-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... w tym takich jak tradycyjne sklepy, rozmowy z telefonicznym centrum obsługi klienta, przesyłki bezpośrednie, jak również wyszukiwarki internetowe, urządzenia mobilne czy reklama ... segmentacji danych o ścieżce zakupowej, aby uzyskać cenną wiedzę na potrzeby strategicznych i taktycznych inwestycji marketingowych. Conor O’Mahony, USA 8. TELEWIZJA ...
-
Rynek targowy 2013
... kilku lat z powodzeniem swoją pozycję budują targi sformatowane pod określone segmenty rynków i potrzeby klientów, jak targi ogrodnicze Gardenia, Motor Show, Poznań Game Arena, ... wiceprezes MTG. Dyrektor Generalna MT Szczecińskich Małgorzata Lis, podkreśla, że trzeba konkurować o klienta szeroką ofertą imprez, które towarzyszą targom. W 2013 roku nie ...
-
Efektywność osobista: wykorzystuj swój potencjał i kreatywność
... , jak ona widzi sytuację. Adwokat, który ma argumentować w sądzie w obronie swojego klienta, przygotowując się do sprawy powinien zastanowić się nad tym, jakie argumenty ... Musisz nauczyć się kontrolować swój czas tak, aby nie przerywano ci bez potrzeby. Kreatywność wymaga skupienia i braku zakłóceń – jeśli inni będą ci przerywać, koncentracja zniknie ...
-
SMS Premium: nieuczciwe praktyki rynkowe
... i dobre praktyki. Tylko w ten sposób będziemy rozwijać rzetelne usługi i odpowiadać na potrzeby Polaków. SMS to często kwestia zaufania i na jego bazie właśnie będzie ... aktywowane w sposób prawidłowy i nie mogło to się odbyć bez wiedzy Klienta. Operatorzy, jak i dostawcy usług do których występowaliśmy, podawali okoliczności aktywacji usług ...
-
Firmy prawnicze aktywnie najmują powierzchnie biurowe
... sytuacji. Firmy prawnicze muszą przystosować swoje strategie biznesowe do nowych oczekiwań klienta, w tym także zmienić swoje podejście do zajmowanej powierzchni biurowej. Kancelarie ... jakości przestrzeni, zmniejszenie zajmowanej powierzchni i ograniczenie kosztów bez potrzeby redukcji zatrudnienia. Sektor prawny tradycyjnie należy do grupy ...
-
Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?
... że ludzie będą się dzielić wyłącznie pomocnymi treściami. Zawsze miej na uwadze potrzeby użytkowników! 3: Zoptymalizuj wpisy umieszczane na Facebooku Następną rzeczą na którą warto ... bardzo ważne! Każdy rodzaj treści na Twojej stronie powinien zachęcić klienta do zapisania się do newslettera, skontaktowania się z firmą, wypełnienia formularza ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... już niemal każdy posiada telefon komórkowy marketing mobilny staje się coraz istotniejszym narzędziem dotarcia do klienta. Nic więc dziwnego, że aż 89 procent marketerów i specjalistów, przebadanych na potrzeby raportu Interactions Europe, uważa go za ważny kanał komunikacji, a równie duża rzesza deklaruje związane ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 33/2014
... koncentruje się na słabych fundamentach. Nadpodaż w rejonie Atlantyku. Walka afrykańskich producentów o klienta... CZĘŚĆ PIERWSZA Rynki ropy wróciły do defensywy w miarę obniżania premii ... tańszej, amerykańskiej ropy WTI. W efekcie, w Cushing – centrum dostaw na potrzeby nowojorskich kontraktów terminowych na ropę WTI – w ciągu ostatnich kilku ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... obserwujemy wzrost zatrudnienia na stanowiskach front office związanych z obsługą klienta, co pociąga za sobą również tworzenie wakatów w back office oraz ... sprzedaży. Firmy te skupiają się na rozwoju produktów, co generuje raczej potrzeby rekrutacyjne w działach wsparcia, np. B+R. W kolejnym etapie spodziewamy się rozbudowy struktur handlowych – ...
-
Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów
... o nich w słynnych publikacjach. Jest to dobry pomysł, ponieważ pozwala na budowanie wiarygodności. Nie ma potrzeby zaśmiecania Twojego landing page zbyt dużą ilością logotypów, lecz kilka grafik z pewnością poprawi ... i koncentracji. Jednak sukces jest tego warty. Poprawa wskaźnika konwersji bowiem znacznie zmniejsza koszt pozyskania klienta i ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... Ponad połowa klientów biznesowych (z Kanady, USA, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii) przepytanych na potrzeby badania „Building The B2B Omni-Channel Platform Of The Future” jest zdania, ... (49%) decyduje się na kupno towarów za pośrednictwem serwisu skierowanego do klienta indywidualnego. Stąd też, 83% dostawców B2B zadeklarowało, że są w trakcie ...
-
Rośnie innowacyjność przedsiębiorstw. Liderem ciągle Apple
... lat temu. Niemal taki sam odsetek jest przekonanych, że firmy nauczyły się słuchać i rozumieć potrzeby konsumentów. Jak wynika z analiz Strategy& te firmy, które bezpośrednio korzystają z doświadczeń klienta odnotowują na przestrzeni trzech lat trzykrotny wzrost zysku operacyjnego w porównaniu do firm, które decydują się ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... działalności firm, pozwalają szybciej reagować na zmieniające się potrzeby i preferencje konsumentów, a także wykorzystać nowe kanały dystrybucji i marketingu, przede ... biznesowej, której wynikiem będą istotne zmiany w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta, logistyce, jak również w sposobie zarządzania – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... wymarzonego prezentu pod choinką. Za sprawą narzędzi do monitoringu mediów działy marketingu i sprzedaży są w stanie w precyzyjny sposób dotrzeć do klienta. Na potrzeby tego badania IMM nie tylko porównał ruch w poszczególnych serwisach i na forach internetowych, ale także sprawdził popularność kanałów społecznościowych pod kątem ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... – może być to miejsce pracy lub miejsce zamieszkania członka rodziny klienta –, na który miałaby zostać wysłana paczka. Ma to miejsce w aż 98 ... elastyczność czasu i miejsca Przyszłość logistyki z całą pewnością dyktowana będzie przez indywidualne potrzeby konsumentów. Na znaczeniu powinny zyskać krótkie przedziały czasowe, w których przesyłka zastać ...
-
Ferie zimowe w mediach
... monitoringu mediów, mogą w znaczący sposób ułatwić dotarcie do potencjalnego klienta: ośrodkom wypoczynkowym, biurom podróży, centrom kulturalno-sportowym czy animatorom czasu wolnego. Wiedza ta pozwala odnaleźć potencjalnego odbiorcę w gąszczu komunikacyjnym, lepiej poznać jego potrzeby i odpowiednio szybko na nie zareagować. Warto podkreślić, że ...
-
Frankowicze z wszystkich banków, łączcie się?
... bank stwierdza, że przykro mu bardzo, ale nie wyraża zgody na prośbę klienta. Wystawia bankowy tytuł egzekucyjny, w ciągu kilku dni otrzymuje klauzulę wykonalności i równo ... lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. Rozwiązując umowę sąd może w miarę potrzeby orzec o rozliczeniach stron, kierując się zasadami określonymi w zdaniu poprzedzającym” – ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w 2014 r.
... Najwyższe czynsze obowiązują w najlepszych centrach warszawskich, gdzie za 100-150 mkw. na potrzeby sklepu odzieżowego trzeba zapłacić średnio 80-90 EUR/mkw./ miesiąc. W pozostałych ... obecnie na modernizację istniejącej bazy sklepów i dostosowywanie do wymagań nowoczesnego klienta, a nie na dynamiczną ekspansję. Obecna struktura popytu sprawia, że ...
-
Wakacje 2015: na co (nie) wystarczy EKUZ?
... Francuz nie rusza się na wakacje bez ubezpieczenia turystycznego, a w razie potrzeby nie waha się go użyć. Od maja do sierpnia sprzedajemy około 35-40% ... 250 tys. złotych. Gdyby nie ubezpieczenie, byłyby to najdroższe wakacje w życiu naszego klienta. Również u naszych zachodnich sąsiadów pomoc medyczna bywa bardzo droga. Za hospitalizację jednego z ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2015
... zdecydowanie pozytywne. Lepsze nastroje wśród polskich firm poligraficznych Na potrzeby badania przepytanych zostało 300 przedsiębiorstw trudniących się poligrafią, z czego aż ... , które na ogół całkowicie rezygnują ze stacjonarnego punktu obsługi klienta. Osiąganej w ten sposób redukcji kosztów towarzyszy poszerzenie zasięgu działalności – ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... kanałach. Obecnie marketerzy powinni więc skoncentrować się na zarządzaniu podróżą klienta i umiejętnie połączyć poszczególne kanały komunikacji. Rada: Pomyśl o tym, w jakich kanałach ... przygotuj spersonalizowaną treść kolejnych mailingów. Dzięki odpowiedniej reakcji na potrzeby swoich klientów zapewnisz im odpowiedni kontent i zapobiegniesz braku ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2015
... Rental. Firma świadczy usługi w zakresie: - wynajmu krótko- i średnioterminowego realizowanego na potrzeby osób prywatnych oraz firm, - wynajmu samochodów zastępczych na czas naprawy aut ... przy jednoczesnej możliwości dostosowania długości wynajmu do rzeczywistych potrzeb Klienta. Tym, co nas wyróżnia, jest połączenie atrakcyjnej ceny i wysokiego ...
-
Praca w domu czy dom w pracy?
... . Dokonujemy zakupu nowych komputerów i otrzymujemy natychmiastowy dostęp do naszych danych, bez potrzeby czasochłonnych instalacji. Dla działalności usługowej, w której przewagę uzyskuje się często właśnie dzięki sprawnej i szybkiej komunikacji i obsłudze klienta ma to kluczowe znaczenie” – powiedział Wojciech Skoczyński, prezes Grecos Holiday ...
-
Telefony myPhone Metro i Metro+
... sms oraz aktualnej godzinie bez potrzeby otwierania telefonu. Obydwa urządzeniach posiadają takie funkcje jak: odtwarzacz audio, radio FM, latarka, zegar, kalendarz, budzik oraz przycisk powiadomienia SOS. myPhone Metro+, dzięki transmisji danych 3G umożliwia dostęp do przeglądarki www, klienta poczty e-mail oraz aplikacji ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... który mógłby stanowić interesujący wyróżnik ich oferty. To nowoczesne podejście do klienta kryje w sobie wszechstronne możliwości rozwoju w przypadku dóbr premium i luksusowych, które z ... . Motywem przewodnim tej edycji raportu były polskie marki premium i luksusowe. Na potrzeby raportu przyjęto, że polskim dobrem premium lub luksusowym jest każde ...
-
Rynek gazu ziemnego 2015 i prognozy na 2016 rok
... mld m3 gazu ziemnego (wyłączając spółki dokonujące zakupów gazu na własne potrzeby). Sprzedawcy gazu mogą działać na rynku dzięki utworzeniu i wzroście aktywności w zakresie ... jej efektywnym wykorzystaniu wymusi na sprzedawcach gazu dalszą walkę o klienta oraz podnoszenie jakości świadczonych usług, a w konsekwencji oferowanie swoich produktów ...
-
Upadłości firm I 2016
... , związanych z postępującą koncentracją rynku, specjalizacją, bardziej trwałym związaniem klienta z firmami transportowymi – w ślad za koncentracją na rynku ... styczniu upadłości firm produkcyjnych), wytwarzający konstrukcje metalowe i ich części (głównie na potrzeby budownictwa), części i wytłoczki oraz elementy dla przemysłu maszynowego i innych. ...
-
Google radzi, jak wykorzystać Walentynki w biznesie
... , co przełożyło się już na ponad 400 tysięcy zamówień. Dzięki narzędziom analitycznym możemy także efektywnie planować kampanie i odpowiednio reagować na potrzeby naszych klientów - mówi Andrzej Świderski, dyrektor zarządzający w Euroflorist Pamiętając o tym, że aż 82% użytkowników smartfonów korzysta z wyszukiwarki chcąc znaleźć lokalną ...
-
Rady nadzorcze 2016
... przedsiębiorstwa: od projektowania produktu lub usługi, przez produkcję, pozyskanie klienta, aż po obsługę posprzedażną i budowanie jego zaufania po dokonaniu ... na region Europy Środkowo-Wschodniej. Kto zasiada w radach nadzorczych Z badania przeprowadzonego na potrzeby raportu „Rady Nadzorcze 2016. Trendy i kierunki zmian” wynika, że najliczniejszą ...
-
Największe błędy stron www
... zamiast wzywać do akcji (np. poprzez jasno wyrażone sposoby zaspokojenia potrzeb klienta), zniechęcają zbyt egocentrycznymi hasłami (badanie wykonane w drugiej połowie 2015 r. na grupie ... twoja grupa docelowa, co podkreśli odbiorcom, że znasz ich środowisko, potrzeby i oczekiwania. Tak bezpośrednia i szczera forma sprawi, że stworzony content będzie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2016
... na tym także osoby fizyczne zainteresowane wytwarzaniem energii na własne potrzeby w przydomowych instalacjach. Grupa UniCredit jest inwestorem strategicznym Banku Pekao od ... sklepiki osiedlowe. – Prócz tego, że wytwarzamy lody, docieramy z nimi bezpośrednio do klienta – mówi Zbigniew Grycan. – Mamy ponad 140 własnych lodziarnio-kawiarni, jesteśmy ...
-
Transformacja cyfrowa nieunikniona. Polskie firmy nieprzygotowane?
... czwarta ma już nawet opracowaną strategię jej przeprowadzenia (28 proc.). Świadomość potrzeby posiadania wizji i strategii jest dużo bardziej widoczna u członków zarządów i kadry zarządzającej ... , w centrum których znajduje się zaspokojenie szybko zmieniających się potrzeb klienta. Informacje o badaniu W badaniu Deloitte Digital wzięło udział ...
-
Gospodarka wodna: nowe wyzwania na horyzoncie
... ok 7300m³. Na dodatek społeczeństwu brakuje szerszej wiedzy o deficytach wody i świadomości potrzeby oszczędzania wody. Kurczące się zasoby wody spowodowały, że rozwój ... rynku polskim dojrzałość tych sektorów, jeżeli chodzi o jakość obsługi klienta, jest wciąż wyraźnie wyższa niż w przypadku przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych. Z perspektywy ...
-
Praca w BPO/SSC: 3 najważniejsze trendy
... płynnie posługujących się językiem niemieckim. Fundacja Pro Progressio, wnikliwie analizując potrzeby inwestorów zza Odry, już od roku 2014 komunikowała rosnące zapotrzebowanie na pracowników ... pracy w zespole, kreatywność, dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta oraz na efekt. Co ciekawe, aż 62% firm przyznało, ...
-
Polski sektor bankowy, czyli cyfryzacja na europejską skalę
... powoduje, że innowacje polskich banków nastawione są na dotarcie do klienta, wprowadzanie nowych cyfrowych produktów i usług, przeprojektowywanie procesów sprzedaży i obsługi oraz, ... w przyszłość Bankowe rozwiązania cyfrowe są kształtowane przez zmieniające się potrzeby i zachowania klientów, rozwijające się technologie oraz nowe regulacje. Prowadzą ...