-
Temat i adres w e-mailingu
12:15 10.12.2003
David Ogilvy, jeden z najsłynniejszych ludzi reklamy, powiedział kiedyś, "Średnio biorąc pięć razy więcej ludzi czyta nagłówki niż resztę tekstu. Kiedy piszesz nagłówek, wydajesz 80 centów ze swojego dolara". Ten cytat idealnie pasuje, gdy mowa o tworzeniu nagłówka e-maila. Do ...
-
Ministrony zamiast PRZEDsprzedaży?
23:57 08.12.2003
Wiele razy w listach i na Forum PP.info pojawiało się pytanie o alternatywy dla PRZEDsprzedaży. Wielu potencjalnych Partnerów nie może lub nie chce poświęcać odpowiedniej ilości czasu i wysiłku na tworzenie własnych serwisów www i e-zinów zmiast tego chcąc jak najszybciej zacząć ...
-
Czy powstanie alternatywa dla Windows?
01:04 05.12.2003
Rządy trzech azjatyckich krajów - Japonii, Chin oraz Korei Południowej poinformowały niedawno o planowanym projekcie, którego celem ma być stworzenie systemu operacyjnego alternatywnego wobec Windows. Na podstawie informacji serwisu "The Wall Street Journal Online", który powołuje się na ...
-
Markowe wydarzenia
00:14 03.12.2003
Gdy branding urósł do rangi strategicznego celu firm, event marketing wypracowuje sobie coraz silniejszą pozycję pośród najczęściej stosowanych narzędzi promocji. Przede wszystkim pozwala na kreatywne i skuteczne realizowanie celów związanych z zarządzaniem marką.
-
Pytania i odpowiedzi
01:08 28.11.2003
Sesja pytań i odpowiedzi na zakończenie prezentacji lub wystąpienia powinna być wykorzystana do powtórzenia i wzmocnienia Twoich celów i myśli. Z tego powodu powinno Ci zależeć na zachęcania ludzi do zadawania pytań. Jednak wiele osób z ulgą wita ciszę po usłyszeniu, "Czy są jakieś ...
-
Krótki list o zabijaniu
01:57 26.11.2003
Ten przewrotny tytuł tylko pozornie jest przenośnią. Tym razem będziemy mówić faktycznie o zabijaniu ale nie ludzi a własnych inwestycji mimo, że będzie o pracownikach a raczej ich zwalnianiu i tym co po nich zostaje a raczej właśnie ginie. Czymże jak nie inwestycją jest ponoszenie ...
-
Czy IT ma znaczenie?
11:37 24.11.2003
Bill Gates może i jest najbardziej optymistycznym orędownikiem technik informacyjnych na świecie. Jednakże ostatnio, w swojej wypowiedzi skierowanej do grupy badaczy uniwersyteckich w Redmond, w stanie Washington, zauważył coś, co nazwał "Surowymi realiami okresu od 2001 roku do dnia ...
-
Internet - wymagające medium
00:13 21.11.2003
Po niedawnej jeszcze euforii internetowej, reklama w tym medium nie budzi już takich emocji. Internet znalazł się w media-mixie większości kampanii reklamowych jako ich uzupełnienie. W tym roku internet przejmie ok. 1 proc. wszystkich wydatków na reklamę. W porównaniu z TV czy radiem są ...
-
Największe błędy w marketingu
02:25 19.11.2003
Internet jest medium, które z każdym dniem dociera do coraz większej liczby osób. Stał się dobrym narzędziem wykorzystywanym przez marketingowców, aby dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów. Wiele firm postawiło na reklamę przy pomocy poczty elektronicznej, sprzedaż przez ...
-
Czy prezentacje mogą być ciekawe?
00:20 17.11.2003
Czy wiesz dlaczego niektóre prezentacje są dużo lepsze od innych? Skąd bierze się ich ujmująca siła perswazji podczas, gdy inne są nudne jak przysłowiowe flaki z olejem? Odpowiedź znajdziesz uważniej oglądając reklamy telewizyjne. Jakie techniki wykorzystują, aby przykuć uwagę ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
00:24 14.11.2003
W październiku obserwowaliśmy kolejne oznaki ożywienia w polskiej gospodarce. Na rynku pojawił się szereg informacji o wzroście sprzedaży w wielu firmach; coraz częściej przychody okazały się być wyższe od zakładanych. Nastroje poprawił komunikat GUS-u o wrześniowym bezrobociu ...
-
Mam dobrą pamięć, ale ...
01:17 12.11.2003
Pamięć elektryczna jest trochę dłuższa od błyskawicy. To myśl, która kołacze się teraz w głowie ... nie, teraz ... masz ją? To wyobraźnia, umiejętność analizowania opcji. Z natury jest chwilowa; taka pamięć operacyjna mózgu - ludzkiego komputera. Kiedy udajesz się na spoczynek ...
-
Maskowanie linków partnerskich
11:28 10.11.2003
Chcę od razu zaznaczyć: piszę tu o zjawisku, o którym zwykle się nie mówi. W Polskiej sieci nie ma opracowań na ten temat, a na Zachodzie jest ich jak na lekarstwo. Zupełnie jakby problem nie istniał. Tymczasem wiem na 100%, że problem ten istnieje i dotyczy wszystkich partnerów i ...
-
WWWizytówka
23:58 06.11.2003
Znane przysłowie mówi: "co kraj, to obyczaj". Wydaje się, że w dzisiejszych czasach powinno ono raczej brzmieć: "co firma, to WWW" albo "co osoba, to WWW". Bywa tak, że nowa, z zamierzenia eksperymentalna strona internetowa staje się nieoczekiwanie "kopalnią" nowych kontaktów, klientów ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
00:45 05.11.2003
Według Forrester Research ponad 80 proc. użytkowników sieci wykorzystuje wyszukiwarki internetowe do dotarcia do informacji dotyczących produktów i usług. Przeciętny internauta częściej klika w odnośniki do stron znajdujące się w wynikach wyszukiwania niż na bannery reklamowe czy też ...
-
Jak pisać fascynujące tytuły
00:18 03.11.2003
Redaktor przed przeczytaniem wyrzuci do kosza najlepszą informację prasową jeżeli jej tytuł będzie nijaki, nudny lub bez życia. Twój artykuł poradniczy będzie szybko zapomniany jeżeli redaktor nie dowie się z tytułu dlaczego to o czym piszesz może zainteresować czytelników. Dlatego ...
-
Jak zdobywać klientów z polecenia
01:49 31.10.2003
Jestem pewna, że się zgodzisz z tym, że "referencje" to najlepsza droga do prosperującego biznesu. Nie trzeba tracić pieniędzy na reklamę, która zresztą rzadko kiedy daje rezultaty i nie trzeba tracić czasu na przekonywanie obcych, aby zrobili z tobą interes. Ludzie, którzy się z tobą ...
-
Czym jest CRM?
00:57 30.10.2003
Do niedawna przedsiębiorstwa koncentrowały się na tym, aby tak dopasować produkt do zapotrzebowania rynku, aby uzyskać jak największą sprzedaż. Obecnie nie jest to już najlepsza metoda i zostaje ona wyparta przez orientację na klienta. Oferta ulega dopasowaniu do klienta i nie obejmuje ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
00:15 28.10.2003
Po skończonym wdrożeniu witryny internetowej i po jej wypromowaniu pojawiają się nowe pytania. Czy serwis WWW spełnia oczekiwania użytkowników? Czy jest dla nich atrakcyjny mimo upływających tygodni? Serwis internetowy można potraktować tak, jak większość dostępnych na rynku ...
-
Wiarygodna witryna WWW
00:34 24.10.2003
Co wspólnego ma ortografia z finansami i prawem? Firmy, które zapominają o poprawieniu błędów ortograficznych na swojej witrynie WWW narażają się na utratę zaufania w Internecie podobnie jak w sytuacji kłopotów finansowych i/lub prawnych. Internauci darzą zaufaniem witryny, które ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
11:23 22.10.2003
We wrześniu mieliśmy do czynienia z kontynuacją poprawy koniunktury w Polsce. Ożywienie jest odczuwalne w wielu - choć jeszcze nie we wszystkich - sektorach gospodarki. Banki obserwują zwiększone zainteresowanie kredytami, firmy kurierskie dostają więcej zleceń na przesyłki, zwiększył ...
-
Nie ma sukcesu bez porażek
09:42 17.10.2003
Jeden z czytelników, zaalarmowany moim emailem, w którym usprawiedliwiałam długie milczenie tym, ze mam kataklizm za kataklizmem, napisał do mnie ostatnio: "Próbuje pan nasz uczyć sukcesu, sama ponosząc klęski? A może to klęska w SUKCESIE?" Ciekawe spostrzeżenie, prawda?
-
Mobilny CRM
11:01 15.10.2003
Coraz trudniejsze warunki prowadzenia działalności gospodarczej wymagają od przedsiębiorstwa podejmowania coraz większych wysiłków zdobywania nowych klientów oraz utrzymywania już istniejących. Największe znaczenie odgrywają na tym obszarze przedstawiciele handlowi oraz osoby ...
-
Handel w Internecie
11:27 13.10.2003
Prowadzenie sprzedaży w sieci Internet nie jest łatwe, gdyż konsumenci bardzo długo zastanawiają się, zanim wybiorą tę formę zakupów. Tym co najbardziej niepokoi klientów to problem bezpieczeństwa danych, a co się z tym wiąże wiele informacji o dokonywanych oszustwach i kradzieżach.
-
Magiczne podziękowania
11:01 10.10.2003
Dobry sprzedawca wykorzystuje każdą sposobność, aby odnowić kontakt z klientem. Jednym z najprostszych sposobów jest list osobisty. Jak często wysyłamy takie listy? Jak często je otrzymujemy? Kiedy ostatnio otrzymałeś list z podziękowaniem i jak to wpłynęło na Twoje samopoczucie ...