-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
12:22 07.06.2006
Kluczem do uzyskania lojalności marketingowej klientów jest rzetelne przeprowadzenie pomiarów satysfakcji pozwalających na właściwe zidentyfikowanie ich potrzeb i zaoferowanie optymalnego połączenia korzyści natury finansowej i niefinansowej.
-
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
Troska o klienta jest jednym z głównych elementów składowych działań marketingowych. Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Łatwo wyjaśnić, dlaczego troska o klienta jest tak ważna: zdobycie nowych klientów jest bardzo kosztowne, podczas gdy dbanie o tych, których się już ...
-
Polska w Unii Europejskiej 2004-2006
09:27 01.06.2006
Miesiąc temu, 1 maja, minęły dwa lata od chwili przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Starania o członkostwo Polski podjął w 1992 roku, rozpoczynając negocjacje w sprawie Układu Europejskiego, rząd Tadeusza Mazowieckiego. Negocjacje te zostały uwieńczone wstąpieniem Polski do Unii ...
-
Sekrety wielkich handlowców
12:02 30.05.2006
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury.
-
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
11:02 29.05.2006
Podstawową zasadą obowiązującą we wszystkich profesjonalnych transakcjach sprzedaży jest rozpoczynanie ich od analizy potrzeb klientów. Zanim nie porozmawiasz z klientem i nie zadasz mu pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedzi, nie jesteś gotowy sprzedawać. Gdy już uzyskasz potrzebne ...
-
Negocjacje - gra psychologiczna
13:24 24.05.2006
W negocjacjach chodzi głównie o to, żeby przewidzieć reakcję strony przeciwnej na nasze działania. Negocjacje to psychologiczna gra. Każdy twój ruch podczas partii gry w negocjacje wywołuje określony ruch przeciwnika. To mniej więcej tak, jakbyście grali w szachy.
-
Ciemne strony internetu
11:46 16.05.2006
Czy internet może być narzędziem budowy przewagi konkurencyjnej? Odpowiedź nasuwa się sama - oczywiście tak. Ale czy jednocześnie może stać się źródłem poważnych problemów dla firmy czy też marki? Odpowiedź również brzmi "tak". Ta ciemna strona sieci daje o sobie znać ...
-
Błędy w informacjach prasowych
01:09 12.05.2006
Spędziłeś całe popołudnie pisząc informację prasową o nowym systemie motywowania pracowników w Twojej firmie. Następnego dnia byłeś jednak niezmiernie rozczarowany. Gazeta nie napisała o tym nawet linijki. Kolejnego dnia podobnie. Jak to możliwe?
-
Promocja w segmencie B2B
14:03 27.04.2006
Niewątpliwie, promocja w segmencie B2B wymaga marketingu wręcz snajperskiego - odpowiednio skonstruowanego komunikatu, który pozwoli dotrzeć do wszystkich. Ten rynek i sposoby dotarcia wciąż ewoluują - warto więc im się przyjrzeć. Podstawową różnicą między dobrami potrzebnymi do ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
11:29 21.04.2006
W czasach, gdy półki sklepowe stają się coraz bardziej zatłoczone, wyróżnienie marki coraz trudniejsze, a szum reklamowy znacznie utrudnia zapamiętanie czegokolwiek, konieczne jest znalezienie elementu marki na tyle charakterystycznego, aby zapadł w pamięć nabywców, wyraźnie ...
-
Co shopper ma w koszyku?
00:03 17.04.2006
Shopper to ważna postać, zarówno dla producentów, jak i dla sieci detalicznych, ogniskująca ich wspólne działania. Toteż shopper budzi ciekawość wszystkich. W terminologii Category Management, shopper jest osobą podlegającą badaniu w miejscu sprzedaży. Dokonując pewnych uproszczeń ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
14:17 11.04.2006
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest ...
-
Open source i bezpieczeństwo
11:07 08.04.2006
Istnieje powszechne i całkowicie nietrafne wrażenie, że rozwój oprogramowania "open source" jest w pewnym sensie przypadkowy i niezdyscyplinowany, jest "wolną amerykanką" między błyskotliwymi, ale nieskoordynowanymi jednostkami. Faktycznie większość poważniejszych projektów "open ...
-
Jak zrobić dobrą prezentację
14:20 06.04.2006
O twojej pozycji w życiu zawodowym, a także w codziennych sytuacjach decyduje to, jak dobrze potrafisz komunikować się z innymi ludźmi i jak prezentujesz siebie i swoje poglądy. Jeśli masz przeprowadzić prezentację w profesjonalny sposób, musisz mieć obraz siebie jako naprawdę dobrego ...
-
Rynek bankowy w Polsce
13:01 03.04.2006
Ostatnie wydarzenia na naszej scenie politycznej, zwróciły po raz kolejny uwagę na rodzimy sektor bankowy. Spór dotyczący fuzji banków Pekao SA i BPH wykorzystała część polityków, wysuwająca argumenty wysokich cen usług bankowych oraz niekorzystnego wpływu kapitału zagranicznego w ...
-
Amerykańscy seniorzy nie mogą żyć bez sieci
16:05 01.04.2006
Ponad połowa amerykańskich seniorów regularnie korzysta z internetu, blisko 40 procent ma w domu komputer. Z roku na rok aktywność starszych Amerykanów w internecie staje się coraz większa a oni sami coraz częściej bywają dostrzegani przez sieciowy biznes - od firm hostingowych do ...
-
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
10:40 31.03.2006
Planowanie kampanii reklamowej zawsze związane jest z pytaniami nurtującymi marketingowców. Czy przyjęte przez nich założenia i wybrane kanały komunikacji są odpowiednie? Czy przekaz dotrze do wybranej grupy docelowej? I wreszcie - czy podjęte działania przyniosą spodziewane rezultaty i ...
-
Seniorzy w Internecie
01:09 23.03.2006
Ludzie starsi nie stanowią już marginesu społeczeństwa. W 2050 roku połowa ludności Europy osiągnie wiek emerytalny. W Polsce w 2020 roku już co czwarty Polak będzie seniorem, a w 2035 - co trzeci. Coraz częściej - z konieczności ale i z własnej potrzeby, seniorzy pozostają aktywni ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2006
14:57 21.03.2006
Na koniec stycznia bezrobocie wynosiło w Polsce 18,00%. Było większe o 0,4% niż w grudniu, oraz mniejsze o 1,4% niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. W naszej opinii wzrost bezrobocia w ostatnich miesiącach jest zjawiskiem sezonowym i stopa bezrobocia powinna wrócić do tendencji ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
01:16 17.03.2006
Naturalnym środowiskiem firmy jest rynek. Mapą tego środowiska jest marketing. Pojęcie to od 15 lat robi w Polsce zawrotną karierę. W księgarniach można znaleźć bogaty wybór książek: podręczników i fachowych opracowań wielu autorów. Jak zostać mistrzem marketingu? W tej robocie ...
-
Reklama na dużym ekranie
13:11 10.03.2006
Po matce telewizji odziedziczyła wygląd, a po ojcu PRO charakter. Mowa o reklamie kinowej. Jak pokazują badania - wzrost wydatków na tę formę promocji w I półroczu 2005 roku wyniósł 54,43 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Reklamodawcy dostrzegli potencjał ...
-
Podstawowe techniki negocjacji
12:08 08.03.2006
Czy zdarzyło Ci się po zakończeniu rozmowy handlowej z klientem lub dostawcą pomyśleć z niezadowoleniem: "Mogłem osiągnąć więcej..."? Czy kiedykolwiek sam przyczyniłeś się do fiaska negocjacji tylko dlatego, że na samym początku rozmów zaproponowałeś zbyt wygórowane warunki, z ...
-
Wygoda kusi klienta
13:31 28.02.2006
Według agencji badawczych zajmujących się prognozowaniem popytu konsumenckiego oraz trendów społecznych, znaczenie wygody dla nabywców będzie coraz większe w ciągu najbliższych lat. Trend ten ma swoje źródło w konkretnych zmianach demograficznych - rosnącej liczbie jednoosobowych ...
-
Handel elektroniczny w 2005 roku
14:09 27.02.2006
Zakupy online coraz szybciej zdobywają sobie popularność i cieszą się coraz większym uznaniem internautów. Internauci kupują w sklepach internetowych niemal wszystko - od sprzętu komputerowego po książki, od biletów lotniczych po żywność. Rozwijający się handel online wymusza coraz ...
-
Skuteczna reklama w interncie
11:35 24.02.2006
Która z form reklamy w internecie pozwala na wzrost świadomości marki i produktu? Która tak wpływa na lojalność konsumentów, że zwiększa powracalność użytkowników na stronę www i relatywnie wydłuża spędzany na niej czas? Która wyraźnie wygrywa w tych sferach oddziaływania w ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]