-
Jak najlepiej przemawiać
13:58 05.07.2004
"Będę mówił przez pół godziny. Jeśli skończycie wcześniej, dajcie mi znak." Kilka razy tak zaczynałem prezentacje i zawsze widziałem uśmiechy na twarzach. Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że ludzie przestali słuchać zanim skończyłeś mówić? Oczywiście, że tak. Twarze jak ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
23:55 30.06.2004
Biorąc pod uwagę cel, którym kierują się klienci przy dokonywaniu zakupów można podzielić ich na kupujących dokonujących transakcji oraz kupujących budujących relacje [1, str. 56]. Klient dokonujący transakcji to ktoś zainteresowany wyłącznie ceną. Klienci ci nie należą do ...
-
Plotka czy rekomendacja
14:53 29.06.2004
Firmy i agencje szukają nowych sposobów by zwrócić uwagę odwiedzających. Pojawiają się nowe kształty banerów (ostatnio skyscrapers, pup-up, pop-under itp). Nadaje im się cech interaktywności, formularzy i sond lub przyciąga animacją i kolorystyką. Pilnie poszukiwane są też metody ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
00:31 25.06.2004
Żaden produkt nie sprzeda się sam - trzeba mu w tym pomóc. Stworzenie sklepu internetowego to dopiero początek. Potem trzeba jeszcze zwabić klienta i znaleźć sposób, aby go utrzymać, co nie jest prostym zadaniem... W marketingu elektronicznym oprócz tradycyjnie rozumianego marketingu mix ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2004
14:09 19.06.2004
Miesiąc przystąpienia Polski do Unii Europejskiej upłynął głównie pod znakiem obaw o podwyżki cen. Na szczęście ceny nie wzrosły tak drastycznie, jak zapowiadali niektórzy analitycy. W pierwszej połowie maja wzrost ten wyniósł jedynie 0,6 % w porównaniu z pierwszą połową kwietnia ...
-
Leasing samochodów - nowe standardy
00:23 13.06.2004
Od czasu obowiązywania nowej ustawy o VAT polski rynek uległ znacznym przemianom. Nowe standardy ustanawia lider rynku - Europejski Fundusz leasingowy. Początek maja to spokojny okres dla leasingodawców. Rynek samochodowy częściowo wysycany kwietniowym boomem, czekał na nowe warunki rynkowe ...
-
Marketing relacji z klientem
13:59 10.06.2004
Jeden z prenumeratorów Pressence Newsletter napisał, że nie sądzi, aby małe firmy miały potrzebę lub ochotę regularnego kontaktowania się ze swoimi klientami za pomocą poczty elektronicznej. Brak ochoty - po części rozumiem. Brak potrzeby - już nie. No chyba, że prowadzisz ...
-
Skuteczny link sponsorowany
13:21 07.06.2004
Ciągły pojedynek między reklamodawcami i użytkownikami internetu powoduje, że mamy do czynienia z coraz bardziej wymyślnymi formami reklamy, które mają zapewnić odpowiednią skuteczność kampanii. Warto jednak zastanowić się, czy w arsenale dostępnych narzędzi nie ma już takiego ...
-
Dlaczego sprzedaż spada?
11:16 02.06.2004
Kierownik marketingu w firmie odzieżowej z Wrocławia pyta: "W gazetach można przeczytać, że gospodarka wychodzi z recesji, ale sprzedaż naszych produktów spada. Nie pomagają stosowane do tej pory działania promocyjne. Co radzisz?" Zamknięcie sprzedaży to sztuka, nie nauka. O sukcesie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2004
11:05 31.05.2004
Ostatnie dane makroekonomiczne znowu pozytywnie zaskoczyły analityków. Dobre nastroje na kwietniowym rynku kształtowały się głównie pod wpływem danych dotyczących marcowego wzrostu produkcji przemysłowej (o 24% w stosunku do ubiegłego roku), eksportu (o 13,4%), sprzedaży detalicznej ...
-
Chcesz zaistnieć - rusz myszką!
12:42 27.05.2004
Jakkolwiek dziwnie to by nie zabrzmiało, powodzenie Twoje i Twojej firmy znajduje się tylko kilka kroków, a właściwie kliknięć myszką stąd... Wystarczy, że włączysz Internet, a on sam podpowie Ci co masz robić by znaleźć drogę do umysłów swych klientów. E-mail, strony www, WAP ...
-
Molestowanie seksualne w miejscu pracy
13:21 24.05.2004
Czy polskie prawo milczy wobec sprawców molestowania seksualnego? Należałoby powiedzieć, że nie, ale w celu uruchomienia tego prawa potrzebne jest działanie osoby molestowanej, praktyka wskazuje bowiem na to, że w większości ofiary molestowania seksualnego w miejscu pracy chwytają się ...
-
Rynek pracy w branży przemysłowej
12:26 13.05.2004
Przemysł w dzisiejszym znaczeniu tego słowa to tak zwane tradycyjne działy gospodarki. Po kłopotach branży w latach dziewięćdziesiątych XX wieku obecna sytuacja firm przemysłowych powoduje, że warto kierować swoją uwagę na pracodawców tej branży. W polskiej gospodarce od kilkunastu ...
-
Najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży
02:51 11.05.2004
Czy smakował Ci wczoraj obiad? Zastanawiasz się zapewne co to pytanie ma wspólnego z najskutecznieszym narzędziem w sprzedaży. Trochę cierpliwości i wszystko będzie jasne. No i jak, smakował? O czym pomyślałeś szukając odpowiedzi na to niewinne pytanie? Wróciłeś pamięcią do ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
13:30 07.05.2004
Ekstranet to dedykowany serwis www lub część portalu korporacyjnego adresowanego do kooperantów i partnerów firmy. W ten sposób dostęp do prezentowanych zasobów posiadają jedynie autoryzowani przedstawiciele, dla których tworzona jest personalizowana informacja. Przyjmuje się, iż po raz ...
-
No i gdzie jest ten UMTS?
01:47 05.05.2004
Doskonale wszyscy pamiętamy zalew szumnych artykułów typu "Rewolucja UMTS", "Kiedy UMTS" itp. Kwestia była poruszana mniej więcej trzy lata temu i jakoś przycichła. Oczywiście pojawiają się często w różnorakiej prasie wzmianki o nowych, cudownych telefonach, opisujące, co takiego ...
-
Raport "Rynek pracy specjalistów"
14:01 22.04.2004
Rośnie liczba miejsc pracy w sektorze produkcyjnym i wzrasta odsetek firm wymagających od kandydata znajomości angielskiego. To najważniejsze wnioski z raportu "Rynek pracy specjalistów" przygotowanego przez portal Pracuj.pl. Raport przygotowano na podstawie analizy 3245 ogłoszeń, jakie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
01:14 20.04.2004
Pierwszy kwartał nowego roku, jak zapewniają analitycy zakończymy z 5% wzrostem gospodarczym. Z wielu firm płyną optymistyczne sygnały, dotyczące zwiększenia obrotów i związanego z tym powiększenia kapitału. Przedsiębiorcy zamierzają jednak przeznaczyć większość zysków na ...
-
Gorzka lekcja PR
12:52 05.04.2004
Tydzień temu znajomy wysłał mi ekscytującą wiadomość. "Napiszą o mojej firmie w (tytuł dużego dziennika)", przeczytałem. Mnie też udzielił się jego entuzjazm. Udzieliłem mu kilku porad jak rozmawiać z dziennikarzem i spokojnie czekałem na artykuł. Kiedy go przeczytałem nie ...
Tematy: pr, public relations -
Jak nie przegrać wojny cenowej
13:09 29.03.2004
"Wojny cenowe mogą doprowadzić do katastrofalnych z ekonomicznego punktu widzenia i obezwładniających pod względem psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, uczestnicy wojny znajdą się po ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
13:02 25.03.2004
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko! Jaki tak naprawdę jest nasz polski Internet. Gdzie głupota miesza się z cwaniactwem, a bezmyślność z indolencją? Kto na tym zarabia, a kto traci? Oto, jak wygląda szara polska rzeczywistość… Jak mówi stare porzekadło - wciąż powtarzane ...
-
To mój temat
13:08 22.03.2004
Wszystkie pomysły, które rodzą się w głowie praktyka public relations i zgodnie z jego intencją są podchwytywane przez media mają jeden wspólny wyróżnik. W każdym przypadku dziennikarz powiedział, "To ciekawe". Dziennikarze instynktownie rozpoznają interesujące tematy. Zwykle ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
12:40 18.03.2004
Działanie OMS polega na przeprowadzeniu procesu sprzedaży w sposób zaplanowany, zintegrowany i w pełni raportowalny. Model znajduje zastosowanie w szczególności w branżach: finansowej (ubezpieczenia, bankowość, leasing), telekomunikacyjnej (stacjonarna, komórkowa), motoryzacyjnej ...
-
Jak napisać ofertę?
02:16 15.03.2004
Klient nie miał czasu wysłuchać Twojej propozycji. Przed odłożeniem słuchawki poprosił o przesłanie jej na piśmie. "O rany! Jak ja nie lubię pisać!" Tego już na szczęście nie usłyszał. Większość ludzi nie lubi pisać ofert, notatek, raportów i tysięcy innych dokumentów ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
17:39 10.03.2004
Wzrost gospodarczy jest już faktem. W Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być tylko lepiej. Mimo to poprawiająca się ciągle sytuacja gospodarcza nie ma przełożenia na rynek pracy. Pracodawcy ciągle ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem