-
W e-commerce rządzi cena
... po prostu wolą sklepy stacjonarne (61 proc.). Po drugie, nie mają potrzeby kupowania online (47 proc.), a po trzecie, deklarują brak zaufania do zakupów w ... Część sklepów – zwłaszcza tych o niskomarżowej sprzedaży – koszty obsługi płatności przerzuca na klienta. Jeśli kupujący decyduje się samodzielnie wykonać przelew, oszczędza w ten sposób nawet ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... pamiętać, że każdy rynek ma swoją specyfikę. Zupełnie inaczej prowadzi się klienta w Polsce, w USA czy w Szwecji. Zderzenie kulturowe, klimatyczne i nowe doświadczenie, ... infotechnologii, polscy klienci nabierają świadomości i coraz precyzyjniej potrafią określić swoje potrzeby odnośnie oferty konkretnej firmy. Jednak to klienci z zachodu mają ...
-
Jak kupować innowacje?
... niszy, która powstała na rynku. Niemal 3 na 10 dostawców przepytanych na potrzeby badania KPMG uważa, że rozwój innowacji to także sposób na redukcję kosztów. ... Powyższe czynniki są istotniejsze niż długoterminowa współpraca, zaangażowanie kadry zarządzającej klienta czy podział ryzyka pomiędzy partnerów. Praktyki innych rynków wskazują wręcz ...
-
Rynek pracy ożywa, czyli już wiosna
... pracodawcy z dłuższym wyprzedzeniem szukają kandydatów do pracy, by zdążyć zaspokoić swoje rekrutacyjne potrzeby. – Już na początku zimy część pracodawców rozpoczęła rekrutacje z myślą o wiośnie ... handlowcy, specjaliści IT, inżynierowie, księgowi, z branży produkcyjnej, obsługi klienta, logistycznej, finansowej i administracyjnej. W tej grupie są też ...
-
Branża motoryzacyjna: najważniejsze trendy 2017
... Wskazało na niego aż 953 respondentów (50%) z 42 krajów, których przebadano na potrzeby „Global Executive Survey 2017”. Tym samym elektromobilność po raz pierwszy ... wyłącznie na podstawie ilości sprzedanych samochodów, ale również na podstawie wartości klienta w całym cyklu życia danego produktu – mówi Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa ...
-
Firmowa strona internetowa. Czego chcą klienci?
... badanie potwierdza, że przedsiębiorcy przywiązują do niej niezwykle dużą wagę. Chcą, aby stała się rodzajem interaktywnego narzędzia komunikacji z klientami, których potrzeby coraz lepiej identyfikują. Firmowa strona internetowa, czyli budujemy od podstaw Analiza zapytań złożonych na łamach serwisu Oferteo.pl, internetowego pośrednika ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... Real Morning Report Kluczowe dla każdej marki powinno być pokazanie, że zna potrzeby swoich konsumentów. Oglądając niektóre reklamy można mieć wrażenie, że ... szybko utrwalając się w świadomości konsumentów ze szczerym i bezpośrednim otwarciem na klienta. 8. Patrz w przyszłość Microsoft - Girls Do Science Pozytywny wizerunek marki można budować już ...
-
Upadłości firm I kw. 2017
... (to jest bardzo istotne – sprawna dystrybucja części bezpośrednio do klienta, warsztatów), oferujących także lepsze programy lojalnościowe. Handel paliwami zawsze ... firm produkcyjnych, których kłopoty zakończyły się niewypłacalnością, wytwarzała na potrzeby budownictwa wyroby metalowe, z tworzyw sztucznych, drewniane, maszyny i urządzenia. Oprócz ...
-
Ubezpieczenie firmy od cyberprzestępcy. Co obejmuje?
... audytu infrastruktury teleinformatycznej oraz zbiorów danych tak by określić rzeczywiste potrzeby oraz właściwie oszacować ryzyko ewentualnych strat. Na rynku pojawia się ... w doborze odpowiedniej polisy. Jego zadaniem jest identyfikacja ryzyk biznesu klienta oraz przedstawienie propozycji gwarantującej ich zabezpieczenie, wsparcie merytoryczne ...
-
Era nieznanych niewiadomych w biznesie
... że jest inaczej inaczej. Prawdziwy kierunek procesu polega na czynnościach dobrych dla klienta – odkładając politykę na bok. Rzuć wyzwanie modelowaniu danych: zrozum, ... informacje są rzadkie, a ciśnienie w dostarczaniu jest wysokie. Zbuduj test lakmusowy na potrzeby konsumentów i trafność danego rozwiązania. Również uważaj, że ludzie mają tendencję ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... modelu B2B (business to business) i B2C (business to consumer). Te pierwsze wytwarzają produkty i usługi przeznaczone dla klienta biznesowego: firmy lub instytucji. Druga grupa kieruje swoją ofertę do szerokiego konsumenta. Zdaniem Dawida ... to Human, gdzie na pierwszym miejscu jest adresat komunikacji sprzedażowej i jego indywidualne potrzeby ...
-
Pokolenie Millenium napędza dobra luksusowe
... skupić się na swoich klientach, tak aby móc lepiej przewidywać i zaspokajać ich potrzeby. Kluczowe znaczenie będzie miało młodsze pokolenie konsumentów, ponieważ do 2025 roku ... rynku do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia, które prezentuje pokolenie Millenium- zachęca Poświata z Bain ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2017
... skupić się na swoich klientach, tak aby móc lepiej przewidywać i zaspokajać ich potrzeby. Kluczowe znaczenie będzie miało młodsze pokolenie konsumentów, ponieważ do 2025 roku millennialsi ... rynku do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia millenialsów - zachęca Poświata z Bain & Company. ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... artystycznej wizji kreacji, reżysera i scenarzysty z potrzebami oraz konkretnymi celami klienta, będącego właściwym nadawcą komunikatu. – wyjaśnia Magdalena Czmuda z domu ... przez Sputnik Studio, filmów reklamowych pt. „Historie na kartę”. Wykonane na potrzeby firmy telekomunikacyjnej spoty zasadniczo nie zawierają lokowania produktu. Informacja o ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2017 r.
... regionie to HR, praca fizyczna, przemysł i produkcja oraz informatyka i programowanie. W których obszarach zawodowych są największe potrzeby rekrutacyjne? Niezmiennie najczęściej poszukiwani są pracownicy do sprzedaży i obsługi klienta – takich ogłoszeń w II kwartale br. portal Praca.pl odnotował blisko 24 000. Najwięcej ogłoszeń z tego obszaru ...
-
Zawody przyszłości. Jedyna szansa?
... ludzkich działań. Znikną również zawody tłumaczy, czy pracownicy działów obsługi klienta – mówi Michał Młynarczyk, Prezes Devire. Z kolei w Wielkiej ... możliwości. Zawody przyszłości powstają właśnie teraz Zmieniające się potrzeby konsumentów oraz innowacyjne rozwiązania, wymagają pracowników wyspecjalizowanych w nowych dziedzinach. Uczestnicy ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... e-sprzedawcy mogą dotrzeć na nowe rynki i odpowiedzieć na potrzeby międzynarodowych konsumentów, którzy szukają dla siebie najlepszych warunków transakcyjnych ... . Polacy oczekują od cross-border e-commerce całodobowej dostępności do obsługi klienta, dostawy door-to-door i transparentności procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... w administracji działa Aleksandra Lesińska, dziale obsługi przewoźnika – Kamila Romaniuk, a dziale obsługi klienta – Joanna Jędruchniewicz. Rok do roku rośniemy średnio 40 do 50 procent. ... umów o ubezpieczenie floty, by umowy były konstruowane pod ich potrzeby i danej floty. W mojej ocenie wyższe ceny polis spowodują także zwiększone zainteresowanie ...
-
Polskie firmy, czyli ogon cyfrowej Europy
... zmiany, usprawniać wewnętrzne procesy czy też kierować spersonalizowany i trafiający w zainteresowania i potrzeby klientów przekaz marketingowy. - Polskie firmy powinny zdawać sobie sprawę, że bez wykorzystania danych nie da się dzisiaj dobrze obsłużyć klienta ani prowadzić skutecznych działań marketingowych. Czy tego chcemy czy nie, żyjemy ...
-
Wigilia i sylwester, czyli randki, zdjęcia i lans
... internetowych z pozostałymi informacjami dostępnymi w hurtowniach danych, to uzyskamy 360 stopniowy profil klienta i będziemy mogli dopasować ofertę do jego indywidualnych zainteresowań, odpowiadając w czasie rzeczywistym na jego bieżące potrzeby i reagując na ważne życiowe wydarzenia. Potencjał jest ogromny, a przedsiębiorstwa, które korzystać ...
-
2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes
... wniosków czy opracowywaniu symulacji zmian oraz trendów. Wpływa na jakość obsługi klienta oraz usprawnia proces sprzedaży. W tym świetle nie jest chyba żadnym zaskoczeniem, że ... zrozumieniu mechanizmów z zakresu analityki wielkich zbiorów danych, udało im się lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i skuteczniej reagować na nie ofertowo. To jednak ...
-
10 prognoz na 2018 rok. Co czeka nas w technologii i biznesie?
... , umożliwiającą szybkie tworzenie cyfrowych produktów oraz usług i pozwalającą wnieść doświadczenia klienta na zupełnie nowy poziom. Platforma DX będzie sterowana danymi i dzięki ... będzie ulokowanych w kontenerach. Ponieważ firmy będą tworzyć coraz więcej usług na potrzeby cyfrowej gospodarki, będą poszukiwały zupełnie nowych sposobów na to, by móc ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2018
... do zakupów powstał w ramach projektu Nienieodpowiedzialni.pl, na potrzeby konferencji Nienieodpowiedzialni, która odbyła się 7.11.2017 r. ... producent pozyskuje drewno (przejmowanie się nieetycznymi działaniami producenta nie leży w gestii klienta). W tym wypadku najmniejsze przyzwolenie na praktyki związane z wycinką cennych drzew mają kobiety ...
-
Co zastąpi Skype’a for Business?
... chce pożegnać się z kultowym komunikatorem? - Microsoft uwzględnił nowe potrzeby firm w zakresie wymiany informacji i opracował narzędzie integrujące wszystkie ... Co ważne, Teams można uruchomić zarówno poprzez aplikację na pulpicie, przeglądarkę, a także klienta na urządzeniach mobilnych - podkreśla Konrad Nieboj, specjalista z firmy Senetic, ...
-
Assistance domowy ma potencjał
... istotne, asystor oferuje transport sprzętu z domu klienta do serwisu i z powrotem. - W 2017 roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego potrzebowało pomocy w związku z awarią RTV/AGD (69 proc. zgłoszeń), zalaniem (22 proc.) oraz awarią komputera (5 proc.). W razie potrzeby, np. wystąpienia pożaru w ramach usług assistance ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w I kw. 2018
... osób. Duże firmy (zwłaszcza produkcyjne) często nie dostrzegają jeszcze potrzeby pochylenia się nad potrzebami pracowników, niezależnie od stanowiska. Zarządy i kadra kierownicza ... posługiwanie się przez nich językiem polskim w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Tak duży przyrost zatrudnienia w usługach może budzić obawy o jakość świadczonej ...
-
5 kierunków rozwoju centrów handlowych w Polsce
... coraz popularniejsze. To mniejsze obiekty umożliwiające szybkie i sprawne zakupy pierwszej potrzeby. Centra tego typu muszą być dobrze zlokalizowane i oferować łatwy dostęp ... zakupu w Internecie (showrooming). Z drugiej strony, sprzedawcy, poprzez spersonalizowaną obsługę klienta, starają się zachęcić go, aby po obejrzeniu produktu online dokonał ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... u Klienta. Jest to narzędzie komunikacji, dzięki któremu marka może się znacząco wyróżnić i zbliżyć do siebie konsumenta. Marketing ten bazuje na niezwykle silnych wyzwalaczach psychologicznych – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood. Aby osiągnąć swój cel, marka powinna na początku zidentyfikować potrzeby ...
-
100 lat niepodległości w polskiej gospodarce
... przemysł ciężki i wiele zakładów, które jednak nie zaspokajały potrzeb ludności, a jedynie potrzeby ZSRR, produkując maszyny i części uzbrojenia. Ówczesny przemysł lekki i usługi były ... rynku, którym zaczęły rządzić nowe zasady i trzeba było konkurować o klienta, rynki zbytu oraz dostawców. Ruszyła lawina denacjonalizacji niewydajnych zakładów, ...
Tematy: polska gospodarka, wzrost gospodarczy -
Zmiana pracy. Czego szukają specjaliści?
... Najwięcej pracy zaoferowano handlowcom i sprzedawcom, a w następnej kolejności ekspertom od obsługi klienta, specjalistom IT, finansistom oraz inżynierom. Okazuje się również, że ... dobra płaca, a zaraz po niej ciekawe zadania i możliwość rozwoju. Pozostałe potrzeby specjalistów są już jednak bardziej zatomizowane i zależne od indywidualnych cech. ...
-
Małe firmy czekają na pieniądze z własnej winy?
... (38%), które nie korzystają z usług wywiadowni gospodarczych, nie widzi w ogóle takiej potrzeby. 17% procent nie zna tego typu usług. Tyle samo twierdzi, że ... wywiad środowiskowy wśród znajomych. 21% analizuje KRS firmy, 19% sprawdza kondycję finansową potencjalnego klienta w BIK-u. 31% sprawdza, czy firma widnieje w KRD, a 14% korzysta z innych ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... nie zainwestują w nowe technologie i omnichannel, muszą liczyć się z odpływem klienteli. Na potrzeby raportu „Retail Digital Trends Survey 2019” zasięgnięto opinii przeszło 3 tys. ... Wzmocnienie doświadczeń konsumentów staje się kluczowym elementem, który pozwala zatrzymać klienta w sklepie. A gdy sklep nie zapewni mu satysfakcji nie wacha się i ...
-
Outsourcing usług IT: 12 wskazówek
... firma radzi sobie ze sprawami organizacyjnymi i czy ma kontakt z użytkownikiem końcowym, żeby zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania. Wartością dodaną jest gwarancja, że partner ma możliwość identyfikacji problemu klienta poprzez np. organizację warsztatów. 4. Kultura organizacyjna Fundamentem kultury organizacyjnej są wartości wyznawane przez firmę ...
Tematy: usługi IT, outsourcing oprogramowania -
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... oczu, DNA oraz wyszukiwanych kategorii pozwolą z dużą dokładnością określić rzeczywiste potrzeby konsumenta. Jest to kolejny trend, który będzie zyskiwał na popularności ... w jednym sklepie. Wywiera to presję na marki, aby zapewnić, że doświadczenia klienta są zoptymalizowane dla każdego kanału. Tradycyjna ścieżka zakupowa uległa zmianie i obecnie ...
-
BrandZ. Znamy najcenniejsze marki świata 2019
... . Nie bez znaczenia była również świetna jakość obsługi klienta, pozostawianie konkurencji o krok w tyle oraz zróżnicowana gama oferowanych produktów i ... się jako „zmienność świata”, w którym marki muszą przewidywać nieustannie zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Podczas gdy inne platformy mediów społecznościowych zmagają się ...