eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje
  • Lojalność partnerów w relacjach biznesowych

    Lojalność partnerów w relacjach biznesowych

    14:21 08.03.2004

    Powodem, dla którego tak wielu sprzedawców zajmuje się zdobywaniem nowych klientów, a tak niewielu potrafi dobrze budować lojalność starych, jest fakt, że pierwsze zadanie wydaje się dużo ciekawsze i bardziej opłacalne, a do tego, w powszechnej opinii, stanowi znacznie większe wyzwanie. ...

  • Tylko nie nudź

    Tylko nie nudź

    12:24 04.03.2004

    Wszyscy kiedyś tam byliśmy. Zasłonięte okna. Przyciemnione światła w sali konferencyjnej. Nudny mówca. Przydługi pokaz slajdów. Nawet najmocniejsza kawa nie wytrąci nas z letargu. Gdyby tylko to był pięściarski ring natychmiast uderzylibyśmy w gong skracając w ten sposób męki ...

  • Rynek VoIP rośnie, ale nie dzięki niższym kosztom

    Rynek VoIP rośnie, ale nie dzięki niższym kosztom

    12:54 01.03.2004

    Technologia VoIP staje się powoli jednym z głównych planów inwestycyjnych wielu firm. Jak się to ma do moich złych ocen z przed dwóch lat? Na szczęście dla mnie dobrze, gdyż krytykowałem przereklamowane korzyści a nie technologię sama w sobie. Otóż nie ma już wątpliwości, że ...

  • Firmowe biuletyny elektroniczne

    Firmowe biuletyny elektroniczne

    10:30 27.02.2004

    Każda akcja promocyjna wymaga zastosowania zróżnicowanych mechanizmów popularyzacji strony WWW w Internecie. Najczęściej służą temu indeksacje w systemach wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form ...

  • Krótki kurs rozwoju

    Krótki kurs rozwoju

    14:19 23.02.2004

    Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Pressence Public Relations powinna być małą agencją rozrastającą się do pewnego określonego (idealnego?) rozmiaru i formatu. To naiwne myślenie prysnęło jak bańka mydlana, kiedy zdałem sobie sprawę z oczywistej dziś dla mnie prawdy ...

  • Lojalność e-klienta

    Lojalność e-klienta

    13:34 19.02.2004

    Handel wirtualny stanowi obecnie jeden z najistotniejszych aspektów Internetu. Zajmuje nowe segmenty i nisze rynkowe. Imponująca dywersyfikacja produktów i usług zachęca e-klientów do dokonania zakupów. Dodatkowym impulsem stymulującym sprzedaż sieciową są zróżnicowane programy ...

  • 3 grzechy główne PRZEDsprzedaży

    3 grzechy główne PRZEDsprzedaży

    10:44 16.02.2004

    Pierwszym artykułem, jaki napisałem specjalnie dla PP.info, był tekst: "PRZEDsprzedaż - fundament sukcesu w PP". Wtedy jeszcze pojęcie PRZEDsprzedaży nie było w Polsce rozpowszechnione - dziś mówi się o nim coraz głośniej. Genialna w swej prostocie idea PRZEDsprzedawania produktów z ...

  • SMS-y marketingowych przyjaciół

    SMS-y marketingowych przyjaciół

    13:38 13.02.2004

    Aby komunikacja z klientami za pomocą marketingu mobilnego cieszyła się powodzeniem u konsumentów i przynosiła zyski reklamodawcy, marketingowiec musi przestrzegać pewnych zasad. Stosując się do nich będzie mógł osiągnąć zamierzone cele oraz wysoką skuteczność. Marketing mobilny ...

  • Jak naprawdę działa public relations?

    Jak naprawdę działa public relations?

    11:26 11.02.2004

    Prowadzisz firmę odnoszącą coraz większe sukcesy. Zyski przekraczają Twoje oczekiwania. Każdy z pracowników zna swoje miejsce. Planujesz ekspansję za granicę . Może kupisz konkurencyjną firmę lub otworzysz własną fabrykę. Gratuluję. Ale czy przemyślałeś dokładnie jak opowiesz o ...

  • Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004

    Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004

    11:16 09.02.2004

    W styczniu na rynku przeważały optymistyczne nastroje, głównie za sprawą danych o produkcji przemysłowej, która w grudniu wzrosła aż o 13,9% w ujęciu rocznym. Tak wysoki wzrost rynek zawdzięcza głównie branżom, które produkują dobra przeznaczone na eksport, ponieważ polski eksport ...

  • Nowa strategia dla Polski

    Nowa strategia dla Polski

    02:02 06.02.2004

    Zapowiada się pracowity rok dla polskiej informatyki. Wzrostu przychodów oczekują firmy z sektora IT, których obroty wzrosną o środki z budżetu państwa. Aby dostosować sferę administracji rządowej do wymagań planu eEurope 2005 konieczne będą spore wydatki na infrastrukturę ...

  • Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej

    Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej

    13:17 04.02.2004

    Ile można wydać na kampanię reklamową sklepu internetowego w okresie przedświątecznym? Czy i ile warto zapłacić za wykupienie słów kluczowych w wyszukiwarce? Czy warto decydować się na nietypowe modele wynagradzania reklamobiorcy? Na wszystkie te pytania można otrzymać precyzyjne ...

  • Co odróżnia PR od reklamy

    Co odróżnia PR od reklamy

    12:49 02.02.2004

    Każdy nowy dzień przychodzi po starym bez względu na kalendarz lub porę roku. Jest jednak coś ekscytującego i napawającego nadzieją w odkrywaniu pierwszej kartki w Nowym Roku. Uczucie nieskazitelnie czystej przestrzeni 366 dni w roku przestępnym daje nam motywację do nowych wyzwań i ...

  • Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003

    Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003

    16:17 30.01.2004

    Grudzień, jak co roku upłynął pod znakiem świąt Bożego Narodzenia i świątecznej gorączki jaka ogarnia w związku z nimi wiele osób. Dlatego niewiele branż rekrutowało nowych pracowników. Firmy, które zwiększają znacznie swoje obroty w tym czasie, przyjęły niezbędny personel w ...

  • Raport specjalny Internet 2003

    Raport specjalny Internet 2003

    10:42 27.01.2004

    Przedstawiamy Państwu całoroczne podsumowanie najważniejszych wydarzeń w Sieci w 2003 roku. Fakty, opinie i komentarze przedstawicieli polskich firm internetowych zamieściliśmy w jednym raporcie. Piszemy o rosnącej populacji Internautów, rynku wyszukiwarek czy serwisach internetowych ...

  • Integracja działań BTL online i offline

    Integracja działań BTL online i offline

    13:42 26.01.2004

    Konkursy są prostym i skutecznym narzędziem motywującym konsumenta do działań pożądanych przez nadawcę. Muszą jednak być przemyślane, odpowiednio skonstruowane i sprawnie przeprowadzone. Dzięki nowym technologiom takie konkursy możemy teraz organizować taniej, szybciej i skuteczniej ...

  • Wyzwania public relations 2004

    Wyzwania public relations 2004

    13:03 22.01.2004

    Ponieważ dziennikarze żyją w coraz większym pośpiechu i mają mniej czasu na weryfikację informacji w mediach pojawi się więcej nieprawdziwych informacji. Prawda czy fałsz? Kiedy pytałem znajomych z branży public relations co przyniesie ten rok wielu wzruszało ramionami, "Przyszłość ...

  • e-CRM i e-PR na mojej stronie

    e-CRM i e-PR na mojej stronie

    11:11 21.01.2004

    CRM to ostatnimi czasy "buzzword", jak mówią Anglicy. Najczęściej używane określenie, słowo wytrych, które ma być panaceum na rozczarowanie słabą sprzedażą przez Internet i spadające akcje spółek nowych technologii. Co e-CRM może mieć wspólnego z Public Relations? Jak wszystko w ...

  • Internet w procesie marketingowym

    Internet w procesie marketingowym

    12:59 19.01.2004

    Wraz z globalnym rozwojem sieci Internet zwiększa się liczba firm wykorzystujących marketing on-line. Wielu menedżerów uważa, że jest to potężna broń w walce z konkurencją. Ze względu na motywy, jakimi kierują się poszczególne firmy przy wyborze takiej strategii można podzielić je ...

  • Bazy danych wzajemnie udostępniane

    Bazy danych wzajemnie udostępniane

    13:29 15.01.2004

    Na polskim rynku działa bardzo wiele firm, dla których podstawowym narzędziem sprzedaży jest marketing bezpośredni, w tym telemarketing lub direct mailing. Zasobem, który umożliwia tym firmom sprzedaż własnych produktów lub usług, jest teleadresowa baza danych. Polski rynek baz danych ...

  • Ale wizytówka!

    Ale wizytówka!

    00:04 12.01.2004

    Jest mała. Waży gram. Kosztuje grosze. Do jej prezentacji nie potrzebujesz rzutnika. Działa na lądzie, na wodzie i w powietrzu o każdej porze dnia i nocy. I to jak działa! Wizytówka to Twoje podstawowe i najtańsze narzędzie w komunikacji marketingowej. To właśnie wizytówki są ...

  • CRM dla dużych i małych

    CRM dla dużych i małych

    12:47 09.01.2004

    Głównym celem wdrożeń CRM jest utrzymanie i zwiększenie sprzedaży. Aby móc zrealizować tę ideę, każde przedsiębiorstwo potrzebuje stworzenia indywidualnej koncepcji, tylko dla siebie. Inaczej będzie wyglądał CRM dla firm działających w układzie B2B, a zupełnie inaczej dla ...

  • Nowe inwestycje w Internet to będą...

    Nowe inwestycje w Internet to będą...

    01:05 07.01.2004

    Swego czasu pisałem na temat przydatności różnych technologii do tworzenia rozwiązań informatycznych wspomagających poszczególne procesy biznesowe. Było dość dawno, ponad dwa lata temu. Napisałem wtedy, że technologie webowe nie wyprą tradycyjnych systemów zdalnego dostępu do ...

  • Kilka słów prawdy o dziennikarzach

    Kilka słów prawdy o dziennikarzach

    01:07 05.01.2004

    Jeszcze niedawno doświadczenia w mediach były podstawowym kryterium rozpoczęcia pracy w public relations. Wychodzono z prostego założenia, że ktoś kto zarabiał na chleb jako dziennikarz z łatwością znajdzie wspólny język z kolegami po fachu. Dzisiaj coraz trudniej jest znaleźć w ...

  • Wizjoner czy marketingowy liczygrosz

    Wizjoner czy marketingowy liczygrosz

    00:03 02.01.2004

    Wieloma cechami można określać marketing - jaki jest, jaki być powinien. Jedną z nich bez wątpienia jest szeroko rozumiana kreatywność i innowacyjność - dostosowanie nowych rozwiązań do istniejących potrzeb. Jednak, skupiając się jedynie na tym obszarze, kreowalibyśmy się jako ...

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 68 69 70 ... 75

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: