-
Telefony myPhone Metro i Metro+
... sms oraz aktualnej godzinie bez potrzeby otwierania telefonu. Obydwa urządzeniach posiadają takie funkcje jak: odtwarzacz audio, radio FM, latarka, zegar, kalendarz, budzik oraz przycisk powiadomienia SOS. myPhone Metro+, dzięki transmisji danych 3G umożliwia dostęp do przeglądarki www, klienta poczty e-mail oraz aplikacji ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... który mógłby stanowić interesujący wyróżnik ich oferty. To nowoczesne podejście do klienta kryje w sobie wszechstronne możliwości rozwoju w przypadku dóbr premium i luksusowych, które z ... . Motywem przewodnim tej edycji raportu były polskie marki premium i luksusowe. Na potrzeby raportu przyjęto, że polskim dobrem premium lub luksusowym jest każde ...
-
Rynek gazu ziemnego 2015 i prognozy na 2016 rok
... mld m3 gazu ziemnego (wyłączając spółki dokonujące zakupów gazu na własne potrzeby). Sprzedawcy gazu mogą działać na rynku dzięki utworzeniu i wzroście aktywności w zakresie ... jej efektywnym wykorzystaniu wymusi na sprzedawcach gazu dalszą walkę o klienta oraz podnoszenie jakości świadczonych usług, a w konsekwencji oferowanie swoich produktów ...
-
Upadłości firm I 2016
... , związanych z postępującą koncentracją rynku, specjalizacją, bardziej trwałym związaniem klienta z firmami transportowymi – w ślad za koncentracją na rynku ... styczniu upadłości firm produkcyjnych), wytwarzający konstrukcje metalowe i ich części (głównie na potrzeby budownictwa), części i wytłoczki oraz elementy dla przemysłu maszynowego i innych. ...
-
Google radzi, jak wykorzystać Walentynki w biznesie
... , co przełożyło się już na ponad 400 tysięcy zamówień. Dzięki narzędziom analitycznym możemy także efektywnie planować kampanie i odpowiednio reagować na potrzeby naszych klientów - mówi Andrzej Świderski, dyrektor zarządzający w Euroflorist Pamiętając o tym, że aż 82% użytkowników smartfonów korzysta z wyszukiwarki chcąc znaleźć lokalną ...
-
Rady nadzorcze 2016
... przedsiębiorstwa: od projektowania produktu lub usługi, przez produkcję, pozyskanie klienta, aż po obsługę posprzedażną i budowanie jego zaufania po dokonaniu ... na region Europy Środkowo-Wschodniej. Kto zasiada w radach nadzorczych Z badania przeprowadzonego na potrzeby raportu „Rady Nadzorcze 2016. Trendy i kierunki zmian” wynika, że najliczniejszą ...
-
Największe błędy stron www
... zamiast wzywać do akcji (np. poprzez jasno wyrażone sposoby zaspokojenia potrzeb klienta), zniechęcają zbyt egocentrycznymi hasłami (badanie wykonane w drugiej połowie 2015 r. na grupie ... twoja grupa docelowa, co podkreśli odbiorcom, że znasz ich środowisko, potrzeby i oczekiwania. Tak bezpośrednia i szczera forma sprawi, że stworzony content będzie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2016
... na tym także osoby fizyczne zainteresowane wytwarzaniem energii na własne potrzeby w przydomowych instalacjach. Grupa UniCredit jest inwestorem strategicznym Banku Pekao od ... sklepiki osiedlowe. – Prócz tego, że wytwarzamy lody, docieramy z nimi bezpośrednio do klienta – mówi Zbigniew Grycan. – Mamy ponad 140 własnych lodziarnio-kawiarni, jesteśmy ...
-
Transformacja cyfrowa nieunikniona. Polskie firmy nieprzygotowane?
... czwarta ma już nawet opracowaną strategię jej przeprowadzenia (28 proc.). Świadomość potrzeby posiadania wizji i strategii jest dużo bardziej widoczna u członków zarządów i kadry zarządzającej ... , w centrum których znajduje się zaspokojenie szybko zmieniających się potrzeb klienta. Informacje o badaniu W badaniu Deloitte Digital wzięło udział ...
-
Gospodarka wodna: nowe wyzwania na horyzoncie
... ok 7300m³. Na dodatek społeczeństwu brakuje szerszej wiedzy o deficytach wody i świadomości potrzeby oszczędzania wody. Kurczące się zasoby wody spowodowały, że rozwój ... rynku polskim dojrzałość tych sektorów, jeżeli chodzi o jakość obsługi klienta, jest wciąż wyraźnie wyższa niż w przypadku przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych. Z perspektywy ...
-
Praca w BPO/SSC: 3 najważniejsze trendy
... płynnie posługujących się językiem niemieckim. Fundacja Pro Progressio, wnikliwie analizując potrzeby inwestorów zza Odry, już od roku 2014 komunikowała rosnące zapotrzebowanie na pracowników ... pracy w zespole, kreatywność, dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta oraz na efekt. Co ciekawe, aż 62% firm przyznało, ...
-
Polski sektor bankowy, czyli cyfryzacja na europejską skalę
... powoduje, że innowacje polskich banków nastawione są na dotarcie do klienta, wprowadzanie nowych cyfrowych produktów i usług, przeprojektowywanie procesów sprzedaży i obsługi oraz, ... w przyszłość Bankowe rozwiązania cyfrowe są kształtowane przez zmieniające się potrzeby i zachowania klientów, rozwijające się technologie oraz nowe regulacje. Prowadzą ...
-
W e-commerce rządzi cena
... po prostu wolą sklepy stacjonarne (61 proc.). Po drugie, nie mają potrzeby kupowania online (47 proc.), a po trzecie, deklarują brak zaufania do zakupów w ... Część sklepów – zwłaszcza tych o niskomarżowej sprzedaży – koszty obsługi płatności przerzuca na klienta. Jeśli kupujący decyduje się samodzielnie wykonać przelew, oszczędza w ten sposób nawet ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... pamiętać, że każdy rynek ma swoją specyfikę. Zupełnie inaczej prowadzi się klienta w Polsce, w USA czy w Szwecji. Zderzenie kulturowe, klimatyczne i nowe doświadczenie, ... infotechnologii, polscy klienci nabierają świadomości i coraz precyzyjniej potrafią określić swoje potrzeby odnośnie oferty konkretnej firmy. Jednak to klienci z zachodu mają ...
-
Jak kupować innowacje?
... niszy, która powstała na rynku. Niemal 3 na 10 dostawców przepytanych na potrzeby badania KPMG uważa, że rozwój innowacji to także sposób na redukcję kosztów. ... Powyższe czynniki są istotniejsze niż długoterminowa współpraca, zaangażowanie kadry zarządzającej klienta czy podział ryzyka pomiędzy partnerów. Praktyki innych rynków wskazują wręcz ...
-
Rynek pracy ożywa, czyli już wiosna
... pracodawcy z dłuższym wyprzedzeniem szukają kandydatów do pracy, by zdążyć zaspokoić swoje rekrutacyjne potrzeby. – Już na początku zimy część pracodawców rozpoczęła rekrutacje z myślą o wiośnie ... handlowcy, specjaliści IT, inżynierowie, księgowi, z branży produkcyjnej, obsługi klienta, logistycznej, finansowej i administracyjnej. W tej grupie są też ...
-
Branża motoryzacyjna: najważniejsze trendy 2017
... Wskazało na niego aż 953 respondentów (50%) z 42 krajów, których przebadano na potrzeby „Global Executive Survey 2017”. Tym samym elektromobilność po raz pierwszy ... wyłącznie na podstawie ilości sprzedanych samochodów, ale również na podstawie wartości klienta w całym cyklu życia danego produktu – mówi Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa ...
-
Firmowa strona internetowa. Czego chcą klienci?
... badanie potwierdza, że przedsiębiorcy przywiązują do niej niezwykle dużą wagę. Chcą, aby stała się rodzajem interaktywnego narzędzia komunikacji z klientami, których potrzeby coraz lepiej identyfikują. Firmowa strona internetowa, czyli budujemy od podstaw Analiza zapytań złożonych na łamach serwisu Oferteo.pl, internetowego pośrednika ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... Real Morning Report Kluczowe dla każdej marki powinno być pokazanie, że zna potrzeby swoich konsumentów. Oglądając niektóre reklamy można mieć wrażenie, że ... szybko utrwalając się w świadomości konsumentów ze szczerym i bezpośrednim otwarciem na klienta. 8. Patrz w przyszłość Microsoft - Girls Do Science Pozytywny wizerunek marki można budować już ...
-
Upadłości firm I kw. 2017
... (to jest bardzo istotne – sprawna dystrybucja części bezpośrednio do klienta, warsztatów), oferujących także lepsze programy lojalnościowe. Handel paliwami zawsze ... firm produkcyjnych, których kłopoty zakończyły się niewypłacalnością, wytwarzała na potrzeby budownictwa wyroby metalowe, z tworzyw sztucznych, drewniane, maszyny i urządzenia. Oprócz ...
-
Ubezpieczenie firmy od cyberprzestępcy. Co obejmuje?
... audytu infrastruktury teleinformatycznej oraz zbiorów danych tak by określić rzeczywiste potrzeby oraz właściwie oszacować ryzyko ewentualnych strat. Na rynku pojawia się ... w doborze odpowiedniej polisy. Jego zadaniem jest identyfikacja ryzyk biznesu klienta oraz przedstawienie propozycji gwarantującej ich zabezpieczenie, wsparcie merytoryczne ...
-
Era nieznanych niewiadomych w biznesie
... że jest inaczej inaczej. Prawdziwy kierunek procesu polega na czynnościach dobrych dla klienta – odkładając politykę na bok. Rzuć wyzwanie modelowaniu danych: zrozum, ... informacje są rzadkie, a ciśnienie w dostarczaniu jest wysokie. Zbuduj test lakmusowy na potrzeby konsumentów i trafność danego rozwiązania. Również uważaj, że ludzie mają tendencję ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... modelu B2B (business to business) i B2C (business to consumer). Te pierwsze wytwarzają produkty i usługi przeznaczone dla klienta biznesowego: firmy lub instytucji. Druga grupa kieruje swoją ofertę do szerokiego konsumenta. Zdaniem Dawida ... to Human, gdzie na pierwszym miejscu jest adresat komunikacji sprzedażowej i jego indywidualne potrzeby ...
-
Pokolenie Millenium napędza dobra luksusowe
... skupić się na swoich klientach, tak aby móc lepiej przewidywać i zaspokajać ich potrzeby. Kluczowe znaczenie będzie miało młodsze pokolenie konsumentów, ponieważ do 2025 roku ... rynku do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia, które prezentuje pokolenie Millenium- zachęca Poświata z Bain ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2017
... skupić się na swoich klientach, tak aby móc lepiej przewidywać i zaspokajać ich potrzeby. Kluczowe znaczenie będzie miało młodsze pokolenie konsumentów, ponieważ do 2025 roku millennialsi ... rynku do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia millenialsów - zachęca Poświata z Bain & Company. ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... artystycznej wizji kreacji, reżysera i scenarzysty z potrzebami oraz konkretnymi celami klienta, będącego właściwym nadawcą komunikatu. – wyjaśnia Magdalena Czmuda z domu ... przez Sputnik Studio, filmów reklamowych pt. „Historie na kartę”. Wykonane na potrzeby firmy telekomunikacyjnej spoty zasadniczo nie zawierają lokowania produktu. Informacja o ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2017 r.
... regionie to HR, praca fizyczna, przemysł i produkcja oraz informatyka i programowanie. W których obszarach zawodowych są największe potrzeby rekrutacyjne? Niezmiennie najczęściej poszukiwani są pracownicy do sprzedaży i obsługi klienta – takich ogłoszeń w II kwartale br. portal Praca.pl odnotował blisko 24 000. Najwięcej ogłoszeń z tego obszaru ...
-
Zawody przyszłości. Jedyna szansa?
... ludzkich działań. Znikną również zawody tłumaczy, czy pracownicy działów obsługi klienta – mówi Michał Młynarczyk, Prezes Devire. Z kolei w Wielkiej ... możliwości. Zawody przyszłości powstają właśnie teraz Zmieniające się potrzeby konsumentów oraz innowacyjne rozwiązania, wymagają pracowników wyspecjalizowanych w nowych dziedzinach. Uczestnicy ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... e-sprzedawcy mogą dotrzeć na nowe rynki i odpowiedzieć na potrzeby międzynarodowych konsumentów, którzy szukają dla siebie najlepszych warunków transakcyjnych ... . Polacy oczekują od cross-border e-commerce całodobowej dostępności do obsługi klienta, dostawy door-to-door i transparentności procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... w administracji działa Aleksandra Lesińska, dziale obsługi przewoźnika – Kamila Romaniuk, a dziale obsługi klienta – Joanna Jędruchniewicz. Rok do roku rośniemy średnio 40 do 50 procent. ... umów o ubezpieczenie floty, by umowy były konstruowane pod ich potrzeby i danej floty. W mojej ocenie wyższe ceny polis spowodują także zwiększone zainteresowanie ...
-
Polskie firmy, czyli ogon cyfrowej Europy
... zmiany, usprawniać wewnętrzne procesy czy też kierować spersonalizowany i trafiający w zainteresowania i potrzeby klientów przekaz marketingowy. - Polskie firmy powinny zdawać sobie sprawę, że bez wykorzystania danych nie da się dzisiaj dobrze obsłużyć klienta ani prowadzić skutecznych działań marketingowych. Czy tego chcemy czy nie, żyjemy ...
-
Wigilia i sylwester, czyli randki, zdjęcia i lans
... internetowych z pozostałymi informacjami dostępnymi w hurtowniach danych, to uzyskamy 360 stopniowy profil klienta i będziemy mogli dopasować ofertę do jego indywidualnych zainteresowań, odpowiadając w czasie rzeczywistym na jego bieżące potrzeby i reagując na ważne życiowe wydarzenia. Potencjał jest ogromny, a przedsiębiorstwa, które korzystać ...
-
2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes
... wniosków czy opracowywaniu symulacji zmian oraz trendów. Wpływa na jakość obsługi klienta oraz usprawnia proces sprzedaży. W tym świetle nie jest chyba żadnym zaskoczeniem, że ... zrozumieniu mechanizmów z zakresu analityki wielkich zbiorów danych, udało im się lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i skuteczniej reagować na nie ofertowo. To jednak ...
-
10 prognoz na 2018 rok. Co czeka nas w technologii i biznesie?
... , umożliwiającą szybkie tworzenie cyfrowych produktów oraz usług i pozwalającą wnieść doświadczenia klienta na zupełnie nowy poziom. Platforma DX będzie sterowana danymi i dzięki ... będzie ulokowanych w kontenerach. Ponieważ firmy będą tworzyć coraz więcej usług na potrzeby cyfrowej gospodarki, będą poszukiwały zupełnie nowych sposobów na to, by móc ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2018
... do zakupów powstał w ramach projektu Nienieodpowiedzialni.pl, na potrzeby konferencji Nienieodpowiedzialni, która odbyła się 7.11.2017 r. ... producent pozyskuje drewno (przejmowanie się nieetycznymi działaniami producenta nie leży w gestii klienta). W tym wypadku najmniejsze przyzwolenie na praktyki związane z wycinką cennych drzew mają kobiety ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność