-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... leasingowych (220 wpisów – 22%), na temat procesu sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta (210 wpisów - 21%) oraz na temat oferty (117 wpisów – 12% ). ... internautami – zarówno przez serwis Facebook, jak i za pośrednictwem forów internetowych. Na potrzeby tej komunikacji stworzono nawet wirtualnego doradcę – Piotra Kosińskiego, który angażuje się ...
-
Marketing personalizacją stoi
... popularny niż 18 miesięcy temu. Systematyczne wykorzystywanie danych na potrzeby marketingu deklaruje 78 proc. marketerów, wobec 36 proc. w 2013 ... 2013 roku. Zdecydowana większość marketerów (83 proc.) deklaruje wykorzystanie wielokanałowego podejścia do klienta. 84 proc. ankietowanych potwierdza, że zbudowanie strategicznego partnerstwa pomiędzy ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... ma wpływ na grupowe utożsamianie się z nią. - Głębokie utożsamianie się klienta z marką oznacza przynależność do pewnej grupy społecznej o zazwyczaj dużym zasięgu ... zakupowym. W tym właśnie niezwykle pomocna jest personalizacja. Administratorzy sklepów, znając potrzeby i nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... to przede wszystkim sięganie po nowe technologie, konieczność odpowiadania na potrzeby formułowane przez konsumentów oraz odpowiednia lokalizacja. I wprawdzie nadchodzące ... pełnić rolę showroomów - wizytówek, skoncentrowanych na jak najlepszych wrażeniach klienta, który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – mówi Agata Czarnecka, Dyrektor ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... . Możliwości AI, uciążliwe regulacje i korzyści z zaufania klienta Od czasów kiedy imienne wiadomości e-mail były efektywnym narzędziem marketingowym, personalizacja zdążyła przejść burzliwą drogę. Dziś już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów ...
-
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
... nie podczas obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu B2B odgrywają wyjątkowo istotną rolę w rozwoju biznesu dzięki ukierunkowanemu marketingowi (account-based marketing — ABM). W Polsce 41% specjalistów ds. marketingu śledzi wartość klienta w czasie (lifetime value — LTV), aby mierzyć skuteczność swoich działań. Na potrzeby tegorocznej szóstej ...
-
Savoir-vivre w e-commerce
... zwany „erą klienta”, a najbliższe ... klienta to dla sklepu „druga szansa”, by nadrobić zaległości i pokazać się z jak najlepszej strony. Z naszych obserwacji wynika, że nie wszystkie sklepy chcą lub potrafią tę szansę wykorzystać. Bareja w sklepie internetowym Współczesny sprzedawca internetowy jest bowiem niepokorny. Nie ma też tak silnej potrzeby ...
-
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
... .pl. Tak powstała druga edycja „Badania zdalnych form kontaktu”. Na potrzeby badania specjaliści z serwisu Mojebankowanie.pl przyjrzeli się praktykom stosowanym przez: 25 ... chat, Skype, gwarantując mu jednocześnie szybką i kompleksową odpowiedź. Śledzimy trendy obsługi klienta na rynku polskim i za granicą i jednocześnie obserwujemy stały wzrost ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2015 r.
... Przedstawiciel Handlowy Księgowy Specjalista ds. Obsługi Klienta Programista Java Sprzedawca Specjalista ds. Administracyjnych Kierowca Doradca Klienta (bankowość) Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Specjalista ds. Sprzedaży Jakiej pracy poszukują kandydaci? O ile w poprzednich okresach potrzeby pracodawców pokrywały się ściśle z poszukiwaniami ...
-
25 zasad pisania listów reklamowych
... Pisz: "Naprawa i rozbudowa notebooków Apple, Dell, Toshiba" Pamiętaj, że twój list zachęci klienta do oczekiwanego przez ciebie działania, tylko gdy klient go najpierw otworzy. ... o właściwościach produktu jak i potrzebach klienta. Rób to po to by sprawnie wyjaśniać w jaki sposób twoja propozycja zaspokoi jego potrzeby. Kiedy potrafisz to zrobić ...
Tematy: -
Budowanie społeczności w reklamie
... niezaspokojenie prowadzić może do problemów psychicznych, załamań i depresji. Zaspokojenie tej potrzeby dodaje pewności siebie, pozwala czuć się bezpiecznie. Uskrzydla, daje napęd do ... często też możliwość skomentowania działań konkurencji oraz otrzymanie komentarza od klienta; Możliwość budowania pozytywnego wizerunku i głębszych relacji z klientem, ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... jest to przede wszystkim dostosowanie kanałów obsługi do dość wysokich wymagań klienta cyfrowego. Sprawa jest najwyższej wagi - szacuje się, że do 2020 roku ... polskich konsumentów cyfrowych, we współpracy z Millward Brown. Na potrzeby badania konsumentów cyfrowych zdefiniowano jako osoby, które codziennie korzystają z internetu stacjonarnego ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... w których klient nastawia się na odkrywanie i poznawanie nowości. Budowanie doświadczeń klienta w przestrzeni fizycznej sklepu wspiera także technologia. - Duże znaczenie dla ... wszystkim zastanowić się, czemu dana technologia ma służyć, na jakie potrzeby odpowiadać, jak integrować się z wartościami reprezentowanymi przez markę. Punktem wyjścia do ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... o swoją znajomość marki firmowej. Są niechętni wobec kupowania w witrynach, których nie znają. Lojalny klient w dużym stopniu przypomina klienta wygodnego, jest jednak bardziej zachowawczy w kategoriach potrzeby rozpoznania marki jako warunku zadowolenia. Brak gotowości do zmiany marki wiąże się bardziej z poczuciem komfortu, zadowolenia niż ...
-
Kadra menedżerska a techniki sprzedaży
... sprzedawcę to z pewnością: długofalowe myślenie – cierpliwość i odpowiedź na potrzeby klienta, a nie sprzedaż za wszelką cenę, odpowiednia komunikacja i budowanie relacji połączone z analitycznym myśleniem, a także umiejętność słuchania i analizy sytuacji, również z pozycji klienta”, zauważa Tomasz Hoffmann z Learn Up, ekspert programu Talent Club ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... ubezpieczyciele wystarczająco dbają o to aby ci od nich nie odeszli. - Niski poziom obsługi i brak odpowiedniej reakcji ubezpieczyciela na zmieniające się potrzeby klienta to dwie najważniejsze przyczyny zmiany towarzystwa ubezpieczeń na życie. Przypadki, gdy kontakt między ubezpieczycielem, a klientem kończy się w chwili podpisania umowy ...
-
Innowacyjne firmy mają lepsze wyniki finansowe
... firm będących liderami w zarządzaniu łańcuchem dostaw, przepytanych przez Deloitte na potrzeby raportu „Supply chain leadership. Distinctive approaches to innovation, collaboration, ... To także nowoczesne modele biznesowe czy unikalne pomysły w zakresie obsługi klienta, których rola ma szczególne znaczenie w przypadku firm współpracujących z dużą ...
-
Analiza danych doceniona. Biznes widzi korzyści
... i reprezentujących różne gałęzie przemysłu. Niemal wszyscy respondenci (95%) przebadani na jego potrzeby stwierdzili, że korzyści wynikające z wykorzystania data analytics są dość znaczące. ... przychodów, 48% poprawy efektywności operacyjnej, a 37% lepszego rozpoznania potrzeb klienta. Jak pokazują wyniki raportu KPMG, data analytics staje się ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy pomocy właściwego kanału. Tymczasem klienci oczekują, że ich indywidualne zainteresowania i potrzeby zostaną dostrzeżone ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 37/2016
... blisko klienta, wspólnie z nim przygotowywać produkt, pod jego potrzeby i o żądanych parametrach. Na tym przede wszystkim ma polegać nasza innowacyjność. Oczywiście będziemy także mieć do czynienia z nowościami produktowymi, związanymi z funkcjonalnością. Ale z naszego punktu widzenia najważniejsza jest bliskość i wsłuchanie się w potrzeby klienta ...
-
Rynek pracy specjalistów 2016
... brak ogłoszeń nie mogli narzekać również specjaliści od handlu i sprzedaży oraz obsługi klienta. Trzeba jednak przyznać, że szczególnie dobre wyniki stały się ... pracownikami z różnych pokoleń i wypracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej odpowiadającej na potrzeby pracowników z różnych generacji. W 2017 roku w wielu obszarach to pracownicy ...
-
Jak inteligentna automatyzacja wpływa na procesy biznesowe?
... ludzkimi czy obsługi klienta. Dynamiczne tempo robotyzacji procesów biznesowych jest dostrzegalne w Polsce, potwierdzają je również odpowiedzi udzielone przez respondentów globalnego badania KPMG. Aż 71 proc. z nich wskazało, że wykorzystuje lub ma zamiar wykorzystać w ciągu najbliższego roku rozwiązania IA na potrzeby różnych funkcji ...
-
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
... nadawany jest projektom obejmującym: asystentów głosowych wykorzystujących AI na potrzeby sprzedaży i marketingu, hologramy jako wizualne formy instrukcji obsługi, asystentów głosowych wbudowanych w produkty i usługi, AR i VR wykorzystywane w procesie obsługi klienta. Przeprowadzone przez SAS globalne badanie „The Experience 2030” wykazało ...
-
Cyfryzacja: nowe technologie to już wymóg, a nie wybór
... , cyfryzacja to szansa budowania przewagi konkurencyjnej poprzez obniżanie kosztów i cen, dostarczanie coraz bardziej nowoczesnych rozwiązań, coraz lepsze wpisywanie się w potrzeby klienta, oraz zapewnianie coraz lepszej jego obsługi. Efekty jakie przyniosła transformacja cyfrowa firm są w większości przypadków zgodne z oczekiwaniami, a nawet je ...
-
Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?
... konwersję o 20–30%. Firmy lepiej trafiają w potrzeby i preferencje odbiorców, co przekłada się na wyższe wskaźniki sprzedaży i lojalności (źródło: Number Analytics LLC). Połączenie neurofeedbacku z AI pozwala dynamicznie dostosowywać treści audio, wizualne czy zapachowe do aktualnych emocji klienta, zarówno online, jak i w przestrzeni sklepowej. To ...
-
Personalizacja i rabaty w zamian za dane osobowe. Polacy "sprzedają" prywatność?
... Robert Biegaj. Na trzeciej pozycji są rekomendacje produktów, które odpowiadają osobistym zainteresowaniom klienta – 42%. Użytkownicy są otwarci na personalizację, ale musi być ona trafna i użyteczna. Powinna faktycznie odpowiadać na realne potrzeby klienta i nie może być natarczywa – stwierdza ekspert z Shopfully. Czwarte w rankingu są nowości ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych w październiku 2025
... zł do 2.000 zł, przy czym salda rachunków prowadzonych w walutach obcych na potrzeby promocji są przeliczane na złote po średnim kursie NBP z dnia ustalania stanu ... 6 mies. 1,90% - 3 mies. 10 000 EUR (na pojedynczą lokatę) 200 000 EUR (łączny limit na klienta) 3, 6 lub 12 miesięcy brak informacji Minimalna kwota 500 EUR. Dostępna dla obecnych ...
-
e-Społeczności w działaniach PR
... pewne terytorium, w ramach której członkowie mogą zaspokajać swoje podstawowe potrzeby. Ma poczucie wspólnych wartości, związania z terytorium, własnej odrębności w ... uczestników Uczestnicy społeczności mogą realizować w nich swoje rozmaite potrzeby, czy to społeczne, czy indywidualne. Potrzeby te nie zawsze są związane z dostępem do informacji ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... się na większe sklepy lub otwiera więcej mniejszych lokali na potrzeby określonego asortymentu produktów lub marek. Niektóre sieci luksusowe powiększają powierzchnię ... jej międzynarodową platformę e-commerce i przywiązywanie dużej wagi do obsługi klienta. W tym celu Yoox stworzyła w pełni zautomatyzowany centralny magazyn, w którym wykorzystuje ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... np., aby wizyta w centrum handlowym poprawiała ich samopoczucie. Odpowiedzią na te potrzeby są galerie społecznościowe, których prekursorami były takie miejsca jak ... taki powinien „dostarczać pozytywnych wrażeń”, „organizować wydarzenia kulturalne” i „pasować do stylu życia” klienta. Z kolei, oprócz bliskiej lokalizacji, cechą pozornie ważną jest ...
-
Kryzys online
... samochodowe. Firma dzięki dokładnemu opisowi problemu odnalazła rozżalonego klienta i ku jego zdziwieniu zaproponowała bezpłatne usunięcie usterki. Dodała ... kluczowymi grupami otoczenia. Powiedz im co robisz, aby usunąć problem. W razie potrzeby kontaktuj się z ustawodawcami, udziałowcami, pracownikami, klientami, politykami, sprzedawcami, nawet z ...
Tematy: -
Acrobat Connect Pro: konferencje on-line
... temu firmy mogą poprawić interaktywne kontakty z klientami organizując w razie potrzeby spotkania, sesje szkoleniowe i seminaria internetowe. Nowa wersja Acrobat Connect ... nowy model wdrażania. Oprócz dotychczasowych opcji, udostępniania w hostingu i wdrożenia u klienta, Acrobat Connect Pro będzie dostępny także, jako usługa zarządzana, co umożliwi ...
-
Sektor energetyczny a procesy CRM
... trafiających w ich potrzeby. CRM usprawnia także cykl zarządzania kontaktem z klientem, począwszy od momentu identyfikacji klienta, sprzedaży, obsługi, aż po zbudowanie jego lojalności – dodaje. Te firmy z sektora energetycznego, które nie wdrożyły do tej pory odpowiednich narzędzi wspierających zarządzanie doświadczeniem klienta, ryzykują utratę ...
-
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
... mobilną. W czym tkwi siła aplikacji mobilnych? Powstają po to, aby odpowiadać na potrzeby klienta, który np. szuka niedrogiej restauracji, gdzie mógłby wybrać się na ... więcej niż dwa razy. Brak inwestycji w działania mające służyć budowaniu lojalności klienta mogą zaprzepaścić efekty nawet najlepszej kampanii, której celem byłaby instalacja aplikacji ...
-
Banki doceniają klasę średnią
... potrzeby niż pozostali klienci. Dla instytucji finansowych za granicą jest to wręcz jedna z kluczowych grup. W Polsce - stosunkowo nowy fenomen. podobnie jak innych krajach naszego regionu. Zapewnienie oferty i standardu obsługi, które przekonają klienta ... powstał raport „Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium”, wyraźnie pokazuje, że są to osoby ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem