-
Najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży
... , na przykład, zaczynasz sprzedaż od zadania pytań, które pozwolą Tobie zbadać potrzeby klienta. Bez tych pytań jesteś skazany na domysły. Efektywność Twojej pracy wzrośnie, kiedy zaczniesz od poznania nastawienia, potrzeb i zainteresowań klienta. Wiedza, którą zdobędziesz jest niezbędna do zamknięcia sprzedaży. 3. Dobre pytania budują ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... , który najbardziej odczuł skutki zmian w charakterystyce klientów. Pogłębiające się podziały społeczne, rosnące potrzeby i wymagania, stworzyły silny nacisk na cały sektor finansowy do zmiany podejścia do klienta, filozofii działania, nastawienia, zaspokojenia potrzeb i wreszcie zadośćuczynienia estetyce, wyrażanej za pośrednictwem identyfikacji ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... reklamowy przemycany w treści listu powinien przeprowadzać klienta przez model AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) czyli przykuwać uwagę, budzić zainteresowanie w tym skłonić do uzyskania pełniejszych informacji o produkcie i wzbudzić chęć posiadania go, kreować lub uwypuklać potrzeby klienta i na koniec zachęcać do wykonania określonej ...
-
Rachunek kosztów TDABC: metodyka wdrażania
... nad zatrudnieniem dodatkowego pracownika, który będzie dbał szczególnie o tego jednego klienta. Zysk wciąż będzie większy od zera, a dodatkowy pracownik może dostarczyć ... brak pełnego zrozumienia możliwości systemu dodatkowo wpłynęły bieżące potrzeby kadry zarządzającej dotyczące opracowywania i wdrażania innych nowych systemów (np. systemu ...
-
Jak projektować sklep internetowy
... właśnie tędy droga. Jednak często to jedynie efekt ogromnej niedbałości o klienta. Niedbale przygotowany formularz zakupu, może tylko zniechęcić nabywcę do ... tak ponieważ obecne technologie pozwalają już niemal w sposób dowolny integrować wszystkie potrzeby. Potrzeby spełniane bez wyrzeczeń. Jak to działa w praktyce? Osoba odpowiedzialna za ...
-
Jak podnieść sprzedaż? Perswazją
... konkretnego klienta. Poznaj potrzeby klienta Stworzenie dobrej atmosfery, czy to podczas bezpośredniego spotkania, czy podczas rozmowy telefonicznej ma na celu skłonienie klienta do większej otwartości. Handlowiec chce w ten sposób sprawić, by klient poczuł się komfortowo i zaczął szczerze, bez obaw, przedstawiać swoją sytuację i potrzeby. Tylko ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... buty, które oglądał, to może zwróci uwagę na inne. W skutecznym remarketingu nie chodzi o spamowanie reklamami. 5. Brak zrozumienia klienta Każdy biznes powinien rozumieć oczekiwania i potrzeby klienta. Mimo to, niewiele podmiotów decyduje się na najprostsze rozwiązanie - zapytanie klientów o opinię. Najpopularniejszym sposobem jest ankieta, która ...
-
Krótki kurs rozwoju
... na rozwiązywaniu problemów związanych z produktami zamiast na doskonaleniu samych produktów. Sukces zwykle zaczyna się od określenia nowej potrzeby klienta wynikającej z użytkowania produktu. Zaspokojenie tej potrzeby tworzy platformę do rozwoju. Do nowych pomysłów można zaliczyć: - pomoc klientom w redukcji ogólnych kosztów działalności - pomoc ...
Tematy: -
Czym jest CRM?
... do konkretnego klienta – czyli prowadzić marketing relacji (kampanie skierowane do pojedynczego klienta, w sposób indywidualny, oparty na analizie dotychczasowego zachowania klienta, ... mogą otrzymać pełne informacje dotyczące ich pracy w terenie bez potrzeby udawania się do przedsiębiorstwa w celu pobrania zlecenia, stosownej dokumentacji, a niezbędna ...
Tematy: -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... Wszystkie te przykłady, choć bardzo różne i pozornie od siebie odległe, obrazują potrzeby i dążenia rzeszy współczesnych konsumentów, którzy, bojąc się niespełnienia lub ... na ekranie postać użytkownika gry, a następnie umieszcza go w centrum akcji, czyniąc z klienta, który nabył Playstation2, głównego bohatera zabawy: muzycznych popisów na estradzie ...
-
Dostawcy energii walczą o klientów
... Speakers. Operatorzy energetyczni, w obliczu przemian na rynku, rozpoczynają intensywną walkę o klienta i zarazem poszukują zasobów do realizacji nowych zadań. Jak wynika z danych ... Wykorzystać potencjał rynku Jak wielki jest potencjał rynku i olbrzymie potrzeby w zakresie sprzedaży zdaniem Prime Speakers można pokazać porównując branżę energetyczną ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... nowe inwestycje i skuteczniej przyciągać nowych klientów. Czy polscy deweloperzy znają potrzeby rynku, na którym działają i potrafią na nie reagować? - analizuje ... wystarczy tylko wysłać – trzeba też zaciekawić klienta, wejść w interakcję z nim i systematycznie badać jego potrzeby. Tymczasem stosowane przez deweloperów kanały komunikacji ograniczają ...
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... Dlatego działania budujące wizerunek galerii powinny być prowadzone dwutorowo i uwzględniać potrzeby obu grup, co pozwoli przygotować odpowiednie przekazy oraz wybrać dopasowane kanały komunikacji. Ponadto zarządcy i najemcy muszą połączyć siły w walce o klienta, prowadząc zintegrowaną komunikację z konsumentami. - komentuje Anna Wrzosk, Consultant ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... przoduje we wprowadzaniu nowoczesnych technologii, nadal nie korzysta w pełni z możliwości, jakimi w tym zakresie dysponuje. E-commerce już teraz odpowiada na potrzeby klienta korzystając z analizy Big Data i automatyzacji. To siła, której na coraz bardziej konkurencyjnym rynku oraz w trudnych uwarunkowaniach gospodarczych nie warto bagatelizować ...
-
Konsumenci i rozwój technologii zmieniają oblicze handlu
... i samym stylu życia powodują, iż w walce o klienta dziś - jak nigdy dotąd - liczy się wygoda i szybkość. Rosnące potrzeby konsumentów w połączeniu z rozwojem technologii ... paradygmatu indywidualnych potrzeb klienckich. Nowe technologie pozwalają szybciej i lepiej wychwytywać potrzeby klientów, aby móc je możliwie najszybciej zaspokoić oraz dotrzeć ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... potrzeby Facebooka tworzy kreacje graficzne o atrakcyjnej i spójnej z marką formie. Klienta ...
-
Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?
... jeśli oznaczałoby to szybszą i bardziej spersonalizowaną obsługę. Aby być blisko klienta i dobrze poznać jego potrzeby, warto zainwestować w predykcyjne, zasilane danymi i działające w czasie rzeczywistym narzędzia cyfrowe. Wybuch pandemii zmienił świat, zmienił też potrzeby konsumentów. Nasz najnowszy raport pokazuje, że dziś oczekują oni realnych ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
... o np. dacie, godzinie i miejscu spotkania wraz z ankietą uzupełnioną przez telemarketera identyfikującą potrzeby klienta. Określa następne kroki do podjęcia po spotkaniu - np. zebranie dokumentów wymaganych do podpisania umowy, wymaga wprowadzenia statusu danego klienta po każdym kontakcie - np. odbiór dokumentów i podpisanie umowy wraz z podaniem ...
Tematy: -
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... tylko na dopasowaniu samego sposobu realizacji poszczególnych etapów kontaktu klienta z firmą do jego oczekiwań, ale na zaplanowaniu nowych elementów przewagi konkurencyjnej w oparciu ... konsumentów cyfrowych, we współpracy z Millward Brown. Na potrzeby badania konsumentów cyfrowych zdefiniowano jako osoby, które codziennie korzystają z internetu ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... , międzynarodowe badanie firmy Salesforce. Ze względu na to, że potrzeby rynkowe i konsumenckie ulegają dziś intensywnym przemianom, jego autorzy postanowi przyjrzeć ... z klientami na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi klient może mieć kontakt. ...
-
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o KYC (Know Your Customer)
... kategorie ryzyka (wysoka, średnia, niska) Procedura identyfikacji klienta (CIP) - procedura należytej staranności wobec klienta (CDD) podjęta w celu identyfikacji i weryfikacji klientów ... Klient wypełnia formularz ze swoimi danymi osobowymi, które mogą być dostosowane na potrzeby danej branży, mogą to być m.in. imię i nazwisko, numer telefonu, adres ...
-
Marketing relacji z klientem
... za pomocą poczty elektronicznej. Brak ochoty - po części rozumiem. Brak potrzeby - już nie. No chyba, że prowadzisz kilkanaście różnych dochodowych interesów. W innym przypadku ... każdy by to robił. Zbudowanie witryny WWW, która skupia się na potrzebach klienta, a nie na promocji Twojego ego wymaga wizji, wysiłku i konsekwencji. Utrzymywanie i stała ...
-
Raport bankowość w roku 2015
... czym będą skłonni zapłacić więcej za ofertę, która spełni ich indywidualne potrzeby. Dlatego możliwość zaoferowania większego wyboru bardziej spersonalizowanych produktów będzie dla ... Strategy, IBM IBV. - Innowacyjne podejście do kształtowania biznesu, obsługi klienta, zarządzania siłą roboczą i IT, to kolejny czynnik o zasadniczym znaczeniu dla ...
-
Alternatywne metody zarządzania kosztami
... danej cenie. Metoda rachunku kosztów docelowych wychodzi niejako „od klienta”, ustalając na początku docelową cenę sprzedaży produktu, akceptowalną przez nabywcę. ... najczęściej zarzucaną jest potrzeba prowadzenia osobnej ewidencji kosztów na potrzeby wewnętrzne, gdyż rachunki prowadzone na potrzeby rozliczeń podatkowych najzwyczajniej się do tego nie ...
-
Czemu służy segmentacja rynku?
... oraz ewolucja ich zachowań i nawyków przekłada się na dużą dynamikę rynku. Rozdrobnione potrzeby strony popytowej determinują wzrost innowacyjnych zachowań wśród producentów. W tak kreowanym środowisku pojęcie „przeciętnego klienta” przestaje istnieć. Nabywca identyfikowany jest jako jednostka o odmiennych preferencjach użytkowych, estetycznych ...
-
Idealny salon samochodowy
... podjęto również próbę zdefiniowania cech idealnego salonu dealerskiego z punktu widzenia klienta. Poniżej prezentujemy skrócone wyniki tego projektu. Okazuje się, że decyzja ... w ten sposób jego emocjonalną potrzebę dowartościowania. Może również odpowiadać na potrzeby niezależności i wolności: „mogę wsiąść i jechać tam gdzie chcę i o której ...
-
SEO copywriting
... Drugi rodzaj tekstów, pisanych na potrzeby SEO, to klasyczne hasła i teksty umieszczane na pozycjonowanej stronie internetowej. Te muszą być atrakcyjne z punktu widzenia zarówno czytelnika, użytkownika, klienta, jak i algorytmu wyszukiwarki Google. Tego typu teksty to prawdziwy SEO copywriting. Zachęcić klienta do podjęcia działania, a wyszukiwarkę ...
-
Sektor MSP a oferta banków
... przedsiębiorstw – komentuje Agnieszka Wiklik, Dyrektor Obszaru Klienta Biznesowego Deutsche Bank PBC. – Różnice te mają istotny wpływ na oczekiwania firm wobec banków. Zadaniem instytucji finansowej jest takie dostosowanie swojej oferty, aby w możliwie najlepszy sposób odpowiadała ona na potrzeby danego przedsiębiorcy – dodaje. W ramach badania ...
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw: wyprzedzanie konkurencji
... magazynowe, sprzedawała wszystkie towary, produkowała w ilości zaspokajającej w pełni potrzeby rynku i do tego wyprzedzała konkurencję przynajmniej o jeden krok – to marzenie wielu ... . VMI jest więc procesem, w którym producent sam generuje zamówienia na rzecz klienta zgodnie z jego potrzebami, na podstawie informacji otrzymywanych od odbiorcy. ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... zorientowanymi na twarde dane poprzez bardziej efektywne wykorzystanie informacji na temat klienta, które już gromadzą, jeśli chcą naprawdę zmaksymalizować swoje możliwości sprzedażowe. ... kanałach, pomagając im lepiej obsługiwać, zarządzać i łączyć ciągle zmieniające się potrzeby podróżnych XXI wieku na całym świecie, jako że razem kształtujemy ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... leasingowych (220 wpisów – 22%), na temat procesu sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta (210 wpisów - 21%) oraz na temat oferty (117 wpisów – 12% ). ... internautami – zarówno przez serwis Facebook, jak i za pośrednictwem forów internetowych. Na potrzeby tej komunikacji stworzono nawet wirtualnego doradcę – Piotra Kosińskiego, który angażuje się ...
-
Marketing personalizacją stoi
... popularny niż 18 miesięcy temu. Systematyczne wykorzystywanie danych na potrzeby marketingu deklaruje 78 proc. marketerów, wobec 36 proc. w 2013 ... 2013 roku. Zdecydowana większość marketerów (83 proc.) deklaruje wykorzystanie wielokanałowego podejścia do klienta. 84 proc. ankietowanych potwierdza, że zbudowanie strategicznego partnerstwa pomiędzy ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... ma wpływ na grupowe utożsamianie się z nią. - Głębokie utożsamianie się klienta z marką oznacza przynależność do pewnej grupy społecznej o zazwyczaj dużym zasięgu ... zakupowym. W tym właśnie niezwykle pomocna jest personalizacja. Administratorzy sklepów, znając potrzeby i nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... to przede wszystkim sięganie po nowe technologie, konieczność odpowiadania na potrzeby formułowane przez konsumentów oraz odpowiednia lokalizacja. I wprawdzie nadchodzące ... pełnić rolę showroomów - wizytówek, skoncentrowanych na jak najlepszych wrażeniach klienta, który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – mówi Agata Czarnecka, Dyrektor ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... . Możliwości AI, uciążliwe regulacje i korzyści z zaufania klienta Od czasów kiedy imienne wiadomości e-mail były efektywnym narzędziem marketingowym, personalizacja zdążyła przejść burzliwą drogę. Dziś już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów ...