eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje
  • Dlaczego sprzedaż spada?

    Dlaczego sprzedaż spada?

    11:16 02.06.2004

    Kierownik marketingu w firmie odzieżowej z Wrocławia pyta: "W gazetach można przeczytać, że gospodarka wychodzi z recesji, ale sprzedaż naszych produktów spada. Nie pomagają stosowane do tej pory działania promocyjne. Co radzisz?" Zamknięcie sprzedaży to sztuka, nie nauka. O sukcesie ...

  • Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2004

    Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2004

    11:05 31.05.2004

    Ostatnie dane makroekonomiczne znowu pozytywnie zaskoczyły analityków. Dobre nastroje na kwietniowym rynku kształtowały się głównie pod wpływem danych dotyczących marcowego wzrostu produkcji przemysłowej (o 24% w stosunku do ubiegłego roku), eksportu (o 13,4%), sprzedaży detalicznej ...

  • Chcesz zaistnieć - rusz myszką!

    Chcesz zaistnieć - rusz myszką!

    12:42 27.05.2004

    Jakkolwiek dziwnie to by nie zabrzmiało, powodzenie Twoje i Twojej firmy znajduje się tylko kilka kroków, a właściwie kliknięć myszką stąd... Wystarczy, że włączysz Internet, a on sam podpowie Ci co masz robić by znaleźć drogę do umysłów swych klientów. E-mail, strony www, WAP ...

  • Molestowanie seksualne w miejscu pracy

    Molestowanie seksualne w miejscu pracy

    13:21 24.05.2004

    Czy polskie prawo milczy wobec sprawców molestowania seksualnego? Należałoby powiedzieć, że nie, ale w celu uruchomienia tego prawa potrzebne jest działanie osoby molestowanej, praktyka wskazuje bowiem na to, że w większości ofiary molestowania seksualnego w miejscu pracy chwytają się ...

  • Rynek pracy w branży przemysłowej

    Rynek pracy w branży przemysłowej

    12:26 13.05.2004

    Przemysł w dzisiejszym znaczeniu tego słowa to tak zwane tradycyjne działy gospodarki. Po kłopotach branży w latach dziewięćdziesiątych XX wieku obecna sytuacja firm przemysłowych powoduje, że warto kierować swoją uwagę na pracodawców tej branży. W polskiej gospodarce od kilkunastu ...

  • Najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży

    Najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży

    02:51 11.05.2004

    Czy smakował Ci wczoraj obiad? Zastanawiasz się zapewne co to pytanie ma wspólnego z najskutecznieszym narzędziem w sprzedaży. Trochę cierpliwości i wszystko będzie jasne. No i jak, smakował? O czym pomyślałeś szukając odpowiedzi na to niewinne pytanie? Wróciłeś pamięcią do ...

  • Ekstranet dla zaufanych i wybranych

    Ekstranet dla zaufanych i wybranych

    13:30 07.05.2004

    Ekstranet to dedykowany serwis www lub część portalu korporacyjnego adresowanego do kooperantów i partnerów firmy. W ten sposób dostęp do prezentowanych zasobów posiadają jedynie autoryzowani przedstawiciele, dla których tworzona jest personalizowana informacja. Przyjmuje się, iż po raz ...

  • No i gdzie jest ten UMTS?

    No i gdzie jest ten UMTS?

    01:47 05.05.2004

    Doskonale wszyscy pamiętamy zalew szumnych artykułów typu "Rewolucja UMTS", "Kiedy UMTS" itp. Kwestia była poruszana mniej więcej trzy lata temu i jakoś przycichła. Oczywiście pojawiają się często w różnorakiej prasie wzmianki o nowych, cudownych telefonach, opisujące, co takiego ...

    Tematy: umts, 3g, sms, gsm
  • Raport "Rynek pracy specjalistów"

    Raport "Rynek pracy specjalistów"

    14:01 22.04.2004

    Rośnie liczba miejsc pracy w sektorze produkcyjnym i wzrasta odsetek firm wymagających od kandydata znajomości angielskiego. To najważniejsze wnioski z raportu "Rynek pracy specjalistów" przygotowanego przez portal Pracuj.pl. Raport przygotowano na podstawie analizy 3245 ogłoszeń, jakie ...

  • Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004

    Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004

    01:14 20.04.2004

    Pierwszy kwartał nowego roku, jak zapewniają analitycy zakończymy z 5% wzrostem gospodarczym. Z wielu firm płyną optymistyczne sygnały, dotyczące zwiększenia obrotów i związanego z tym powiększenia kapitału. Przedsiębiorcy zamierzają jednak przeznaczyć większość zysków na ...

  • Gorzka lekcja PR

    Gorzka lekcja PR

    12:52 05.04.2004

    Tydzień temu znajomy wysłał mi ekscytującą wiadomość. "Napiszą o mojej firmie w (tytuł dużego dziennika)", przeczytałem. Mnie też udzielił się jego entuzjazm. Udzieliłem mu kilku porad jak rozmawiać z dziennikarzem i spokojnie czekałem na artykuł. Kiedy go przeczytałem nie ...

    Tematy: pr, public relations
  • Jak nie przegrać wojny cenowej

    Jak nie przegrać wojny cenowej

    13:09 29.03.2004

    "Wojny cenowe mogą doprowadzić do katastrofalnych z ekonomicznego punktu widzenia i obezwładniających pod względem psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, uczestnicy wojny znajdą się po ...

  • Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!

    Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!

    13:02 25.03.2004

    Postanowiłem włożyć kij w mrowisko! Jaki tak naprawdę jest nasz polski Internet. Gdzie głupota miesza się z cwaniactwem, a bezmyślność z indolencją? Kto na tym zarabia, a kto traci? Oto, jak wygląda szara polska rzeczywistość… Jak mówi stare porzekadło - wciąż powtarzane ...

  • To mój temat

    To mój temat

    13:08 22.03.2004

    Wszystkie pomysły, które rodzą się w głowie praktyka public relations i zgodnie z jego intencją są podchwytywane przez media mają jeden wspólny wyróżnik. W każdym przypadku dziennikarz powiedział, "To ciekawe". Dziennikarze instynktownie rozpoznają interesujące tematy. Zwykle ...

  • Optymalny Model Sprzedaży

    Optymalny Model Sprzedaży

    12:40 18.03.2004

    Działanie OMS polega na przeprowadzeniu procesu sprzedaży w sposób zaplanowany, zintegrowany i w pełni raportowalny. Model znajduje zastosowanie w szczególności w branżach: finansowej (ubezpieczenia, bankowość, leasing), telekomunikacyjnej (stacjonarna, komórkowa), motoryzacyjnej ...

  • Jak napisać ofertę?

    Jak napisać ofertę?

    02:16 15.03.2004

    Klient nie miał czasu wysłuchać Twojej propozycji. Przed odłożeniem słuchawki poprosił o przesłanie jej na piśmie. "O rany! Jak ja nie lubię pisać!" Tego już na szczęście nie usłyszał. Większość ludzi nie lubi pisać ofert, notatek, raportów i tysięcy innych dokumentów ...

  • Mapa Rynku Pracy - Luty 2004

    Mapa Rynku Pracy - Luty 2004

    17:39 10.03.2004

    Wzrost gospodarczy jest już faktem. W Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być tylko lepiej. Mimo to poprawiająca się ciągle sytuacja gospodarcza nie ma przełożenia na rynek pracy. Pracodawcy ciągle ...

  • Lojalność partnerów w relacjach biznesowych

    Lojalność partnerów w relacjach biznesowych

    14:21 08.03.2004

    Powodem, dla którego tak wielu sprzedawców zajmuje się zdobywaniem nowych klientów, a tak niewielu potrafi dobrze budować lojalność starych, jest fakt, że pierwsze zadanie wydaje się dużo ciekawsze i bardziej opłacalne, a do tego, w powszechnej opinii, stanowi znacznie większe wyzwanie. ...

  • Tylko nie nudź

    Tylko nie nudź

    12:24 04.03.2004

    Wszyscy kiedyś tam byliśmy. Zasłonięte okna. Przyciemnione światła w sali konferencyjnej. Nudny mówca. Przydługi pokaz slajdów. Nawet najmocniejsza kawa nie wytrąci nas z letargu. Gdyby tylko to był pięściarski ring natychmiast uderzylibyśmy w gong skracając w ten sposób męki ...

  • Rynek VoIP rośnie, ale nie dzięki niższym kosztom

    Rynek VoIP rośnie, ale nie dzięki niższym kosztom

    12:54 01.03.2004

    Technologia VoIP staje się powoli jednym z głównych planów inwestycyjnych wielu firm. Jak się to ma do moich złych ocen z przed dwóch lat? Na szczęście dla mnie dobrze, gdyż krytykowałem przereklamowane korzyści a nie technologię sama w sobie. Otóż nie ma już wątpliwości, że ...

  • Firmowe biuletyny elektroniczne

    Firmowe biuletyny elektroniczne

    10:30 27.02.2004

    Każda akcja promocyjna wymaga zastosowania zróżnicowanych mechanizmów popularyzacji strony WWW w Internecie. Najczęściej służą temu indeksacje w systemach wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form ...

  • Krótki kurs rozwoju

    Krótki kurs rozwoju

    14:19 23.02.2004

    Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Pressence Public Relations powinna być małą agencją rozrastającą się do pewnego określonego (idealnego?) rozmiaru i formatu. To naiwne myślenie prysnęło jak bańka mydlana, kiedy zdałem sobie sprawę z oczywistej dziś dla mnie prawdy ...

  • Lojalność e-klienta

    Lojalność e-klienta

    13:34 19.02.2004

    Handel wirtualny stanowi obecnie jeden z najistotniejszych aspektów Internetu. Zajmuje nowe segmenty i nisze rynkowe. Imponująca dywersyfikacja produktów i usług zachęca e-klientów do dokonania zakupów. Dodatkowym impulsem stymulującym sprzedaż sieciową są zróżnicowane programy ...

  • 3 grzechy główne PRZEDsprzedaży

    3 grzechy główne PRZEDsprzedaży

    10:44 16.02.2004

    Pierwszym artykułem, jaki napisałem specjalnie dla PP.info, był tekst: "PRZEDsprzedaż - fundament sukcesu w PP". Wtedy jeszcze pojęcie PRZEDsprzedaży nie było w Polsce rozpowszechnione - dziś mówi się o nim coraz głośniej. Genialna w swej prostocie idea PRZEDsprzedawania produktów z ...

  • SMS-y marketingowych przyjaciół

    SMS-y marketingowych przyjaciół

    13:38 13.02.2004

    Aby komunikacja z klientami za pomocą marketingu mobilnego cieszyła się powodzeniem u konsumentów i przynosiła zyski reklamodawcy, marketingowiec musi przestrzegać pewnych zasad. Stosując się do nich będzie mógł osiągnąć zamierzone cele oraz wysoką skuteczność. Marketing mobilny ...

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 66 67 68 ... 74

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: