-
Najczęściej cytowane media I 2015
16:01 02.03.2015
Grudniowy lider - tygodnik Wprost - tym razem dopiero na dziesiątej pozycji. W rankingu zwycięża Rzeczpospolita przed Gazetą Wyborczą. RMF FM przoduje wśród rozgłośni radiowych, z kolei TVN24 wyprzedził inne stacje telewizyjne. Popularne okazały się tematy związane ze strajkami ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
13:07 24.02.2015
W 2014 roku w Internecie oraz prasie pojawiło się łącznie 15 562 publikacji na temat społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Ich wartość wyniosła 38 934 550 zł. Wśród tytułów prasowych temat CSR najczęściej podejmowała Gazeta Finansowa, z kolei najchętniej podejmowanym ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
00:41 24.02.2015
Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących każdej dziedziny życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu Hi-Fi. Dla firm i ...
-
Najpopularniejsi polscy vlogerzy: Króluje Chodakowska
01:22 21.02.2015
Ewa Chodakowska jest zdecydowanie najpopularniejszą polską YouTuberką – informacje o niej stanowiły aż ¼ wzmianek, które ukazały się w mediach w 2014 r. odnośnie TOP 25 vlogerów – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Na drugim miejscu znalazł ...
-
Durczok Gate: internet wre, a reszta milczy
13:46 20.02.2015
Głos mediów społecznościowych coraz częściej decyduje o tym, co każdego ranka widzą w kioskach czytelnicy dzienników i czasopism, oraz o tym, co każdego wieczoru oglądają widzowie telewizyjnych programów rozrywkowych. Filmy wideo pranksterów z YouTube lądują w głównych wydaniach ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
16:11 19.02.2015
Neologizmy i internetowy slang dominują w języku internautów, lecz Polacy nadal lubią używać słów nieoczywistych i staromodnych – wynika z badań Instytutu Monitorowania Mediów. Blogerzy kulinarni pitraszą, z serwisów randkowych korzystają epuzerzy i absztyfikanci, na Instagramie ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2015
15:00 18.02.2015
Ukazał się styczniowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 189. Wśród dzienników regionalnych tym razem triumfował Polska Dziennik Zachodni, z kolei najczęściej przywoływanym ...
-
Ferie zimowe w mediach
10:00 17.02.2015
W 2015 roku zaskoczyła nas wyjątkowo łagodna zima, co wielu Polakom pokrzyżowało plany, związane z feriami. Niektórzy internauci zatęsknili za zeszłorocznymi śnieżycami z okresu wiosennego, a bardziej dowcipni użytkownicy serwisów społecznościowych proponowali w swoich postach ...
-
Małaszyński najpopularniejszy, Żmijewski najdroższy
16:04 13.02.2015
Paweł Małaszyński, Jakub Wesołowski oraz Artur Żmijewski to zdaniem czytelniczek portalu Polki.pl czołówka najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów serialowych 2014. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postanowi sprawdzić, jak bardzo ich obecność zaznacza się w ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
10:05 12.02.2015
Zjawisko hyper social traci na sile. Internauci przestają korzystać z wielu platform społecznościowych - z najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą IRCenter wynika, że w minionym roku jedynie 8 procent użytkowników korzystało z 5 serwisów społecznościowych. To ...
-
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
00:45 11.02.2015
Jakub Borowski z Credit Agricole został najbardziej medialnym głównym ekonomistą ubiegłego roku. Na jego wypowiedzi dziennikarze prasy, radia i telewizji powoływali się aż 657 razy. Na drugiej pozycji, z dużą stratą do lidera, reprezentująca Bank Pocztowy Monika Kurtek.
-
Sport i odchudzanie - gorące tematy noworoczne
15:32 03.02.2015
Rozpoczęcie nowego roku to czas realizacji postanowień i wprowadzania życiowych zmian. Wyjątkowo popularnym tematem wśród Polaków, w tym poświątecznym okresie, jest dbanie o sylwetkę. Z badania Instytutu Monitorowania Mediów, przeprowadzonego na podstawie publikacji z internetu i social ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2014
00:15 02.02.2015
W podsumowującym 2014 rok Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem pod względem ilości cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (2442). Drugie miejsce przypada w udziale tygodnikowi Wprost (1980), a brązowy medal wędruje do Rzeczpospolitej (1787). Z nie najgorszym wynikiem, chociaż poza ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
11:41 30.01.2015
W czwartym kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci dyskontów, sklepów wielkopowierzchniowych i convenience, przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 327 mln zł - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Oznacza to wzrost o 18 proc. wobec analogicznego ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
16:50 29.01.2015
Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek–Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki oraz Igor Sokołowski czyli prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo” to najbardziej "dochodowi" dziennikarze publicystyczni ubiegłego roku - wynika z najnowszego raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe ...
-
Polscy blogerzy - TOP 10
10:25 27.01.2015
Maffashion, czyli Julia Kuczyńska, kolejny raz zwyciężyła w Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2014, przygotowanego przez Jasonhunta. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeanalizował, jak często pojawiały się w mediach informacje o dziesiątce najpopularniejszych polskich blogerów ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2014
17:21 26.01.2015
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w grudniu to nie Gazeta Wyborcza była najczęściej cytowanym medium - zdetronizował ją tygodnik Wprost. Na drugim miejscu uplasowała się Rzeczpospolita, z kolei na trzecim dopiero znalazła się Gazeta Wyborcza. Najbardziej opiniotwórczym ...
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2014
16:06 23.01.2015
Ukazał się grudniowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 172. Polska Głos Wielkopolski ponownie triumfował wśród dzienników regionalnych, z kolei najczęściej przywoływanym tygodnikiem ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
15:00 20.01.2015
Kamil Stoch zwyciężył po raz kolejny – tym razem polski skoczek najwyższe miejsce na podium zawdzięcza liczbie publikacji, jakie w minionym roku pojawiły się na jego temat w mediach. Tylko w lutym było ich 24 tysiące. Na drugim miejscu znalazł się Robert Lewandowski, na trzecim Justyna ...
-
Opłata reprograficzna: w social mediach zawrzało
12:40 19.01.2015
Jednym z najczęściej dyskutowanych tematów w social mediach podczas wyborów samorządowych była opłata reprograficzna, zwana popularnie „podatkiem od piractwa”. Zarówno kreowanie wizerunku, jak i percepcja wyborców są „siłą nabywczą” głosów podczas kampanii wyborczej i ...
-
"Charlie" i "Hebdo" zdominowały polską prasę
13:43 14.01.2015
Badanie „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” dostarcza informacji na temat najpopularniejszych tematów poruszanych w dziennikach ogólnopolskich. Raczej nie budzi zdziwienia fakt, że w ostatnich dniach czołówki gazet zdominowane zostały przez zamach we Francji. W analizowanych dziennikach ...
-
Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM
00:55 14.01.2015
Z listopadowego pomiaru AdTrends wynika, że internauci coraz rzadziej klikają w reklamy podczas korzystania z urządzeń mobilnych. Równocześnie coraz większą popularność zyskuje internetowe radio RMF.FM, które wysunęło się na pozycję lidera. Listopad przyniósł też udany debiut ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
13:43 13.01.2015
Jak odnieść sukces w serwisie YouTube? Jakie treści prezentowane na tym kanale w 2014 r. cieszyły się największą popularnością? Okazuje się, że warto poświęcić uwagę dzieciom – zestawienie najchętniej odwiedzanych kanałów otwiera Kinder Niespodzianka. To właśnie tematyka ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
13:05 29.12.2014
Leasing to drugi po kredycie inwestycyjnym najpopularniejszy sposób finansowania inwestycji. Nic zatem dziwnego, że wiele miejsca poświęca mu się w Internecie. W jaki sposób internauci poszukują firm leasingowych? Jak wygląda komunikacja leasingodawców z klientami? Czy firmy leasingowe ...
-
Festiwale muzyczne w mediach
08:05 28.12.2014
Woodstock i Opener to najpopularniejsze w polskich mediach festiwale muzyczne - wynika z analizy, jakiej dokonał „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. O pierwszym z nich mówiono w niemal 16,5 tys. informacji, drugi wzbudzał nieco mniejsze, choć i tak duże zainteresowanie (12,9 tys. wzmianek).