-
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
10:39 31.01.2017
Wykorzystywanie danych w biznesie przestało być wyborem, stało się koniecznością. Firmy, które tego nie rozumieją mogą bardzo szybko zniknąć z rynku.
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
10:15 23.01.2017
O Inbound Marketing słyszało już pewnie wielu, ale ciągle jest to rozwiązanie, któremu nie udało się jeszcze zyskać ogromnej popularności. Firmy zdają się być nieco zagubione w masie nowych narzędzi, nie potrafiąc ich efektywnie połączyć dla uzyskania coraz większej ilości ...
-
Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?
13:33 17.01.2017
Generowanie baz danych metodą double opt-in (DOI), to prowadzenie działań zgodnie z najlepszymi praktykami e-mail marketingowymi. Istotą tej metody jest potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie użytkownika w link potwierdzający, znajdujący się w automatycznie wysyłanym e-mailu ...
-
E-sklep: 10 sposobów na skuteczne wyprzedaże
00:16 15.01.2017
Zimowe wyprzedaże odwiedza już 75% Polaków polujących na obniżone ceny. Coraz częściej jednak kierują oni swe kroki nie do tradycyjnych placówek handlowych, a przed ekran komputera, skąd w spokoju i bez kolejek wybierają przecenione produkty. To ważna informacja dla sklepów ...
-
Podnosimy poziom polskiej ambicji. Wywiad z prezesem PZU SA, Michałem Krupińskim
13:21 11.01.2017
Musimy pokazać, że umiemy lepiej zarządzać Pekao niż poprzednicy – mówi Michał Krupiński, prezes zarządu PZU SA.
-
Mamy pomysł na gospodarkę. Wywiad z prezesem Polskiego Funduszu Rozwoju
00:22 08.01.2017
Zostaniemy w Pekao tak długo, jak będzie to potrzebne. Nie wykluczam, że w perspektywie kilku lat zorganizujemy wtórną ofertę publiczną, tzw. SPO, dla inwestorów indywidualnych, i w ten sposób wyjdziemy ze swojego pakietu lub zmniejszymy jego wielkość – mówi Paweł Borys, prezes ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
12:53 03.01.2017
W dzisiejszych czasach firmy wyposażone są w coraz to większą ilość narzędzi pomagających im w rozwijaniu i promocji biznesu. Semstorm, EmailLabs, Brand24, LiveChatInc to tylko niektóre z nich i choć ich nazwy brzmią z angielska, to warto wiedzieć, że ich twórcami są Polacy ...
-
Handlu, wracaj do hal
00:22 28.12.2016
Hale targowe przeżywają renesans. Korzystają z atutów, jakie daje im świetna lokalizacja i specyficzny klimat. Ale rewitalizacja takiego obiektu to przedsięwzięcie czasochłonne, kosztowne i ryzykowne.
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
00:15 24.12.2016
Jeden zadowolony klient przyciągnie do ciebie kolejnych sześciu kupujących. Jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu nigdy nie wybierze twoich produktów lub usług. Specjaliści od marketingu niemal jednogłośnie przyznają słuszność tej zasadzie. W dzisiejszych czasach elementem budowania ...
-
Zespół sprzedażowy - etapy rozwoju
00:41 20.12.2016
Jak zbudować zespół aby stał się samodzielny i odpowiedzialny za wykonywane zadania? Jak lepiej zrozumieć psychologiczną zależność pomiędzy liderem a zespołem?
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
10:58 19.12.2016
Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w ...
-
Bożonarodzeniowe chwyty marketingowe. Nie daj się wkręcić
14:41 14.12.2016
Boże Narodzenie tuż tuż. Niektórych z nas gorączka przedświąteczna ogarnęła już w listopadzie, ciągle jednak istnieje spora grupa Polaków, którzy odkładają zakupy na ostatnią chwilę. I to właśnie oni powinni szczególnie się pilnować - w pogoni za prezentami najłatwiej jest ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
14:24 12.12.2016
Ignorowanie użytkowników kanału mobile, brak dbałości o lojalnych klientów, nieumiejętne wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii, niedostateczne przygotowanie techniczne i krótkowzroczność. To 5 doskonałych sposobów, ażeby zaprzepaścić szanse, jakie rysuje przed e-commerce ...
-
Kolej na mieszkania i szybkie drogi. Wywiad z szefem resortu infrastruktury i budownictwa
09:45 09.12.2016
Inwestycje infrastrukturalne to jest sztafeta. Jeden rząd odchodzi, drugi przychodzi, a projekty są w toku i trzeba je realizować. My obecnie wykonujemy karne okrążenie, ale wchodzimy też w fazę realizacji projektów, których nasi poprzednicy, z niewiadomych dla mnie powodów, nie podjęli ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
00:40 02.12.2016
Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
13:45 28.11.2016
Budowanie tożsamości w sieci przez młodych ludzi na całym świecie okazało się być nie tylko uzależniające, ale i daje coraz więcej możliwości biznesowych.
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
10:26 24.11.2016
W Polsce dzieje się teraz na rynku w związku z danymi osobowymi – niebawem wejdzie w życie nowa ustawa o ochronie danych osobowych i RODO, co ograniczy możliwości targetowania reklam. Internauci przyzwyczaili się już do tego, że kieruje się do nich reklamy wg płci, wieku i miejsca ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
10:59 22.11.2016
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Okres przedświąteczny to tradycyjnie już czas, kiedy marketerzy niemal dwoją się i troją, aby odpowiednio wspomóc sprzedaż. W tym roku powinni pamiętać, że już ponad połowa światowych wyszukiwań pochodzi z urządzeń mobilnych. W Polsce ...
-
Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe
09:44 16.11.2016
Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy ...
-
Prezydent czy Kongres? Podzielona władza supermocarstwa
09:34 08.11.2016
Ameryka wybiera nie tylko prezydenta, ale także Kongres. Jest możliwe, że demokraci zdobędą tam większość. Tymczasem na politykę ekonomiczną USA Kongres wpływa dużo bardziej, niż prezydent i paraliż decyzyjny wewnątrz Kongresu, albo między Kongresem a prezydentem, miałby daleko ...
-
Przedsiębiorczość w Polsce. Nie ma odwrotu. Wywiad z Premier Beatą Szydło
10:51 03.11.2016
Chcemy w polską gospodarkę wlać rozwiązania korzystne dla polskich przedsiębiorców, aby powstawały nowe inwestycje, tworzono miejsca pracy. Nie ma odwrotu od rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Nasze propozycje podatkowe mają to uwzględniać – zapowiada premier Beata Szydło.
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
00:12 01.11.2016
Czujesz już klimat świąt? Nie do końca? Cóż, po przeczytaniu tego tekstu na pewno go poczujesz! Jako uważny marketer, powinieneś bowiem zachować czujność – na czas pomiędzy ostatnim tygodniem listopada, a drugim tygodniem grudnia przypada jeden z najbardziej gorących i efektywnych ...
-
5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter
13:46 26.10.2016
E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz z rozwojem technologii, a co za tym idzie urządzeń mobilnych, mailingi stały się dość popularnym sposobem na pozyskanie klienta, co niekoniecznie przekłada się na ich jakość. Oto pięć częstych ...
-
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
13:42 24.10.2016
3/4 Polaków korzysta z aplikacji mobilnych. Możliwość wykonania szybkich płatności w aplikacji sprawia, że coraz więcej użytkowników decyduje się na spontaniczne zakupy. Wydają średnio o 1/3 więcej niż konsumenci korzystający z m-strony, choć wciąż jeszcze o 1/5 mniej niż ...
-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
12:16 20.10.2016
Dzięki prowadzeniu oficjalnego profilu firmy w mediach społecznościowych, z jednej strony marka może nawiązać długoterminową relację z klientem, zyskać jego sympatię, a nawet zmienić go w ambasadora marki. Z drugiej, musi być przygotowana na możliwe trudne sytuacje lub nawet kryzys ...