-
Franczyza bankowa: PKO BP prekursorem
... potrzeby miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING firma doradcza PROFIT system zbadała rynek partnerskich ... Bank intensywnie pracuje nad rozwojem formy dystrybucji - zainwestował w nowy system informatyczny pozwalający na pełna obsługę klienta od strony transakcyjnej, sprzedaż produktów bankowych jak również zautomatyzował obsługę rozliczeń na linii ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... uzyskało w 2008 r. zysk netto, przy czym największymi przychodami może pochwalić się sklep Agito.pl. Ile sklepów działa w polskiej sieci? Na potrzeby badań zawartych w raporcie Internet Standard zbudował własną bazę sklepów internetowych, liczącą ponad 7 tys. unikalnych adresów. Oferta firm handlujących w sieci jest ...
-
Polacy docenili bankowość internetową
... ją jednak raczej jako jeden z kanałów dostępu dla naszych dotychczasowych Klientów, dla których głównym punktem kontaktu były nasze oddziały. Śledząc potrzeby rynkowe w ubiegłym roku zdecydowaliśmy się aktywnie budować Direct Bank. Pierwszym krokiem było wprowadzenie ponad rok temu całkowicie darmowego konta internetowego ...
-
Trend Micro SafeSync for Business
... Business: Bezpieczne składowanie danych online i tworzenie kopii zapasowych z synchronizacją Dostęp, edycja i porządkowanie plików o każdej porze, z każdego miejsca Udostępnianie plików na potrzeby zespołowej współpracy – serwer plików jako usługa Brak ograniczeń co do wielkości plików i system uprawnień do folderów Wielu użytkowników na konto ...
-
Czy Internet zabija świat kultury?
... % – nie uczestniczy ani w formalnych, ani w nieformalnych obiegach treści kulturowych. Ich główną formą aktywności kulturowej jest zapewne oglądanie telewizji, którą na potrzeby tego badania wyłączyliśmy z kategorii formalnego obiegu treści. Natomiast jedna czwarta Polaków to osoby, które uczestnicząc w nieformalnym obiegu, nie kupują żadnych ...
-
Polski rynek pracy specjalistów IT w III kw. 2012
... formalnych, jak znajomość języków programowania i posiadanie certyfikatów, czy niedocenianie znaczenia umiejętności miękkich, jak zdolność do pracy w zespole, nastawienie się na potrzeby klienta oraz kreatywność może skutecznie zablokować rozwój nawet najbardziej utalentowanego informatyka.
-
Utrata danych: sektor MSP bez planu B
... do najemców o nietypowych wymaganiach, np. firm z branży IT. Podczas spotkań koordynacyjnych i technicznych omawiają, w co powinni doposażyć budynek, by opowiedzieć na potrzeby klienta. Np. Skanska dla jednego z najemców przearanżowała kondygnację budynku na użytek laboratoriów. Znacząco podniosła podłogę, która posłużyła m.in. wentylacji szaf IT ...
-
Świąteczne zakupy 2013: hity sprzedażowe
... miliony produktów, ogrom inspiracji, a na zakupach możesz zaoszczędzić nawet do 60%! E-sklepy zadbały o potrzeby Klientów – w tym gorącym przedświątecznym okresie liczba ofert najbardziej popularnych artykułów w serwisie Nokaut.pl ... spokojnie czekać do pierwszej gwiazdki” – podsumowuje Monika Ostapczuk, Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta ...
-
Pracownicy gotowi na najnowsze technologie
... się nie do poznania - uważa 80 procent respondentów przepytanych na potrzeby badania zrealizowanego przez Coleman Parkes na zlecenie Ricoh Europe. A wszystko za sprawą nowoczesnych technologii ... i procesów, podczas gdy my będziemy pracować nad dalszym rozwojem produktywności, usprawnieniem obsługi klienta i rentowności firmy w sposób, jakiego na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... Stefczyka była warta ponad 5,8 mln zł. Vivus kontynuował kampanię z udziałem animowanych zwierzaków, z czego tylko emisja jednej telewizyjnej kreacji „Trudno trafić w potrzeby klienta, ale Vivus.pl potrafi” kosztowała wg cenników 4,6 mln zł. Tyle samo warta była emisja spotu Wongi promującego jeden z wariantów pożyczki ...
-
Sektor motoryzacyjny: nadchodzą fuzje i przejęcia
... tej branży, których przepytano na potrzeby realizowanego przez EY Barometru Nastrojów Menedżerów Firm Sektora Motoryzacyjnego, są przekonani, że sytuacja gospodarcza ... jako usługę i chcą płacić za to z góry określoną kwotę. Brak odpowiedzialności klienta za odkup samochodu będzie zwiększał oczekiwania w tym zakresie wobec sieci dealerskich. ...
-
Apteki internetowe: średnio wydajemy 139 złotych
... polskiemu rynkowi e-commerce. Badania prowadzone na jego potrzeby objęły również apteki internetowe. Co z nich wynika? M.in. to, że średnia kwota zakupów w ... na stronie WWW lub zwyczajnie źle zaprojektowanym serwisem z punktu widzenia użyteczności dla klienta końcowego – komentuje Karaś. Blisko 7 minut na stronie apteki internetowej Okazuje się też, ...
-
Praca po znajomości: chętnie rekomendujemy znajomych
... potrzeby badania Praca.pl przyznało, że w minionym roku poszukiwało nowego zatrudnienia. Motorem tych działań ... najlepszych pracowników, szczególnie w branży IT czy w sektorze usług dla biznesu z obszaru księgowości, finansów czy obsługi klienta. Zdecydowanie, jak pokazał rok 2015, znaczącą rolę na rynku pracy zaczęła odgrywać rekomendacja, która ...
-
Broń i wózki dziecięce. Poznaj polskie hity eksportowe
... eksportu odzwierciedla obraz polskiej gospodarki. Widać wyraźnie, że źródłem sukcesu ostatnich lat były małe i średnie przedsiębiorstwa, potrafiące skutecznie odpowiadać na potrzeby klienta nawet w odległej Afryce czy Azji. Produkcja żywności, chociaż ma jeszcze pewien potencjał, od dłuższego czasu nie jest już głównym motorem ...
-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... innowacje technologiczne, coraz to nowsze modele biznesowe, a także zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Jak e-commerce będzie zmieniać się w ciągu nadchodzących ... , zamiast myśleć w kategorii kanałów, będą postrzegać punkty kontaktu klienta współdziałające razem, aby dostarczyć klientowi zintegrowane, spójne doświadczenie marki. ...
-
Polskie firmy i Big Data, czyli cyfrowe upośledzenie
... a w szczególności e-commerce, bo mają one największą świadomość korzyści. Dzięki analizie informacji z różnych źródeł można bardzo dobrze poznać zainteresowania i potrzeby klienta i tym samym znacząco zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych i sprzedaż produktu. Widzimy także rosnące zainteresowanie analizą danych ze strony instytucji finansowych ...
-
Boże Narodzenie tuż tuż. TOP 7 trendów dla marketerów
... ofert świątecznych już na początku października, powinni oni przygotować strategie marketingowe i handlowe już teraz, w okresie wakacji, aby móc odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów i zarazem czerpać z tego maksymalne korzyści.
-
Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?
... klienta, zwykło mówić się przeważnie w kontekście zakupów, to jednak wyraźnie widać, że ma ono ... mogą stanowić potencjalną grupę wartościowych talentów. Dzięki znajomości produktów i usług znają organizację i jej potrzeby, a w wielu przypadkach już rozumieją i podzielają wiele z podstawowych wartości organizacji. Usatysfakcjonowany klient chętniej ...
-
Polisa turystyczna, czyli bądź przezorny jak... polski turysta
... . W ofertach ubezpieczycieli dostępne są też inne dodatki, jak np. ubezpieczenie sprzętu sportowego, bagażu, opóźnienie lotu, ale ich wybór powinien wynikać z potrzeby klienta. Przy wyjeździe w polskie góry można zrezygnować z kosztów leczenia i skoncentrować się na OC i NNW, należy jednak pamiętać, że przy kosztach leczenia ...
-
Jak zmiana pokoleniowa wpływa na ubezpieczenia na życie?
... żyją reprezentanci pokolenia Z. Od marek oczekują szybkiego reagowania na ich bieżące potrzeby, są mało skłonni do przywiązywania się do rzeczy i miejsc. Z ... . Nawiązanie kontaktu z pokoleniem Z odpowiednio wcześnie jest istotne nie tylko z perspektywy pozyskania klienta na przyszłość. Post-millenialsi już teraz mają duży wpływ na decyzje zakupowe w ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... z jej floty, telefonów czy oprogramowania; dostęp do doświadczonych pracowników, większa elastyczność kadrowa, elastyczność usługi, która jest przygotowywana pod konkretne potrzeby klienta czy to w zakresie rekrutacji, szkolenia, zarządzania czy np. kontroli. W sumie w porównaniu z poprzednio analizowanym okresem ilość doniesień medialnych na temat ...
-
Automatyzacja pracy. Czy boimy się redukcji etatów?
... zmiany pracy. Takie przekonanie formułuje co trzeci respondent przebadany na potrzeby z raportu TOP CDR – Digitally Responsible Company. Polacy mają świadomość, że w ... prawnik, lekarz czy prezenter telewizyjny. Chatboty zastępują tradycyjną obsługę klienta, roboty usprawniają pracę w restauracji, automatyczne kasy eliminują z rynku pracy kasjerów. ...
-
BIK: seniorzy najbardziej narażeni na kradzież tożsamości
... 2019 r. wyniosło 2 236,84 zł. Seniorzy wspierają się kredytami i pożyczkami pozabankowymi, finansując w ten sposób swoje koszty (np. leczenie), ale także potrzeby bliskich (np. swoich wnuków). Jak wskazują badania opinii na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor, aż 40% starszych pomaga finansowo swojej ...
-
Nowe technologie w przemyśle: rozszerzona rzeczywistość
... sięga również po rozszerzoną rzeczywistość. Ta technologia, wymyślona wydawałoby się na potrzeby rozrywki, świetnie zdaje egzamin również na innych polach. Za przykład ... , w jaki sposób mają być pakowane przesyłki, które otrzymują. Wcześniej pracownicy klienta polegali na swoim doświadczeniu, przyklejając etykiety na paczkach i umieszczając paczki ...
-
Zachowania konsumentów: pandemii boimy się mniej, ale to nie jest jeszcze optymizm
... z niej głównie przy okazji wizyt u specjalistów, takich jak dentyści, dermatolodzy, okuliści czy ginekolodzy, które to nie należą do wizyt pierwszej potrzeby – mówi Natalia Załęcka. Globalnie najwięcej na produkty niemieszczące się w kategorii „niezbędne” wydają konsumenci z Chin i Indii. Prawie połowa mieszkańców Indii zamierza ...
-
Microsoft Surface Pro 7+ dla biznesu
... będą mogły być jeszcze bardziej naturalne. Także w odpowiedzi na feedback klientów biznesowych odnośnie przyjaznego środowisku opakowania oraz ograniczeniu rozmiarów na potrzeby łatwiejszej wysyłki Surface Pro do pracowników na home-office, opakowanie jest o 23% lżejsze od poprzedniej generacji i jest wykonane w 99% z materiału na ...
-
Rynek pracy: firmy powinny być gotowe na deficyt kompetencji
... przez Polskie Forum HR raportu „Trendy w zatrudnieniu 2021”, swoje przyszłe potrzeby kompetencyjne diagnozuje zaledwie co piąta firma z sektora MŚP i 28% dużych przedsiębiorstw. ... zadań na wielu stanowiskach: przedstawicieli handlowych, sprzedawców, doradców klienta, specjalistów, kierowników sprzedaży tradycyjnej czy e-commerce, praktycznie we ...
-
Inflacja wydłuża terminy płatności. Jak rośnie luka płatnicza?
... potrzeby opublikowanego w minionym roku opracowania Intrum "European Payment Report 2021" prognozowała, że wychodzenie z ... dla polskich przedsiębiorców. Często godzą się na dłuższy termin płatności z obaw o utratę ważnego klienta czy partnera biznesowego. Zapewne istnieje taka grupa, która patrzy przychylniej na klientów płacących po terminie – ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... Pollster wynika, że niemal 70 proc. z nich jest przekonanych, że w razie potrzeby znajdzie tak samo dobrą lub lepszą pracę. Co trzeci Polak ma styczność ... generujące treści i grafiki (39 proc.) oraz czatboty i automatyczne systemy obsługi klienta (38 proc.). Trzecie miejsce zajmują w tym zestawieniu translatory z języków obcych (35 proc.), a ...
-
Kupno samochodu: jakie kryteria są kluczowe?
... Jego autorzy zapytali Polaków z czynnym prawem jazdy o kryteria, oczekiwania i potrzeby, jakimi kierują się podczas kupna samochodu. Okazuje się, co w zasadzie nie jest ... informacji przy wyborze samochodu to dowód na to, że indywidualne podejście do klienta i ekspercka wiedza budują zaufanie. To w salonie klient ma szansę nie tylko dotknąć, zobaczyć ...
-
SEO w branży modowej: co naprawdę decyduje o sukcesie w Google?
... i nieprzewidywalni, a konkurencja silniejsza i lepiej przygotowana. Dlatego dostęp do rzetelnych danych i aktualnych analiz staje się kluczowy. Wygrają ci, którzy potrafią zrozumieć potrzeby klienta jeszcze zanim on sam je zdefiniuje. Wiedza płynąca z danych i analiz to dziś realna przewaga, dlatego tak cenne są badania, które ...
Tematy: SEO, e-commerce, fashion, ranking sklepów, branża modowa, moda, sklepy internetowe, marki modowe -
AI w polskich firmach - entuzjazm kontra rzeczywistość wdrożeń
... zobaczmy". Raport ukazuje lukę między entuzjazmem a rzeczywistymi wdrożeniami, wskazując na potrzeby w zakresie kompetencji, integracji systemów oraz bezpieczeństwa danych. W coraz bardziej ... korzyści w automatyzacji procesów biurowych (67%) oraz w obsłudze klienta z wykorzystaniem chatbotów (57%). Automatyzacja rutynowych zadań pozwala zwiększać ...
-
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... i zaakceptowania sposobu pracy dostawcy przez klienta i nawiązania relacji partnerskich pomiędzy pracownikami dostawcy i klienta. Prawdziwe partnerstwo pomiędzy firmami owocuje dużą ... element oficjalnej funkcji oceniającej, jednak dla budowania relacji istotniejsze są potrzeby i role. Potrzeby stanowią podstawowy motor działań ludzi, z kolei role to ...
Tematy: -
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... okazało się, że własna perspektywa przesłoni nam realne potrzeby klientów. – Wysoka jakość obsługi klienta to najprostszy przykład wartości dodanej – sprzedawca jest dobrze ... potrzeby klientów, które należy na bieżąco analizować i uwzględniać we własnej ofercie. Wartości dodane mogą dotyczyć samego produktu, sposobu jego zakupu czy obsługi klienta ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... konsultantów, ale także inteligencja emocjonalna, a w tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność