-
E-rewolucja! Cyfrowe technologie a gospodarka
... zaniku różnic w cenach identycznych produktów. Dla konsumentów wciąż znaczenie ma marka, firmy ukrywają też część ceny np. w kosztach przesyłki, niemniej różnice w cenach zmalały ... regulacyjnym w zależności od tego, czy są świadczone przez tradycyjne firmy, czy przez firmy technologiczne. Funkcjonujący obecnie w Polsce system podatkowy oraz ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... tego firmy straciły możliwość ukrywania się za pogmatwanymi i często zupełnie ignorowanymi przez użytkowników umowami. Dziś firmy, aby przetwarzać dane użytkownika, muszą uzyskać jego świadomą zgodę. Takie działania zostały przeprowadzone przez gigantów technologicznych takich jak Facebook, Twitter, czy Google. Serwis społecznościowy Marka ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... Kucharczyk, Dyrektor w dziale doradztwa finansowego Deloitte. Obecnie niemal wszystkie firmy z tego segmentu w swej strategii mają wpisany rozwój mediów społecznościowych. Niektóre, ... Kate Spade trafiła do koncernu Tapestry (wartość transakcji wyniosła 2,4 mld dolarów), a marka Jimmy Choo została przejęta przez Michaela Korsa za 1,2 mld dolarów. – ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... rozwiązaniu artykuł nie jest traktowany przez czytelników jak reklama, a nasza marka jest obecna w nieinwazyjny sposób. 6. Zainteresowanie użytkownika Dużo łatwiej jest pozyskać ... klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy i jej oferty. W ten sposób budujemy też pozytywny wizerunek naszej firmy i znajomość naszej marki, a to ...
-
Najlepsi pracodawcy 2021 według Polaków. Samsung liderem
... trzeci został uznany najbardziej atrakcyjnego pracodawcę. Zdaniem ankietowanych marka ta najmocniej kojarzona jest z dobrą kondycją finansową, dobrą reputacją ... . z o.o. W pierwszej dziesiątce znalazły się dwie firmy z sektora nowoczesnych technologii, dwie firmy motoryzacyjne, dwa przedsiębiorstwa z branży lotniczej, firma farmaceutyczna, producent ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... marka, produkt lub usługa, zawsze na rynku będzie istnieć mniejsza lub większa konkurencja, z którą trzeba się zmierzyć. Może nie będzie bezpośrednia, ale z pewnością spotkasz się z konkurencją dotyczącą jakiegoś aspektu Twojej firmy ... Sebastian Kopiej z agencji Commplace, która wspiera firmy w obszarze tworzenia strategii marketingowej. – Niezbędna ...
-
Apple Vision Pro: rewolucja w wirtualnej rzeczywistości?
... że i tym razem wysoka cena nie będzie przeszkodą w biciu rekordów popularności. Marka ma wielu oddanych fanów, dla których koszt urządzenia nie jest ... ich dynamicznego rozwoju, dlatego w najbliższych miesiącach możemy spodziewać się wzrostu inwestycji w małe firmy i start-upy wykorzystujące te technologie– wskazuje Turlov. Nowy produkt Apple to ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... luk, mocnych i słabych stron oraz możliwości ulepszeń. Pomaga upewnić się, że marka jest zgodna z Twoimi celami i rezonuje z odbiorcami. Regularne audyty są niezbędne dla ... logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się nowymi ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Jak powinno wyglądać ogłoszenie o pracę?
... , szczególnie wśród młodszych pokoleń pracowników. Regularne publikowanie treści pokazujących życie firmy, sukcesy pracowników oraz zaangażowanie w różnorodne inicjatywy społeczne, może znacząco wzmocnić pozycję firmy na rynku pracy. W efekcie, silna marka pracodawcy przyciąga bardziej zaangażowanych i lojalnych pracowników, co przekłada się na ...
-
Greenwashing, czyli ekoiluzje w e-commerce i logistyce a prawdziwe wyzwania
... , tym samym wprowadzając konsumenta w błąd. „Zielona ściema”, czyli tworzenie iluzji, że marka działa proekologicznie - zostaje z reguły wychwycone przez konsumenta, co wiąże się z ... błędy. Z tego 13,6% to błędy, które znacząco wpływają na skuteczność logistyki. Firmy, które nie stosują standaryzacji danych adresowych, muszą mierzyć się z wydłużonymi ...
-
Polska Centralna w czołówce rynków logistycznych
... Duży popyt i zaszłości z czasów pandemii Ostatnie trzy kwartały pokazały, że firmy produkcyjne, logistyczne i handlowe chcą wynajmować hale w województwie łódzkim. Popyt na tego ... z branży odzieżowej, które stawiały swoje pierwsze kroki w Łodzi, jak np. marka Tatuum. Województwo łódzkie to znane zagłębie producentów międzynarodowych – na lokalizację ...
-
Tydzień 11/2007 (12-17.03.2007)
... Ford Motor zdecydował się na sprzedaż swoich udziałów w Aston Martin-jest to znana marka brytyjskiego producenta luksusowych samochodów. Transakcja jest wyceniana na ok. 850 mln USD. ... w słowackiej Trnavie fabrykę wyświetlaczy do płaskich telewizorów LCD. Przewiduje się, że firmy towarzyszące zainwestują w okolicy dodatkowo 250 mln USD. Fabryka ma ...
-
Rynek fuzji i przejęć - gwałtowne zmiany
... aktywa niematerialne własnej organizacji i przejmowanej firmy. W jak najwcześniejszej fazie procesu fuzji lub przejęcia, zadawać szczegółowe pytania o: kapitał organizacyjny (np. ład organizacyjny, procesy decyzyjne, kultura korporacyjna), kapitał relacyjny (np. lojalność klientów, marka, sieć dostawców, partnerstwa joint-venture), kapitał ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... prowadzą już działalność — z 9% w roku ubiegłym do 17% w tym roku — co potwierdza, że firmy skupiają się rynkach, które najlepiej znają. Pomimo tej powściągliwości, prawie jedna trzecia ... nim firmy planują otworzyć w 2012 roku średnio 15,1 sklepu, czyli nieco więcej niż zakładały ich plany na rok 2011. Koncerny takie jak LVMH (do którego należy marka ...
-
Polski rynek pracy specjalistów IT w III kw. 2012
... z tym często również z niższymi niż inni zarobkami. – mówi Grzegorz Kieliszczyk z firmy Steria Polska. Anna Bąk z firmy Ericpol podkreśla też, że w szczególnie popularnych technologiach, jak ... , że informatycy będą nawet bardziej poszukiwani niż dotąd. Patrząc z perspektywy firmy takiej, jak nasza - która dostarcza usługi przede wszystkim klientom w ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... Maps. 2. Chcę sprzedawać więcej. Świetnie – tylko pomyśl, na ile Twoja marka, adres internetowy, kategoria i oferta jest rozpoznawalna. Czasem efektywniej jest zrobić ... cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Nauczysz ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... pochodziła jedynie z często anonimowych źródeł w mediach społecznościowych. W ujęciu miesięcznym firmy z czołowej dziesiątki najchętniej reklamowały się w marcu. Może to zwiastować ożywienie ... ING nadal emitował promujące konta osobiste i oszczędnościowe spoty z udziałem Marka Kondrata, Agaty Kuleszy i Jacka Braciaka, a Eurobank nie rozstawał się z ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 47/2014
... internetu i telefonów komórkowych, każdego dnia korzystają miliony osób. Główna siedziba TomTom mieści się w Amsterdamie, a na całym świecie marka zatrudnia 4000 osób. W łódzkim oddziale firmy pracuje blisko 500 specjalistów i inżynierów odpowiedzialnych m.in. za tworzenie oprogramowania do produkcji map oraz rozwijanie silnika nawigacyjnego NavKit ...
-
Ulubione laptopy Polaków
... nie tylko w sklepach internetowych. W czołówce znalazły się także 3 produkty firmy HP, jedne z najtańszych w całym zestawieniu. Ponownie dominuje Lenovo z 9 na 15 ... modelem dedykowanym graczom Y70-70. Niemniej w całym rankingu najwięcej jest urządzeń firmy MSI 5 z 15. Rozpiętość cenowa sięga nawet kilku tysiącom złotych. Najdroższym notebookiem ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2016
... na prezesa Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju obecnego prezesa NBP Marka Belkę. Kadencja Belki na stanowisku szefa NBP kończy się w czerwcu br. , ... mają przede wszystkim wspierać zarządzanie finansami oraz kapitałem ludzkim danej firmy. – Firmy dochodzą do wniosku, że delokalizacja pewnych działań, możliwość decydowania przez telefon, ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... sklepu lub serwisu. Mogą to tego posłużyć źródła wewnętrzne firmy (obserwacje, analizy statystyk, danych sprzedażowych i marketingowych), jak i źródła zewnętrzne (zlecone ... Czytaj także: - Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci? - Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie W kolejnym kroku należy ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... popularyzować się także w relacjach zawodowych. Już nie tylko firmy udzielają kandydatom lub pracownikom informację zwrotną – oni też mogą ją przekazać, ... ” – zauważa Marta Todorczuk - „Jeśli zatem organizacja jest biegła w wirtualnej komunikacji, jej marka pracodawcy może spro zyskać”. Informacje o badaniu Badanie Najbardziej pożądani pracodawcy w ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2017
... granicę przez międzynarodowe firmy. Niektóre zmiany uderzą w firmy pożyczkowe z zagranicznym kapitałem. MF przygotowało zmiany, dzięki którym te firmy będą musiały płacić ... znanym producentem mrożonych warzyw, owoców oraz różnego rodzaju soków. To legendarna marka z bogatą tradycją i dobrze wkomponowana w polski biznes spożywczy. Natomiast Mid ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... firmy, którą znamy i lubimy, a dodatkowo poinformuje nas o ciekawej promocji, chętniej otworzymy taką wiadomość niż w przypadku, gdy pisze do nas zupełnie anonimowa dla nas marka ... to oznacza, że firmy mogą tracić na nieefektywnych wysyłkach nawet co trzeciego potencjalnego klienta. - To jest właśnie element, którego firmy czasem nie doceniają. Dbają ...
-
Moda na własny biznes: czy Polskę czeka ucieczka od etatów?
... pole na działanie instytucji wspierających przedsiębiorców. - Badanie pokazało, że prowadzenie firmy przypomina survival, ale daje dużo satysfakcji. Zdecydowanie bardziej bezpieczna jest praca ... duże znaczenie mają tradycyjne zawody, takie jak np. krawcowa. Zdaniem Marka Sikorskiego, wnioski z wyników Indeksu Przedsiębiorczości wcale nie pokazują, że ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2018
... się pod uwagę: wyniki finansowe, rolę jaką marka odgrywa podczas decyzji zakupowych oraz siłę marki w starciu z konkurencją i umiejętność tworzenia stałego zapotrzebowania na swoje usługi lub produkty. Kolejna afera szpiegowska. Wg Bloomberga chińscy hakerzy podsłuchiwali amerykańskie firmy. W wyniku śledztwa dziennikarzy Bloomberga wykryto, że ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2019
... została w piątek wybrana nowym marszałkiem Sejmu. Na tym stanowisku zastąpiła Marka Kuchcińskiego, który został zdymisjonowany w związku z tzw. aferą samolotową. To praktycznie ... małżonek lub krewni w linii prostej (wstępni lub zstępni). Firmy rzemieślnicze to głównie firmy rodzinne. Dzięki udziałowi w spółkach członków najbliższej rodziny możliwy ...
-
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
... wyjątkiem. W takich realiach szczególnego znaczenia nabierają marka pracodawcy oraz podejmowane przez firmy działania z zakresu employer branding. Jak wypadają pod ... doradzasz przyjacielowi szukającemu pracy). Wskaż firmy, w których byłabyś/byłbyś dumna/dumny z tego, że pracujesz w tym miejscu? Wskaż firmy, w których wstydziłabyś się/ wstydziłbyś ...
-
Czym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API?
... Została udostępniona firmom na początku 2018 roku. Pozwala na założenie profilu firmy w sieci WhatsApp i uruchomienia w niej nowego kanału komunikacji z klientami. Opis ... komunikację. A marka musi jedynie i aż być pomocna - udzielać informacji, ułatwiać korzystanie z usługi czy nabycie produktu, wciągać klienta w dialog. Czas by firmy nauczyły się ...
-
Najlepsi pracodawcy w Polsce, czyli YouGov Reputation 2023
... marka Mercedes-Benz z wynikiem 32,8% (spadek o 2,2 p.p.). Kolejne marki w zestawieniu Top 10 to Adidas, Rossmann, Porsche, BMW, Nike, Lavazza i Audi. Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry, komentuje: Na liście YouGov Reputation Top 10 znajdują się nie tylko najbardziej znane i popularne marki, ale też firmy ...
-
Tydzień 44/2003 (27.10-02.11.2003)
... firmy wzrosły o ponad 6% i wyniosły 7,75mld USD (wobec 8,2mld USD przed rokiem). AT&T to światowa marka ...
Tematy: -
SMS-y marketingowych przyjaciół
... zapozna się z treścią SMS-a (95 proc. osób czyta nieoczekiwane SMS-y). Według badań firmy Forrester Research wskaźnik odpowiedzi na SMS jest nawet pięć razy wyższy ... równowagi pomiędzy przekazem reklamowym i informacyjnym. Idealna sytuacja jest wtedy, gdy marka może dostarczać pod swoim szyldem rzetelnych informacji, ściśle powiązanych z wizerunkiem, ...
Tematy: -
TPSA: najważniejsi są Klienci
... koniec kwietnia br. Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej, na wniosek prezesa TP Marka Józefiaka, powołała Pierricka Hamon na stanowisko wiceprezesa Zarządu TP ... rynku. Teraz satysfakcja naszych Klientów z usług TP jest podstawą dalszego rozwoju Firmy. Dlatego będziemy robić wszystko, aby spełnić coraz wyższe oczekiwania naszych Klientów" ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... . Co jednak najważniejsze, blog korporacyjny można zastosować do strategicznego pozycjonowania firmy jako eksperta i lidera rynku. Dodatkową możliwością jest wdrożenie idei blogu przez menedżerów ... do pisania bloga uda nam się zaangażować kogoś znanego lub gdy nasza marka jest już znana w internecie. Stwórz własny blog Blog można najprościej ...
-
Oprogramowanie Symfonia ma 10 lat
... oprogramowania wspomagającego zarządzanie, marka SYMFONIA® znalazła się na 1-szym miejscu osiągając 41% wskazań w firmach posiadających od 10 do 30 komputerów. Oparte na spójnych założeniach trzy linie: SYMFONIA® start, SYMFONIA® premium, SYMFONIA® forte gwarantują łatwą rozbudowę narzędzi informatycznych wraz z rozwojem firmy. "Systemy SYMFONIA ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei