-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
00:41 24.09.2017
Budując strategię komunikacji – za pomocą jakiegokolwiek narzędzia marketingowego – nie sposób pominąć tak istotnego elementu, jakim jest analiza osiąganych przez poszczególne kampanie wyników. E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje ...
-
Jak wydobywać kryptowaluty - przy użyciu ASIC czy GPU?
12:04 20.09.2017
Urządzenia ASIC są wydajne, lecz mogą być wykorzystywane jedynie do wydobywania pojedynczej monety. To sprawia, że przywiązujesz się do jednej monety – a inwestycja opiera się wyłącznie na przyszłości tej monety. Z drugiej strony, GPU są wielkimi kalkulatorami na wszystko, za jednym ...
-
Kolejne mity nt. programmatic buying obalone
00:48 19.09.2017
Programmatic buying osłabia sprzedaż bezpośrednią, reklamy tylko odstraszają użytkowników, duża ilość odsłon serwisu podwyższa wartość reklam. To tylko niektóre z najbardziej powszechnych mitów jakie przez lata narosły wokół kwestii automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej w ...
-
Wiatraki u szyi
00:20 18.09.2017
W Polsce energetyka odnawialna to głównie farmy wiatrowe, które w ostatnich latach budowano na potęgę. Dziś większość z nich przynosi straty i ma problemy ze spłatą kredytów. To spory problem dla banków, które chętnie finansowały te inwestycje.
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
13:10 11.09.2017
Wielton, Global Cosmed, Izo-Blok czy Medort to polskie spółki, które w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy przejęły swoich niemieckich konkurentów. Dziś wprowadzają własne strategie, pomagają im stanąć na nogi. A to na pewno nie koniec biznesowych zakupów za Odrą.
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
00:25 08.09.2017
Wprawdzie programmatic buying to dość młode narzędzie, dopiero od kilku lat przecierające swoje szlaki w marketingu internetowym, to jednak ten czas wystarczył, aby narosło wokół niego wiele mitów. Oto 6 najczęściej spotykanych i nie do końca słusznych opinii.
-
Retargeting - wskazówki i rady
11:50 07.09.2017
Działania retargetingowe coraz częściej goszczą w strategiach sprzedażowych. Sukces kampanii uwarunkowany jest wieloma czynnikami, w tym również wyborem rzetelnego dostawcy usługi. Najlepiej oczywiście, aby wybrana firma posiadała wiedzę, doświadczenie i umiejętności, niezbędne do ...
-
Wydobywanie kryptowalut - jakie znaczenie ma hashrate?
09:52 06.09.2017
W przypadku wydobywania kryptowalut hashrate ma szczególne znaczenie z punktu widzenia dochodów. Każdy z wydobywających kryptowaluty, w zależności od używanego sprzętu, będzie posiadać określoną moc obliczeniową, powszechnie określaną jako hashrate, a zysk jaki uzyska będzie ...
-
Finansowe tygrysy V4
09:05 06.09.2017
Grupa Wyszehradzka ma olbrzymi potencjał, jej instytucje finansowe rozwijają się w szybkim tempie, rynki są dynamiczne i zdrowe. Banki i ubezpieczyciele V4 mają przed sobą świetlaną przyszłość. Może te firmy powinny zacząć bliżej ze sobą współpracować?
-
Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe
11:58 30.08.2017
Na sukces w branży e-commerce składa się wiele kwestii. Do tego, ze względu na wyrastającą jak grzyby po deszczu konkurencję, nie jest o niego łatwo. Jak się wyróżnić i przy okazji zostawić w tyle konkurentów? Jak przekonać właśnie do siebie? W przypadku handlu przez internet ...
-
Jak pozycjonować cenowo swój produkt wśród konkurencji?
11:47 28.08.2017
Walka na ceny to złożone i niebezpieczne zjawisko wśród marek. To, co może w tej sytuacji zrobić producent, to wypozycjonować swój produkt tak, by wyróżniał się na tle konkurentów.
-
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
10:14 21.08.2017
Sierpień to jeden z bardzo istotnych miesięcy w branży e-commerce. Po wakacyjnym sezonie ogórkowym branża zaczyna przezywać spore ożywienie związane z początkiem roku szkolnego. Dane RTB House wskazują, że właśnie w tym okresie mamy do czynienia ze znacznym wzrostem zainteresowania ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
12:27 18.08.2017
Strategia marki to jeden z zasadniczych czynników budowania wizerunku sklepu detalicznego. Zdobycie grona lojalnych klientów nie jest niczym prostym, dlatego też jej opracowaniu powinny towarzyszyć przemyślenia odnośnie skojarzeń i odczuć, jakie marka ma wzbudzać w odbiorcach. Jak się do ...
-
Wydobywanie kryptowalut - jak zbudować centrum danych?
10:42 16.08.2017
Centrum danych to obiekt dedykowany dla sprzętu komputerowego i powiązanych z nim elementów. Procesory, zaawansowane karty graficzne, systemy pamięci masowej i inne urządzenia kontrolowane przez te systemy są monitorowane przez specjalistyczne oprogramowanie i techników, którzy ...
-
Skarby z budowy. Koszmar czy wizytówka inwestora?
00:33 13.08.2017
Jeszcze kilka lat temu największym koszmarem dla inwestora okazywały się zabytkowe przedmioty znalezione podczas budowy. Dziś artefakty coraz częściej stają się atutem i wizytówką prowadzonych inwestycji.
-
Strefa euro przejdzie wstrząsy, ale przetrwa
00:33 12.08.2017
Europa to około 7 proc. światowej populacji, a wytwarza 25 proc. światowego PKB i finansuje połowę wydatków socjalnych w skali globu. Utrzymanie obecnego poziomu życia w Unii w długim terminie będzie trudne bez radykalnych zmian - mówi Themis Themistocleous, szef European Investment ...
-
WIG - 10 lat wspinaczki
14:17 09.08.2017
9 lipca 2007 r. WIG osiągnął historycznie wysoką wartość 67 772,91 punktów. Dopiero teraz ponownie zbliża się do tego poziomu. Czemu aż przez dziesięć lat pozostawał poniżej tej wartości?
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
08:41 07.08.2017
Oprogramowanie blokujące reklamy internetowe (adblocking software) na trwałe wpisało się w krajobraz sieciowej rzeczywistości. Świadomi użytkownicy Internetu, dysponujący rozwiązaniami technologicznymi blokującymi niepożądane treści, stanowią wyzwanie dla operujących na dynamicznym ...
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
12:28 06.08.2017
Dotarcie do konkretnego klienta z właściwym komunikatem, we właściwym czasie, za pośrednictwem najbardziej odpowiedniego kanału, jest jednym z największych wyzwań marketerów. Sposobem na wpasowanie się w aktualne potrzeby konsumentów, dzięki któremu wysyłane treści mają największą ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
10:00 04.08.2017
Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych ...
-
4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej
10:00 03.08.2017
Współpracując już blisko 10 lat z menedżerami w branży finansowej obserwuję, iż większość z nich wyrobiła u siebie bardzo mocno jedną umiejętność: umiejętność tłumaczenia swoich niepowodzeń. Nieśmiertelna sprzedażowa maksyma “Kto chce - szuka sposobu. Kto nie chce - szuka ...
-
Sprawdź, czy sztuczna inteligencja wygryzie cię z rynku pracy
11:55 27.07.2017
Eksperci są zgodni: gros wykonywanych dziś zawodów odejdzie do lamusa. Według firmy analitycznej McKinsey & Company, aż 60 proc. zawodów ma być w najbliższym czasie zastąpionych przez komputery. Na liście zagrożonych profesji znajdują się m.in. taksówkarze, księgowi, analitycy ...
-
Platformy e-commerce. Wybrać licencję czy SaaS?
13:55 26.07.2017
W dobie rozkwitu usług digitalowych, sklepy internetowe to dla wielu przedsiębiorców szansa na rozwój biznesu, a dla klientów - prawdziwa rewolucja korzyści wynikających z wygody tego rozwiązania i niemal nieograniczonej oferty produktów. Należy jednak pamiętać, że za tym wszystkim ...
-
Wyboista przyszłość strefy euro
00:22 24.07.2017
Czy strefa euro dopiero wychodzi z kryzysu, osłabiana wciąż przez wiele czynników, wśród których najważniejsze są problemy zadłużeniowe Grecji i Włoch oraz kłopoty włoskich i hiszpańskich banków? Tak twierdzi wielu ekonomistów. A może nie jest tak źle?
-
Czego nauczyły nas najbardziej spektakularne wojny cenowe?
00:41 19.07.2017
Podczas wojny cenowej zwykle wygrywają firmy, które nie biorą w niej udziału i stosują inne metody pozyskania klientów. Obserwując zmagania przeróżnych marek można dojść do jeszcze kilku innych wniosków.