawało się być idealnym pomysłem na pozyskanie portfela klienta. Handlować można było praktycznie wszystkim bez ponoszenia tak wysokich kosztów ... podstawie kosztu nabycia produktu i dodania marży. Bardzo istotna jest wycena potrzeby klienta, a co za tym idzie zbadanie popytu na produkt, intensywności konkurencji w branży ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... Point? Czy spełnimy oczekiwania naszej grupy docelowej? Czy znamy jej potrzeby i sprostamy oczekiwaniom? Czy jesteśmy przygotowani na ewentualną krytykę? Po wyciągnięciu ... w produkcie, żeby zwiększyć efektywność działań promocyjnych, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta, które kanały promocyjne są najlepiej dopasowane do grupy docelowej, i który ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... marketingowych w czasie rzeczywistym. Dowodzą, że dany biznes rozumie najbardziej aktualne potrzeby konsumenta i może podjąć odpowiednie działania w oparciu o wiedzę i dane o nim, ... jest kontekst interakcji z marką. Obsługa „dopasowana do kontekstu” uwzględnia działania klienta we wszystkich kanałach i w całym procesie zakupowym, dostosowując się do ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... online, wiele osób szuka wygodniejszych i łatwiejszych sposobów płatności. Odpowiedzią na te potrzeby są nowoczesne metody płatności takie jak portfele elektroniczne, czy Buy Now ... i offline ważne są: spójność oferty, budowanie jak najlepszego doświadczenia zakupowego klienta oraz zaufania do sklepu, a także udostępnianie tych samych metod płatności ...
-
Kluczowe wyzwania CIO: nie tylko cyberbezpieczeństwo
... zarządzanie ryzykiem i spełnianie wymogów regulacyjnych (9%), utrzymanie operacji (7%) oraz odpowiadanie na potrzeby klientów (6%). Jak zaznacza Paweł Łopatka, dyrektor Experis w Polsce ... dziś do inżynierów, którzy poza wiedzą techniczną potrafią zrozumieć potrzeby klienta, budować relacje i myśleć projektowo – zorientowani na rezultat, a nie tylko ...
-
Nowe duplikatory Xcopy
... kopii, wyższy model - 8XC - jednocześnie obsługuje siedem urządzeń kopiujących. Opcjonalnie oba modele mogą być wyposażone w "twardy dysk" - wielkość w zależności od potrzeby klienta. Urządzenie automatycznie dokonuje jego partycji dzięki czemu można przechowywać na nim naraz kilka obrazów kopiowanych danych. Charakterystyka: - chip: ACHIP ARC780 ...
Tematy: duplikatory płyt kompaktowych -
Portal z promocjami
... Polski. Portal jest odpowiedzią na potrzeby Internautów szybkiego docierania do informacji o promocjach interesujących ich produktów i usług oraz na potrzeby firm docierania do ... również możliwość wykupienia domen (np. firma.promocje.ezin.pl) kierujących klienta od razu do promocji danej firmy. Ułatwia to publikację w innych materiałach promocyjnych ...
-
Surfowanie w sieci: jakie są powody?
... klientów. Również umożliwienie zestawienia komentarza lub oceny jest pozytywnie postrzegane przez internautów. Na potrzeby precyzyjnego planowania strategii komunikacji Ruder Finn proponuje Intent Index obrazujący kategorie upodobań internautów. ... zadajemy klientom. Nie chodzi w nim tylko o demografię, choć jest ona ważna, ale także o potrzeby klienta ...
-
Rynki niszowe i ich potencjał
... z większymi, wielodyscyplinarnymi i wielonarodowymi korporacjami”. W rzeczywistości pod pewnymi względami mniejsze firmy mają wyraźną przewagę: szybsza odpowiedź na potrzeby klienta, większa elastyczność, mniej wewnętrznej biurokracji i kilka innych czynników, które pozwalają im oferować specjalistyczne usługi w skuteczniejszy i sprawniejszy ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... tydzień urlopu… Jak wynika z raportu, aż 45% badanych kupuje artykuły codziennej potrzeby (jedzenie, napoje, chemię domową itd.) codziennie a 25% co drugi dzień. Przy ... że to zaskakująco duży problem. Ale i bardzo ważki argument w ręku e-sklepów w walce o klienta. Bo przecież oszczędność czasu – obok wysokiej jakości produktów – to najważniejsza ...
-
Za co Polacy cenią sklepy osiedlowe?
... w Warszawie. Badania zostały przygotowane na potrzeby drugiej edycji kampanii społecznej "Tu ... klienta. Choć małe sklepiki wciąż stanowią główny segment rynku handlowego w Polsce, generując ok. 60% obrotów – ich liczba maleje o ok. 10% rocznie (według badań AC Nielsen). Raport „Sytuacja małych sklepów w Polsce”, przygotowany został na potrzeby ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... technologii. To także osoba sprawnie funkcjonująca w zróżnicowanych zespołach projektowych, dobrze rozumiejąca potrzeby zleceniodawców. - Poszukujemy specjalistów, którzy będą nie tylko sprawnie wdrażać nowe rozwiązania, ale także umieć wsłuchać się w potrzeby klienta i zaoferować mu znaczną wartość dodaną - tłumaczy Michał Grabarz, Dyrektor ds ...
-
Popularność szkodzi Six Sigma
... daleki od doskonałości, to często skuteczne poprowadzenie kilku projektów - właściwie wybranych, solidnie opartych o potrzeby biznesu - daje zwrot z inwestycji, jaki wcześniej trudno sobie było wyobrazić. Skuteczne narzędzie ... konkretną, opartą o własne doświadczenie, pozostawiam z radością Czytelnikowi. Kamil Torczewski, dyrektor ds. Klienta ...
-
Polacy wybierają najtańsze ubezpieczenie
... z tego powodu konsekwencje. Dobre ubezpieczenie jest dopasowane do potrzeb klienta Polacy zaczynają dostrzegać funkcjonalność np. ubezpieczenia posagowego, opieki prawnej czy zdrowotnego. ... prowadzonej działalności, zainteresowań czy sytuacji życiowej. W końcu inne potrzeby ma młody, często podróżujący sportowiec, a inne ojciec dwójki dzieci ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... być dalej wykorzystywane do zaprogramowania botów, by odpowiadały na konkretne pytania i potrzeby użytkowników, takie jak na przykład „Która godzina?” czy „Zmień plan podróży”. ... komunikacji reklamowej. Rejestrowanie zgody użytkownika jest technicznie prostym procesem i w razie potrzeby rozwiązania jakiegokolwiek sporu w tym zakresie, można bez ...
-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
... specjalne sensory wykorzystujące komunikację krótkozasięgową. Służą one do informowania klienta o świeżości danego produktu i spełnianiu przez niego standardów żywieniowych. ... na raz, będą zmienić grupy zadaniowe, a zespół będzie tworzony na potrzeby wykonania konkretnego zadania. Grono naszych współpracowników będzie więc zmienne, a dynamika ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... co w znacznej mierze odpowiada sukces osiągnięty w budowaniu lojalności klienta i większym ukierunkowaniu na jego potrzeby. Najprężniej rosnącymi markami okazały się Lancôme (pozycja 4) oraz ... Marki kosmetyków muszą odpowiadać na coraz to bardziej zróżnicowane potrzeby konsumentów oraz koncepcje urody. Sposobem na to jest m.in. wprowadzanie ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... doświadczeń zmysłowych. I choć globalnych konsumentów różnią kultura i nawyki, to i tak ich potrzeby zdają się obierać podobny kierunek. Sprzedawcy mają jednak do dyspozycji potężne ... sklepie obecny jest odpowiednio dobrany repertuar. Pozytywne odczucia to między innymi poczucie klienta, że jest się mile widzianym, odprężenie oraz inspiracja. Kraje, ...
-
Przemysł 4.0 - podstawa produkcji przyszłości
... lojalność klientów i reputację przedsiębiorstwa. Straty finansowe — zarówno te natychmiastowe, jak i koszty utraconych przyszłych zysków — mogą być rozległe i długotrwałe. Dlatego potrzeby firm związane z odtwarzaniem danych są tak duże. Przedsiębiorstwa produkcyjne są szczególnie narażone na trudności wynikające z faktu, że dział informatyczny nie ...
-
E-commerce vs handel tradycyjny, czyli kurczący się dystans
... , nie wprowadzając nowych narzędzi, które pomogłyby odczytać zachowania i potrzeby klientów – tłumaczy szef firmy Lab4Motion, która dostarcza usługi pozwalające ... stan towarów na półce. Bo ta nie jest zaopatrywana w oparciu o konkretne potrzeby klienta w danym mikroregionie. Zjawisko, o jakim wspomina prezes Lab4Motion, jest określane jako “out ...