-
Czy Internet zabija świat kultury?
... % – nie uczestniczy ani w formalnych, ani w nieformalnych obiegach treści kulturowych. Ich główną formą aktywności kulturowej jest zapewne oglądanie telewizji, którą na potrzeby tego badania wyłączyliśmy z kategorii formalnego obiegu treści. Natomiast jedna czwarta Polaków to osoby, które uczestnicząc w nieformalnym obiegu, nie kupują żadnych ...
-
Polski rynek pracy specjalistów IT w III kw. 2012
... formalnych, jak znajomość języków programowania i posiadanie certyfikatów, czy niedocenianie znaczenia umiejętności miękkich, jak zdolność do pracy w zespole, nastawienie się na potrzeby klienta oraz kreatywność może skutecznie zablokować rozwój nawet najbardziej utalentowanego informatyka.
-
Utrata danych: sektor MSP bez planu B
... do najemców o nietypowych wymaganiach, np. firm z branży IT. Podczas spotkań koordynacyjnych i technicznych omawiają, w co powinni doposażyć budynek, by opowiedzieć na potrzeby klienta. Np. Skanska dla jednego z najemców przearanżowała kondygnację budynku na użytek laboratoriów. Znacząco podniosła podłogę, która posłużyła m.in. wentylacji szaf IT ...
-
Świąteczne zakupy 2013: hity sprzedażowe
... miliony produktów, ogrom inspiracji, a na zakupach możesz zaoszczędzić nawet do 60%! E-sklepy zadbały o potrzeby Klientów – w tym gorącym przedświątecznym okresie liczba ofert najbardziej popularnych artykułów w serwisie Nokaut.pl ... spokojnie czekać do pierwszej gwiazdki” – podsumowuje Monika Ostapczuk, Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta ...
-
Pracownicy gotowi na najnowsze technologie
... się nie do poznania - uważa 80 procent respondentów przepytanych na potrzeby badania zrealizowanego przez Coleman Parkes na zlecenie Ricoh Europe. A wszystko za sprawą nowoczesnych technologii ... i procesów, podczas gdy my będziemy pracować nad dalszym rozwojem produktywności, usprawnieniem obsługi klienta i rentowności firmy w sposób, jakiego na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... Stefczyka była warta ponad 5,8 mln zł. Vivus kontynuował kampanię z udziałem animowanych zwierzaków, z czego tylko emisja jednej telewizyjnej kreacji „Trudno trafić w potrzeby klienta, ale Vivus.pl potrafi” kosztowała wg cenników 4,6 mln zł. Tyle samo warta była emisja spotu Wongi promującego jeden z wariantów pożyczki ...
-
Sektor motoryzacyjny: nadchodzą fuzje i przejęcia
... tej branży, których przepytano na potrzeby realizowanego przez EY Barometru Nastrojów Menedżerów Firm Sektora Motoryzacyjnego, są przekonani, że sytuacja gospodarcza ... jako usługę i chcą płacić za to z góry określoną kwotę. Brak odpowiedzialności klienta za odkup samochodu będzie zwiększał oczekiwania w tym zakresie wobec sieci dealerskich. ...
-
Apteki internetowe: średnio wydajemy 139 złotych
... polskiemu rynkowi e-commerce. Badania prowadzone na jego potrzeby objęły również apteki internetowe. Co z nich wynika? M.in. to, że średnia kwota zakupów w ... na stronie WWW lub zwyczajnie źle zaprojektowanym serwisem z punktu widzenia użyteczności dla klienta końcowego – komentuje Karaś. Blisko 7 minut na stronie apteki internetowej Okazuje się też, ...
-
Praca po znajomości: chętnie rekomendujemy znajomych
... potrzeby badania Praca.pl przyznało, że w minionym roku poszukiwało nowego zatrudnienia. Motorem tych działań ... najlepszych pracowników, szczególnie w branży IT czy w sektorze usług dla biznesu z obszaru księgowości, finansów czy obsługi klienta. Zdecydowanie, jak pokazał rok 2015, znaczącą rolę na rynku pracy zaczęła odgrywać rekomendacja, która ...
-
Broń i wózki dziecięce. Poznaj polskie hity eksportowe
... eksportu odzwierciedla obraz polskiej gospodarki. Widać wyraźnie, że źródłem sukcesu ostatnich lat były małe i średnie przedsiębiorstwa, potrafiące skutecznie odpowiadać na potrzeby klienta nawet w odległej Afryce czy Azji. Produkcja żywności, chociaż ma jeszcze pewien potencjał, od dłuższego czasu nie jest już głównym motorem ...
-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... innowacje technologiczne, coraz to nowsze modele biznesowe, a także zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Jak e-commerce będzie zmieniać się w ciągu nadchodzących ... , zamiast myśleć w kategorii kanałów, będą postrzegać punkty kontaktu klienta współdziałające razem, aby dostarczyć klientowi zintegrowane, spójne doświadczenie marki. ...
-
Polskie firmy i Big Data, czyli cyfrowe upośledzenie
... a w szczególności e-commerce, bo mają one największą świadomość korzyści. Dzięki analizie informacji z różnych źródeł można bardzo dobrze poznać zainteresowania i potrzeby klienta i tym samym znacząco zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych i sprzedaż produktu. Widzimy także rosnące zainteresowanie analizą danych ze strony instytucji finansowych ...
-
Boże Narodzenie tuż tuż. TOP 7 trendów dla marketerów
... ofert świątecznych już na początku października, powinni oni przygotować strategie marketingowe i handlowe już teraz, w okresie wakacji, aby móc odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów i zarazem czerpać z tego maksymalne korzyści.
-
Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?
... klienta, zwykło mówić się przeważnie w kontekście zakupów, to jednak wyraźnie widać, że ma ono ... mogą stanowić potencjalną grupę wartościowych talentów. Dzięki znajomości produktów i usług znają organizację i jej potrzeby, a w wielu przypadkach już rozumieją i podzielają wiele z podstawowych wartości organizacji. Usatysfakcjonowany klient chętniej ...
-
Polisa turystyczna, czyli bądź przezorny jak... polski turysta
... . W ofertach ubezpieczycieli dostępne są też inne dodatki, jak np. ubezpieczenie sprzętu sportowego, bagażu, opóźnienie lotu, ale ich wybór powinien wynikać z potrzeby klienta. Przy wyjeździe w polskie góry można zrezygnować z kosztów leczenia i skoncentrować się na OC i NNW, należy jednak pamiętać, że przy kosztach leczenia ...
-
Jak zmiana pokoleniowa wpływa na ubezpieczenia na życie?
... żyją reprezentanci pokolenia Z. Od marek oczekują szybkiego reagowania na ich bieżące potrzeby, są mało skłonni do przywiązywania się do rzeczy i miejsc. Z ... . Nawiązanie kontaktu z pokoleniem Z odpowiednio wcześnie jest istotne nie tylko z perspektywy pozyskania klienta na przyszłość. Post-millenialsi już teraz mają duży wpływ na decyzje zakupowe w ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... z jej floty, telefonów czy oprogramowania; dostęp do doświadczonych pracowników, większa elastyczność kadrowa, elastyczność usługi, która jest przygotowywana pod konkretne potrzeby klienta czy to w zakresie rekrutacji, szkolenia, zarządzania czy np. kontroli. W sumie w porównaniu z poprzednio analizowanym okresem ilość doniesień medialnych na temat ...
-
Automatyzacja pracy. Czy boimy się redukcji etatów?
... zmiany pracy. Takie przekonanie formułuje co trzeci respondent przebadany na potrzeby z raportu TOP CDR – Digitally Responsible Company. Polacy mają świadomość, że w ... prawnik, lekarz czy prezenter telewizyjny. Chatboty zastępują tradycyjną obsługę klienta, roboty usprawniają pracę w restauracji, automatyczne kasy eliminują z rynku pracy kasjerów. ...
-
BIK: seniorzy najbardziej narażeni na kradzież tożsamości
... 2019 r. wyniosło 2 236,84 zł. Seniorzy wspierają się kredytami i pożyczkami pozabankowymi, finansując w ten sposób swoje koszty (np. leczenie), ale także potrzeby bliskich (np. swoich wnuków). Jak wskazują badania opinii na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor, aż 40% starszych pomaga finansowo swojej ...
-
Nowe technologie w przemyśle: rozszerzona rzeczywistość
... sięga również po rozszerzoną rzeczywistość. Ta technologia, wymyślona wydawałoby się na potrzeby rozrywki, świetnie zdaje egzamin również na innych polach. Za przykład ... , w jaki sposób mają być pakowane przesyłki, które otrzymują. Wcześniej pracownicy klienta polegali na swoim doświadczeniu, przyklejając etykiety na paczkach i umieszczając paczki ...
-
Zachowania konsumentów: pandemii boimy się mniej, ale to nie jest jeszcze optymizm
... z niej głównie przy okazji wizyt u specjalistów, takich jak dentyści, dermatolodzy, okuliści czy ginekolodzy, które to nie należą do wizyt pierwszej potrzeby – mówi Natalia Załęcka. Globalnie najwięcej na produkty niemieszczące się w kategorii „niezbędne” wydają konsumenci z Chin i Indii. Prawie połowa mieszkańców Indii zamierza ...
-
Microsoft Surface Pro 7+ dla biznesu
... będą mogły być jeszcze bardziej naturalne. Także w odpowiedzi na feedback klientów biznesowych odnośnie przyjaznego środowisku opakowania oraz ograniczeniu rozmiarów na potrzeby łatwiejszej wysyłki Surface Pro do pracowników na home-office, opakowanie jest o 23% lżejsze od poprzedniej generacji i jest wykonane w 99% z materiału na ...
-
Rynek pracy: firmy powinny być gotowe na deficyt kompetencji
... przez Polskie Forum HR raportu „Trendy w zatrudnieniu 2021”, swoje przyszłe potrzeby kompetencyjne diagnozuje zaledwie co piąta firma z sektora MŚP i 28% dużych przedsiębiorstw. ... zadań na wielu stanowiskach: przedstawicieli handlowych, sprzedawców, doradców klienta, specjalistów, kierowników sprzedaży tradycyjnej czy e-commerce, praktycznie we ...
-
Inflacja wydłuża terminy płatności. Jak rośnie luka płatnicza?
... potrzeby opublikowanego w minionym roku opracowania Intrum "European Payment Report 2021" prognozowała, że wychodzenie z ... dla polskich przedsiębiorców. Często godzą się na dłuższy termin płatności z obaw o utratę ważnego klienta czy partnera biznesowego. Zapewne istnieje taka grupa, która patrzy przychylniej na klientów płacących po terminie – ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... Pollster wynika, że niemal 70 proc. z nich jest przekonanych, że w razie potrzeby znajdzie tak samo dobrą lub lepszą pracę. Co trzeci Polak ma styczność ... generujące treści i grafiki (39 proc.) oraz czatboty i automatyczne systemy obsługi klienta (38 proc.). Trzecie miejsce zajmują w tym zestawieniu translatory z języków obcych (35 proc.), a ...
-
Kupno samochodu: jakie kryteria są kluczowe?
... Jego autorzy zapytali Polaków z czynnym prawem jazdy o kryteria, oczekiwania i potrzeby, jakimi kierują się podczas kupna samochodu. Okazuje się, co w zasadzie nie jest ... informacji przy wyborze samochodu to dowód na to, że indywidualne podejście do klienta i ekspercka wiedza budują zaufanie. To w salonie klient ma szansę nie tylko dotknąć, zobaczyć ...
-
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... i zaakceptowania sposobu pracy dostawcy przez klienta i nawiązania relacji partnerskich pomiędzy pracownikami dostawcy i klienta. Prawdziwe partnerstwo pomiędzy firmami owocuje dużą ... element oficjalnej funkcji oceniającej, jednak dla budowania relacji istotniejsze są potrzeby i role. Potrzeby stanowią podstawowy motor działań ludzi, z kolei role to ...
Tematy: -
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... okazało się, że własna perspektywa przesłoni nam realne potrzeby klientów. – Wysoka jakość obsługi klienta to najprostszy przykład wartości dodanej – sprzedawca jest dobrze ... potrzeby klientów, które należy na bieżąco analizować i uwzględniać we własnej ofercie. Wartości dodane mogą dotyczyć samego produktu, sposobu jego zakupu czy obsługi klienta ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... konsultantów, ale także inteligencja emocjonalna, a w tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale ...
-
Pytania o CRM
... klienta jest wielokrotnie większy od kosztu utrzymania dotychczasowego (w różnych badaniach pojawiają się wielkości z zakresu 3-10). Wniosek nasuwa się sam: należy dokładnie badać potrzeby klientów, zindywidualizować składane oferty, monitorować wszelkie kontakty klienta z firmą tak aby dokładnie poznać przyczyny porażek (czyli odejścia klienta ...
Tematy: -
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... rozwiązań, które w najlepszy sposób spełniają potrzeby klientów - zarówno wielkich przedsiębiorstw, jak i ... klienta detalicznego czymś ekskluzywnym. Dostęp do nich, m.in. ze względu na cenę, nie był powszechny. Trzy lata temu Siódemka doręczała do osób prywatnych zaledwie 3 proc. ogółu paczek. Dziś jest to ponad 30 proc. To pokazuje realne potrzeby ...
-
Jakość usług w bankach
... się tylko na kwocie do zainwestowania, zupełnie pomijając moje potrzeby (np. czas trwania inwestycji), czy osobiste preferencje (np. skłonność do ryzyka)." ... „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym świadczy ...
-
Cloud computing a bezpieczeństwo
... również technologii, które (prawie całkowicie) uniemożliwią pracownikom dostawców przechwytywanie danych klienta. Obecnie każda firma, która chce oferować usługi "in-the-cloud", może ... programami, nie wymagając od użytkownika, aby był online, nie było potrzeby niczego zmieniać. Jednak jak zwykle, zmiany w krajobrazie zagrożeń wymusiły zmiany w ...
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
... coraz większą irytację. Współczesny konsument nie rozumie dlaczego niektóre firmy rozumieją jego potrzeby, a inne je ignorują. Jest przyzwyczajony do wygody i indywidualnego traktowania. Gdy sprzedawcy z tej samej firmy dzwonią do klienta kilkukrotnie w tej samej sprawie, nie znając ustaleń z wcześniejszych rozmów, konsument ma prawo ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... która może wyczuć jego potrzeby i je zaspokoić. Najwięcej rezygnacji z zakupu lub usługi spowodowane jest nieuprzejmą obsługą, niewłaściwym doradztwem, złą i niekompetentną obsługą, a dopiero potem cenami konkurencji czy znalezieniem artykułu zastępczego. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTA Etap uszczegóławiania potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym ...