-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... . Polskie centra usług specjalizują się głównie w finansach i księgowości oraz obsłudze klienta, ale do ich zadań należy również zarządzanie łańcuchem dostaw, zakupami, ... A jest nad czym pracować, ponieważ polskie firmy w większości nie czują potrzeby i konieczności wdrażania zaawansowanych narzędzi. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez PKPP ...
-
Telefon komórkowy na urlopie
... wybierzesz się w podróż. Informacje na ten temat znajdziesz na stronie internetowej lub w biurze obsługi klienta operatora Twojej sieci komórkowej. Warto zadbać o to wcześniej, aby po przekroczeniu granicy w razie potrzeby i bez problemu korzystać z telefonu. Pamiętaj, że przy korzystaniu z usługi roamingowej obowiązuje tzw. rozróżnienie ...
-
Rynek pracy specjalistów 2011
... Top 3 najbardziej poszukiwanych fachowców 2011 roku” zamykają pracownicy działów obsługi klienta i call center. Tuż za podium znaleźli się inżynierowie, w przypadku ... , dyplom) powinna umieć. Mam nadzieję, że pozwoli to lepiej dopasować potrzeby pracodawców i programy nauczania szkół, uczelni, a także ofertę różnego rodzaju instytucji szkoleniowych. ...
-
Wiarygodny e-sklep: o czym pamiętać?
... wybieramy ze względu na ich specyficzne właściwości, ponieważ zaspokajają jakieś nasze potrzeby. Wiele zależy od siły przekonywania i odpowiednich argumentów. Pozyskaj opinie od klientów Sporo osób zwraca uwagę na konieczność traktowania klienta indywidualnie, ze zrozumieniem jego ewentualnego problemu czy jakąkolwiek inną pomocą. Klient ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... dzięki pracy w danej firmie czy organizacji mogą zaspokajać własne potrzeby wyższego rzędu, jak potrzeby rozwoju i samorealizacji? Jednak najtrudniejszy wydaje się kolejny warunek, ... o poprawie swojego postrzegania, poprawie swojej pozycji rynkowej, poprawie jakości obsługi klienta, to musi zadbać o to, by pracę tę wykonywali właściwi ludzie. ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... zidentyfikowanie rynku, na którym działa i stworzenie skutecznego przekazu marketingowego dzięki funkcji personalizacji (czyli niejako przez bezpośredni zwrot do klienta, biorąc pod uwagę jego potrzeby oraz rynek, na którym funkcjonuje). Marketing automation pozwala również na kategoryzację konsumentów na podstawie ich preferencji oraz podzielenie ...
-
4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej
... doradców lub partnerów sprzedażowych, ale nie potrafią reagować na bieżące potrzeby ludzi, z którymi współpracują. W konsekwencji nie są skutecznymi liderami. Jedna z dużych firm z branży ... ich o wypisanie w punktach wszystkich argumentów, które powinni użyć, by zniechęcić klienta do zakupu. Po wynotowaniu ich wszystkich argumentów poproś, by w ...
-
User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?
... cyfrowej jest opracowanie takiej strategii, która uwzględniać będzie potrzeby klientów oraz ich emocje, stawiając na wymianę informacji i umożliwiając uczestniczenie obu stron w całym procesie — choćby w niewielkim stopniu. Jeśli przedsiębiorstwa nie zaczną pracować nad rozwiązaniami w tym zakresie, przegrają walkę o klienta” — uważa Woźny.
-
Darmowe aplikacje mobilne, czyli pod wirtualną lupą
... potrzeby zanim sami zdążymy je precyzyjnie określić? I kierował ją do nas w tym momencie, w którym najbardziej potrzebujemy? Reklamodawca może rozpoznać w nas upragnionego klienta ...
-
Bez czego nie poradzi sobie FinTech?
... wysokich standardów obsługi. Przekonanych jest o tym aż 90 proc. firm przebadanych na potrzeby „World FinTech Report”. Przeszło trzy czwarte (76 proc.) przedsiębiorców uważa z ... bardzo skupione na jakości obsługi klienta, a realizowane przez siebie projekty wdrażają szybko, na bieżąco też reagują na potrzeby ze strony klienta, nawet gdy konieczna ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... korzyści. Przestawia ofertę firmy w formie odpowiedzi na potrzeby jej klientów i to właśnie ten element stanowi przewagę konkurencyjną. Co więcej, poprzez możliwość publikacji wartościowych treści w różnych kanałach oraz dostosowania ich formy do różnych etapów zakupowych klienta, content marketing skutecznie wspiera generowanie leadów oraz ...
-
Podnoszenie kwalifikacji: przykry obowiązek czy przyjemność?
... temu jak zmienia się świat i jak te zmiany wpływają na potrzeby i możliwości człowieka, również w obszarze rozwoju i podnoszenia kompetencji. Nowa rzeczywistość, w ... oraz kreatywne rozwiązywanie problemów. Za mniej interesującą kompetencję uznali obsługę klienta oraz rozwiązywanie konfliktów. Według pracowników HR zarządzanie stresem nie jest ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... potrzeby zostaną zaspokojone – komentuje Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper. Dopracowanie CX w e-sklepie daje dużą szansę na bardzo cenione przez marketerów word of mouth - polecenia. Firma, która wykaże się zrozumieniem dla trudnej sytuacji klienta ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości marki oraz misję i wizję firmy, a co za tym idzie – czy oni mogą przekazywać ją dalej naszym klientom? Poświećmy czas, aby nauczyć się rozumieć naszych klientów, a szczególności ich potrzeby ...
-
Bezpieczna bankowość elektroniczna - porady
... numer klienta i hasło dostępu pozwalające na zidentyfikowanie klienta, kartę kodów jednorazowych zawierającą kody służące do potwierdzania większości operacji na rachunku klienta ... lub instalowanie koni trojańskich. SNIFFING – technika stworzona pierwotnie na potrzeby administratorów polegająca na "podsłuchiwaniu" wszystkich pakietów krążących po ...
-
Bankowość online a zabezpieczenia
... nazwa wskazuje, mechanizm chroni przed wyłudzeniem danych po przekierowaniu klienta na spreparowaną stronę. Użytkownik wybiera (najczęściej w ustawieniach własnego konta ... bezproblemowego skontaktowania się z nimi - najlepiej telefonicznie, a nawet osobiście. W razie potrzeby dokonania zakupu w nieznanym nam sklepie poszukajmy w Sieci opinii o nim. ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... częstsze przekazywanie części działów firmy klienta w zarządzanie firmom outsourcingowym. Bardzo często ... klienta. Coraz więcej Polaków planuje bowiem zmianę sprzedawcy energii. W 2009 zrobiło to 1599 odbiorców komercyjnych, czyli prawie 20 razy więcej niż w roku poprzedzającym. Przemysł energetyczny to branża, w której do tej pory nie było potrzeby ...
-
Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
... zakupową; chodzi tu o zrozumienie motywacji klienta i nie ma to nic wspólnego z manipulacją – twierdzi Anna Sarnacka, Master Certified Behavioural Consultant z EFFECTIVENESS. Skuteczni sprzedawcy są świadomi własnych mocnych stron oraz ograniczeń i szybko rozpoznają mocne strony, ograniczenia, potrzeby oraz preferencje klientów. I dlatego tak ...
-
Rynek pracy specjalistów I 2015
... klienta, co z kolei przekłada się na większą liczbę ofert dla pracowników zajmujących się obsługą klienta. Rośnie świadomość rynkowa, że obsługa klienta ... firmowych, co znalazło odzwierciedlenie w zapotrzebowaniu na specjalistów z obszaru finansowego. Największe potrzeby zgłosiły działy księgowości, ogłoszenia dla ekspertów tej specjalizacji ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... klienta. Dzięki niej jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie ,,Dlaczego chcemy coś poprawić?”, a później to robić. Dzięki takiej mapie łatwiej jest zrozumieć rynek, na którym działamy, jakie motywacje i potrzeby ... media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i Customer Experience będą główną szansą na odróżnienie się ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... Branża e-commerce z kolei stara się zrobić wszystko, aby kupujący nie miał potrzeby odwiedzać sklepu stacjonarnego. Jednak nie tylko szybkość ma tu znaczenie. Wiele ... spożywcze, parcel shopy itd. Celem jest maksymalne ułatwienie odbioru przesyłki, jak najbliżej klienta i 24 h na dobę. Takie działania zostawią sklepy stacjonarne daleko w tyle, mimo ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... lat czynnikiem wyróżniającym marki będą nie cena i cechy produktu, ale właśnie wrażenia klienta. Z analizy JLL i Freebee wynika natomiast, że mix technologii i szeroko pojętej ... zakupowymi, za pośrednictwem których klienci mogą szybko zaspokoić swoje potrzeby. 3. Offline i online Wielu sprzedawców, działających dotąd online, otwiera teraz ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... sektora finansowego w KPMG w Polsce. Nowy typ klienta wyzwaniem dla banków Wybuch pandemii COVID-19 zwiększy i tak szybkie tempo cyfrowych zmian, a pojawienie się nowego typu konsumenta skłania instytucje finansowe do tworzenia oferty produktów i usług odpowiadających na nowe potrzeby. W następstwie obowiązujących obostrzeń związanych z pandemią ...
-
Big data: analityka twardych danych plus miękkie umiejętności
... udoskonalenie działań i zaadresowanie ich do konkretnego, pojedynczego klienta, by najlepiej spełnić jego potrzeby. Część firm zgodnie z zasadą „złotego środka”, wybiera ... i pracą na dużych zbiorach, a zaadresowaniem potrzeb każdego pojedynczego klienta. Częściej spotykane jest pierwsze podejście. Przedstawiciele wszystkich badanych firm zdają sobie ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... to jeden z kluczowych momentów w podróży klienta. Nawet najmniejsza przeszkoda podczas tego procesu może zamienić sprzedaż w utratę klienta. Dla wielu z nich kluczowe jest ... from Fiserv zapewnia narzędzia, które upraszczają procesy płatnicze i odpowiadają na potrzeby rynku, w tym bramkę płatniczą oraz Generator Linków do transakcji kartowych. ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... realizacji zamówienia do chwili spłaty wszystkich przeterminowanych należności. Jeżeli na rachunku klienta nie ma w danym dniu wymagalnych należności, to dział finansów przesyła ... na nie odpowiedzi. Dzięki temu spółka handlowa może szybko reagować na potrzeby klientów. Jest to na pewno źródłem przewagi konkurencyjnej. Problem przewagi konkurencyjnej ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... potrzeby i dopasować ofertę do konkretnych wymagań. Dosyć nisko oceniona została prezentacja oferty, bo jedynie 52,1% klientów było zadowolonych z jej poziomu, lub też może z poziomu jej przekazania. Budowanie lojalności Ostatnią badaną przez ISC kategorią było budowanie lojalności klienta ... : Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i ...
-
Logistyka a gospodarka
... ) w stosunku do pracowników sprzedaży, marketingu, finansów, elastyczny system obsługi (uwzględniający różne potrzeby klientów, a nie tylko „1000 sztuk wersji podstawowej, wysyłamy w piątki najtańszym kurierem”) oraz procedura obsługi klienta włącznie z przyjęciem zamówienia i przekazaniem go do realizacji. Drugi blok to elementy transakcyjne ...
-
Branża budowlana w e-commerce
... nie pozostawia się miejsca na subiektywne interpretacje opisywanych zdarzeń. Na potrzeby badania zastosowano technikę MYSTERY E-MAIL, która jest jedną z ... sklepów internetowych wysyłano również w trakcie weekendu. Przeprowadzone przez ASM badania tajemniczego klienta wskazują, iż znacząca część badanych sklepów stara się udzielać odpowiedzi ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... nie dające dodatkowej wartości dla klienta, lecz eliminujące koszty braku towaru. Komunikacja staje się wartością dla klienta wtedy, gdy np. można wyeliminować ... i zespołu IBP. Wypracowanie narzędzi komunikacji, gromadzenia, przetwarzania i analizy danych na potrzeby IBP (np. Intranet). Wdrożenie IBP uświadamia stan faktyczny w firmie i często ...
-
Ekspansja zagraniczna zwiększa zyski
... wyrażone w ramach ankiety: Lokalizacja firmy dogodna klientowi usprawnia rozwiązywanie jego problemów (75%). Osadzenie firmy blisko klienta pomaga lepiej zrozumieć jego potrzeby i uwarunkowania rynkowe (73%) oraz zwiększyć skuteczność marketingową (60%). Zapoznawanie przedsiębiorców z lokalnymi stowarzyszeniami i organizacjami biznesowymi przez ...
-
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
... zakupowych zachowuje się zupełnie inaczej od starszych pokoleń (infografika). Od potrzeby do zakupu, czyli podróż klienta na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, ... sukcesu jest umiejętne zarządzanie komunikacją we wszystkich kanałach kontaktu klienta ze sklepem oraz wchodzenie w indywidualne interakcje 1 na 1 jeszcze przed zakupem. ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... Jest to raczej ciągły i zintegrowany proces nastawiony na wprowadzanie klienta w świat marki. Omnichannel zakłada prowadzenie spójnej komunikacji, w której klient otrzymuje komplementarne ... Na koniec zadajmy sobie pytanie: czy angażować tyle sił i środków na potrzeby podobnej komunikacji? Według raportu przygotowanego przez Retail Systems Research ...
-
Jak wybrać platformę e-commerce?
... oraz w jaki można ją modyfikować. Podstawę każdej, nowoczesnej i dostosowanej do potrzeb klienta platformy powinna stanowić idea ciągłego rozwoju. Co prawda brak ... oraz sprawić, aby wdrażane oprogramowanie mogło w pełni odpowiedzieć na jej potrzeby. Rolą dostawcy powinno być również kompleksowe doradztwo w zakresie doboru rozwiązań, które sprawią ...
Tematy: e-commerce, platforma e-commerce -
E-administracja w Polsce: perspektywy rozwoju
... oraz ograniczony zakres wdrożeń elektronicznej administracji. Potrzeby i oczekiwania oraz proponowane rozwiązania Strategie, cele i potrzeby Zdaniem uczestników spotkania, potrzebna ... elektronicznej bankowości, w tym pojedyncze logowanie (Single Sign-on). Identyfikacja klienta powinna przebiegać inaczej niż dotąd: zarejestrowany interesant powinien ...